5 razloga zbog kojih ćete poželeti da posetite ovogodišnji Digital Day

5 razloga zbog kojih ćete poželeti da posetite ovogodišnji Digital Day

Sedmi Digital Day polako se bliži, dok je glavna tema konferencije upravo diskusija o povezanim potrošačima u doba digitalnih tehnologija. Učesnici će 16. maja u beogradskom Domu omladine imati priliku da čuju niz edukativnih predavanja predstavnika kompanija kao što su Google i Facebook, ali i drugih govornika koji specijalno za ovu priliku dolaze u Beograd. I dalje se pitate zašto posetiti Digital Day? Evo naših 5 razloga!

grf1

Ovogodišnji Digital Day održava se pod mantrom Connected Shopper, dok će celodnevnom programu prisustvovati više od 700 učesnika. Oni će imati priliku da čuju zanimljiva predavanja o uticaju Big Data na industriju oglašavanja, putovanju korisnika kroz kupovni proces u mobilnom okruženju, programatskom zakupu medijskog prostora, kao i integraciji digitalnih maloprodaja, a ukoliko se i dalje pitate zašto posetiti Digital Day 2017. – donosimo vam kratak spisak 5 razloga zbog kojih ćete već danas poželeti da obezbedite svoje mesto na ovoj konferenciji! 🙂

1. Katarzyna Paliwoda

kata

Svoje bogato iskustvo sa publikom podeliće Katarzyna Paliwoda koja trenutno radi na poziciji partnera za CEE region u Facebooku. Tokom svoje dugogodišnje karijere radila sa preko 15 brendova u čak devet zemalja. Njeno predavanje govoriće o putovanju povezanog korisnika kroz kupovni proces (customer journey), te kako brendovi i oglašivači mogu još preciznije da dođu do željene target grupe – svojih budućih korisnika, kojih prema poslednjim informacijama – na Facebooku ima preko 2 milijarde!

2. Jonathan Francis

john

Danas gotovo da nema biznisa koji ne gradi bazu svojih korisnika. U doba digitala, taj broj podataka pokazao se sve značajniji za kompanije i brendove koji njihovim interpretiranjem mogu dobiti mnogo. Kako pretočiti Big Data u još uspešnije kampanje? Na ovu temu, govoriće Johnatan Francis koji dolazi iz nagrađivanog Google ZOO odeljenja, a koji će se u svom predavanju osvrnuti na neiskorišćene kreativne vrednosti podataka koji mogu dovesti do potpune promene i transformacije u radu.

3. Hossein Houssaini

huso2

Statistike su pokazale da je danas čak pet milijardi uređaja povezano na Internet, a ako je za verovati pojedinim predviđanjima – do 2020. godine ta brojka bi trebalo da se poveća na čak 20,7 milijardi uređaja. Pomenuti parametri, kao i sve značajniji rast i razmena podataka – značajno će uticati na navike povezanih korisnika i potrošača, posebno milenijalaca, što će otvoriti nove prilike za programatsko oglašavanje u budućnosti.

Sa ovim vidom oglašavanja, publiku će upoznati Hossein Houssaini, prvi čovek za programatska rešenja pri agenciji Havas koji je tokom svoje dugogodišnje karijere pomagao i savetovao klijente o programatskom oglašavanju kao što su Emirates, Hyundai, Kia, Disney i Telefonica.

4. Steve Lok

stevo

Dajući primer svetski poznatog lista The Economist, osnovanog davne 1843. godine (u kome i sam radi), Steve Lok će pokušati da objasni kako su odnos prema današnjim korisnicima, primena najnovije tehnologije i precizno tumačenje podataka rezultovali efikasnom medijskom transformacijom ove poznate medijske kuće.

Lok će takođe upoznati publiku sa najbitnijim elementima koji se vezuju za kreiranje još uspešnijih kampanja koje dolaze iz „kuhinje“ ovog izdavača, ali i novim oglašivačkim procesima i formatima koji uvode medije u novu eru poslovanja.

5. Networking + specijalan popust za čitaoce Netokracije!

promo

Kao i prethodnih godina, Digital Day 2017. predstavlja jedno od najznačajnijih mesta na kome se možete spojiti sa kolegama iz industrije, ali i steći nove poslovne kontakte sa budućim partnerima. Kako biste se i vi našli u centru zbivanja, u saradnji sa organizatorima iz IAB Serbia, redakcija Netokracije obezbedila je specijalan popust od 20% za svoje čitaoce uz promo kod „NETOKRACIJA“ koji već danas možete iskoristiti na zvaničnom sajtu Digital Day konferencije.

Vidimo se 16. maja u Domu omladine! 😉

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Digitalni mediji

Kako da napravite podcast zbog kojeg nećete morati da prodate bubreg?

Šta morate da znate ukoliko želite da se upustite u avanturu zvanu podcast?

Kultura 2.0

Ko je vaš Mesija na razmućivanje?

Kada ste prvi put shvatili da ste matori? Ja pre nekih 5-6 godina, tada u kasnim dvadesetim.

Digitalni mediji

Valjda niste zaboravili na TikTok jer ova aplikacija upravo menja način na koji konzumiramo digitalni sadržaj

Aplikacija TikTok otklanja iluziju o tome kako je bilo koji korisnik društvenih mreža tu da odlučuje i aktivno bira – to umesto njega u potpunosti radi aplikacija. Znači li to da dolazi novo doba za društvene mreže?

Propustili ste

Netokracija

Kako da unapredite korisničko iskustvo svojih klijenata? Saznajte na ‘Customer Experience’ konferenciji!

Bavite se korisničkim iskustvom ili podrškom, marketingom, IT-jem ili vas jednostavno zanima digitalna transformacija? Netokracijina Customer Experience konferencija u Zagrebu je pravo mesto za vas!

Digitalni mediji

Kako da napravite podcast zbog kojeg nećete morati da prodate bubreg?

Šta morate da znate ukoliko želite da se upustite u avanturu zvanu podcast?

Startapi i poslovanje

U kojoj meri sarađuju domaće kompanije i startapi?

Uoči predstojeće Webiz edukacije u Novom Sadu, razgovaramo sa učesnicima panela o saradnji kompanija i startapa. Kako taj odnos izgleda danas i može li se unaprediti?

Mobilno

Societe Generale Srbija i Mastercard lansirali mCard – uslugu plaćanja mobilnim telefonom na POS terminalima

Societe Generale Srbija lansirala je u petak mCard - uslugu koja omogućava beskontaktno plaćanje pametnim telefonom na svim POS terminalima u zemlji i inostranstvu gde se prihvataju Mastercard beskontaktne platne kartice.

Startapi i poslovanje

Vukan Simić (FishingBooker): Svaki dan na posao dolazi 80 ljudi koji veruju u ono što stvaramo – to je naš najveći uspeh

Sa Vukanom Simićem razgovarali smo o putu koji je prošao FishingBooker, jedan od najpoznatijih domaćih startapa i servis koji se bavi rezervacijom pecaroških tura svuda u svetu.

Internet marketing

Proglašeni dobitnici IAB MIXX 2019. nagrada – Grand Prix otišao u ruke Ovation BBDO

Na devetom po redu Digital Day konferenciji pod sloganom How do you trust, dodeljena su Mixx Awards priznanja za najbolje digitalne kampanje realizovane prethodne godine u Srbiji.