U svojoj novoj kolumni za Netokraciju, Ivana Tomić analizira načine na koje web3 može da unapredi digitalni marketing i pomogne mu da prevaziđe neke od najvećih izazova s kojima se suočava.
U ovoj kolumni, otkrivam vam zašto 'girl power' na internetu nije izraz feminističke borbe i zašto se 'online' prodaja vlastite intime ne razlikuje od prostitucije.
Svaka timska aktivnost podrazumeva određen stepen organizacije. Takođe, svaka kompanija je biznis što podrazumeva određen stepen kontrole. Organizacijom i kontrolom upravljaju menadžeri, odnos između ta dva varira u zavisnosti od prirode biznisa i samih ljudi.
Tema za ovaj, poslednji članak u godini, došla je prirodno. Svakodnevno me prati u razgovorima s kolegama, startapima, investitorima, u sadržajima koje svakodnevno čitam ili slušam.
Kada radite u digitalu, prirodno je da želite da testirate sve što se pojavi na tržištu, bez obzira na to da li govorimo o alatima koji olakšavaju rad ili društvenim mrežama.
Dobro došli na izmak 2022. godine koja će u kripto svetu ostati upamćena kao najtamnija mrlja u njegovoj kratkoj istoriji. Ili možemo da budemo pozitivni i kažemo da je 2022. bila i najveći ispit zrelosti. Pokazaće se već.
Venture kapitalisti (VC) obično su optimisti po prirodi. Veruju u preduzetnike, veruju da postoje rešenja koja menjaju svet i žele da - u šansama gde 10% portfolio kompanija uspeva - ostvare određen uspeh.
Kada je Jason Allen, inače dizajner video igara, pobedio na Takmičenju likovne umetnosti Državnog sajma Kolorado u kategoriji Digital Arts/Digitally-Manipulated Photography sa delom 'Théâtre D’opéra Spatial', koje je nastalo uz pomoć najpopularnijeg programa veštačke inteligencije Midjourney, povela se polemika o tome šta je umetnost danas, kakva je njena budućnost i da li to ona zapravo 'umire pred našim očima'?
Ono što se dešava sa Twitterom od momenta akvizicije od strane kontraverznog biznismena Elona Maska može se kategorizovati kao potpuna farsa sa čudnim spletom događaja i okolnostima koji su zadesili ovu društvenu mrežu.
Startup Harbour je globalna inicijativa kompanije Bosch čiji je cilj kreiranje ekosistema kroz saradnju između 'early stage' startapa i različitih Bosch divizija u oblasti informacionih tehnologija i digitalizacije.