Digitalni mediji

Digitalni mediji

Može li T-Series prestići PewDiePie i postati tako najveći YouTube kanal na svetu?

Hoće li na najvećem video servisu na svetu nastaviti da vladaju nezavisni kreatori ili ih polako pretiču velike medijske kuće?

Digitalni mediji

BuzzFeed ima novu emisiju na Netflixu – i svi bi trebalo da je pogledamo

Šta je to ASMR video, mogu li sex radnici ostvariti svoja prava i da li ćemo ikada uvesti međupol? Nova emisija u produkciji BuzzFeed-a zalazi u skrivene delove naše digitalne pop kulture.

Digitalni mediji

Kako je Sport Klub ‘hakovao’ Svetsko prvenstvo i generisao 500.000 pregleda svog podcasta

Svetsko Prvenstvo u Rusiji jedan je od najbitnijih sportskih događaja u 2018. godini. Ne samo da se održava svake četiri godine, nego su se ovaj put na turniru našle dve reprezentacija sa ovih prostora - Srbija i Hrvatska. U Srbiji je ekskluzivna prava za prenos utakmica sa Svetskog Prvenstva dobio RTS, pa su me kolege sa Sport Kluba zamolili da zajedno osmislimo neki format koji bi bio interesantan gledaocima, a u isto vreme jednostavan za realizaciju.

Digitalni mediji

Zašto je ‘MojaFirma’ prestala sa radom?

Početkom meseca, domaću Internet scenu pogodila je jedna neprijatna informacija - portal MojaFirma, koji je u vlasništvu Telenora i koji predstavlja jedan od najuspešnijih 'content marketing' projekata na ovim prostorima, objavio je da prestaje sa ažuriranjem sadržaja. O čemu je tačno reč, probali smo da saznamo.

Digitalni mediji

Hoće li agencije postati novi ‘digitalni transformatori’ za poslovanje svojih klijenata?

Kako se marketinške agencije nose sa digitalnom transformacijom i dokle se stiglo u tom procesu bila je tema jednog od panela na ovogodišnjoj konferenciji Digital Day. Diskusija 'Business Transformation: Mad Man v2.0' 'pretresla' je aktuelno stanje digitalizacije advertajzinga u regionu, a učesnici su nastojali i da odgovore na pitanje kako ne potonuti u 'digitalnoj oluji'.

Digitalni mediji

Šta ‘obični’ brendovi mogu da nauče od luksuznih u pogledu digitalne strategije?

Radila je za mnoge luksuzne brendove – Tom Ford, Sergio Rossi, Olivia Palermo, Loewe i druge. Pored toga, Ana Anđelić je i doktor sociologije. Danas je Chief Brand Officer za brend Rebecca Minkoff. U intervjuu za Netokraciju, uoči njenog predavanja na konferenciji Digital Day, objašnjava zašto je poklanjanje proizvoda više odraz očajanja nego pametne strategije.

Digitalni mediji

Povratak digitalnim korenima

Osmo izdanje godišnje konferencije Digital Day u organizaciji IAB Serbia održaće se 8. i 9. maja u Jugoslovenskom dramskom pozorištu. Među predavačima ove godine nalazi se i Brajan Morisej, glavni i odgovorni urednik popularnog Digiday magazina sa kojim smo imali priliku da razgovaramo o budućnosti digitalnih medija, ali i o krahu nezavisnih izdavača koji su svoj posao bazirali na Facebooku.

Digitalni mediji

Deveta Direct Media Akademija donosi odgovor na pitanje ‘Kako pokrenuti ljude’

Deveta Direct Media Akademija pod nazivom 'I have a dream' i ove godine otvara vrata svim zainteresovanima za brend strategiju, medijsko planiranje, društvene mreže i ostale advertajzing teme, a od poznatog digitalnog nomada Farisa Jakoba saznaće i 'Kako ideje pokreću ljude'.

Digitalni mediji

AlmazanKitchen prešao milion YouTube pretplatnika!

Srpski YouTube kanal iza kojeg stoje Boban i Aleksandar Almažan, dostigao je milion pretplatnika na najpoznatijem video servisu! Veliki uspeh ovog dvočlanog tima, osim fantastičnih recepata, predstavlja i koncept pripremanja hrane u prirodi koji gledaocima pruža jedno nesvakidašnje iskustvo.

Digitalni mediji

YouTube: Za monetizaciju od sada potrebno 1.000 pretplatnika i 4.000 sati video pregleda

YouTube Partner Program koji kreatorima sadržaja omogućava zaradu od reklama ponovo je revidiran: ukoliko ste YouTuber koji zarađuje ovim putem, od sada morate imati minimum 4.000 sati vide pregleda, ali i minimum 1.000 pretplatnika. Istražujemo zašto je ova novina uvedena i koga najviše pogađa.

Pročitaj dodatno…

Karijere

6 stvari koje NE doprinose razvoju vaše (digitalne) karijere

Kojim god poslom da krećete da se bavite, a pogotvo digitalnim, zapamtite lekcije koje vas mogu zadržati na pravom putu.

E-commerce

Dijaspora.shop startovao sa 40.000 artikala – cilja na vašu rodbinu u inostranstvu da kupuje za vas u Srbiji

Ostavivši sigurne poslove iza sebe, Marko, Srđan i Emil pokrenuli su dijaspora.shop - prvu Internet prodavnicu za naše ljude u inostranstvu koji kupuju robu za porodicu i prijatelje u Srbiji.

Novost

€1.500.000 za NTP Beograd – EU preuzima finansiranje parka

Evropska komesarka za digitalno društvo i ekonomiju Marija Gabrijel, najavila je da će od sledeće godine Evropska unija preuzeti finansiranje Naučno-tehnološkog parka u Beogradu u iznosu od 1,5 miliona evra.