Digitalni mediji Archives - Netokracija.rs

Digitalni mediji

Digitalni mediji

Nove mere Kriznog štaba i prijava za €30 su najtraženiji pojmovi na Google pretrazi u Srbiji za 2021. godinu

Kompanija Google danas je objavila svoju godišnju listu najpretraživanijih pojmova, nudeći jedinstven uvid u najznačajnije momente i trendove u Srbiji tokom 2021. godine.

Digitalni mediji

Share fondacija je predstavila ‘Alate za digitalnu bezbednost’ – šta to znači za korisnike?

SHARE Fondacija nedavno je predstavila set alata za digitalnu bezbednost. Cilj ove inicijative jeste da se ljudima pomogne da se edukuju ali i da, ukoliko je to potrebno, zatraže pomoć u vezi rešavanja problema bezbednosti na internetu.

Digitalni mediji

Šta čini dobar odnos između influensera i agencija? Iskrenost i poštovanje rokova

Iskrenost i poštovanje rokova kao osnova profesionalnog ponašanja predstavljaju bazu za kvalitetan odnos između influensera i agencije. Ali, u toj jednačini ima još nekoliko nepromenljivih.

Digitalni mediji

Podcast.rs na jednom mestu okuplja autore iz Srbije – a pokrenuli su i sopstvenu produkciju

Na medijskoj i 'online' sceni Srbije sve je više podcast emisija različitih produkcijskih kuća ali i nezavisnih autora. Sve ove emisije pod 'jednim krovom' objedinjuje platforma Podcast.rs sa čijim smo suosnivačem imali priliku da razgovaramo.

Digitalni mediji

Šta je to Patreon i koja je njegova uloga u podršci kreatorima sadržaja na Internetu?

U poslednjih dve, tri godine na domaćoj YouTube sceni sve više se govori o Patreonu - platformi koja nezavisnim video kreatorima pomaže da naprave nove modele zarade i okupe publiku koja će ih novčano nagraditi za kvalitetan sadržaj.

Digitalni mediji

Direct Media sa novim brendom ‘Direct NEURO’ ulazi u istraživanja zasnovana na neurotehnologiji

Iza imena Direct NEURO, novog brenda istraživanja na tržištu, stoji iskusan tim neuronaučnika sa svetskim referencama i brojnim istraživanjima i studijama.

Digitalni mediji

Analiza online medija u doba korone: Vrtoglavi rast broja čitalaca ‘ubio’ angažman publike

Pandemija korona virusa potresla je čitav svet i gotovo svaku granu privrede. Ova pošast nije mogla zaobići ni medijsku industriju, duboko pogođenu povlačenjem oglašivača koji su dominantan izvor prihoda u biznis modelima domaćih medija.

Digitalni mediji

Instagram dominira – sa njim i želja domaćih izdavača da se približe publici i Generaciji Z

Na koji način domaći mediji koriste Instagram i druge kanale kako bi informisali, zabavili i edukovali mlađu publiku?

Digitalni mediji

Kako koristiti Quoru u marketinške svrhe?

Ako ste ikada na Internetu tražili odgovore na vaša pitanja, sigurno ste barem na trenutak primetili Quoru. Ova velika baza znanja povezuje korisnike širom sveta, svrstavajući je među najpopularnije edukativne servise. Nas je zanimalo - može li se iskoristiti u marketinške svrhe?

Digitalni mediji

Budućnost korisničke podrške leži u rešenjima koja nude individualni pristup

Šta to tradicionalna korisnička podrška u kompanijama može naučiti od startapa? Odgovor na ovo pitanje pružili su učesnici jednog od panela na prvoj #CXZG konferenciji koju je Netokracija organizovala u Zagrebu.

Pročitaj dodatno…

Startapi i poslovanje

Novi Zakon o inovacionoj delatnosti bitan je za osnivače startapa – ali i za investitore

Startap kao pojam po prvi put je prepoznat jednim zakonom Republike Srbije. O pravnom okviru za dalji razvoj srpskog startap sistema razgovaramo sa direktorom Inicijative „Digitalna Srbija“.

Kultura 2.0

Roditelji, Snapchat nije samo aplikacija za filtere – vodite računa koje opcije su uključene vašoj deci

Ako imate dete uzrasta osnovne škole, velika je verovatnoća da ima instaliran Snapchat u telefonu (ako poseduje telefon) i da skuplja 'vatrice' sa drugarima. Ipak, morate preduzeti određene korake da ih zaštitite.

Startapi i poslovanje

Američki Rho sa novih $75 miliona zaposlio više od 30 ljudi u Beogradu i najavio novo širenje

Njujorški 'fintech' nedavno je zatvorio Series B investiciju, a kompanija je od letos prisutna u srpskoj prestonici gde aktivno radi na razvoju lokalnog tima. Cilj je zaposliti top talenat, pri čemu iz kompanije kažu da nude plate u rangu globalnih razvojnih centara i druge benefite.