Kako izvući maksimum iz alata za efikasnu akviziciju korisnika - saznajte na Netokracijinoj radionici

Kako izvući maksimum iz alata za efikasnu akviziciju korisnika – saznajte na Netokracijinoj radionici

Digitalni marketing danas počiva na podacima, merenju i analizi, a u tim procesima nam poprilično pomažu napredni alati. Kako iz njih izvući maksimum i efikasno privući korisnke? Odgovore na ova pitanja predstavićemo na prvoj Netokracijinoj 'User Acquisition' radionici u Beogradu 22. oktobra.

Industrija digitalnog marketinga danas je zasnovana na upotrebi novih tehnologija i obradi ogromnog broja podataka radi kreiranja relevatnih i uspešnih kampanja. Iako u teoriji proces privlačenja (akvizicije) korisnika i pronalaženja ciljne grupe zvuči jednostavno, u praksi je to znatno kompleksniji proces za koji je potrebno poznavanje savremenih alata za merenja, konverziju i analizu.

O tome kako ti alati funkcionišu i kako ih upotrebiti na odgovarajući način možete saznati 22. oktobra u Belgrade Art Hotelu (Knez Mihailova 27), kada će zainteresovani marketari (i svi ostali) imati prilike da čuju Svetozara Krunića, diplomiranog ekonomistu koji sada radi na poziciji Head of User Acquisition u domaćoj kompaniji ActiveCollab.

O čemu će Svetozar pričati na radionici?

Naš predavač uglavnom je poslovno fokusiran na akviziciju korisnika i upravljanje performansama, ali, dodaje Svetozar, ništa manje pažnje ne posvećuje i inoviranju svakog koraka tog procesa. „Moj glavni fokus je na detaljnom razumevanju ponašanja korisnika i njegove aktivacije, analitike i tehnologije ne bih li omogućio biznisima da posluju na najvišem nivou“, objašnjava Krunić.

Tokom pet sati predavanja, Svetozar će prisutnima preneti znanje potrebno da unaprede svoj biznis, ali i prodrmati svest o merenju, tako da pre ulaska u digitalnu akciju postavljanje pitanja kako ću ovo meriti, bude sasvim normalan proces.

Svetozar će u toku predavanja obrađivati sledeće teme:

  • Digitalni marketing i analitika – postavka i razumevanje za bolju konverziju;
  • Logika i kultura merenja: zašto merimo, šta merimo i kako donosimo odluke na osnovu analize;
  • Google Adwords kao alat u akviziciji;
  • Search kampanjelevel up;
  • Display kampanje: Brand ili Performance, Goal ili Assist;
  • Video kampanje (YouTube);
  • Business Intelligence i celina digitalnog marketinga u svrsi akvizicije.

Zanima te User Acquisition, popuni prijavu na vreme!

Ukoliko želiš da obezbediš mesto na ovoj radionici i slušaš navedene teme, naš savet ti je da požuriš – budući da je kapacitet radionice ograničen na 25 mesta, a prijave otvorene do 16. oktobra. Standardna cena kotizacije iznosi 23.990 dinara + PDV, a ukoliko požuriš sa prijavom i do 16. oktobra – cena karte iznosi 19.990 dinara + PDV. Pored toga, spremili smo i dodatni popust od 15% na dve ili više prijava.

→ Prijavi se za Business Intelligence & User Acquisition in Digital Action radionicu! ←


Ukoliko imate dodatnih pitanja u vezi predstojeće radionice pišite nam na tadic@netokracija.com!

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

E-prime povećao proizvodnju električnih bicikala i proširio proizvodni pogon – sledi dalji izvoz u EU

Priču kompanije E-prime pratimo gotovo od samog početka njihovog poslovanja, od pre nešto više od dve godine kada smo prvu put uradili intervju o ovim e-biciklima. U međuvremenu, kompanija je znatno porasla, zaposlila nove ljude, proširila proizvodnju i počela da izvozi svoje proizvode, a to je bio dovoljan razlog da se sa osnivačima opet nađemo na kafi i popričamo o novitetima.

Gaming

Kako je RUR od lokalne ekipe iz igraonice postao uticajni regionalni gejming medij

Već dvadeset godina organizacija RUR bavi se popularizacijom video igara u Srbiji. Njeni osnivači u velikom intervjuu za Netokraciju otkrivaju kako je RUR postao jedna od najvažnijih esports baza u našoj zemlji i šta novo spremaju ljubiteljima gejminga.

Netokracija

Generacije razdvojene galaksijom

Tokom vikenda IT zajednicu zahvatila je vest da su pojedine kompanije povukle svoju podršku za realizaciju filma o prvom srpskom računaru Galaksija.

Propustili ste

Netokracija

Generacije razdvojene galaksijom

Tokom vikenda IT zajednicu zahvatila je vest da su pojedine kompanije povukle svoju podršku za realizaciju filma o prvom srpskom računaru Galaksija.

Startapi i poslovanje

Dev Shopper Lazara Stojkovića pomoći će vam da pronađete tim vrhunskih developera

Pandemija korona virusa bila je inicijalna kapisla Lazaru Stojkoviću da u svoj startap portfolio doda još jedan projekat pod nazivom 'Dev Shopper' - servis za brže nalaženje partnerske firme za softverske projekte.

Gaming

Državni fakulteti u Beogradu i Kragujevcu dobijaju gejming programe na master studijama

U okviru projekta Master 4.0 studenti master studija nekih od državnih fakulteta uskoro će moći da biraju dva nova programa koji će povezati svet tehnologije i svet umetnosti. Sredstva za realizaciju dobili su beogradski Univerzitet umetnosti u saradnji sa Matematičkim fakultetom i fakulteti Univerziteta u Kragujevcu, koji su nosioci programa.

Kolumna

Digitalizacija obrazovnog sektora je vreme u kome uče i studenti i profesori

Tokom avgusta i septembra celokupan nastavni i nenastavni kadar visokoškolskih ustanova u Srbiji imao je priliku da unapredi svoja znanja i veštine na polju online nastave - uz pomoć kompanije Microsoft i trening centra Semos Education.

Startapi i poslovanje

Novogradnja osvaja Beograd, a City Expert širi marketing tim kako bi odgovorio na potrebe industrije

Sa Igorom Jovićem iz beogradskog City Experta razgovaram o tržištu nekretnina u Srbiji u vreme globalne pandemije, novim projektima poput specijalizovanog oglašavanja za novogradnju, te razlozima zašto ovaj tim intenzivno širi svoj marketing sektor.

Novost

‘Freelance hours rate’ anketa: Frilenseri treba više da cene svoj rad

Ova anketa nastala je kao rezultat diskusije na drušvenim mrežama u vezi angažovanja frilensera po veoma niskim cenama, a nastoji da detaljnije približi stanje kada je reč o zaradi na tržištu slobodnog rada. Organizator ankete je srpski IT preduzetnik koji je želeo da ostane anoniman.