Dosta nam je priča... za čitavu godinu

Dosta nam je priča… za čitavu godinu

Snapchat. Instagram Stories. Messenger Day. Facebook... Stories? Ako ste pomislili da se šalim, to nije slučaj. Nakon kopiranja najboljih funkcija popularne aplikacije za ovu našu ludu i ekscentričnu generaciju, Facebook je krenuo sa testiranjem sopstvenih 24-časovnih priča. Da li smo konačno dostigli vrh ledenog brega ili naše muke tek počinju?

story1

Ukoliko ste i vi zavisni od Instagram Storiesa, Snapchata i drugih sličnih aplikacija, čestitam – sada smo i zvanično dostigli peak storiesNakon što je Instagram krenuo sa testiranjem, a potom i objavio Stories (copy-cat Snapchata koji danas koristi oko 150 miliona korisnika širom sveta), gotovo istu strategiju krenuo je da ispituje i sam Facebook (ne, ne mislimo na Messenger Day koji predstavlja još jedno mesto na kojem možete objaviti vaše priče).

Uf, ovo postaje naporno…🍸

Kako piše Business Insider, Facebook je sa testiranjem opcije nalik Instagram i Snapchat pričama krenuo prvo na tržištu Irske gde su korisnici već u mogućnosti da postuju svoje prve Facebook priče. Funkcija je gotovo ista kao i na Instagramu, tako da vas pri otvaranju same aplikacije dočekuju ikonice vaših prijatelja kružnog oblika, dok ovoga puta plavi krug oko slike predstavlja nove priče koje možete pogledati – a koje su u međuvremenu kreirane. Fotografije i kratki video zapisi koji se podele putem Facebook priča neće se automatski prikazivati na profilu korisnika (tj. na News Feed-u), ali postoji mogućnost da se podele odabrani trenuci.

Plavi krugovi označavaju nove priče koje još uvek niste pregledali, a tu je i odeljak za privatne poruke tj. privatno razmenjen sadržaj.Business Insider
Plavi krugovi označavaju nove priče koje još uvek niste pregledali, a tu je i odeljak za privatne poruke tj. privatno razmenjen sadržaj.

Dobro Fejsbuče, zašto?

Bilo da ste Team Instagram ili Team Snapchat, jedno je sigurno: kreiranje 24-časovnih priča i kratkih (vertikalnih) videa postala je stvar koju smo prihvatili oberučke. Dovoljno je da otvorite Instagram i pogledate broj crvenih krugova koji krase gornju polovinu vašeg ekrana. Facebook ne krije da Instagram Stories sada koristi oko 150 miliona korisnika na mesečnom nivou, što predstavlja nešto oko 25% ukupnog broja korisnika koji se procenjuje na 600 miliona. Prema nezvaničnim informacijama, otprilike tom brojkom može se pohvaliti i Snapchat koji je nedavno i sam zašao u svet hardvera (sada nam je eto jasno i zašto).

Ukoliko pak pogledamo Facebook kojeg na mesečnom nivou koristi više od milijardu ljudi širom sveta, dolazimo do momenta skaliranja koji bi dnevne priče mogao da lansira u potpuno novom smeru – unoseći u najpoznatiju društvenu mrežu novi momenat kreiranja sadržaja, ali i podižući broj aktivnih korisnika sa oznakom „mladi“.

Za koji god smer da se Facebook odluči, gotovo je sigurno da ćemo u predstojećim mesecima i sami videti Facebook priče koje dominiraju našim News Feed-om. Jer Zuckerbergu nije dovoljno da budemo zavisni od same jedne aplikacije u vlasništvu ove kompanije… moramo se navući na sve. Kako god da okrenete, spremite vaše novčanike jer dnevne priče „jedu“ poprilično mnogo podataka – a vama, CM-ovima koji ovo čitate…. well, brace yourselves…

raw

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Gaming

Kako objaviti video igru ili aplikaciju na Google Play i AppStore – korak po korak

Imate ideju za video igru na pametnim telefonima, razradili ste biznis plan, krenuli u razvoj, došli do finalne verzije i sledeći korak je plasiranje proizvoda na AppStore i Google Play. U nastavku vam objašnjavamo kako da prevaziđete poslednji izazov i uspešno lansirate svoju igru ili aplikaciju u 'svet'.

SEO i pretraga

Stiže Netokracijina edukacija o SEO trikovima – promo cene karata do 22. septembra!

Netokracija Srbija nastavlja sa organizacijom edukacija, a na red je došla ona o SEO trikovima. Želite da naučite tehnike koje garantuju uspeh na rezultatima pretraga? Čekamo vas 30. septembra u Beogradu!

Propustili ste

Karijere

Kako se zaposliti u kompaniji Facebook? Nenad Božidarević deli svoja iskustva

Nakon četiri godine na poziciji front-end inženjera, najpre sa Facebook, a potom i sa Instagram strane, Nenad Božidarević prelazi u Oculus, gde nakon godinu dana postaje menadžer, a za Netokraciju otkriva da li je Menlo Park zaista raj za domaće programere.

Internet marketing

Kako je PornHub najprljavijim pornićem napravio najčistiju marketinšku kampanju ove godine

Marketari, sledeći put kada se budete žalili na svog klijenta setite se da ima i onih čiji se naziv ili (ne daj bože) delatnost ne mogu promovisati putem društvenih mreža, klasičnih medija i drugih platformi. Pa ipak, oni pronađu način da uzbude javnost. Naravno, pričamo o sajtu PornHub.

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Startapi i poslovanje

Google bi mogao da akvizira Nutanix – šta to znači za Srbiju?

Poslednjih dana u svetskim medijima kruže glasine kako bi kompanija Alphabet koja stoji iza Google-a mogla akvizirati Nutanix kao deo strategije za dalje unapređenje svoje 'cloud' platforme. Da li će se to odraziti na srpski ogranak ove kompanije?

Mobilno

Da li je Apple i dalje inovativan ili mi to samo ne vidimo?

Teatar nazvan po jednom od najvećih tehnoloških genija pre dva dana bio je svedok još jednog Apple događaja - verovatno i najdosadnijeg do sada.

Tehnologija

Gežeti sa platforme Aliexpress koji vam mogu olakšati život, a pristupačni su svima

Škola je počela, od povratka u amfiteatre fakulteta ima još tri nedelje, te je ovo prava prilika da vam predstavimo vodič sa nekoliko pristupačnih Aliexpress gedžeta sa koji vam mogu olakšati svakodnevicu.