Instagram oglašavanje od danas dostupno i na Balkanu

Instagram oglašavanje od danas dostupno i na Balkanu

U vreme kada se u offline svetu granice ojačavaju zidovima i bodljikavom žicom, u online realnosti one sve više blede. Samo par meseci nakon najvećih tržišta na svetu, oglašavanje na trećoj najpopularnijoj društvenoj mreži u regionu prešlo je pola sveta i zauzima mesto i na našim tržištima.

vlada_ispravljeno

Pozicije Instagrama su verovatno jače nego što mislite, imajući u vidu da iza svega stoji Facebook i da je uz tu pomoć Instagram nedavno prestigao Twitter došavši do 400 miliona korisnika na globalnom nivou. Svi su izgledi da će isti trend brzo preći slabašne granice i izmeniti medijsku sliku Interneta i na Balkanu. Svakako bi trebalo imati u vidu da je Instagram u poređenju s ostalim društvenim mrežama mlađi kada se posmatra prosečna starost korisnika, kao i više okrenut korišćenju na mobilnim telefonima.

brojevi
Broj korisnika Instagrama po ciljnim grupama 13+ i 18+ godina starosti (Izvor: Instagram/Direct Media)

Sistem za oglašavanje je očekivano zasnovan na Facebook-ovom, pa su i formati oglasa slični. Klijentima Direct Media-e u regionu od danas su dostupni svi modeli oglašavanja na Instagramu kojima raspolažu i globalni oglašivači:

Image Ad

insta_11111

Video Ad

insta_2

Carousel Ad

carousel

App Install Ad

isnta_3

Koje ciljeve može da ostvari Instagram kampanja?

Apsolutno sve što i ostali društveni mediji mogu, imajući u vidu ograničenje dosega. Odličan je za mlađe ciljne grupe, a rezultatima kampanje će doprineti činjenica da ovaj medij za sada nije pretrpan reklamama. Ciljevi koji su definisani u sistemu za vođenje kampanje su clicks to website, mass awareness, app installs i video views.

Bez oklevanja možemo da kažemo da će Instagram kampanje biti sjajna podrška Facebook kampanjama i kreativnim oglašivačima koji do sada nisu imali mogućnost da iskoriste svoj potencijal na društvenim mrežama.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Kultura 2.0

Nenad Milanović (COING): Domaće IT kompanije moraju se boriti za prava LGBTQ+ populacije

Direktor kompanije COING za Netokraciju objašnjava zašto IT kompanije treba da se bore protiv diskriminacije LGBTQ+ populacije u Srbiji i diskriminišu diskriminatore.

Kultura 2.0

Usvojen Zakon o digitalnoj imovini! Šta dalje?

Nakon javno održane rasprave, Narodna skupština je usvojila Zakon o digitalnoj imovini, čime se Srbija svrstala u krug retkih država koje su zakonski regulisale oblast digitalne imovine. U nastavku otkrivamo šta nam to Zakon donosi u odnosu na Nacrt i šta možemo očekivati u budućnosti.

Gaming

Svetski poznati CS:GO timovi iz Beograda igraju na turniru vrednom milion dolara

Neki od najboljih svetskih timova u globalno popularnoj igri Counter Strike: Global Offensive upravo se nalaze u Beogradu gde igraju mečeve Blast Pro Series Finala - turnira od milion dolara.

Propustili ste

Kultura 2.0

Kako da nam internet iskustvo bude bolje (i mnogo bezbednije) u 2021. godini?

Ako razmišljate o tome da li (i kako) da promenite svoje internet navike po pitanju privatnosti i bezbednosti - ovo je tekst za vas.

Gaming

Svetski poznati CS:GO timovi iz Beograda igraju na turniru vrednom milion dolara

Neki od najboljih svetskih timova u globalno popularnoj igri Counter Strike: Global Offensive upravo se nalaze u Beogradu gde igraju mečeve Blast Pro Series Finala - turnira od milion dolara.

Startapi i poslovanje

Beogradski Konstrukt akviziran od strane HTEC-a uz najavljene nove akvizicije širom regiona

Kompanija HTEC akvizirala je Konstrukt u cilju pojačanja produktnog i brend dizajna za svoje klijente.

Internet marketing

Oglašavanje na Snapchatu nije bauk i treba ga iskoristiti pre konkurencije

Koji tip kompanija u Srbiji bi trebalo da razmisli o tome da se priključi Snapchatu i da se oglašava na toj društvenoj mreži?

Office Talks Podcast

Profesionalni razvoj programera (upoznajte Symphony)

Tridesetu epizodu Office Talks podcasta obeležio je razgovor sa predstavnicima kompanije Symphony. Sa njima smo pričali o istoriji kompanije, procesu regrutovanja, kulturi rada i izazovima sa kojima su se susretali za vreme pandemije.

Kultura 2.0

Žene imaju jednaku sposobnost ‘preživljavanja’ na online platformama, ali slabije ulaze u ovu oblast

Predstavljamo vam rezultate specijalnog izdanja Gigmetar istraživanja koje pokazuje kako su se gig radnice adaptirale na nove uslove rada koje je donela pandemija.