Facebook sa 2 milijarde korisnika nastavlja rast - sledi ga WhatsApp

Facebook sa 2 milijarde korisnika nastavlja rast – slede ga WhatsApp i Messenger

Predstavivši javnosti Facebookove podatke za prethodni kvartal, Mark Zuckerberg objavio je da najveća društvena mreža na svetu danas broji gotovo 2 milijarde korisnika! Ovo nije jedini proizvod u portfoliu kompanije iz Menlo Parka koji nastavlja da beleži impresivne rezultate, učvršćujući dominantnu poziciju Facebooka kada su u pitanju društvene mreže i prateći servisi za komunikaciju.

zuckq1

Neprikosnoveni šampion društvenih mreža jeste i biće Facebook. Poslednje brojke koje je sa svojim pratiocima podelio Mark Zuckerberg govore nam da Facebook danas broji 1,86 milijardi korisnika – od kojih je čak 1,2 milijarde aktivno na dnevnom nivou. Ukupna mesečno aktivna korisnička baza najveće društvene mreže na svetu porasla je za gotovo 200 miliona korisnika.

Facebook Messenger danas broji 1 milijardu aktivnih korisnika – baš kao što je to slučaj bio i u julu 2016. godine. Sa druge strane, WhatsApp se takođe može pohvaliti rastom od 200 miliona mesečno aktivnih korisnika, zaokružujući ukupni MAU broj na 1,2 miliona korisnika.

fb1Facebook / Mark Zuckerberg
I dok Facebook sa pratećim servisima nastavlja da beleži postepen rast, postavlja se pitanje – gde se nalazi sledećih milijardu korisnika?

I dok se Facebook „igra“ sa dnevnim pričama, pokušavajući da što više oslabi korisničku bazu Snapchata – Instagram danas broji 600 miliona korisnika od kojih čak 150 miliona kreira i gleda Instagram Stories (novi format nalik Snapchat pričama koje je aplikacija predstavila prošle godine).

Sledećih milijardu korisnika?

Inicijativa Internet.org uspešno je povezala više od 50 miliona Internet korisnika (40 miliona u martu 2016.) koji po prvi put imaju stabilnu konekciju u zemljama trećeg sveta, ali i pristup velikom broju Facebookovih servisa dok kompanija nastoji da proširi svoju korisničku bazu na ovu ciljnu grupu.

Kada govorimo o Oculusu koji je Facebook akvizirao počektom 2015. godine, ova kompanija uspela je u prethodnom kvartalu da zabeleži više od 5 miliona prodatih Gear VR uređaja. Iako impresivna brojka, ona nam pak pokazuje da ćemo na prime time virtuelne realnosti ipak pričekati još neko vreme.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Digitalni mediji

Kako da napravite podcast zbog kojeg nećete morati da prodate bubreg?

Šta morate da znate ukoliko želite da se upustite u avanturu zvanu podcast?

Kultura 2.0

Ko je vaš Mesija na razmućivanje?

Kada ste prvi put shvatili da ste matori? Ja pre nekih 5-6 godina, tada u kasnim dvadesetim.

Digitalni mediji

Valjda niste zaboravili na TikTok jer ova aplikacija upravo menja način na koji konzumiramo digitalni sadržaj

Aplikacija TikTok otklanja iluziju o tome kako je bilo koji korisnik društvenih mreža tu da odlučuje i aktivno bira – to umesto njega u potpunosti radi aplikacija. Znači li to da dolazi novo doba za društvene mreže?

Propustili ste

Netokracija

Kako da unapredite korisničko iskustvo svojih klijenata? Saznajte na ‘Customer Experience’ konferenciji!

Bavite se korisničkim iskustvom ili podrškom, marketingom, IT-jem ili vas jednostavno zanima digitalna transformacija? Netokracijina Customer Experience konferencija u Zagrebu je pravo mesto za vas!

Digitalni mediji

Kako da napravite podcast zbog kojeg nećete morati da prodate bubreg?

Šta morate da znate ukoliko želite da se upustite u avanturu zvanu podcast?

Startapi i poslovanje

U kojoj meri sarađuju domaće kompanije i startapi?

Uoči predstojeće Webiz edukacije u Novom Sadu, razgovaramo sa učesnicima panela o saradnji kompanija i startapa. Kako taj odnos izgleda danas i može li se unaprediti?

Mobilno

Societe Generale Srbija i Mastercard lansirali mCard – uslugu plaćanja mobilnim telefonom na POS terminalima

Societe Generale Srbija lansirala je u petak mCard - uslugu koja omogućava beskontaktno plaćanje pametnim telefonom na svim POS terminalima u zemlji i inostranstvu gde se prihvataju Mastercard beskontaktne platne kartice.

Startapi i poslovanje

Vukan Simić (FishingBooker): Svaki dan na posao dolazi 80 ljudi koji veruju u ono što stvaramo – to je naš najveći uspeh

Sa Vukanom Simićem razgovarali smo o putu koji je prošao FishingBooker, jedan od najpoznatijih domaćih startapa i servis koji se bavi rezervacijom pecaroških tura svuda u svetu.

Internet marketing

Proglašeni dobitnici IAB MIXX 2019. nagrada – Grand Prix otišao u ruke Ovation BBDO

Na devetom po redu Digital Day konferenciji pod sloganom How do you trust, dodeljena su Mixx Awards priznanja za najbolje digitalne kampanje realizovane prethodne godine u Srbiji.