
Kako izvući maksimum iz alata za efikasnu akviziciju korisnika – saznajte na Netokracijinoj radionici
Digitalni marketing danas počiva na podacima, merenju i analizi, a u tim procesima nam poprilično pomažu napredni alati. Kako iz njih izvući maksimum i efikasno privući korisnke? Odgovore na ova pitanja predstavićemo na prvoj Netokracijinoj 'User Acquisition' radionici u Beogradu 22. oktobra.
Industrija digitalnog marketinga danas je zasnovana na upotrebi novih tehnologija i obradi ogromnog broja podataka radi kreiranja relevatnih i uspešnih kampanja. Iako u teoriji proces privlačenja (akvizicije) korisnika i pronalaženja ciljne grupe zvuči jednostavno, u praksi je to znatno kompleksniji proces za koji je potrebno poznavanje savremenih alata za merenja, konverziju i analizu.
O tome kako ti alati funkcionišu i kako ih upotrebiti na odgovarajući način možete saznati 22. oktobra u Belgrade Art Hotelu (Knez Mihailova 27), kada će zainteresovani marketari (i svi ostali) imati prilike da čuju Svetozara Krunića, diplomiranog ekonomistu koji sada radi na poziciji Head of User Acquisition u domaćoj kompaniji ActiveCollab.
O čemu će Svetozar pričati na radionici?
Naš predavač uglavnom je poslovno fokusiran na akviziciju korisnika i upravljanje performansama, ali, dodaje Svetozar, ništa manje pažnje ne posvećuje i inoviranju svakog koraka tog procesa. “Moj glavni fokus je na detaljnom razumevanju ponašanja korisnika i njegove aktivacije, analitike i tehnologije ne bih li omogućio biznisima da posluju na najvišem nivou”, objašnjava Krunić.
Tokom pet sati predavanja, Svetozar će prisutnima preneti znanje potrebno da unaprede svoj biznis, ali i prodrmati svest o merenju, tako da pre ulaska u digitalnu akciju postavljanje pitanja kako ću ovo meriti, bude sasvim normalan proces.
Svetozar će u toku predavanja obrađivati sledeće teme:
- Digitalni marketing i analitika – postavka i razumevanje za bolju konverziju;
- Logika i kultura merenja: zašto merimo, šta merimo i kako donosimo odluke na osnovu analize;
- Google Adwords kao alat u akviziciji;
- Search kampanje: level up;
- Display kampanje: Brand ili Performance, Goal ili Assist;
- Video kampanje (YouTube);
- Business Intelligence i celina digitalnog marketinga u svrsi akvizicije.
Zanima te User Acquisition, popuni prijavu na vreme!
Ukoliko želiš da obezbediš mesto na ovoj radionici i slušaš navedene teme, naš savet ti je da požuriš – budući da je kapacitet radionice ograničen na 25 mesta, a prijave otvorene do 16. oktobra. Standardna cena kotizacije iznosi 23.990 dinara + PDV, a ukoliko požuriš sa prijavom i do 16. oktobra – cena karte iznosi 19.990 dinara + PDV. Pored toga, spremili smo i dodatni popust od 15% na dve ili više prijava.
→ Prijavi se za Business Intelligence & User Acquisition in Digital Action radionicu! ←
Ukoliko imate dodatnih pitanja u vezi predstojeće radionice pišite nam na tadic@netokracija.com!
Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!