Dosta nam je priča… za čitavu godinu

Snapchat. Instagram Stories. Messenger Day. Facebook... Stories? Ako ste pomislili da se šalim, to nije slučaj. Nakon kopiranja najboljih funkcija popularne aplikacije za ovu našu ludu i ekscentričnu generaciju, Facebook je krenuo sa testiranjem sopstvenih 24-časovnih priča. Da li smo konačno dostigli vrh ledenog brega ili naše muke tek počinju?

story1

Ukoliko ste i vi zavisni od Instagram Storiesa, Snapchata i drugih sličnih aplikacija, čestitam – sada smo i zvanično dostigli peak storiesNakon što je Instagram krenuo sa testiranjem, a potom i objavio Stories (copy-cat Snapchata koji danas koristi oko 150 miliona korisnika širom sveta), gotovo istu strategiju krenuo je da ispituje i sam Facebook (ne, ne mislimo na Messenger Day koji predstavlja još jedno mesto na kojem možete objaviti vaše priče).

Uf, ovo postaje naporno…🍸

Kako piše Business Insider, Facebook je sa testiranjem opcije nalik Instagram i Snapchat pričama krenuo prvo na tržištu Irske gde su korisnici već u mogućnosti da postuju svoje prve Facebook priče. Funkcija je gotovo ista kao i na Instagramu, tako da vas pri otvaranju same aplikacije dočekuju ikonice vaših prijatelja kružnog oblika, dok ovoga puta plavi krug oko slike predstavlja nove priče koje možete pogledati – a koje su u međuvremenu kreirane. Fotografije i kratki video zapisi koji se podele putem Facebook priča neće se automatski prikazivati na profilu korisnika (tj. na News Feed-u), ali postoji mogućnost da se podele odabrani trenuci.

Plavi krugovi označavaju nove priče koje još uvek niste pregledali, a tu je i odeljak za privatne poruke tj. privatno razmenjen sadržaj.Business Insider
Plavi krugovi označavaju nove priče koje još uvek niste pregledali, a tu je i odeljak za privatne poruke tj. privatno razmenjen sadržaj.

Dobro Fejsbuče, zašto?

Bilo da ste Team Instagram ili Team Snapchat, jedno je sigurno: kreiranje 24-časovnih priča i kratkih (vertikalnih) videa postala je stvar koju smo prihvatili oberučke. Dovoljno je da otvorite Instagram i pogledate broj crvenih krugova koji krase gornju polovinu vašeg ekrana. Facebook ne krije da Instagram Stories sada koristi oko 150 miliona korisnika na mesečnom nivou, što predstavlja nešto oko 25% ukupnog broja korisnika koji se procenjuje na 600 miliona. Prema nezvaničnim informacijama, otprilike tom brojkom može se pohvaliti i Snapchat koji je nedavno i sam zašao u svet hardvera (sada nam je eto jasno i zašto).

Ukoliko pak pogledamo Facebook kojeg na mesečnom nivou koristi više od milijardu ljudi širom sveta, dolazimo do momenta skaliranja koji bi dnevne priče mogao da lansira u potpuno novom smeru – unoseći u najpoznatiju društvenu mrežu novi momenat kreiranja sadržaja, ali i podižući broj aktivnih korisnika sa oznakom „mladi“.

Za koji god smer da se Facebook odluči, gotovo je sigurno da ćemo u predstojećim mesecima i sami videti Facebook priče koje dominiraju našim News Feed-om. Jer Zuckerbergu nije dovoljno da budemo zavisni od same jedne aplikacije u vlasništvu ove kompanije… moramo se navući na sve. Kako god da okrenete, spremite vaše novčanike jer dnevne priče „jedu“ poprilično mnogo podataka – a vama, CM-ovima koji ovo čitate…. well, brace yourselves…

raw

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Sponzorisano

HTEC: Kako smo iz korena promenili posao klijenta koji posluje globalno već 30 godina?

Da biste kao kompanija zadržali svoje stručnjake neophodno je da znate šta oni misle o vama. Veliki broj zaposlenih znači i isto toliko papira za evaluaciju. Tu na scenu stupa rešenje koje je razvio i implementirao domaći HTEC za kompaniju Great Place to Work.

Internet marketing

Ultimativni spisak konferencija i događaja za digitalne marketare

Konferencije predstavljaju pravu priliku za sticanje novih saznanja i važnih kontakata. Godina samo što je počela i sada je pravo vreme da se upoznate sa događajima u Evropi koji su pristupačni za obići.

Društvene mreže

800 miliona korisnika kasnije i svet ima TikTok – aplikaciju o kojoj svi pričaju

TikTok ime je aplikacije o kojoj se poslednjih dana priča u marketarskim kuloarima. U tekstu koji predstoji pokušaćemo da vam objasnimo o čemu je reč.

Propustili ste

Kultura 2.0

Kako uspešno rebrendirati kompaniju i izbeći jeftin i kratkoročan PR?

Dizajner Slavimir Stojanović Futro objašnjava zašto je domaćim kompanijama proces rebrendiranja obično jeftin PR, kakvu ulogu konzistentnost ima u tom procesu, ali i kako firme mogu da izbegnu te greške.

Karijere

Šta vaši (budući) senior programeri zaista žele?

Šta je za programere zanimljiv projekat i kada se odlučuju na promenu radnog mesta?

Društvene mreže

Greška u softveru Instagrama glavni je uzrok naglog pada broja pratilaca

Korisnici Instagrama ovih dana žale se na naglu promenu broja pratilaca. Prema poslednjim informacijama, glavni uzrok problema je 'bug' u softveru ove društvene mreže.

Kultura 2.0

Razum i uticajnost

Nema sumnje da su influenseri tu da ostanu, pa čak i pored svih skandala i glavobolja koje prate saradnju sa njima. Bili veliki ili mali, brendovi su se po oprobanom „kud svi tu i mali Mujo“ sistemu uhvatili u kolo iz kojeg nema lakog izlaska. Retko ko tu zapravo stane da razmisli o tome šta […]

Mobilno

Kako izmeriti zagađenost vazduha u vašem gradu?

Prethodnih dana sve češće se govori zagađenju vazduha u Srbiji. Merne stanice svakodnevno prikupljaju podatke o kvalitetu vazduha, a nivo štetnosti možemo pratiti upravo putem naših pametnih telefona.

Internet marketing

Šta treba da znate ako izdajete stan putem sajta Airbnb?

U Beogradu trenutno ima preko 4.000 aktivnih izdavača na Airbnb-u uz godišnji rast oko 45%. Platforma ima ogroman broj mogućnosti, a ovo su neke od osnovnih koje biste trebali da zapamtite ukoliko izdajete stan putem ovog sajta.