Kolumna Archives - Page 3 of 28 - Netokracija.rs

Infobip ❤️ Netokracijašta akvizicija znači za vas i za nas?

Kolumna

Startapi i poslovanje

Da li Srbija inovira i zašto je važna naša pozicija na listi Globalnog indeksa inovativnosti?

Na poziciji Globalnog indeksa inovativnosti Srbija je pala sa 53. na 54. poziciju. Analiziramo gde smo bili lošiji, a gde bolji na skali inovacija.

Kolumna

Digitalni marketing u regulisanim industrijama: Kako se oglašavati kada je sve zabranjeno?

Za sve regulisane industrije uvek važe dve stvari, budžet uglavnom nikada nije problem i skoro ništa nije dozvoljeno kada je marketing u pitanju.

Kolumna

Kako organizovati rad na velikim projektima? Florence Healthcare deli svoja iskustva

Novi sprint je stigao. O tome je već bilo diskusije. Znali ste da će biti teško, ali ste rekli sebi 'Misliću o tome kada za to dođe vreme'. I sada je došlo vreme da se uhvatite u koštac sa tim novim velikim projektom koji vas u isto vreme i uzbuđuje i plaši. Ali, šta je sledeće?

Kolumna

‘Biciklom na Rusiju’: Zašto je outsource biznisima teško da naprave produkt?

Poznavaoci IT industrije znaju koliko je retko da uslužni biznisi naprave uspešan sopstveni proizvod. Međutim, primeri postoje: COING je napravio Clockify. Očigledno, moguće je.

Kultura 2.0

Employer Branding nije ekskluzivno vlasništvo IT industrije – i treba ga primeniti u svim oblastima

Kada kroz prizmu ponude i tražnje na tržištu rada posmatramo kompanije iz različitih industrija vidimo razlike u njihovom nastupu na samom tržištu. Vidimo, dakle, različit pristup u izgradnji reputacije kompanije kroz Employer Branding.

Kolumna

Kada performanse nisu odlika kvaliteta?

Na prvi pogled deluje da je pitanje besmisleno - kako može biti loše ako nešto radi brže ili efikasnije? Međutim, ako se setimo da te performanse dolaze uz odgovarajuću cenu, polako počinju da nam se javljaju situacije u kojima to nije slučaj.

Kultura 2.0

Kako imati mentora, a ne postati (njegova) marioneta?

Mentorstvo se često brka sa šegrtovanjem, obukom za rad ili networking-om. Iako ima elemente svakog od gorenavedenog, proces mentorstva je puno ličniji, privatniji, dublji i retko se odnosi samo na posao. Mentor postaje uzor za mentorisanog u više životnih polja, hteo to ili ne hteo.

Društvene mreže

Kuda idu Clubhouse i Twitter Spaces – da li je ‘social audio’ vredan vaše pažnje?

U drugoj polovini prošle godine Clubhouse ludilo je bilo na maksimumu. Ako ste imali iPhone tražili ste invite za 'the next big thing' skoro kao sponzorske karte za Exit svake godine.

E-commerce

Kako izabrati odgovarajuću platformu za vašu internet prodavnicu?

Ljudi često nisu svesni koliko je internet prodavnica važan deo njihove e-commerce strategije. Naročito je važan izbor platforme na kojoj je napravljena, odnosno funkcionalnosti koje ona pruža.

Kolumna

Ingsoftware projektom ‘Utočište’ predstavlja svoju viziju budućnosti rada

Kako će izgledati rad kad prođe korona? To pitanje sam postavio sebi hiljadu puta, pročitao sam na desetine mišljenja, diskutovao sa kolegama, partnerima, prijateljima… I kako je vreme odmicalo sve više sam postajao ubeđen da je model koji uvodimo pravo rešenje.

Pročitaj dodatno…

Karijere

Microsoft i LinkedIn objavili online kurseve digitalnih veština za 10 miliona ljudi koji traže posao

Kompanija Microsoft ima plan da u saradnji s LinkedIn-om do 2025. godine obezbedi obuke i kurseve za 10 miliona ljudi i na taj način im omogući da steknu veštine i sertifikate koji će im pomoći u pronalaženju poslova.

Intervju

Razgovori sa seniorima: Kako je Tamara od studija psihologije došla do seniorske pozicije u ‘game dev’ industriji

Igranje modernih video igara uvek je u meni izazivalo dozu interesovanja o tome kako zapravo nastaju ovako veliki projekti. Do sada smo imali priliku da često pišemo o tome, pa i nastavljamo u tom smeru kroz razgovor sa Tamarom Perić koja je Lead Game Designer u regionalnoj kompaniji Mad Head Games.

Novost

Razvoj samouslužnih bankarskih alata kao odgovor na promene navika klijenata?

Korisnici bankarskih usluga sve više zahtevaju samostalnost u radu, bez obaveze odlaska u ekspozituru. Tendencije idu ka tome da će ekspozitura ostati dominantan kanal za nešto kompleksnije bankarske proizvode, kao i mesto gde će klijenti pretežno vršiti konsultacije sa bankarskim službenikom.