Internet marketing Archives - Netokracija.rs

Internet marketing

Internet marketing

Direct Media: Okretanje brendova ka lokalu i tehnološki progres biznisa ostaju i nakon pandemije

DIRECT MEDIA United Solutions je u prethodnom periodu sprovela istraživanje pod nazivom 'Direct Perspective' u kom je ispitivala trenutno stanje u oblastima kao što su ekonomija, poslovanje i tehnologija. Kako je pandemija uticala na pomenute oblasti i kako se što bolje prilagoditi u periodu koji dolazi?

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

Internet marketing

Messenger više nije cool – tamo su stariji od 55 godina, tinejdžera nema!

Agencija PIONIRI Communications po četvrti put sprovela je sada već tradicionalno istraživanje 'online' navika građana naše države. U nastavku teksta predstavljamo vam ko (i kako) konzumira društvene mreže u Srbiji.

Internet marketing

$340 miliona pomoći u Google reklamama za mala i srednja preduzeća širom sveta

Kompanija Google (Alphabet) u zvaničnom blog postu najavila je niz mera koje će ovaj gigant preduzeti ne bi li doprineo borbi protiv korona virusa i ekonomskih posledica koje će pandemija ostaviti za sobom.

Internet marketing

Budžeti za digitalno oglašavanje u najvećoj meri stopirani – ali se brendovi polako vraćaju u igru

Kako brendovi treba da se postave za vreme pandemije i trebaju li više da ulažu u digitalne kanale?

Internet marketing

Korisnici sede kod kuće u dosadi i panici – da li je sada pravo vreme da uđete ‘all in’ u oglašavanje?

Mnogi od vas se pitaju kako treba da izgleda 'online' oglašavanje u doba korona virusa? Ako mene pitate - stavljajte sve na kampanje!

Internet marketing

Da li je širenje biznisa na regionalnom planu pametan potez?

Pokretanje svake nove kancelarije u regionu podseća na prve korake agencije u matičnom gradu. Skromno, skoro pa u 'garaži', iako je to za nas bio samo stan iznad garaže pre nekih devet godina. Ponekad imamo plan, viziju, ne uvek i klijente, ali je nabitnije strpljenje i spremnost da ulažete duže vreme u novi ofis dok on zapravo i postane profitabilan. Tako ćemo i u ovom novom - u Ljubljani.

Internet marketing

Kako da kreirate kvalitetan sadržaj za svoj brend? Otkrijte na Netokracijinoj Content Marketing radionici!

Započinjemo novu sezonu stručnih radionica! Prva u nizu biće posvećena content marketingu i održaće se 18. marta u Beogradu, a namenjena je svim profesionalcima koji shvataju značaj i doseg oglašavanja kroz sadržaj, te koji žele da unaprede svoje shvatanje toga šta je dobar 'content' koji prodaje.

Internet marketing

Google Chrome ukida ‘third party’ kolačiće – šta to znači za vaš biznis i oglase?

Krajem januara Google je najavio da će u naredne dve godine onemogućiti 'third party' kolačiće na web pretraživaču Chrome zarad veće privatnosti korisnika. Ova vest je, očekivano, uzdrmala planove oglašivača, a mi smo analizirali na koji način će ove promene uticati na industriju digitalnog oglašavanja.

Internet marketing

Neil Skehel: Želimo da podignemo svest o značaju CX-a u Srbiji kroz dodelu nagrada

Kompanija 'Awards International' koja dodeljuje biznis nagrade širom sveta otvara prve 'Customer Experience' nagrade i za naš region - u Beogradu. Direktor i osnivač ove firme otkriva nam više detalja o predstojećem događaju i daljim planovima za poslovanje u Srbiji i regionu.

Pročitaj dodatno…

Kultura 2.0

Serbia Business Run nastavlja sa aktivnim tim bildingom u kojem zbližava kolege – ovaj put kroz ‘online’ trku

Peto izdanje Serbia Business Run, serije poslovnih trka i najveći sportsko-kompanijski događaj u Srbiji, održaće se u septembru 2020. godine - ovoga puta 'online'. Kako izgleda trka u ovom potpuno drugačijem formatu, otkriva nam direktor ove organizacije.

Društvene mreže

Ima li oglašavanja van Facebook platformi?

Možda ste primetili kako pojedini brendovi nisu bili prisutni na vašem Instagram i Facebook feedu tokom jula. To me je navelo na razmišljanje, a šta da se sutra probudimo i da Facebook i Instagram ne postoje, šta onda?

Office Talks Podcast

Kako je KK Crvena Zvezda osvojila Evropu najboljom marketing strategijom

Košarkaška Evroliga nije se zasnivala samo na utakmicama u sportskim halama, već i na jednom sasvim drugačijem terenu - u pitanju je digitalni marketing u sportu.