Instagram oglašavanje od danas dostupno i na Balkanu

Instagram oglašavanje od danas dostupno i na Balkanu

U vreme kada se u offline svetu granice ojačavaju zidovima i bodljikavom žicom, u online realnosti one sve više blede. Samo par meseci nakon najvećih tržišta na svetu, oglašavanje na trećoj najpopularnijoj društvenoj mreži u regionu prešlo je pola sveta i zauzima mesto i na našim tržištima.

vlada_ispravljeno

Pozicije Instagrama su verovatno jače nego što mislite, imajući u vidu da iza svega stoji Facebook i da je uz tu pomoć Instagram nedavno prestigao Twitter došavši do 400 miliona korisnika na globalnom nivou. Svi su izgledi da će isti trend brzo preći slabašne granice i izmeniti medijsku sliku Interneta i na Balkanu. Svakako bi trebalo imati u vidu da je Instagram u poređenju s ostalim društvenim mrežama mlađi kada se posmatra prosečna starost korisnika, kao i više okrenut korišćenju na mobilnim telefonima.

brojevi
Broj korisnika Instagrama po ciljnim grupama 13+ i 18+ godina starosti (Izvor: Instagram/Direct Media)

Sistem za oglašavanje je očekivano zasnovan na Facebook-ovom, pa su i formati oglasa slični. Klijentima Direct Media-e u regionu od danas su dostupni svi modeli oglašavanja na Instagramu kojima raspolažu i globalni oglašivači:

Image Ad

insta_11111

Video Ad

insta_2

Carousel Ad

carousel

App Install Ad

isnta_3

Koje ciljeve može da ostvari Instagram kampanja?

Apsolutno sve što i ostali društveni mediji mogu, imajući u vidu ograničenje dosega. Odličan je za mlađe ciljne grupe, a rezultatima kampanje će doprineti činjenica da ovaj medij za sada nije pretrpan reklamama. Ciljevi koji su definisani u sistemu za vođenje kampanje su clicks to website, mass awareness, app installs i video views.

Bez oklevanja možemo da kažemo da će Instagram kampanje biti sjajna podrška Facebook kampanjama i kreativnim oglašivačima koji do sada nisu imali mogućnost da iskoriste svoj potencijal na društvenim mrežama.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Gaming

Preko 10 miliona ljudi preuzelo je igru srpsko-švedskog studija Sozap – a za domaći tim to je samo početak

Armed Heist je 'mobile' igra studija Sozap i verovatno je najviše preuzimana igra bilo kog domaćeg studija južno od Beograda. Sa predstavnicima niškog ogranka ove gejming kompanije razgovaramo o pomenutoj igri i planovima za budućnost.

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.