Kolumna Archives - Netokracija.rs

Kolumna

Društvene mreže

Da se bijem sa policijom ne umem, al’ da gutam suzavac – to mogu

Utorak veče. Poput 9/11 i kula bliznakinja, prilepljen sam za TV i pratim dešavanja o kojima izveštavaju reporteri N1. Uživo, pod suzavcem. Za svojih 30 godina nagledao sam se protesta, stoga ne bih da romantizujem kako su ovi drugačiji i kako je diktaturi konačno došao kraj. Jedini kraj koji se nazire jeste apsolutna propast demokratije u Republici Srbiji... ako je ikada i bilo.

Kultura 2.0

Kako ste danas?

Pre nekoliko godina jedan lanac privatnih zdravstvenih ustanova preplavio je Beograd bilbordima sa ovim pitanjem. I nikome ko je video nije bilo svejedno. 'Struka' se obrušila na kampanju, a suštinski ni tada ni danas nije bilo jasno koji je tačno problem sa tim što je komunicirano.

Gaming

Kako sam sa C# prešao na C++ i zašto to ne bih uspeo bez mentora?

Industrija video igara definitivno napreduje - kako na svetskoj tako i na domaćoj sceni. Ono što doprinosi njenoj ekspanziji je prisustvo raznih besplatnih 'subscription' ili 'premium game engine'-a, među kojima se najčešće nailazi na rešenja koja koriste C# ili C++. Ovo je moja priča kako sam sa prvog programskog jezika prešao na drugi.

Tehnologija

DevOps nije titula niti rola – već način razmišljanja i delovanja

DevOps je pokret koji je objedinio skup najboljih praksi i smernica za razvoj softvera, pre svega tako da razvojni i operativni timovi rade zajedno tokom celog životnog ciklusa softverskog proizvoda, od funkcionalne specifikacije i dizajna, preko razvojnog procesa do produkcione podrške.

Gaming

SGA neguje lokalnu gejming zajednicu: Pomoć je potrebna onima koji su na početku

Stvaranje i negovanje gejming ekosistema jedan je od glavnih zadataka Serbian Games Association-a (SGA). U nastavku vam predstavljamo kako nastojimo da to i ostvarimo.

Startapi i poslovanje

Kako zaposleni (i treća lica) mogu steći udeo u vašem DOO?

Od 1. aprila 2020. godine, društvo sa ograničenom odgovornošću iz Srbije svojim zaposlenima (ali i trećim licima) može da ponudi direktno vlasništvo tj. procenat svojih udela. U nastavku teksta odgovorom na deset najčešće postavljanih pitanja objašnjavamo kako teče ta procedura.

SEO i pretraga

Kako raditi SEO kampanje za vreme pandemije – pa čak i kada se ona završi?

U ovom tekstu analiziraćemo kako korona virus utiče na SEO i šta već sada možemo uraditi da se prilagodimo tim promenama.

Kultura 2.0

Kako IT firme treba da komuniciraju sa publikom – bez ‘bullshita’, upeglanih izjava i fotografija iz kafane

U tekstu koji sledi sakupili smo naše medijsko iskustvo i objašnjavamo vam na šta bi trebalo da obratite pažnju kada sarađujete sa medijima. Nema na čemu.

Upoznajte poslodavce

Da li korona doprinosi razvoju Employer Brandinga u Srbiji? Sudeći po ovim primerima – da!

Kako kompanije treba da se postave u okolnostima kada vlada pandemija? Izabrala sam nekoliko primera sa domaćeg tržišta koji su mi u poslednje vreme privukli pažnju.

Mobilno

Da li biste kupili telefon brenda za koji nikad ranije niste čuli?

Ako me pitate koji je telefon trenutno najbolji na tržištu, ne bih mogao da vam dam pravi odgovor. Zapravo, najbolji telefon je onaj koji najviše odgovara zahtevima pojedinačnog korisnika.

Pročitaj dodatno…

Startapi i poslovanje

Hoće li soba za gejming i dalje biti ‘glavni adut’ poslodavaca ili nas zbog korone očekaju bolji benefiti i povlastice?

Pandemija je promenila mnogo toga, pa i način na koji poslodavci i zaposleni posmatraju kompanijske benefite. U nastavku otkrivamo koje će to povlastice zaposleni u IT-ju moći da očekuju sada kada rad od kuće više nije 'ništa posebno'.

Office Talks Podcast

Zašto ne gotivimo Baku Praseta i Marka Zuckerberga? (gost Goran Jankuloski)

Ova godina se može opisati samo jednom rečju - turbulentno. Osim pandemije i drugih nedaća, svedoci smo i različitih dešavanja na društvenim mrežama, počev od kontraverznih stavova Trampa na Tviteru pa preko novih promena na Facebooku i odnosa sa brendovima.

Kultura 2.0

Kako su dve marketinške agencije i Pozorište Puž napravili dečiju Viber predstavu koju je pratilo 20.000 ljudi

Kada se udruže volja, kreativnost i znanje, postoji rešenje za sve, a to nam pokazuje primer agencija Saatchi and Saatchi, Leo Burnett, kao i Pozorišta Puž i Vibera. Njihovi timovi su usred pandemije odlučili da obraduju mališane i organizuju predstavu - ni manje ni više nego baš na Viberu.