Weekend Media Festival, jedna od najvećih regionalnih konferencija posvećenih digitalnom marketingu, po 16. put će se održati u Rovinju od 21. do 24. septembra, sa potpuno novim i aktuelnim temama iz digitalnog sveta.
Digital Day konferencija posvećena digitalnom marketingu održana je sredinom maja, a jedan od stručnih predavača bio je Sergiu Gruita, regionalni direktor kompanije Teads koja se bavi 'programmatic' digitalnim oglašavanjem.
Agencija Pioniri iz Beograda je na ovogodišnjem Balcannes festivalu osvojila glavnu nagradu Grand Prix Balcannes sa projektom 'Konstrakta x Metalac – Umetnica mora jesti kuvano'.
Krovna tema ovogodišnje konferencije koju organizuje IAB Serbia nosi naziv FOR BETTER WEB, a govoriće o novom i poboljšanom internetu u okviru koga korisnici imaju kontrolu nad svojim podacima, privatnost se poštuje a digitalna iskustva su dizajnirana da unaprede živote, ne da ih iskorišćavaju.
Digitalk, organizacija koju čine Vladimir Kovač, Ivan Minić i Vitomir Ognjanović, najavljuje dva vezana događaja u aprilu posvećena digitalnoj ekonomiji u Srbiji: Digitalk e-Commerce Days i Digitalk Konferenciju 2023.
IAB MIXX Awards je prestižna godišnja dodela nagrada u okviru IAB DIGITAL DAY konferencije a kreirana je za celokupan digital marketing ekosistem: brendovi, nove tehnologije, digital, mediji, agencije i kultura.
U tekstu koji sledi donosimo vam analizu trendova koji su obeležili 2022, osvrt na najupečatljivije domaće marketinške kampanje i predviđanja za narednu godinu, kada je rel o industriji digitalnog oglašavanja.
Za ostvarivanje poslovnog uspeha na internetu ne treba da posedujete formalno obrazovanje, ali je važno da ste željni znanja i naoružani disciplinom, savetuje Vladimir Mladenov, osnivač GOstudy platforme. U okviru 20 emisija na nacionalnom servisu gledaoci će imati priliku se upoznaju s radom platforme.
Ono što se dešava sa Twitterom od momenta akvizicije od strane kontraverznog biznismena Elona Maska može se kategorizovati kao potpuna farsa sa čudnim spletom događaja i okolnostima koji su zadesili ovu društvenu mrežu.
Startup Harbour je globalna inicijativa kompanije Bosch čiji je cilj kreiranje ekosistema kroz saradnju između 'early stage' startapa i različitih Bosch divizija u oblasti informacionih tehnologija i digitalizacije.