Kako izvući maksimum iz alata za efikasnu akviziciju korisnika - saznajte na Netokracijinoj radionici

Kako izvući maksimum iz alata za efikasnu akviziciju korisnika – saznajte na Netokracijinoj radionici

Digitalni marketing danas počiva na podacima, merenju i analizi, a u tim procesima nam poprilično pomažu napredni alati. Kako iz njih izvući maksimum i efikasno privući korisnke? Odgovore na ova pitanja predstavićemo na prvoj Netokracijinoj 'User Acquisition' radionici u Beogradu 22. oktobra.

Industrija digitalnog marketinga danas je zasnovana na upotrebi novih tehnologija i obradi ogromnog broja podataka radi kreiranja relevatnih i uspešnih kampanja. Iako u teoriji proces privlačenja (akvizicije) korisnika i pronalaženja ciljne grupe zvuči jednostavno, u praksi je to znatno kompleksniji proces za koji je potrebno poznavanje savremenih alata za merenja, konverziju i analizu.

O tome kako ti alati funkcionišu i kako ih upotrebiti na odgovarajući način možete saznati 22. oktobra u Belgrade Art Hotelu (Knez Mihailova 27), kada će zainteresovani marketari (i svi ostali) imati prilike da čuju Svetozara Krunića, diplomiranog ekonomistu koji sada radi na poziciji Head of User Acquisition u domaćoj kompaniji ActiveCollab.

O čemu će Svetozar pričati na radionici?

Naš predavač uglavnom je poslovno fokusiran na akviziciju korisnika i upravljanje performansama, ali, dodaje Svetozar, ništa manje pažnje ne posvećuje i inoviranju svakog koraka tog procesa. „Moj glavni fokus je na detaljnom razumevanju ponašanja korisnika i njegove aktivacije, analitike i tehnologije ne bih li omogućio biznisima da posluju na najvišem nivou“, objašnjava Krunić.

Tokom pet sati predavanja, Svetozar će prisutnima preneti znanje potrebno da unaprede svoj biznis, ali i prodrmati svest o merenju, tako da pre ulaska u digitalnu akciju postavljanje pitanja kako ću ovo meriti, bude sasvim normalan proces.

Svetozar će u toku predavanja obrađivati sledeće teme:

  • Digitalni marketing i analitika – postavka i razumevanje za bolju konverziju;
  • Logika i kultura merenja: zašto merimo, šta merimo i kako donosimo odluke na osnovu analize;
  • Google Adwords kao alat u akviziciji;
  • Search kampanjelevel up;
  • Display kampanje: Brand ili Performance, Goal ili Assist;
  • Video kampanje (YouTube);
  • Business Intelligence i celina digitalnog marketinga u svrsi akvizicije.

Zanima te User Acquisition, popuni prijavu na vreme!

Ukoliko želiš da obezbediš mesto na ovoj radionici i slušaš navedene teme, naš savet ti je da požuriš – budući da je kapacitet radionice ograničen na 25 mesta, a prijave otvorene do 16. oktobra. Standardna cena kotizacije iznosi 23.990 dinara + PDV, a ukoliko požuriš sa prijavom i do 16. oktobra – cena karte iznosi 19.990 dinara + PDV. Pored toga, spremili smo i dodatni popust od 15% na dve ili više prijava.

→ Prijavi se za Business Intelligence & User Acquisition in Digital Action radionicu! ←


Ukoliko imate dodatnih pitanja u vezi predstojeće radionice pišite nam na tadic@netokracija.com!

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Godina u kojoj smo uništili srpski IT

Da, pričam o izmenama zakonskih regulativa vezanih za porez na dohodak građana. Po ko zna koji put imamo šansu da uradimo nešto veliko i sami uprskamo, kao reprezentacija u fudbalu.

Mobilno

Google i u Beogradu omogućio pregled javnog gradskog prevoza!

Google Maps od danas su konačno omogućile korisnicima u Beogradu da na svojim pametnim telefonima dobiju uvid u kretanje gradskog prevoza, cene karte i druge bitne informacije o GSP-u.

Kultura 2.0

Mogu li dva prijatelja iz IT-ja pozicionirati Srbiju na mapi evropskih biciklista – kroz projekat Serbia Upside Down?

Dvojica kolega i prijatelja koji rade u IT industriji svoju ljubav prema biciklizmu i putovanjima spojili su u projekat pod nazivom 'Serbia Upside Down'. Njihova ideja je da se kroz velike biciklističke ture u Srbiji naša zemlja približi njihovim kolegama IT-jevcima iz Zapadne Evrope kao vredno turističko mesto. O čemu se tu zapravo radi?

Propustili ste

Gaming

Igre niškog gaming studija Peaksel preuzete su više od 300 miliona puta, a njihov kvalitet prepoznao je i Google

Niški gejming studio Peaksel može se pohvaliti sa čak 330 miliona preuzimanja svojih igara sa poznatih prodavnica kao što su App Store i Google Play. Ovo je njihova priča.

Ekskluzivno

Ako želimo dalji rast srpskog startap ekosistema, potrebna nam je podrška institucija – pokazuje Startap skener

Srpski startap ekosistem, iako je i dalje po veličini, resursima i iskustvu mali i nalazi se tek u prvoj fazi razvoja, jedan je od najbrže rastućih u odnosu na ekosisteme koji se nalaze u istoj fazi - zaključak je istraživanja Startap skener. Šta moramo promeniti kako bismo održali taj rast?

Startapi i poslovanje

Startap Shyft zahvaljujući development timu u Srbiji podigao investiciju od $15 miliona

Kalifornijski startap Shyft podigao je Serija A investiciju u iznosu od 15 miliona dolara što je, gledano sa lokalnog stanovišta, posebno važno jer se njegov kompletan development tim nalazi upravo u Srbiji.

Kultura 2.0

Razumete podatke koji objašnjavaju zašto ljudi odlaze iz Srbije? Prijavite se na konkurs čiji je nagradni fond 40.000 dolara

UNDP i UNFPA su pripremili nagradni fond od 40.000 dolara za timove koji predlože inovativna rešenja koja doprinose razumevanju izazova koje donosi depopulacija.

Startapi i poslovanje

Kako je srpski Agremo od troje ljudi postao kompanija koja digitalizuje poljoprivredu za 2.000 korisnika širom sveta

Imati efikasnu poljoprivredu danas znači imati 'tech' rešenja koja pomažu agronomima da uz pomoć detaljnih analiza preciznije obrađuju i održavaju svoje parcele. Jedno od tih savremenih rešenja dolazi iz kompanije Agremo, o čijem smo poslovanju razgovarali sa osnivačem.

Kultura 2.0

Da li je moguće sprečiti izgaranje na poslu – pitali smo HR-a, psihologa i direktora

Uhvatite li sebe da se osećate umorno, iscrpljeno, nemotivisano, ne spavate dovoljno, opada vam imunitet i sve to samo kada pomislite na posao koji vas čeka? U tekstu koji sledi pokušavamo da odgovorimo na pitanje kako da u 2020. godini ne dozvolite da do toga dođe.