Kolumna Archives - Page 7 of 17 - Netokracija.rs

Kolumna

Startapi i poslovanje

Kako je UrbiGo stigao do princa Holandije i čemu ih je Slush naučio?

Za Slush čuli smo sasvim slučajno pretražujući startap događaje u Evropi. Nakon toga, nastavili smo da radimo na našoj ideji, ne sluteći da ćemo ubrzo učestvovati jednom od najvećih događaja o tehnološkom preduzetništvu koji se već godinama održava u Helsinkiju. Međutim, čemu nas je ovo iskustvo naučilo?

Internet marketing

Inbound Marketing ili – volimo te, kupcu naš nasušni!

Čemu tekst o nečemu što je 'old news'? Pa, i content marketing je 'old news', a o njemu svi pričaju u Srbiji - ne znajući da je isti samo jedan deo mnogo kompleksnije veštine privlačenja kupaca, poznatije kao Inbound Marketing.

Tehnologija

Šta CES može da nauči od dodele Oskara?

U prvoj nedelji januara, populacija Las Vegasa privremeno je porasla za oko 180.000 ljudi. Profesionalci, novinari i znatiželjni entuzijasti slili su se na najveći sajam potrošačke elektronike na svetu - Consumer Electronics Show, za prijatelje skraćeno - CES.

Tehnologija

Testirao sam plaćanje karticama na Portalu eUprava

Kada sam tog jutra video Twitter najavu kolega iz @eUprava da počinje plaćanje karticama na Portalu eUprava, prosto me je obuzela želja da probam nešto ovako uzbudljivo (a slično sam se osećao tokom prve posete Disneyland-u, s početka 2000-te). Možda sam ja štreber - ili je to zato što sam dobre četiri godine bio deo tog projekta. U roku od pola sata probao sam kako sve radi i poželeo da iskustvo podelim sa svetom.

Internet marketing

Kada ćemo početi da označavamo sponzorisane postove?

Od nastanka časopisa, preko televizije do Interneta, oglasi su uzimali različite forme integrišući se duboko u naše živote. Učili su naše navike, šta volimo, a šta ne i samim tim postali su veoma pametni. TV reklame, bilbordi, PR saopštenja, product placement, baneri i native oglašavanje sastavni su deo bauka poznatijeg kao advertajzing čiji je primarni cilj navesti nas (potrošače) da kupimo stvari koje (ne)želimo. Ali šta ćemo sa oglasima koji to naizgled nisu, ali zapravo jesu, ali mi mislimo da nisu, ali znamo da jesu...

Internet marketing

Izazovi digitalnog oglašavanja u 2017: Novi IAB portfolio formati korak u dobrom smeru

U poređenju sa oglašavanjem u klasičnim medijima, gde se arhiviranjem TV reklame ili slanjem pripreme za jedan vertikalni i jedan horizontalni štampani oglas posao manje-više završava, oglašavanje na digitalnim kanalima postavlja mnogo više izazova i ne deluje da će uskoro biti drugačije.

Kultura 2.0

Kada srpska carina zahteva pečat – dobije pečat ‘Dinastije Ming’

Tokom vikenda, društvenim mrežama proširila se vest o domišljatom građaninu Srbije koji je svoju porudžbinu iz Kine uspeo da proknjiži ni manje ni više nego uz pomoć Dinastije Ming - tačnije fotošopovanog pečata preuzetog sa sajta i 'nalepljenog' na fakturu!

Internet marketing

Da mi kupiš, Cale – rečnik digitale

Ko su Big Data analitičari srpskog Interneta i brendova? Kako stvari stoje, to su zaposleni u jednoj domaćoj agenciji koja se bavi komunikacijama. Tako se barem predstavljaju. Da li prodavci magle sada imaju još veću ponudu šarenih oblaka?

Startapi i poslovanje

Zašto velike korporacije sarađuju sa biznis inkubatorima i startapima?

U svetu je vrednost saradnje između korporacija i startapa već uveliko prepoznata, dok je u Srbiji ovakav tip partnerstva još uvek u povoju. Ove dve strane se razlikuju po mnogo čemu - veličini, zaradi, kulturi poslovanja i poslovnim ciljevima... Međutim, njihova tačka susreta nesumnjivo donosi obostranu korist.

Društvene mreže

Granični slučajevi, ujedinimo se!

Zamislite da ste programerka. Možda ne morate ni da zamišljate jer jeste programerka. Čestitam, vi ste granični slučaj za određene sisteme, npr. za napredne softvere koje koriste kompanije za zapošljavanje. Mislite da kompjuter ne može da bude seksista ili rasista?

Pročitaj dodatno…

Kultura 2.0

Kuda ide muzički biznis u regionu i Srbiji – otkrivaju nam Rasta, Severina i Relja (Bassivity)

Muzika je odavno postala unosan biznis, a rastu ove industrije doprinose novi trendovi poput tehnologije produkcije pesama i spotova, streaming servisi ali i YouTube. Da li i naš region polako ulazi u moderni svet muzičkog biznisa?

Internet marketing

Zašto Dejv Birs kaže da kreativnost nije bogom dan talenat već stvar koju svako može da nauči?

Ovogodišnji Webiz Networking Night ugostiće nagrađivanog britanskog autora i govornika Dejva Birsa. Sa Dejvom razgovaram o tome kako nekonvencionalne stvari prodati šefu.

Netokracija

Kako do uspešnog Employer Branding ekosistema?

Marketari i HR menadžeri, spremite se – početkom oktobra vraća se Netokracijina Employer Branding konferencija! Kada 3. oktobra završite sa poslom pridružite nam se u ICT Hub-u gde ćemo govoriti o razvoju Employer Branding ekosistema u kompanijama. Čekamo vas!