Kolumna Archives - Page 5 of 28 - Netokracija.rs

Infobip ❤️ Netokracijašta akvizicija znači za vas i za nas?

Kolumna

E-commerce

Društvene mreže samo su usputna stanica vašeg online biznisa

Postavite sebi pitanje - da li trebate više da investirate u svoj mobilni telefon ili u online prodavnicu koja će vam doneti profit?

Tehnologija

Može li nam Xiaomi ponuditi pristupačne električne automobile – baš kao i telefone?

Elektrifikacija je, kao što je to nekada davno bio motor na gorivo, potpuno nov i na neki način revolucionarni trend u auto industriji. Da čitava stvar bude još zanimljivija, čitavo tržište električnih automobila moglo bi da bude u potpunosti promenjeno ulaskom nekih sasvim novih igrača.

Kultura 2.0

‘Cancel’ kultura je jedna velika, toksična glupost koja sve više uzima maha

'Cancel' kultura ili na srpskom rečeno izbacivanje osobe iz javnog života zajednice je termin koji se u industriji odomaćio u poslednjih godinu, dve, i nažalost postaje sve opasniji i toksičniji.

Kultura 2.0

Da li ste se za nekog kolegu upitali ‘Za šta, bre, ova/j prima platu?’

Iako mislite da ste plaćeni za posao koji obavljate, često vas diferencira uloga koju u predstavi igrate. Ta predstava su, zapravo, neformalni odnosi u jednom kolektivu.

Kultura 2.0

YouTube porez: Koliko domaći kreatori gube zbog pregleda iz Amerike?

Američka vlada je naložila kompaniji Google da u njihovo ime prikupi porez na zaradu koju YouTube isplaćuje svima koji se trenutno nalaze u YouTube Partner programu, a nisu građani Sjedinjenih Američkih Država. Ako kreirate sadržaj za to tržište - ovo se odnosi na vas.

Kultura 2.0

Oporezivanje digitalne imovine u Srbiji: Koje obaveze imaju fizička i pravna lica?

Do decembra 2020. godine poreski propisi nisu izričito prepoznavali digitalnu imovinu i to je vodilo nepovoljnom poreskom tretmanu transakcija koje uključuju digitalnu imovinu, ali i pravnoj nesigurnosti o tome kako se digitalna imovina oporezuje. U tekstu objašnjavamo kako sada stoje stvari po tom pitanju.

Kultura 2.0

Šta rade zaposleni dok HR menadžeri spavaju? Kritikuju LGBT zajednicu i leče decu SMS porukama

Koliko ste upoznati sa kulturom ćutanja, skretanja pogleda i sleganja ramena koja je nikad prisutnija u domaćoj IT zajednici?

Kultura 2.0

Sirenin krug poverenja: Zašto founderi toliko često biraju nepotizam?

Nepotizam je neiskren način da se ljudima veruje. Pogotovo u poslu.

Kolumna

‘Ćorica’ na duksu nije OK jer deca ne razumeju takvu šalu – i tačka.

Ako nosite naočare i neko vam se obrati sa "Ćoro" ili "Ćorice", bez obzira na to koliko godina imate, verovatno vam ne bi bilo u potpunosti svejedno, zar ne? Zamislite kako se onda u toj situaciji osećaju deca.

Kultura 2.0

Klijent + Account + Dizajner = Sve misterije feedbacka

Tekst pred vama predstavlja ilustraciju dinamike tima agencije Flexis, koja se zasniva na jednostavnoj istini: mi odgovore nalazimo u miksu ideja, stavova i različitih perspektiva 'account' i dizajn tima, svesni da jedni bez drugih ne možemo. A i ne želimo.

Pročitaj dodatno…

Karijere

Microsoft i LinkedIn objavili online kurseve digitalnih veština za 10 miliona ljudi koji traže posao

Kompanija Microsoft ima plan da u saradnji s LinkedIn-om do 2025. godine obezbedi obuke i kurseve za 10 miliona ljudi i na taj način im omogući da steknu veštine i sertifikate koji će im pomoći u pronalaženju poslova.

Intervju

Razgovori sa seniorima: Kako je Tamara od studija psihologije došla do seniorske pozicije u ‘game dev’ industriji

Igranje modernih video igara uvek je u meni izazivalo dozu interesovanja o tome kako zapravo nastaju ovako veliki projekti. Do sada smo imali priliku da često pišemo o tome, pa i nastavljamo u tom smeru kroz razgovor sa Tamarom Perić koja je Lead Game Designer u regionalnoj kompaniji Mad Head Games.

Novost

Razvoj samouslužnih bankarskih alata kao odgovor na promene navika klijenata?

Korisnici bankarskih usluga sve više zahtevaju samostalnost u radu, bez obaveze odlaska u ekspozituru. Tendencije idu ka tome da će ekspozitura ostati dominantan kanal za nešto kompleksnije bankarske proizvode, kao i mesto gde će klijenti pretežno vršiti konsultacije sa bankarskim službenikom.