Kako izvući maksimum iz alata za efikasnu akviziciju korisnika - saznajte na Netokracijinoj radionici

Kako izvući maksimum iz alata za efikasnu akviziciju korisnika – saznajte na Netokracijinoj radionici

Digitalni marketing danas počiva na podacima, merenju i analizi, a u tim procesima nam poprilično pomažu napredni alati. Kako iz njih izvući maksimum i efikasno privući korisnke? Odgovore na ova pitanja predstavićemo na prvoj Netokracijinoj 'User Acquisition' radionici u Beogradu 22. oktobra.

Industrija digitalnog marketinga danas je zasnovana na upotrebi novih tehnologija i obradi ogromnog broja podataka radi kreiranja relevatnih i uspešnih kampanja. Iako u teoriji proces privlačenja (akvizicije) korisnika i pronalaženja ciljne grupe zvuči jednostavno, u praksi je to znatno kompleksniji proces za koji je potrebno poznavanje savremenih alata za merenja, konverziju i analizu.

O tome kako ti alati funkcionišu i kako ih upotrebiti na odgovarajući način možete saznati 22. oktobra u Belgrade Art Hotelu (Knez Mihailova 27), kada će zainteresovani marketari (i svi ostali) imati prilike da čuju Svetozara Krunića, diplomiranog ekonomistu koji sada radi na poziciji Head of User Acquisition u domaćoj kompaniji ActiveCollab.

O čemu će Svetozar pričati na radionici?

Naš predavač uglavnom je poslovno fokusiran na akviziciju korisnika i upravljanje performansama, ali, dodaje Svetozar, ništa manje pažnje ne posvećuje i inoviranju svakog koraka tog procesa. „Moj glavni fokus je na detaljnom razumevanju ponašanja korisnika i njegove aktivacije, analitike i tehnologije ne bih li omogućio biznisima da posluju na najvišem nivou“, objašnjava Krunić.

Tokom pet sati predavanja, Svetozar će prisutnima preneti znanje potrebno da unaprede svoj biznis, ali i prodrmati svest o merenju, tako da pre ulaska u digitalnu akciju postavljanje pitanja kako ću ovo meriti, bude sasvim normalan proces.

Svetozar će u toku predavanja obrađivati sledeće teme:

  • Digitalni marketing i analitika – postavka i razumevanje za bolju konverziju;
  • Logika i kultura merenja: zašto merimo, šta merimo i kako donosimo odluke na osnovu analize;
  • Google Adwords kao alat u akviziciji;
  • Search kampanjelevel up;
  • Display kampanje: Brand ili Performance, Goal ili Assist;
  • Video kampanje (YouTube);
  • Business Intelligence i celina digitalnog marketinga u svrsi akvizicije.

Zanima te User Acquisition, popuni prijavu na vreme!

Ukoliko želiš da obezbediš mesto na ovoj radionici i slušaš navedene teme, naš savet ti je da požuriš – budući da je kapacitet radionice ograničen na 25 mesta, a prijave otvorene do 16. oktobra. Standardna cena kotizacije iznosi 23.990 dinara + PDV, a ukoliko požuriš sa prijavom i do 16. oktobra – cena karte iznosi 19.990 dinara + PDV. Pored toga, spremili smo i dodatni popust od 15% na dve ili više prijava.

→ Prijavi se za Business Intelligence & User Acquisition in Digital Action radionicu! ←


Ukoliko imate dodatnih pitanja u vezi predstojeće radionice pišite nam na tadic@netokracija.com!

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Upoznajte poslodavce

Microsoft je najpoželjniji IT poslodavac u Srbiji – slede Nordeus i Ubisoft

Ko su najatraktivniji IT poslodavci u Srbiji? Sajt Poslovi Infostud predstavio je rezultate svog prvog velikog istraživanja poslodavaca te vrste, a kompanija koja je osvojila najviše glasova ispitanika je Microsoft.

Startapi i poslovanje

Dobra ‘Employer Branding’ strategija je HR sadržaj na marketinški način

Već neko vreme polemiše se o tome kako i na koji način bi odgovornosti i zadaci HR sektora i marketinga trebalo da se preklapaju kada je Employer Branding u pitanju. Čarobne formule nema, ali ima određenih 'caka' kako da obe strane budu zadovoljne.

Startapi i poslovanje

Emitto obećava 10x veći CTR jer sadržaj plasira tamo gde su korisnici – u njihove direktne poruke

Oglašavanje putem društvenih mreža je sve skuplje, e-mail marketing ne donosi iste rezultate kao pre, pa čitava industrija traži alternativne kanale oglašavanja - među kojima su i direktne poruke. O tome zašto je 'dark social' sve popularniji, razgovaramo sa osnivačem startapa Emitto.

Propustili ste

Kultura 2.0

Retrospektiva 2019: Trendovi i događaji koji su obeležili prethodnu godinu

Još jedna zanimljiva godina polako nam se bliži kraju. Kako bismo sumirali proteklu 2019. godinu, predstavljamo vam retrospektivu ključnih događaja u prethodnih 11 meseci.

Gaming

Oni su Two Desperados, ima ih preko 30 i napravili su igru koju igra 30 miliona igrača širom sveta

Kada razvijete igru za 30 miliona ljudi predstavljate veoma respektabilno ime u rastućoj 'gaming' industriji. U ovom slučaju govorimo o beogradskoj kompaniji Two Desperados, sa čijim smo osnivačem imali priliku da razgovaramo.

Internet marketing

Kako kreirati kampanje sada kada Google Ads za Srbiju omogućava biranje mikro lokacija

Google je od nedavno omogućio oglašivačima da preko Google Ads platforme ciljaju pojedinačne gradove i regione u Srbiji. U nastavku teksta pročitajte kako to i da uradite.

Kultura 2.0

Istražujemo: Da li bi IT kompanije trebalo da odgovaraju na negativne komentare o sebi?

Radite u kompaniji i deo vašeg posla je komuniciranje sa (potencijalnim) zaposlenima? Znamo da vaš zadatak nije nimalo lak, pogotovo kada treba da odreagujete na krizu koju je izazvao nečiji negativan komentar. U tekstu koji sledi, razgovaramo kako da se postavite prema takvim komentarima i šta sa njima da radite.

Gaming

Domaća gejming scena vredna 50 do 100 miliona evra – sledi rast broja zaposlenih i dalji razvoj sektora

Organizacija 'Serbian Game Association' upoznala je domaću javnost i IT zajednicu sa stanjem u srpskoj gejming industriji za proteklu godinu.

Tehnologija

10 zanimljivih gedžeta koji mogu biti vaši na Crni petak!

Crni petak, dan poznat po velikim popustima na razne proizvode polako nam se bliži. Ako želite da izbegnete stampedo ljudi u šoping centrima, mi smo za vas pripremili zanimljive gedžete koje možete kupiti preko domaćih web prodavnica.