Analiza Archives - Netokracija.rs

Analiza

Kultura 2.0

Stiže nam nova Vlada – koliko će se ona baviti digitalizacijom i IT industrijom u Srbiji?

Mnogo je toga urađeno u protekle četiri godine, mahom zbog kontinuiteta prethodne Vlade sa kojim se one pre nje i ne mogu baš pohvaliti. Analiziramo koje su to stvari koje bi se mogle naći u novom ekspozeu, a koje se tiču digitalizacije i IT industrije u Srbiji.

Mobilno

Apple je sa novim merama privatnosti u potpunosti promenio oglašavanje i prikupljanje podataka korisnika

Kompanija Apple predstavljanjem novog iOS 14 sistema korisnicima je omogućila novi i poboljšani segment privatnosti. Iako je ovim putem privatnost korisnika zapravo poboljšana, otvorena su neka sasvim druga pitanja - na koje smo pokušali da odgovorimo.

Kultura 2.0

Pitali smo domaće IT kompanije kada planiraju povratak u kancelarije

Predstavnici IT kompanija otkrivaju za Netokraciju da li su se njihovi zaposleni vratili na svoja radna mesta i, ukoliko nisu, kada planiraju to da učine.

Kultura 2.0

Pisanje kompanijskog bloga može da vam donese sve ili ništa – zavisno od toga kako ga i zašto pišete

Da li je sadržaj 'kralj', čak i ako radite u tehnološkoj kompaniji? Zavisi koga pitate, a svoja iskustva i savete ovaj put dele predstavnici kompanija i agencija kojima je pisanje bloga donelo nove ljude i veliku prepoznatljivost u industriji.

E-commerce

Mesec dana kasnije i dalje ne znamo gde su naši Aliexpress paketi – ali barem imamo neke odgovore

Enigma zvana AliExpress poštarina za Srbiju, podelila je mišljenja mnogih kupaca, organizacija i svih ostalih koji se za ovu temu zanimaju. Iako je razloga za astronomsko poskupljenje poštarine mnogo, neki odgovornost prebacuju na Poštu, drugi na avio prevoz i kineske trgovce, ali se ipak čini da je istina 'negde tamo'. Mi smo na osnovu svih dosadašnjih podataka pokušali da rešimo misteriju.

Gaming

Traženje talenata je za srpski ‘game dev’ u ovom trenutku fokus broj jedan – najtraženiji su programeri, artisti i gejm dizajneri

U periodu kada globalna pandemija pogađa gotovo svaku industriju, razvoj video igara i njihova konzumacija nastavljaju da beleže rast. Otuda smo analizirali kako je ova industrija toliko imuna na pomenutu krizu i kako sada za vreme ove krize izgleda zapošljavanje u oblasti 'game developmenta'.

E-commerce

Obim e-trgovine u Srbiji nakon policijskog časa nije isti – ali nastavlja da raste

Kada smo u aprilu tokom trajanja policijskog časa govorili o stanju Internet trgovine u Srbiji, zajedno sa sagovornicima zaključili smo da je za ovu oblast stiglo zlatno doba. Analiziramo kako stvari stoje sada kada se život koliko-toliko vratio u normalu.

Startapi i poslovanje

Hoće li soba za gejming i dalje biti ‘glavni adut’ poslodavaca ili nas zbog korone očekaju bolji benefiti i povlastice?

Pandemija je promenila mnogo toga, pa i način na koji poslodavci i zaposleni posmatraju kompanijske benefite. U nastavku otkrivamo koje će to povlastice zaposleni u IT-ju moći da očekuju sada kada rad od kuće više nije 'ništa posebno'.

Gaming

Kako predstaviti vašu igru publici kada su svi događaji otkazani – je li spas u pitchevima na daljinu?

Svetska zdravstvena kriza sa jedne strane doprinela je popularizaciji video igara, ali je druge strane uskratila šansu mnogim gejming studijima da izlažu svoje projekte pred publikom na konferencijama i događajima koji su u potpunosti otkazani.

Pročitaj dodatno…

Startapi i poslovanje

LearnUpon sa kancelarijama u Beogradu osigurao $56 miliona investicije

LearnUpon, kompanija koja u Beogradu zapošljava preko 40 developera, osigurala je manjinsku investiciju od 56 miliona dolara od kompanije za globalni rast Summit Partners.

Gaming

Gejming studio Miracle Dojo ušao u svet gejmifikacije likova igrom PopStar Adventure – glavni junak je Željko Joksimović

Miracle Dojo, beogradski gejming studio, uspešno je objavio svoju drugu video igru - PopStar Adventure. Ovaj poduhvat realizovan je u saradnji sa producentom i pevačem Željkom Joksimovićem, o čemu smo razgovarali sa osnivačem ovog studija. 

Kultura 2.0

Spotify imenovao Httpool kao ekskluzivnog zastupnika za oglasna rešenja na Balkanu

Ova agencija biće na raspolaganju brendovima iz Srbije, Hrvatske, Slovenije, Severne Makedonije, Crne Gore, Albanije i BiH koji žele da se oglašavaju na platformi Spotify.