Instagram dostigao 400 miliona aktivnih korisnika

Instagram dostigao 400 miliona aktivnih korisnika – veći i od Twittera

Epitet omiljene društvene merže Instagram je odavno poneo, a kompanija je juče objavila da servis sada koristi 400 miliona korisnika, sa eksponencijalnim rastom na tržištima kao što su Evropa i Azija. Na dnevnom nivou korisnici postave više od 80 miliona fotografija.

instagram

Čini se kao da je juče bilo kada je Instagram dostigao 300 miliona korisnika, a kompanija je sinoć objavila da popularnoj aplikaciji sada pristupa 400 miliona aktivnih korisnika. “Narednih 100M” kompanija je dostigla u realtivno istom periodu (nekih 8 do 9 meseci), stavljajući nam do znanja da Instagram beleži stabilan rast već duže vreme, iako se on nužno ne ubrzava sa rastom korisničke baze.

Vredi napomenuti da je Instagram sada veći i od Twittera koji se “drži” na 316 miliona mesečno aktivnih korisnika, a kako je kompanija saopština u blog postu na zvaničnom sajtu, više od 75% korisnika dolazi sa tržišta van SAD – pretežno iz Evrope i Azije.

Čak je i sam Zuckerberg pohvalio Instagramov tim, objavivši fotografije sa osnivačem ove aplikacije koju je Facebook akvizirao 2012. godine.
Čak je i sam Zuckerberg pohvalio Instagramov tim, objavivši fotografije sa osnivačem ove aplikacije koju je Facebook akvizirao 2012. godine.

Više korisnika, veći i prihodi od oglašavanja

Pojedinačne države koje su u proteklom periodu registrovale najviše korisnika jesu Brazil, Indonezija i Japan, a sa skorašnjom najavom da društvena mreža uvodi efektnije i nešto duže video reklame, lako možemo zaključiti da se kompaniji smeše i veći prihodi te da se fokus polako pomera na druga tržišta.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Kultura 2.0

Nenad Milanović (COING): Domaće IT kompanije moraju se boriti za prava LGBTQ+ populacije

Direktor kompanije COING za Netokraciju objašnjava zašto IT kompanije treba da se bore protiv diskriminacije LGBTQ+ populacije u Srbiji i diskriminišu diskriminatore.

Kultura 2.0

Usvojen Zakon o digitalnoj imovini! Šta dalje?

Nakon javno održane rasprave, Narodna skupština je usvojila Zakon o digitalnoj imovini, čime se Srbija svrstala u krug retkih država koje su zakonski regulisale oblast digitalne imovine. U nastavku otkrivamo šta nam to Zakon donosi u odnosu na Nacrt i šta možemo očekivati u budućnosti.

Gaming

Svetski poznati CS:GO timovi iz Beograda igraju na turniru vrednom milion dolara

Neki od najboljih svetskih timova u globalno popularnoj igri Counter Strike: Global Offensive upravo se nalaze u Beogradu gde igraju mečeve Blast Pro Series Finala - turnira od milion dolara.

Propustili ste

Kultura 2.0

Kako da nam internet iskustvo bude bolje (i mnogo bezbednije) u 2021. godini?

Ako razmišljate o tome da li (i kako) da promenite svoje internet navike po pitanju privatnosti i bezbednosti - ovo je tekst za vas.

Gaming

Svetski poznati CS:GO timovi iz Beograda igraju na turniru vrednom milion dolara

Neki od najboljih svetskih timova u globalno popularnoj igri Counter Strike: Global Offensive upravo se nalaze u Beogradu gde igraju mečeve Blast Pro Series Finala - turnira od milion dolara.

Startapi i poslovanje

Beogradski Konstrukt akviziran od strane HTEC-a uz najavljene nove akvizicije širom regiona

Kompanija HTEC akvizirala je Konstrukt u cilju pojačanja produktnog i brend dizajna za svoje klijente.

Internet marketing

Oglašavanje na Snapchatu nije bauk i treba ga iskoristiti pre konkurencije

Koji tip kompanija u Srbiji bi trebalo da razmisli o tome da se priključi Snapchatu i da se oglašava na toj društvenoj mreži?

Office Talks Podcast

Profesionalni razvoj programera (upoznajte Symphony)

Tridesetu epizodu Office Talks podcasta obeležio je razgovor sa predstavnicima kompanije Symphony. Sa njima smo pričali o istoriji kompanije, procesu regrutovanja, kulturi rada i izazovima sa kojima su se susretali za vreme pandemije.

Kultura 2.0

Žene imaju jednaku sposobnost ‘preživljavanja’ na online platformama, ali slabije ulaze u ovu oblast

Predstavljamo vam rezultate specijalnog izdanja Gigmetar istraživanja koje pokazuje kako su se gig radnice adaptirale na nove uslove rada koje je donela pandemija.