Dosta nam je priča... za čitavu godinu

Dosta nam je priča… za čitavu godinu

Snapchat. Instagram Stories. Messenger Day. Facebook... Stories? Ako ste pomislili da se šalim, to nije slučaj. Nakon kopiranja najboljih funkcija popularne aplikacije za ovu našu ludu i ekscentričnu generaciju, Facebook je krenuo sa testiranjem sopstvenih 24-časovnih priča. Da li smo konačno dostigli vrh ledenog brega ili naše muke tek počinju?

story1

Ukoliko ste i vi zavisni od Instagram Storiesa, Snapchata i drugih sličnih aplikacija, čestitam – sada smo i zvanično dostigli peak storiesNakon što je Instagram krenuo sa testiranjem, a potom i objavio Stories (copy-cat Snapchata koji danas koristi oko 150 miliona korisnika širom sveta), gotovo istu strategiju krenuo je da ispituje i sam Facebook (ne, ne mislimo na Messenger Day koji predstavlja još jedno mesto na kojem možete objaviti vaše priče).

Uf, ovo postaje naporno…🍸

Kako piše Business Insider, Facebook je sa testiranjem opcije nalik Instagram i Snapchat pričama krenuo prvo na tržištu Irske gde su korisnici već u mogućnosti da postuju svoje prve Facebook priče. Funkcija je gotovo ista kao i na Instagramu, tako da vas pri otvaranju same aplikacije dočekuju ikonice vaših prijatelja kružnog oblika, dok ovoga puta plavi krug oko slike predstavlja nove priče koje možete pogledati – a koje su u međuvremenu kreirane. Fotografije i kratki video zapisi koji se podele putem Facebook priča neće se automatski prikazivati na profilu korisnika (tj. na News Feed-u), ali postoji mogućnost da se podele odabrani trenuci.

Plavi krugovi označavaju nove priče koje još uvek niste pregledali, a tu je i odeljak za privatne poruke tj. privatno razmenjen sadržaj.Business Insider
Plavi krugovi označavaju nove priče koje još uvek niste pregledali, a tu je i odeljak za privatne poruke tj. privatno razmenjen sadržaj.

Dobro Fejsbuče, zašto?

Bilo da ste Team Instagram ili Team Snapchat, jedno je sigurno: kreiranje 24-časovnih priča i kratkih (vertikalnih) videa postala je stvar koju smo prihvatili oberučke. Dovoljno je da otvorite Instagram i pogledate broj crvenih krugova koji krase gornju polovinu vašeg ekrana. Facebook ne krije da Instagram Stories sada koristi oko 150 miliona korisnika na mesečnom nivou, što predstavlja nešto oko 25% ukupnog broja korisnika koji se procenjuje na 600 miliona. Prema nezvaničnim informacijama, otprilike tom brojkom može se pohvaliti i Snapchat koji je nedavno i sam zašao u svet hardvera (sada nam je eto jasno i zašto).

Ukoliko pak pogledamo Facebook kojeg na mesečnom nivou koristi više od milijardu ljudi širom sveta, dolazimo do momenta skaliranja koji bi dnevne priče mogao da lansira u potpuno novom smeru – unoseći u najpoznatiju društvenu mrežu novi momenat kreiranja sadržaja, ali i podižući broj aktivnih korisnika sa oznakom „mladi“.

Za koji god smer da se Facebook odluči, gotovo je sigurno da ćemo u predstojećim mesecima i sami videti Facebook priče koje dominiraju našim News Feed-om. Jer Zuckerbergu nije dovoljno da budemo zavisni od same jedne aplikacije u vlasništvu ove kompanije… moramo se navući na sve. Kako god da okrenete, spremite vaše novčanike jer dnevne priče „jedu“ poprilično mnogo podataka – a vama, CM-ovima koji ovo čitate…. well, brace yourselves…

raw

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Kako Digitalna zajednica vidi efekte zakonskih izmena paušala – i šta predlaže kao rešenje?

Sa Aleksandrom Lugonjom, predsednikom Upravnog odbora Digitalne zajednice, razgovaramo o potencijalnim negativnim efektima koje će izmene paušalnog preduzetništva ostaviti na domaću IT industriju, njihovim saniranjem i budućim planovima ove organizacije.

Gaming

Humanitarni CS:GO turnir obezbediće 1.000.000+ dinara za organizacije koje pomažu medicinske radnike

Kompanija Quantox Technology organizuje online CS:GO humanitarni turnir od 4. do 5. aprila za domaće IT kompanije sa ciljem da se pomogne medicinskim radnicima u borbi protiv pandemije korona virusa.

Mobilno

Potvrđeno: App Store stiže u Srbiju početkom aprila!

Momenat koji smo toliko dugo čekali konačno je tu. Obrativši se iOS developerima, Apple je potvrdio dolazak App Store prodavnice za 20 novih zemalja među kojima je (konačno) i Srbija.

Propustili ste

Kultura 2.0

Pandemija nije ‘sahranila’ naše konferencije iako su organizatori svesni da neće biti lako

Organizatori konferencija poručuju da prate razvoj situacije i da se nadaju pozitivnijem ishodu u drugoj polovini godine. Za najveći broj virtuelne konferencije jednostavno nisu opcija.

Tehnologija

Više od 80 rešenja stiglo na adresu Ministarstva inovacija u okviru inicijative ‘Budi I TI heroj’

Ministarstvo inovacija i tehnološkog razvoja prošle nedelje pozvalo je IT kompanije, organizacije i preduzetnike da se priključe inicijativi 'Budi I Ti Heroj' sa ciljem da se razviju visoko tehnološka rešenja za borbu protiv COVD-19 pandemije.

E-commerce

Upoznajte Yemoru, beogradsku e-commerce agenciju koja globalno iskustvo želi da primeni i na domaće klijente

Da li ste čuli za ime Yemora? Ukoliko je vaš posao e-commerce, možda znate za beogradsku agenciju koja razvija Magento rešenja za neke od najvećih globalnih klijenata.

Društvene mreže

TikTok postaje El Dorado za brendove – hoće li ga domaće agencije i kompanije iskoristiti?

Ako vas TikTok manija još uvek nije uhvatila, spremite se - pogotovo ukoliko dolazite iz oblasti marketinga. Jer, kako nam otkrivaju popularni TikTokeri (koji pritom rade u agencijama), ovo je velika prilika za mnoge brendove da se približe novoj publici.

Gaming

U vreme pandemije domaće iGaming kompanije beleže značajan rast – do 2025. industrija bi mogla da vredi $103 milijarde

Ograničeno vreme kretanja tokom pandemije otvorilo je nove aktivnosti za ljude širom sveta. Značajan rast beleži i 'online gambling' o čijem smo rastu i stanju na tržištu razgovarali sa predstavnicima domaćih iGaming kompanija.

Startapi i poslovanje

Sada nije vreme za strahove jer najbolja prilika za oporavak SME sektora leži u digitalnim servisima

Svedoci smo instant digitalizacije mnogobrojnih poslova i zanimanja izazvanih pandemijom COVID-19 virusa. O tome kako se mali i srednji biznisi mogu uspešno nositi sa ovim promenama - razgovaramo sa osnivačem kompanije SuperHosting.rs.