Instagram dostigao 400 miliona aktivnih korisnika

Instagram dostigao 400 miliona aktivnih korisnika – veći i od Twittera

Epitet omiljene društvene merže Instagram je odavno poneo, a kompanija je juče objavila da servis sada koristi 400 miliona korisnika, sa eksponencijalnim rastom na tržištima kao što su Evropa i Azija. Na dnevnom nivou korisnici postave više od 80 miliona fotografija.

instagram

Čini se kao da je juče bilo kada je Instagram dostigao 300 miliona korisnika, a kompanija je sinoć objavila da popularnoj aplikaciji sada pristupa 400 miliona aktivnih korisnika. „Narednih 100M“ kompanija je dostigla u realtivno istom periodu (nekih 8 do 9 meseci), stavljajući nam do znanja da Instagram beleži stabilan rast već duže vreme, iako se on nužno ne ubrzava sa rastom korisničke baze.

Vredi napomenuti da je Instagram sada veći i od Twittera koji se „drži“ na 316 miliona mesečno aktivnih korisnika, a kako je kompanija saopština u blog postu na zvaničnom sajtu, više od 75% korisnika dolazi sa tržišta van SAD – pretežno iz Evrope i Azije.

Čak je i sam Zuckerberg pohvalio Instagramov tim, objavivši fotografije sa osnivačem ove aplikacije koju je Facebook akvizirao 2012. godine.
Čak je i sam Zuckerberg pohvalio Instagramov tim, objavivši fotografije sa osnivačem ove aplikacije koju je Facebook akvizirao 2012. godine.

Više korisnika, veći i prihodi od oglašavanja

Pojedinačne države koje su u proteklom periodu registrovale najviše korisnika jesu Brazil, Indonezija i Japan, a sa skorašnjom najavom da društvena mreža uvodi efektnije i nešto duže video reklame, lako možemo zaključiti da se kompaniji smeše i veći prihodi te da se fokus polako pomera na druga tržišta.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Gaming

Preko 10 miliona ljudi preuzelo je igru srpsko-švedskog studija Sozap – a za domaći tim to je samo početak

Armed Heist je 'mobile' igra studija Sozap i verovatno je najviše preuzimana igra bilo kog domaćeg studija južno od Beograda. Sa predstavnicima niškog ogranka ove gejming kompanije razgovaramo o pomenutoj igri i planovima za budućnost.

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.