Analiza Archives - Netokracija.rs

Analiza

Društvene mreže

Facebook grupe nisu novi forumi, ali sa planovima Zuckerberga one postaju nikad značajnije za korisnike

Na F8 godišnjoj konferenciji Facebook je predstavio nove promene i dizajn koji će umnogome oblikovati korisničko iskustvo u narednom periodu - ističući u prvi plan grupe i događaje. Šta to znači za korisnike?

Mobilno

Potpuno ukidanje rominga za Srbiju u planu Evropske unije – najveći benefiti za turiste i privredu

Cene roming usluga između zemalja u regionu od 1. jula 2021. godine biće izjednačene sa cenama u domaćem saobraćaju, a već ove godine biće značajno smanjene. O daljim planovima i benefitima ovog sporazuma razgovaramo sa državnom sekretarkom Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija.

Mobilno

Šta za domaće korisnike znači Google-Huawei situacija?

Veliku cenu trgovinskog rata između Sjedinjenih Američkih Država i Kine moraće da plati kompanija Huawei sa kojom Google ovih dana prekida saradnju. Otkrivamo šta to znači za korisnike uređaja ove kineske kompanije.

Internet marketing

€36,8 miliona za digitalno oglašavanje u 2018. — srpsko tržište poraslo za 24,8%

I u 2018. godini zadržan je jak dvocifren rast tržišta digitalnog oglašavanja u Srbiji, pokazali su rezultati AdEx istraživanja. U nastavku teksta donosimo vam pregled najbitnijih rezultata.

Startapi i poslovanje

Zašto programeri kažu da im je pisanje koda zapravo najlakši deo posla?

Brojni sagovornici iz teksta u tekst govore nam kako je za programere pisanje koda najlakši zadatak - izazov je u oganizaciji koja se odvija pre toga. Zašto je to slučaj i kako se ta situacija može rešiti?

Gaming

Pitali smo domaću gejming zajednicu da li ‘cloud’ servisi mogu da promene industriju video igara?

Gaming i cloud tehnologija su pre par godina bile gotovo nespojive stvari, pre svega zbog nepostojeće infrastrukture koja bi podržala velika opterećenja servera. Novi servisi iz Gugla i Epla pokazuju nam da smo gejmingu u 'oblaku' bliži nego ikada pre.

Kultura 2.0

EU finalno glasa o kontraverznoj Direktivi o autorskom pravu. Kako će to uticati na Srbiju?

Prašina povodom usvajanja kontraverzne Direktive o autorskim pravima od strane Evropskog parlamenta polako se sleže, ali se približava 15. april, datum kada o pomenutom dokumentu glasa Savet EU. Šta možemo da očekujemo ukoliko Direktiva bude zvanično usvojena?

Digitalni mediji

Pitali smo izdavače koliko smo daleko od digitalne pretplate za kvalitetan sadržaj?

Epl je krajem prethodnog meseca opet izazvao pažnju javnosti predstavljanjem svojih novih pretplatničkih servisa. Jedan od njih je i 'Apple News Plus' koji bi trebalo da promeni način na koji konzumiramo digitalni medijski sadržaj. Da li će sa tim i uspeti?

Startapi i poslovanje

Zašto HR ne treba da se bavi marketinškim poslom?

Znamo da većina kompanija nema priliku da dovede posebnu osobu za marketing ili Employer Branding, ali skrećemo vam pažnju na bavljenje ovim poslom ukoliko ga ne razumete.

Tehnologija

Nemamo Epl, ali imamo ‘Epl istoka’: Šta korisnicima donosi otvaranje Xiaomi prodavnice u Srbiji?

U vremenu kada premijum telefoni koštaju kao laptop računari i kada tech brendovi svoje proizvode cene često van domašaja budžeta prosečnog kupca, pojavio se Xiaomi sa dostupnijim proizvodima. Ovaj brend danas otvara zvaničnu prodavnicu u Srbiji.

Pročitaj dodatno…

Tehnologija

Otvoren MarTech Challenge – regionalno takmičenje za marketing startape

Tehnološki startapi koji se bave primenom novih tehnologija u marketingu i komunikacijama u oblastima poput oglašavanja, veštačke inteligencije, mašinskog učenja, medija, društvenih mreža i slično pozvani su da se priključe takmičenju.

Karijere

Čime se bavi IT admin i da li je on zadužen za baš sve tehničke probleme u kompaniji?

IT administratori imaju multifunkcionalne zadatke radeći na održavanju sistema, mrežnih infrastruktura i sajber bezbednosti. Kako u realnim uslovima izgleda baviti se ovom profesijom?

Internet marketing

Nagrade možda nisu merilo uspeha, ali nisu loše ukoliko ste agencija koja želi da bira klijente

Kako Ovation BBDO gleda na nagrade iz prethodnog perioda i da li su one rezultovale povećanjem obima posla? Na pitanja Netokracije odgovara Nikola Parun, Head of PR & Digital u ovoj beogradskoj agenciji.