Analiza Archives - Netokracija.rs

Analiza

Startapi i poslovanje

Kako srpski IT-jevci treba da se brendiraju u inostranstvu – kao jeftina ili kvalitetna radna snaga?

Aktuelna pandemijska kriza (i njene ekonomske posledice), naveli su nas na sledeće pitanje: da li će domaće IT kompanije, agencije, frilenseri i regruteri morati da promene način na koji predstavljaju svoje proizvode, usluge i kadar na međunarodnom tržištu? Dakle, hoćemo li u prvi plat isticati da smo povoljni, da imamo kvalitetan kadar - ili oba?

Kultura 2.0

Kreativni direktori agencija otkrivaju da li je ekonomska kriza ubica kreativnosti – ili ne

Ako se bavite poslom koji počiva na originalnosti i kreativnosti, da li ste u tome u prethodna dva meseca bili uspešni? Ukoliko niste, kreativni direktori marketinških agencija otkrivaju svoje savete.

Gaming

Apple Arcade dovešće više igrača srpskim gejming studijima – samo ako pametno postave strategiju

Servis Apple Arcade sada je i zvanično dostupan u Srbiji, a benefite bi, osim igrača, mogli da imaju i gejming studiji i developeri - kroz dodatni izvor zarade i veću vidljivost njihovih igara. Otkrivamo na koji način izgleda i šta sve donosi saradnja sa kompanijom Apple.

Upoznajte poslodavce

Vanrednom stanju je možda kraj, ali domaće IT kompanije regrutovanje i ‘onboarding’ nastavljaju online

Kompanija Just Raspberry u toku vanrednog stanja zaposlila je troje novih kolega, BlueGrid petoro, a kompanija LearnUpon njih sedmoro. I, što je još bitnije, traženje novih kandidata se nastavlja, ali se njihov 'onboarding' sada sprovodi 'online'. Kako taj proces tačno izgleda analiziramo u nastavku teksta.

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Digitalni mediji

Analiza online medija u doba korone: Vrtoglavi rast broja čitalaca ‘ubio’ angažman publike

Pandemija korona virusa potresla je čitav svet i gotovo svaku granu privrede. Ova pošast nije mogla zaobići ni medijsku industriju, duboko pogođenu povlačenjem oglašivača koji su dominantan izvor prihoda u biznis modelima domaćih medija.

Kultura 2.0

Da li u vreme korona virusa vaše kolege imaju osećaj da vas lakše mogu ‘cimnuti’?

Neprekidni boravak kod kuće kod nekih je promenio način na koji percipiraju dostupnost svojih kolega i njihovo slobodno vreme - jer, zašto da im ne pošaljemo poruku ili neki zahtev ako već znamo da su blizu svog laptopa? U nastavku teksta analiziramo kako postupiti ako se nađete u takvoj situaciji - čak i sada kada je vanredno stanje gotovo.

Kultura 2.0

Dobrodošli u kancelariju 3.0 – hibrid naših starih navika i udobnosti rada od kuće

Dok nekima prija rad od kuće, drugi jedva čekaju da se vrate za svoj kancelarijski radni sto. Međutim, sve muči isto pitanje - kako će izgledati poslovni prostori kada se vratimo u njih?

Gaming

20 milijardi dolara vredna ‘Battle Royale’ industrija osvaja svet gejmera, pa i redakciju Netokracije

Klasične misije u igrama postale su standard, a onda se pojavio Call od Duty Warzone. Jedan 'game invite' za ovu igru bio mi je dovoljan da shvatim koliku su ekspanziju Battle Royale igre zabeležile u veoma kratkom vremenskom periodu.

Analiza

Iskustva i digitalni kanali jedini su spas za male i velike iznajmljivače nakon što pandemija prođe

Ako bismo morali da izdvojimo najvećeg 'gubitnika' pandemije korona virusa odgovor nam se sam nameće: industrija turizma. Čitava situacija, osim velikih hotelskih lanaca, pogađa i manje iznajmljivače koji bi brže mogli da se oporave pametnim ulaganjem u marketing.

Pročitaj dodatno…

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.