Fenix se poslednjih 13 godina bavi Tech regrutacijom i svake godine za poslodavce iz tehnološkog sektora priprema detaljno istraživanje u okviru kojih sa njima deli informacije o platama, benefitima, bonusima, brzinom napredovanja, dobrovoljnim odlaskom i sl.
Napuštena zgrada bivše Beobanke, na uglu Brankove i Carice Milice postaje BRANKOV Business Center, izgrađen od održivih i prirodnih materijala, u skladu sa principima zelene gradnje. Šta ovo znači za razvoj domaće privrede pitali smo Ljubicu Ralević, predstavnicu kompanije SF1 Group, koja je investitor projekta.
U vreme kada je internet i 'on demand' sadržaj oblikovao konzumaciju video sadržaja, bilo je pitanje trenutka kada će se transformisati i televizija. Upravo zato, gotovo svi operatori se danas bore da korisnicima omoguće najbolje korisničko iskustvo televizije i interneta u online eri konzumacije sadržaja.
U procesu razvijanja jednog tehnološkog startapa, možda i najveći izazov jeste doći do MVP-ja (Minimum Viable Product). Čak i kada se dođe do ovog nivoa, tek predstoje preduzetnički izazovi plasiranja proizvoda na tržište, a u tome značajno mogu pomoći iskusnije i veće kompanije.
Kompanija Rhythm Energy srpskog osnivača sa sedištem u Teksasu otvorila je kancelarije u Beogradu prepoznavši IT potencijal naše zemlje. Evo šta to znači za globalnu, ali i domaću energetsku industriju.
Uspešni srpski sajt prodat je 2016. godine malteškoj firmi Catena Media za 15 miliona evra, a sada je ovaj portal od kompanije Catena Media kupio konkurent GiG Media, i to za tri puta više novca u odnosu na ono što je Catena Media platila - 45 miliona evra.
Kompanija Meta, u čijem vlasništvu su Facebook i Instagram, zbog odličnih rezultata, prvi put je izabrala jednu e-commerce platformu iz regiona – Shoppster, kao primer nove studije slučaja o najboljem načinu za pozicioniranje brenda.
Kako je domaći brend tehnoloških konferencija za samo dve godine doživeo internacionalizaciju i šta to TMRW Conference priprema za svoje drugo beogradsko izdanje?
Kompanije Intelisale i Infobip sklopile su strateško partnerstvo koje podrazumeva integrisanje Infobipovih rešenja u Intelisale platformu, kako B2B tako i B2C. O značaju ove saradnje razgovarali smo sa Nemanjom Mališićem, CEO kompanije Intelisale.
Ovaj događaj u organizaciji MVP Workshop-a deo je Belgrade Blockchain Week-a i održaće se na Fakultetu organizacionih nauka 5. juna, sa početkom u 11 časova.
Fenix se poslednjih 13 godina bavi Tech regrutacijom i svake godine za poslodavce iz tehnološkog sektora priprema detaljno istraživanje u okviru kojih sa njima deli informacije o platama, benefitima, bonusima, brzinom napredovanja, dobrovoljnim odlaskom i sl.
U vreme najavljene recesije, kada većina kompanija zamrzava investicije, domaća firma Vega IT ima drugačiju strategiju. Sa CEO-om i novim predsednikom za američko i azijsko-pacifičko tržište razgovaramo o diversifikaciji poslovanja i globalnim potezima koje ova kompanija sprema.