Pre nekoliko godina jedan lanac privatnih zdravstvenih ustanova preplavio je Beograd bilbordima sa ovim pitanjem. I nikome ko je video nije bilo svejedno. 'Struka' se obrušila na kampanju, a suštinski ni tada ni danas nije bilo jasno koji je tačno problem sa tim što je komunicirano.
Industrija video igara definitivno napreduje - kako na svetskoj tako i na domaćoj sceni. Ono što doprinosi njenoj ekspanziji je prisustvo raznih besplatnih 'subscription' ili 'premium game engine'-a, među kojima se najčešće nailazi na rešenja koja koriste C# ili C++. Ovo je moja priča kako sam sa prvog programskog jezika prešao na drugi.
DevOps je pokret koji je objedinio skup najboljih praksi i smernica za razvoj softvera, pre svega tako da razvojni i operativni timovi rade zajedno tokom celog životnog ciklusa softverskog proizvoda, od funkcionalne specifikacije i dizajna, preko razvojnog procesa do produkcione podrške.
Stvaranje i negovanje gejming ekosistema jedan je od glavnih zadataka Serbian Games Association-a (SGA). U nastavku vam predstavljamo kako nastojimo da to i ostvarimo.
Od 1. aprila 2020. godine, društvo sa ograničenom odgovornošću iz Srbije svojim zaposlenima (ali i trećim licima) može da ponudi direktno vlasništvo tj. procenat svojih udela. U nastavku teksta odgovorom na deset najčešće postavljanih pitanja objašnjavamo kako teče ta procedura.
U tekstu koji sledi sakupili smo naše medijsko iskustvo i objašnjavamo vam na šta bi trebalo da obratite pažnju kada sarađujete sa medijima. Nema na čemu.
Kako kompanije treba da se postave u okolnostima kada vlada pandemija? Izabrala sam nekoliko primera sa domaćeg tržišta koji su mi u poslednje vreme privukli pažnju.
Ako me pitate koji je telefon trenutno najbolji na tržištu, ne bih mogao da vam dam pravi odgovor. Zapravo, najbolji telefon je onaj koji najviše odgovara zahtevima pojedinačnog korisnika.
Većina ljudi industriju video igara vidi kao stvaraoca proizvoda za zabavu, ekonomisti je posmatraju kao granu koja je po prihodima pretekla filmsku i industriju muzike zajedno, a mi koji se bavimo razvojem igara vidimo je kao tehnički izazovan posao u kom možemo da ispoljimo svoju kreativnost - posebno sada kada dolazi vreme igara 'u oblaku'.
Gosti 126. epizode Office Talks podkasta bili su Nenad Vitorović (Tenderly) i Lav Leon Hudak (MVP Workshop) koji su nam govorili o značaju dobrih odnosa sa programerima, ali i o kvalitetnoj zajednici i sadržaju usmerenim ka programerima, a koji sve više dolaze do izražaja.