Facebook sa 2 milijarde korisnika nastavlja rast - sledi ga WhatsApp

Facebook sa 2 milijarde korisnika nastavlja rast – slede ga WhatsApp i Messenger

Predstavivši javnosti Facebookove podatke za prethodni kvartal, Mark Zuckerberg objavio je da najveća društvena mreža na svetu danas broji gotovo 2 milijarde korisnika! Ovo nije jedini proizvod u portfoliu kompanije iz Menlo Parka koji nastavlja da beleži impresivne rezultate, učvršćujući dominantnu poziciju Facebooka kada su u pitanju društvene mreže i prateći servisi za komunikaciju.

zuckq1

Neprikosnoveni šampion društvenih mreža jeste i biće Facebook. Poslednje brojke koje je sa svojim pratiocima podelio Mark Zuckerberg govore nam da Facebook danas broji 1,86 milijardi korisnika – od kojih je čak 1,2 milijarde aktivno na dnevnom nivou. Ukupna mesečno aktivna korisnička baza najveće društvene mreže na svetu porasla je za gotovo 200 miliona korisnika.

Facebook Messenger danas broji 1 milijardu aktivnih korisnika – baš kao što je to slučaj bio i u julu 2016. godine. Sa druge strane, WhatsApp se takođe može pohvaliti rastom od 200 miliona mesečno aktivnih korisnika, zaokružujući ukupni MAU broj na 1,2 miliona korisnika.

fb1Facebook / Mark Zuckerberg
I dok Facebook sa pratećim servisima nastavlja da beleži postepen rast, postavlja se pitanje – gde se nalazi sledećih milijardu korisnika?

I dok se Facebook „igra“ sa dnevnim pričama, pokušavajući da što više oslabi korisničku bazu Snapchata – Instagram danas broji 600 miliona korisnika od kojih čak 150 miliona kreira i gleda Instagram Stories (novi format nalik Snapchat pričama koje je aplikacija predstavila prošle godine).

Sledećih milijardu korisnika?

Inicijativa Internet.org uspešno je povezala više od 50 miliona Internet korisnika (40 miliona u martu 2016.) koji po prvi put imaju stabilnu konekciju u zemljama trećeg sveta, ali i pristup velikom broju Facebookovih servisa dok kompanija nastoji da proširi svoju korisničku bazu na ovu ciljnu grupu.

Kada govorimo o Oculusu koji je Facebook akvizirao počektom 2015. godine, ova kompanija uspela je u prethodnom kvartalu da zabeleži više od 5 miliona prodatih Gear VR uređaja. Iako impresivna brojka, ona nam pak pokazuje da ćemo na prime time virtuelne realnosti ipak pričekati još neko vreme.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Gaming

Preko 10 miliona ljudi preuzelo je igru srpsko-švedskog studija Sozap – a za domaći tim to je samo početak

Armed Heist je 'mobile' igra studija Sozap i verovatno je najviše preuzimana igra bilo kog domaćeg studija južno od Beograda. Sa predstavnicima niškog ogranka ove gejming kompanije razgovaramo o pomenutoj igri i planovima za budućnost.

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.