Kako izvući maksimum iz alata za efikasnu akviziciju korisnika - saznajte na Netokracijinoj radionici

Kako izvući maksimum iz alata za efikasnu akviziciju korisnika – saznajte na Netokracijinoj radionici

Digitalni marketing danas počiva na podacima, merenju i analizi, a u tim procesima nam poprilično pomažu napredni alati. Kako iz njih izvući maksimum i efikasno privući korisnke? Odgovore na ova pitanja predstavićemo na prvoj Netokracijinoj 'User Acquisition' radionici u Beogradu 22. oktobra.

Industrija digitalnog marketinga danas je zasnovana na upotrebi novih tehnologija i obradi ogromnog broja podataka radi kreiranja relevatnih i uspešnih kampanja. Iako u teoriji proces privlačenja (akvizicije) korisnika i pronalaženja ciljne grupe zvuči jednostavno, u praksi je to znatno kompleksniji proces za koji je potrebno poznavanje savremenih alata za merenja, konverziju i analizu.

O tome kako ti alati funkcionišu i kako ih upotrebiti na odgovarajući način možete saznati 22. oktobra u Belgrade Art Hotelu (Knez Mihailova 27), kada će zainteresovani marketari (i svi ostali) imati prilike da čuju Svetozara Krunića, diplomiranog ekonomistu koji sada radi na poziciji Head of User Acquisition u domaćoj kompaniji ActiveCollab.

O čemu će Svetozar pričati na radionici?

Naš predavač uglavnom je poslovno fokusiran na akviziciju korisnika i upravljanje performansama, ali, dodaje Svetozar, ništa manje pažnje ne posvećuje i inoviranju svakog koraka tog procesa. „Moj glavni fokus je na detaljnom razumevanju ponašanja korisnika i njegove aktivacije, analitike i tehnologije ne bih li omogućio biznisima da posluju na najvišem nivou“, objašnjava Krunić.

Tokom pet sati predavanja, Svetozar će prisutnima preneti znanje potrebno da unaprede svoj biznis, ali i prodrmati svest o merenju, tako da pre ulaska u digitalnu akciju postavljanje pitanja kako ću ovo meriti, bude sasvim normalan proces.

Svetozar će u toku predavanja obrađivati sledeće teme:

  • Digitalni marketing i analitika – postavka i razumevanje za bolju konverziju;
  • Logika i kultura merenja: zašto merimo, šta merimo i kako donosimo odluke na osnovu analize;
  • Google Adwords kao alat u akviziciji;
  • Search kampanjelevel up;
  • Display kampanje: Brand ili Performance, Goal ili Assist;
  • Video kampanje (YouTube);
  • Business Intelligence i celina digitalnog marketinga u svrsi akvizicije.

Zanima te User Acquisition, popuni prijavu na vreme!

Ukoliko želiš da obezbediš mesto na ovoj radionici i slušaš navedene teme, naš savet ti je da požuriš – budući da je kapacitet radionice ograničen na 25 mesta, a prijave otvorene do 16. oktobra. Standardna cena kotizacije iznosi 23.990 dinara + PDV, a ukoliko požuriš sa prijavom i do 16. oktobra – cena karte iznosi 19.990 dinara + PDV. Pored toga, spremili smo i dodatni popust od 15% na dve ili više prijava.

→ Prijavi se za Business Intelligence & User Acquisition in Digital Action radionicu! ←


Ukoliko imate dodatnih pitanja u vezi predstojeće radionice pišite nam na tadic@netokracija.com!

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Vlada najavila kraj angažovanju paušalaca na puno radno vreme – kompanijama koje ih zaposle slede olakšice od 70%

Angažovanje preduzetnika za poslove koji bi suštinski trebalo da spadaju u domen klasičnog radnog odnosa predmet je upravo predstavljenih izmena Zakona o porezu na dohodak građana i Zakona o doprinosima za obavezno socijalno osiguranje. Izmene stupaju na snagu 1. januara 2020. godine.

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

Internet marketing

Za srpske agencije jedan SoMo Borac – McCann osvojio nagradu u kategoriji Digitalni Mix

Dobitnici nagrade SoMo Borac za najbolje marketinške kampanje proglašeni su tokom drugog dana Weekend Media Festivala. Predstavnici iz Srbije pobedili su samo u kategoriji Digital Mix, gde su pobedu odneli Drive i McCann Beograd, dok su finalisti u drugim kategorijama bili i Communis i Fullhouse Ogilvy.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Osnovano udruženje ‘Novi Taksi’ čiju će aplikaciju napraviti kompanija CarGo – nazire li se rešenje spora?

Kompanija CarGo Technologies i predsednik novoformiranog udruženja 'Novi taksi' potpisali su danas memorandum kojim se ova tehnološka kompanija obavezala da će napraviti aplikaciju za novu taksi firmu u Srbiji.

Tehnologija

Kosta Andrić: Vreme novih poslovnih modela za domaće kompanije nije nešto što se čeka – već je tu

Koji su to alternativni biznis modeli koji će kompanije koje posluju na domaćem tržištu učiniti relevantnim u budućnosti? Da li su one uopšte spremne na taj korak? Odgovore nam daje Kosta Andrić, Managing Partner organizacije ICT Hub, koja i ove godine 22. oktobra organizuje Corporate Innovation Conference.

E-commerce

Aplikacija 60seconds omogućava vam da kupujete u omiljenim prodavnicama – po cenama koje sami odredite

Ako bismo vam rekli da određeni proizvod možete kupiti 'online' po ceni koju sami dogovorite sa brendom mislili biste da vas lažemo, zar ne? Ipak, aplikacija 60seconds nudi upravo tu mogućnost, a o čemu se zapravo radi i kako ona funkcioniše, razgovarali smo sa suosnivačem ovog servisa.

Kolumna

Digitalna transformacija banaka nije samo kreiranje aplikacije – to je promena načina razmišljanja

Kada se u jednoj rečenici nađu reči digitalizacija i banka, prva asocijacija je, naravno, Internet bankarstvo. I Internet zaista jeste možda i najznačajniji deo infrastrukture digitalizacije. Da li u tim uslovima tradicionalno bankarstvo uopšte može da opstane?

Netokracija

OMGcommerce ponovo u Beogradu: 20. novembra odgovaramo na pitanja koja najviše muče domaće e-trgovce

Treću godinu zaredom Netokracija Srbija organizuje OMGcommerce Beograd. Ove godine bavimo se novom regulativom koja bi trebalo da unapredi poslovanje web trgovaca u Srbiji, ali i novim digitalnim proizvodima koji aktivno oblikuju našu digitalnu ekonomiju.

Startapi i poslovanje

Fond za inovacionu delatnost dodeljuje bespovratno €380.000 – prijavite svoje inovativne projekte

Fond za inovacionu delatnost raspisao je danas javni poziv za dodelu bespovratnih sredstava u ukupnom iznosu od 380.000 evra za razvoj inovativnih proizvoda, usluga i tehnologija kroz Program ranog razvoja i Program saradnje nauke i privrede.