Društvene mreže Archives - Netokracija.rs

Društvene mreže

Društvene mreže

Ima li oglašavanja van Facebook platformi?

Možda ste primetili kako pojedini brendovi nisu bili prisutni na vašem Instagram i Facebook feedu tokom jula. To me je navelo na razmišljanje, a šta da se sutra probudimo i da Facebook i Instagram ne postoje, šta onda?

Društvene mreže

Facebook pokreće program za suzbijanje lažnih informacija u Srbiji – da li je ovo kraj lažnim vestima?

Sa ciljem da suzbije širenje netačnih i neproverenih informacija u okviru svog sistema, Facebook je pokrenuo nezavisni program u Srbiji za proveru istinitosti činjenica (uglavnom vesti) koje se objavljuju na ovoj društvenoj mreži.

Društvene mreže

Da se bijem sa policijom ne umem, al’ da gutam suzavac – to mogu

Utorak veče. Poput 9/11 i kula bliznakinja, prilepljen sam za TV i pratim dešavanja o kojima izveštavaju reporteri N1. Uživo, pod suzavcem. Za svojih 30 godina nagledao sam se protesta, stoga ne bih da romantizujem kako su ovi drugačiji i kako je diktaturi konačno došao kraj. Jedini kraj koji se nazire jeste apsolutna propast demokratije u Republici Srbiji... ako je ikada i bilo.

Društvene mreže

Kako WHO vodi društvene mreže u doba korone – otkriva nam Aleksandra Kuzmanović, njihov ‘social media’ menadžer

Od FON-a, preko Univerziteta u Ženevi, do pozicije menadžera društvenih mreža pri Svetskoj zdravstvenoj organizaciji. Aleksandra Kuzmanović kreira i vodi 'social media' komunikaciju jedne od najbitnijih zdravstvenih institucija u vreme globalne pandemije, a za Netokraciju otkriva koliko se njen posao promenio u protekla dva meseca.

Društvene mreže

Ljubav prema fudbalu i klađenju Vladimir je pretvorio u digitalnu zajednicu sa 50.000 registrovanih članova

Fudbal je oduvek bio više od sporta. Vladimir Kečkeš, osnivač stranica Burazzers.net i Engleskifudbal.com otkriva nam kako je ljubav prema sportu pretvorio u uspešan onlajn biznis i zajednicu čiji je potencijal prepoznao MaxBet.

Društvene mreže

TikTok postaje El Dorado za brendove – hoće li ga domaće agencije i kompanije iskoristiti?

Ako vas TikTok manija još uvek nije uhvatila, spremite se - pogotovo ukoliko dolazite iz oblasti marketinga. Jer, kako nam otkrivaju popularni TikTokeri (koji pritom rade u agencijama), ovo je velika prilika za mnoge brendove da se približe novoj publici.

Društvene mreže

Twitter: Ukinuli smo više od 8.500 naloga iz Srbije zbog organizovanog promovisanja predsednika Srbije

Pored hiljada korisničkih naloga koje je ova društvena mreža ukinula iz različitih zemalja, nalaze se i oni iz Srbije. Jedan od razloga za ovaj potez jeste promovisanje političkih partija i ličnosti, kao i narušavanje pravila ponašanja.

Društvene mreže

Za 24h Weibo profil Ambasade Srbije u Kini skupio 300.000 pratilaca

COVID-19 definitivno otvara nova poglavlja digitalne diplomatije. Samo 24 časa od otvaranja profila 'SerbianEmbassy' na popularnoj kineskoj društvenoj mreži Weibo, stranicu naše ambasade zapratilo je više od 300.000 korisnika.

Društvene mreže

Ko će pobediti u sukobu titana – tehnološke kompanije ili zakonodavci?

Period kada smo u tehnološke gigante gledali zaljubljenim očima odavno je iza nas. Sada strepimo od toga šta će uraditi sa podacima koje smo im godinama ostavljali i trudimo se da tom krizom upravljamo što bolje možemo. Nema sumnje, rat je počeo.

Društvene mreže

Kupovina pregleda na opciji Instagram Story – nova taktika influensera za rast profila

Rasprave o unosnom biznisu trgovine pratiocima i lajkovima na Instagramu ne jenjavaju, a čim se na horizontu pojavio nagoveštaj rešenja, nastao je novi problem – kupovina pregleda na opciji Story. Znači li to da se ova mreža (a i mi sa njom) bori sa vetrenjačama?

Pročitaj dodatno…

Office Talks Podcast

YouTube kao karijera (gosti Miloš Milaković i Daniel Đukić)

Oni su doktori za viral, tvorci i glavni akteri Dnevnjaka, prodavci polovnih automobila i ostvareni kladioničari. Oni su Majkl Džordan i Denis Rodman domaće YouTube scene.

Startapi i poslovanje

Niški ServerBytes omogućava brži i jeftiniji ‘game development’ studijima širom sveta

Filip i Dejan još kao studenti radili su na razvoju mobilnih igara. Nakon mnogo potrošenih sati na korišćenje raznih alata i servisa koji su im pomagali u tom procesu, shvatili su da ne postoji rešenje koje nudi multiplejer, 'chat', 'cloud storage' i druge funkcionalnosti. Tako je nastao njihov proizvod - ServerBytes.

Kultura 2.0

I klijenti su ljudi, što lako zaboraviš kad te od njihovih zahteva zaboli glava

Tekst pred vama predstavlja ilustraciju dinamike tima agencije Flexis, koja se zasniva na jednostavnoj istini: mi odgovore nalazimo u miksu ideja, stavova i različitih perspektiva 'account' i dizajn tima, svesni da jedni bez drugih ne možemo. A i ne želimo.