Elektrifikacija je, kao što je to nekada davno bio motor na gorivo, potpuno nov i na neki način revolucionarni trend u auto industriji. Da čitava stvar bude još zanimljivija, čitavo tržište električnih automobila moglo bi da bude u potpunosti promenjeno ulaskom nekih sasvim novih igrača.
'Cancel' kultura ili na srpskom rečeno izbacivanje osobe iz javnog života zajednice je termin koji se u industriji odomaćio u poslednjih godinu, dve, i nažalost postaje sve opasniji i toksičniji.
Iako mislite da ste plaćeni za posao koji obavljate, često vas diferencira uloga koju u predstavi igrate. Ta predstava su, zapravo, neformalni odnosi u jednom kolektivu.
Američka vlada je naložila kompaniji Google da u njihovo ime prikupi porez na zaradu koju YouTube isplaćuje svima koji se trenutno nalaze u YouTube Partner programu, a nisu građani Sjedinjenih Američkih Država. Ako kreirate sadržaj za to tržište - ovo se odnosi na vas.
Do decembra 2020. godine poreski propisi nisu izričito prepoznavali digitalnu imovinu i to je vodilo nepovoljnom poreskom tretmanu transakcija koje uključuju digitalnu imovinu, ali i pravnoj nesigurnosti o tome kako se digitalna imovina oporezuje. U tekstu objašnjavamo kako sada stoje stvari po tom pitanju.
Ako nosite naočare i neko vam se obrati sa "Ćoro" ili "Ćorice", bez obzira na to koliko godina imate, verovatno vam ne bi bilo u potpunosti svejedno, zar ne? Zamislite kako se onda u toj situaciji osećaju deca.
Tekst pred vama predstavlja ilustraciju dinamike tima agencije Flexis, koja se zasniva na jednostavnoj istini: mi odgovore nalazimo u miksu ideja, stavova i različitih perspektiva 'account' i dizajn tima, svesni da jedni bez drugih ne možemo. A i ne želimo.
Da li naš Zakon prepoznaje pravila upotrebe društvenih mreža, te koja su naša prava, a koje obaveze prilikom deljenja sadržaja, pitali smo Anju Berić iz advokatske kancelarije Žunić Law.
Gost 145. epizode Office Talks podkasta bio je Nikola Parun koji dolazi iz agencije Ovation BBDO, a sa kojim smo imali priliku da razgovaramo o stanju u industriji digitalnog marketinga u Srbiji nakon pandemije korona virusa.
Sudeći prema istraživanju koje je sproveo HelloWorld, najveći izazov za IT kompanije u protekle dve godine bio je privlačenje IT kandidata, što je istaklo 61% ispitanika.