Dosta nam je priča... za čitavu godinu

Infobip ❤️ Netokracijašta akvizicija znači za vas i za nas?

Dosta nam je priča… za čitavu godinu

Snapchat. Instagram Stories. Messenger Day. Facebook... Stories? Ako ste pomislili da se šalim, to nije slučaj. Nakon kopiranja najboljih funkcija popularne aplikacije za ovu našu ludu i ekscentričnu generaciju, Facebook je krenuo sa testiranjem sopstvenih 24-časovnih priča. Da li smo konačno dostigli vrh ledenog brega ili naše muke tek počinju?

story1

Ukoliko ste i vi zavisni od Instagram Storiesa, Snapchata i drugih sličnih aplikacija, čestitam – sada smo i zvanično dostigli peak storiesNakon što je Instagram krenuo sa testiranjem, a potom i objavio Stories (copy-cat Snapchata koji danas koristi oko 150 miliona korisnika širom sveta), gotovo istu strategiju krenuo je da ispituje i sam Facebook (ne, ne mislimo na Messenger Day koji predstavlja još jedno mesto na kojem možete objaviti vaše priče).

Uf, ovo postaje naporno…🍸

Kako piše Business Insider, Facebook je sa testiranjem opcije nalik Instagram i Snapchat pričama krenuo prvo na tržištu Irske gde su korisnici već u mogućnosti da postuju svoje prve Facebook priče. Funkcija je gotovo ista kao i na Instagramu, tako da vas pri otvaranju same aplikacije dočekuju ikonice vaših prijatelja kružnog oblika, dok ovoga puta plavi krug oko slike predstavlja nove priče koje možete pogledati – a koje su u međuvremenu kreirane. Fotografije i kratki video zapisi koji se podele putem Facebook priča neće se automatski prikazivati na profilu korisnika (tj. na News Feed-u), ali postoji mogućnost da se podele odabrani trenuci.

Plavi krugovi označavaju nove priče koje još uvek niste pregledali, a tu je i odeljak za privatne poruke tj. privatno razmenjen sadržaj.
Plavi krugovi označavaju nove priče koje još uvek niste pregledali, a tu je i odeljak za privatne poruke tj. privatno razmenjen sadržaj. Business Insider

Dobro Fejsbuče, zašto?

Bilo da ste Team Instagram ili Team Snapchat, jedno je sigurno: kreiranje 24-časovnih priča i kratkih (vertikalnih) videa postala je stvar koju smo prihvatili oberučke. Dovoljno je da otvorite Instagram i pogledate broj crvenih krugova koji krase gornju polovinu vašeg ekrana. Facebook ne krije da Instagram Stories sada koristi oko 150 miliona korisnika na mesečnom nivou, što predstavlja nešto oko 25% ukupnog broja korisnika koji se procenjuje na 600 miliona. Prema nezvaničnim informacijama, otprilike tom brojkom može se pohvaliti i Snapchat koji je nedavno i sam zašao u svet hardvera (sada nam je eto jasno i zašto).

Ukoliko pak pogledamo Facebook kojeg na mesečnom nivou koristi više od milijardu ljudi širom sveta, dolazimo do momenta skaliranja koji bi dnevne priče mogao da lansira u potpuno novom smeru – unoseći u najpoznatiju društvenu mrežu novi momenat kreiranja sadržaja, ali i podižući broj aktivnih korisnika sa oznakom “mladi”.

Za koji god smer da se Facebook odluči, gotovo je sigurno da ćemo u predstojećim mesecima i sami videti Facebook priče koje dominiraju našim News Feed-om. Jer Zuckerbergu nije dovoljno da budemo zavisni od same jedne aplikacije u vlasništvu ove kompanije… moramo se navući na sve. Kako god da okrenete, spremite vaše novčanike jer dnevne priče “jedu” poprilično mnogo podataka – a vama, CM-ovima koji ovo čitate…. well, brace yourselves…

raw

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Gaming

FDU pokrenuo Game Art katedru ― šta to znači za srpsku gejming industriju?

Fakultet dramskih umetnosti, koji je član superklastera Creative Tech Serbia, ove godine prvi put je upisao studente na novi studijski program: Vizuelni efekti, animacija i gejm art. Sve o novom studijskom programu i mogućnostima koje pruža, pročitajte u našem tekstu.

Društvene mreže

Quiet Quitting: Kako je TikTok trend pokrenuo revoluciju na radnom mestu?

Ukoliko ste aktivni na TikTok-u, sigurno vam nije promakao trend o 'tihom otkazu' koji u proteklom periodu preplavljuje svačiji #fyp na ovoj društvenoj mreži.

Mobilno

Mastercard omogućio korišćenje Google Pay servisa u Srbiji – za Android i WearOS korisnike

Trend beskontaktnog plaćanja pametnim telefonima odavno je postao zastupljen u razvijenijim državama Evrope ali i sveta. Sada je zahvaljujući zvaničnom dolasku Google Pay servisa u Srbiju korisnicima Mastercard platnih kartica omogućeno da plaćaju svojim pametnim telefonima ili satovima.

Propustili ste

Tehnologija

Search On 22: SEO relevantniji nego ikada pre

U nameri da privuče generaciju Z, Google je na 'Search On 22' događaju predstavio novitete u pretrazi, koji su rezultat dugogodišnjeg razvijanja AI tehnologija.

Društvene mreže

TikTok će pokoriti najveće igrače u industriji zabave

U okviru 15. izdanja Weekend Media Festivala, održan je panel 'TikTok – the platform that will bring the biggest players on the market to its knees'.

Karijere

Nakon 3 godine pauze, DaFED okupljanja ponovo u Novom Sadu!

Novosadska zajednica ima razloga za slavlje - DaFED ekipa ponovo je na okupu. Oslobodite kalendare jer prvi meetup je već zakazan, a mi otkrivamo planove za konferenciju i druge edukacije koje DaFED već uveliko planira.

Novost

LotusFlare otvorio novu kancelariju u Beogradu sa ciljem da proširi programerski tim

Softverska kompanija LotusFlare sa sedištem u Silicijumskoj dolini otvorila je novu kancelariju u Beogradu, dok nastavlja da širi svoj tim u Srbiji i drugim lokacijama širom sveta.

Office Talks Podcast

Marketing za web 3.0 zajednicu

U 111. epizodi Office Talks podkasta ugostili smo Nikolu Jankovića i Nikolu Milinkovića iz kompanije Decenter. Sa njima smo razgovarali o kreiranju efikasnog marketinga u web 3.0 industriji, uz osvrt na važnost izgradnje jake web 3.0 zajednice.

Izveštaj

Kripto vodič: Kako da skalirate Ethereum uz ‘Zero knowledge’ metodologiju?

Na ovogodišnjoj Infobip Shift konferenciji, u okviru predavanja 'Scaling Ethereum with Zero-Knowledge magic' na Web3 stejdžu predstavljena su rešenja koja mogu da pojednostave i ubrzaju skaliranje na Ethereumu.