Kultura 2.0

Kultura 2.0

Fondacija Petlja: Kako se boriti sa predrasudom da programiranje nije za svakog?

Svako ko želi da nauči programiranjem ne mora savršeno da zna matematiku - poručuju iz Petlje. Jedan od njihovih glavnih ciljeva jeste da to shvate osnovci i srednjoškolci, a zatim i njihovi roditelji. Kako to učiniti?

Nesortirano

Znamo li šta znači raditi agilno ili taj termin koristimo napamet?

Ukoliko ste u IT industriji ili imate dodira sa razvojem softvera u poslednje vreme ste verovatno bombardovani rečju agilno i pitanjem šta agilno za vas znači. Pokušaćemo da odgovorimo na njega.

Kultura 2.0

Kako postati digitalni nomad – iz ugla dvojca iza ‘Us two and the view’?

Jovana i Milan početkom godine rešili su da promene svoju poslovnu rutinu i da kancelariju zamene plažom ili džunglom. Kako im je to pošlo za rukom i koji su im trenutno najveći izazovi kao digitalnim nomadima?

Kultura 2.0

Kako uspešno rebrendirati kompaniju i izbeći jeftin i kratkoročan PR?

Dizajner Slavimir Stojanović Futro objašnjava zašto je domaćim kompanijama proces rebrendiranja obično jeftin PR, kakvu ulogu konzistentnost ima u tom procesu, ali i kako firme mogu da izbegnu te greške.

Kultura 2.0

Razum i uticajnost

Nema sumnje da su influenseri tu da ostanu, pa čak i pored svih skandala i glavobolja koje prate saradnju sa njima. Bili veliki ili mali, brendovi su se po oprobanom „kud svi tu i mali Mujo“ sistemu uhvatili u kolo iz kojeg nema lakog izlaska. Retko ko tu zapravo stane da razmisli o tome šta […]

Kultura 2.0

Šta se promenilo na domaćem Internetu u protekloj deceniji?

Mislili ste da je #10yearchallenge gotov? Produžili smo izazov i sa domaćim profesionalcima razgovaramo o tome šta se od Interneta očekivalo nekada, a šta danas?

Kultura 2.0

Čime najviše plaćamo i hoćemo li ikada zaista digitalizovati naše transakcije?

Keš, čekovi, kartica, plaćanje putem Interneta ili skeniranjem QR koda. Analiziramo prednosti i mane najpopularnijih platnih metoda u Srbiji.

Kultura 2.0

Čime se bavi Customer Success Manager?

Svi znaju šta je Customer Support - makar iz nekog svog neprijatnog iskustva. Međutim, čime se to bavi Customer Success Manager?

Kultura 2.0

Trendovi za regrutovanje stručnog kadra u 2019. godini

Koji su to trendovi u oblasti Employer Branding-a koje će kompanije u Srbiji primenjivati naredne godine? Da li ćemo konačno ostaviti loše prakse za sobom i možda se, čak, usuditi da rizikujemo?

Kultura 2.0

Trendovi i događaji koji su obeležili 2018. godinu

Bliži se kraj još jedne izazovne, ali uspešne godine. Trendovi u digitalu i tehnologiji dolaze i odlaze, a Netokracija vam donosi presek događaja koji su prema našem mišljenju obeležili 2018. godinu.

Pročitaj dodatno…

Tehnologija

E-prime lansirao električni tricikl na sajmu automobila namenjen poslovnim korisnicima

U ekskluzivnom intervjuu za Netokraciju, direktor i suosnivač kompanije E-prime Milan Manojlović, govori o novim električnim biciklima kompanije, ali i o planiranom širenju poslovanja i izvozu na evropsko tržište.

Startapi i poslovanje

Kako voditi korisničku podršku ako radite u SaaS industriji?

Negativna iskustva sa korisničkom poprilično su česta. Međutim, kada vam uspešnost biznisa zavisi od takvih predrasuda morate uraditi sve da ih prevaziđete. Kako se to radi u SaaS kompanijama?

E-commerce

Ivan Kovačević o ‘omnichannel’ prodaji: Kako uspešno kombinovati ‘offline’ i ‘online’?

Direktor Digital Shopper hub-a u hrvatskoj agenciji Bruketa&Žinić&Grey sledeće nedelje na Webiz edukaciji govoriće o redefinisanju uloge fizičkog prodajnog mesta i spajanju 'online' i 'ofline' prodajnog sveta. Koji je njegov savet 'retaileri'-ima?