Kolumna Archives - Page 5 of 22 - Netokracija.rs

Kolumna

Startapi i poslovanje

4 koraka koja biznise dele od vrhunskog CX-a – i kako ih primeniti

Kako privući i zadržati kupce? Ovim pitanjima se istraživački timovi širom sveta bave već godinama, trošeći milione dolara na eksperimente, psihološka istraživanja i ispitivanja navika potrošača. Ipak, neki od osnovnih principa važe vec decenijama, a ja vam predstavljam neke od najkorisnijih principa i zakona kvalitetnog korisničkog iskustva.

Izrada web stranica

Ključne stvari koje treba da znate o tipografiji za web

Kako da dizajnirate tekst na svom sajtu i zašto je to uopšte bitno?

Internet marketing

Kako kreirati kampanje sada kada Google Ads za Srbiju omogućava biranje mikro lokacija

Google je od nedavno omogućio oglašivačima da preko Google Ads platforme ciljaju pojedinačne gradove i regione u Srbiji. U nastavku teksta pročitajte kako to i da uradite.

Kultura 2.0

COPPA zakon promeniće YouTube iz korena, a prvi na udaru upravo su kreatori video sadržaja

Pre nekoliko dana YouTube je izdao zvanično saopštenje u kome je rekao da će svi kreatori morati da obeleže da li je njihov sadržaj za decu ili ne. Zašto je to tako bitno?

Internet marketing

Šta je korisnička persona i zašto je presudna za uspeh vašeg digitalnog proizvoda?

Često imam priliku da vidim kako se proizvod oblikuje u odnosu na pretpostavke o tome šta korisnicima treba. U najvećem broju slučajeva pokaže se da su one pogrešne, ali tek kada proizvod izađe na tržište. Ipak, ta situacija se može izbeći.

Startapi i poslovanje

Dobra ‘Employer Branding’ strategija je HR sadržaj na marketinški način

Već neko vreme polemiše se o tome kako i na koji način bi odgovornosti i zadaci HR sektora i marketinga trebalo da se preklapaju kada je Employer Branding u pitanju. Čarobne formule nema, ali ima određenih 'caka' kako da obe strane budu zadovoljne.

Kultura 2.0

Tekst koji treba da pročitate pre odlaska u Kinu

Sve je više ljudi koji me u poslednje vreme pitaju kako da se pripreme za (kratki) put u Kinu. Kapiram da me niko to ne bi pitao da pre dva meseca nisam pomislio da je baš sjajna ideja da odem kao novinar na Svetsko prvenstvo u košarci i provedem tri nedelje u nekoliko kineskih gradova.

Kultura 2.0

Salesforce: Kompanija za koju su svi čuli, ali niko ne zna čime se zapravo bave

Zamislite da ste kompanija koja postoji 20 godina, da ste u top 10 B2B brendova na svetu, i vredite preko 130 milijardi dolara, a da ljudi i pored svega toga ne znaju čime se bavite? I vi biste se malo smorili zbog toga, zar ne?

Kultura 2.0

Horor priče iz industrije: Pogrešno popunjen formular koji je promenio sve

Naša priča počinje kao i mnoge velike katastrofe - jednom prostom birokratskom omaškom. Jedan od nas je prošle nedelje zaboravio da označi dugme na jednom 'online' formularu.

Kultura 2.0

Horor priče iz industrije: Plata koja nikada nije stigla

Želite da promenite firmu jer više nema šta da vam ponudi? Ja bih, na vašem mestu, ponovo razmislio - ko zna šta vas čeka u sledećoj.

Pročitaj dodatno…

Startapi i poslovanje

Nakon pritiska javnosti Apple konačno smanjuje App Store naknadu na 15% – ali samo za pojedine developere

Kao deo novog programa za mala preduzeća kompanija Apple najavila je smanjenje stope provizije u App Store prodavnici za 15% - što predstavlja jednu od najznačajnijih promena u procesu u kojem iOS developeri zarađuju na svojim igrama i aplikacijama za Apple uređaje.

Društvene mreže

Snap Inc. imenovao predstavnika za Srbiju – u skladu sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti

Poverenik za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti saopštio je da je i kompanija Snap Inc. imenovala svog predstavnika za Republiku Srbiju.

Analiza

Vodeća udruženja frilensera predstavljaju dalje korake ukoliko nadležni organi ne odgovore na njihove zahteve

Sa predstavnicima Udruženja radnika na internetu i Udruženja frilensera i preduzetnika razgovarali smo o narednim koracima kada je reč o pregovorima sa nadležnim organima zbog najavljenog oporezivanja frilensera.