E-commerce Archives - Netokracija.rs

Infobip ❤️ Netokracijašta akvizicija znači za vas i za nas?

E-commerce

E-commerce

OTP banka dobitnik ‘Euromoney nagrade za izvrsnost 2022’

U pitanju je priznanje koje magazin Euromoney tradicionalno dodeljuje finansijskim institucijama za pružanje najvišeg nivoa usluga, inovacija i stručnosti.

E-commerce

iPay: Prva institucija elektronskog novca u Srbiji ostala bez dozvole za rad

U zvaničnom saopštenju korisnici su obavešteni da će im iPay izvršiti povraćaj sredstava u zakonskom roku od 15 dana od podnošenja zahteva.

Novost

NBS: 9,6 miliona online transakcija u prvom tromesečju 2022. godine

Prema poslednjem izveštaju Narodne Banke Srbije, na internet kupovinu putem platnih kartica potrošeno je preko 250 miliona evra.

E-commerce

Rodrigo Alier: Glovo u Srbiji koristi više od 200.000 mesečno aktivnih korisnika

Rodrigo Alier, izvršni direktor sektora Partneri i brendovi u kompaniji Glovo, dao je ekskluzivni intervju za Netokraciju. On je govorio o povećanju broja korisnika nakon akvizicije domaće kompanije Donesi, kao i o planovima za budućnost poslovanja u Srbiji.

E-commerce

Srpski WEBCentric postao deo holandske TSS grupe

Beogradska kompanija za razvoj softvera, WEBCentric, 1. juna postala je deo Total Specific Solutions grupe. U pitanju je globalni dobavljač IT poslovnih rešenja sa sedištem u Holandiji.

E-commerce

Limundo opominje: Dugovi sitni i stvarni, korisnici razočarani pristupom

Kako navode iz Limunda dugovanja potiču iz provizija za uspešno završene aukcije, prodaju i promotivne opcije na portalima Limundo.com i Kupindo.com. Veliki broj korisnika ostao je u šoku nakon opomene pred utuženje koju je kompanija poslala.

Novost

Mastercard: Plaćajte online kod domaćih trgovaca i ostvarite ‘cash-back’

Kompanija Mastercard dodeljuje 'cash-back' korisnicima platnih kartica koji izvrše online kupovinu kod domaćih trgovaca ukupne zbirne vrednosti od najmanje 3.000 RSD. Akcija traje u periodu od 1. juna do 30. juna 2022. godine.

E-commerce

Nastavlja se rast online kupovine, a Delez Srbija najavljuje otvaranje velikog Maxi online postrojenja

U poslednje dve godine e-trgovina doživela je ekspanziju u Srbiji, pandemija izazvana korona virusom doprinela je da se o e-commercu priča gotovo svakodnevno. Broj transakcija naglo je porastao, trgovci su s jedne strane beležili rast, dok su s druge strane postojali izazovi koje su prevazilazili u hodu.

E-commerce

Lansiran ecommerce4all – nova platforma za podršku razvoja e-trgovine

Mnogi poslovni podaci i informacije vezane za poslovanja e-trgovine od danas su zvanično dostupni na prvoj regionalnoj platformi za e-trgovinu pod nazivom 'E-commerce for all – ecommerce4all.eu' koja je već sada dostupna u Srbiji.

E-commerce

eBay pokreće ekskluzivan program podrške za prodavce auto delova i opreme u Srbiji

Kompanija eBay najavila je pokretanje ekskluzivnog programa podrške za prodavce auto delova i opreme u Srbiji. Ova inicijativa biće fokusirana na promociju lokalnih prodavaca auto delova i opreme na globalnom tržištu od preko 147 miliona kupaca iz 190 država.

Pročitaj dodatno…

Karijere

Microsoft i LinkedIn objavili online kurseve digitalnih veština za 10 miliona ljudi koji traže posao

Kompanija Microsoft ima plan da u saradnji s LinkedIn-om do 2025. godine obezbedi obuke i kurseve za 10 miliona ljudi i na taj način im omogući da steknu veštine i sertifikate koji će im pomoći u pronalaženju poslova.

Intervju

Razgovori sa seniorima: Kako je Tamara od studija psihologije došla do seniorske pozicije u ‘game dev’ industriji

Igranje modernih video igara uvek je u meni izazivalo dozu interesovanja o tome kako zapravo nastaju ovako veliki projekti. Do sada smo imali priliku da često pišemo o tome, pa i nastavljamo u tom smeru kroz razgovor sa Tamarom Perić koja je Lead Game Designer u regionalnoj kompaniji Mad Head Games.

Novost

Razvoj samouslužnih bankarskih alata kao odgovor na promene navika klijenata?

Korisnici bankarskih usluga sve više zahtevaju samostalnost u radu, bez obaveze odlaska u ekspozituru. Tendencije idu ka tome da će ekspozitura ostati dominantan kanal za nešto kompleksnije bankarske proizvode, kao i mesto gde će klijenti pretežno vršiti konsultacije sa bankarskim službenikom.