Kolumna Archives - Page 5 of 17 - Netokracija.rs

Kolumna

Internet marketing

Suština, braćo, suština – a ne ‘bullshit’ i izgovori

Otprilike u ovo neko vreme 1996. godine u Crvenu Zvezdu je, iz Loznice, stigao napadač Dragan Mićić. U tom trenutku imao je 27. godina, bio je gotovo potpuno ćelav, sitan, izgledao je kao da ima barem 47.

Kultura 2.0

Kako postati sam svoj (digitalni) guru i osloboditi se stresa – barem na kratko

Živimo u doba velikih paradoksa. Moderno doba nam je donelo nepregledno more raznih mogućnosti i izbora, ali i nepodnošljiv teret stresa koji neretko uzrokuje baš to more mogućnosti i izbora.

E-commerce

Ispovest Internet kupca u Srbiji – komad sa pucanjem i plakanjem

Džef Bezos, osnivač Amazona, je car. Apsolutni. Napravio je sistem koji je toliko fantastičan da, kada bih mogao, nikada ništa ne bih naručivao van njega. To ne znači da je bezgrešan. Nikako. Povremeno se i njima desi da pogreše, ali to umeju da isprave. No, šta naši 'online shop-ovi' mogu da nauče od Amazona?

Mobilno

Hoće li digitalne karte i propusnice ikada zameniti papir i keš – u Srbiji?

Čuvena latinska poslovica kaže - sve svoje sa sobom nosim! Početkom maja imao sam priliku da otputujem na jug Nemačke, a od aviona, preko voza do autobusa - svaka transakcija bila je digitalna, baš kao i karte. Kako izgleda putovanje bez izjednog papirnog dokumenta u džepu i šta to znači za budućnost putovanja u našoj zemlji?

Karijere

Kako su hobi i entuzijazam postali vredniji adut od fakultetske diplome?

Zahvaljujući ekspanziji Interneta, danas svako ima mogućnost da svoja interesovanja i veštine pretoči u nešto više od hobija. Iako mnogi u programiranju vide spas, postoji mnoštvo drugih opcija koje vam mogu pomoći da se istaknete u online svetu i pretvorite svoje znanje i zanimanje u profitabilan biznis. Jedna od takvih opcija je i digitalni marketing.

Kultura 2.0

Dosada je neophodna kako bismo bili kreativni

Ljudi lažu. U raznim prilikama. Lažu, avaj, i u fokus grupama. Oni to ne rade namerno, već žele da izgledaju bolje - sami pred sobom i pred drugima. Svi ti spreadsheet-ovi, brojke i chart-ovi, dakle, umeju ozbiljno da podbace, barem kada je reč o brendovima i planiranju.

Karijere

Tri stvari koje studenti treba da znaju o ‘Digitalu’

Digital marketing je seksi industrija: na svaki naš konkurs javi se barem 80% ljudi bez ikakvog iskustva. To su ili sveži diplomci koji su načuli da je taj digital sada unosna stvar ili ljudi raznih fela koji su počeli da prčkaju po community managementu/AdWordsu. Dakle, dragi studentu pred kraj školovanja, koji se sada pitaš šta ćeš dođavola da radiš posle diplomskog, šta ti ne znaš o digital marketingu, a valjalo bi?

Karijere

Kako #DigitalnaKarijera može da promeni čitavu vašu karijeru?

Prema psihološkinji sa Harvarda Ejmi Kadi, kada nekoga upoznate prvi put, odmah pomislite na dva pitanja: prvo - da li mogu da verujem ovoj osobi i drugo - da li mogu da poštujem ovu osobu. U profesionalnom kontekstu, ljudi odgovor na drugo pitanje smatraju važnijim faktorom (prim. prev. kompetentnost). Budući da je vođenje projekta #DigitalnaKarijera prvenac za mene samu, zašto onda očekujem od vas da mi poverujete kada kažem da vam prisustvo na jednom jedinom događaju može promeniti čitavu karijeru?

Karijere

Kako razmišljati dok biraš svoj prvi posao?

Digital je otvorio čitav svet mogućnosti kada govorimo o karijernim opcijama! Kada si na samom početku, može delovati kao nemoguća misija da pronađeš svoje mesto u njemu. Formalno obrazovanje praktično i ne postoji, a ne pomaže ni 17 različitih naziva za jednu istu poziciju, zbog kojih ti apsolutno nije jasno šta svi ti ljudi rade i odakle odjednom toliko menadžera, šefova i direktora. Zato te u nastavku čeka nekoliko smernica kako da brže i lakše dođeš do odgovora na pitanja koja su krucijalna u odabiru prvog posla: šta, gde i s kim raditi?

Internet marketing

Kako zaštiti lične podatke korisnika ‘pseudonimizacijom’ i šta ovaj proces predstavlja?

Sa približavanjem početka primene GDPR, raste potreba kompanija i drugih organizacija da svoje svoje poslovanje usklade sa novim zakonskim propisima. Kompanije će biti u obavezi da primene tehnološke, organizacione i kadrovske mere, kako bi zaštitile lične podatke korisnika prilikom njihovog korišćenja i obrade. Jedna od aktivnosti, koja će pomoći u tome, jeste pseudonimizacija.

Pročitaj dodatno…

Startapi i poslovanje

Tesla Nation: Platforma za networking, poslove i konsultacije bila je logičan korak za Startit

Sinoć su u beogradskom Domu omladine premijerno objavljeni prvi rezultati novog projekta iza kojeg stoji SEE ICT - Tesla Nation. Vukašin Stojkov podelio je sa publikom kako će ova platforma pomoći Srbiji da se rebrendira kao 'go-to' destinacija za tehnološko znanje.

Startapi i poslovanje

Dobra ‘Employer Branding’ strategija je HR sadržaj na marketinški način

Već neko vreme polemiše se o tome kako i na koji način bi odgovornosti i zadaci HR sektora i marketinga trebalo da se preklapaju kada je Employer Branding u pitanju. Čarobne formule nema, ali ima određenih 'caka' kako da obe strane budu zadovoljne.

Kultura 2.0

Stuberi: YouTube uspeh nisu pregledi već odnos prema publici

Ako niste tinejdžer ili svoje slobodno vreme ne provodite istražujući YouTube, verovatno ne znate da domaću scenu na svakih mesec, dva zahvata prava ‘drama’. Sa druge strane, pak, stoji kanal 'Stuberi' koji prati skoro milion ljudi, a koji se ne služe tim trikovima. Oni su za Netokraciju podelili svoju priču.