Za srpske agencije jedan SoMo Borac - McCann osvojio nagradu Digitalni Mix

Za srpske agencije jedan SoMo Borac – McCann osvojio nagradu u kategoriji Digitalni Mix

Dobitnici nagrade SoMo Borac za najbolje marketinške kampanje proglašeni su tokom drugog dana Weekend Media Festivala. Predstavnici iz Srbije pobedili su samo u kategoriji Digital Mix, gde su pobedu odneli Drive i McCann Beograd, dok su finalisti u drugim kategorijama bili i Communis i Fullhouse Ogilvy.

Ovo je sedma po redu dodela nagrada SoMo Borac koja se, sada već tradicionalno, dodeljuje na pomenutom festivalu, a tokom koje je od 2012. godine zabeleženo 900 prijava agencija (od kojih je samo ove godine bilo 130). Za odabir i selekciju najboljih marketinških kampanja, kao i uvek, bio je zadužen žiri sastavljen od marketara iz agencija širom regiona.

Kao i na prošlim dodelama, i ove godine publika se upoznala sa nominovanim agencijama u devet kategorija: SoMo social, SoMo App, CM godine, SoMo content, Digitalni Mix, One hit Wonder, SoMo tech, SoMo Web i SoMoritanac.

U veoma jakoj konkurenciji takmičenja gde su učestvovale i agencije iz Hrvatske i Slovenije, agencije iz Srbije, tačnije McCann i Drive iz Beograda, osvojile su nagradu u kategoriji Digitalni Mix za klijenta Exit fondacija sa kampanjom Stay Clean.

Ovo je ujedno jedina glavna nagrada za agencije iz Srbije, dok su u finalu kategorija SoMo Tech i SoMo App našli Universal Media, Drive i McCann (Bući bući kampanja za brend Next). Kada je reč o kategoriji SoMo Web, naša zemlja nije imala pobednika ali zato jeste imala predstavnike u finalu – opet Drive i McCann Beograd sa pomenutom pobedničkom kampanjom.

Pored toga, agencija Fullhouse Ogilvy Beograd bila je finalista u kategoriji SoMo Content (Intarifa, Vip mobile) i Digitalni Mix, gde se našla i agencija Communis (kampanja za klijenta Air Serbia), dok su McCann i Flexis iz Beograda bili među tri najbolja u SoMoritanac kategoriji (kampanja Beba bira gde za Rosa vodu), ali je nagrada izmakla.

Slovenačke i hrvatske agencije osvojile najviše nagrada

U nastavku vam donosimo spisak i ostalih pobednika po kategorijama za vreme dodele ove prestižne nagrade u kojoj su dominirale agencije 404 i 101 iz Hrvatske, odnosno Slovenije:

  • SoMo Tech – pobednik Agencija 101 za brend Volkswagen;
  • SoMo App – pobednik Flow 404;
  • SoMo Web – Netgen i Locastic  za brend A1 Hrvatska;
  • One hit Wonder – Agencija 101 za brend Pivovarna Laško; 
  • SoMo Social – AMM/Narodni za Narodni radio HR; 
  • CM godine – Jura Pruša (Agencija 404);
  • Digitalni Mix – McCann i Drive Beograd za Exit fondaciju; 
  • SoMo Content – Imago Ogilvy za brend Pipi Beverages;
  • SoMoritanac –  Imago Ogilvy sa kampanjom za Savez izviđača HR. 

Više o samom takmičenju možete pronaći na zvaničnom sajtu SoMo Borca, gde se nalazi više informacija o kampanjama.

Ostavi komentar

  1. Balkan

    Balkan

    21. 9. 2019. u 20:03 Odgovori

    Kampanja McCanna je potpuni promašaj, a ne za ikakvu nagradu. No, nagrada je sasvim u skladu sa ovom zatucanom, korumpiranom i neobrazovanom, ortačkom sredinom.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Vlada najavila kraj angažovanju paušalaca na puno radno vreme – kompanijama koje ih zaposle slede olakšice od 70%

Angažovanje preduzetnika za poslove koji bi suštinski trebalo da spadaju u domen klasičnog radnog odnosa predmet je upravo predstavljenih izmena Zakona o porezu na dohodak građana i Zakona o doprinosima za obavezno socijalno osiguranje. Izmene stupaju na snagu 1. januara 2020. godine.

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

Internet marketing

Kako su brendovi odigrali marketinšku utakmicu tokom Svetskog prvenstva u Kini?

Sa sportske strane svetsko prvenstvo u košarci želimo da zaboravimo što pre, ali sa marketinške strane priča je drugačija jer su brendovi ovaj put bili veoma aktivni. Ipak, da li su u potpunosti iskoristili 'hype' takmičenja u Kini?

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Osnovano udruženje ‘Novi Taksi’ čiju će aplikaciju napraviti kompanija CarGo – nazire li se rešenje spora?

Kompanija CarGo Technologies i predsednik novoformiranog udruženja 'Novi taksi' potpisali su danas memorandum kojim se ova tehnološka kompanija obavezala da će napraviti aplikaciju za novu taksi firmu u Srbiji.

Tehnologija

Kosta Andrić: Vreme novih poslovnih modela za domaće kompanije nije nešto što se čeka – već je tu

Koji su to alternativni biznis modeli koji će kompanije koje posluju na domaćem tržištu učiniti relevantnim u budućnosti? Da li su one uopšte spremne na taj korak? Odgovore nam daje Kosta Andrić, Managing Partner organizacije ICT Hub, koja i ove godine 22. oktobra organizuje Corporate Innovation Conference.

E-commerce

Aplikacija 60seconds omogućava vam da kupujete u omiljenim prodavnicama – po cenama koje sami odredite

Ako bismo vam rekli da određeni proizvod možete kupiti 'online' po ceni koju sami dogovorite sa brendom mislili biste da vas lažemo, zar ne? Ipak, aplikacija 60seconds nudi upravo tu mogućnost, a o čemu se zapravo radi i kako ona funkcioniše, razgovarali smo sa suosnivačem ovog servisa.

Kolumna

Digitalna transformacija banaka nije samo kreiranje aplikacije – to je promena načina razmišljanja

Kada se u jednoj rečenici nađu reči digitalizacija i banka, prva asocijacija je, naravno, Internet bankarstvo. I Internet zaista jeste možda i najznačajniji deo infrastrukture digitalizacije. Da li u tim uslovima tradicionalno bankarstvo uopšte može da opstane?

Netokracija

OMGcommerce ponovo u Beogradu: 20. novembra odgovaramo na pitanja koja najviše muče domaće e-trgovce

Treću godinu zaredom Netokracija Srbija organizuje OMGcommerce Beograd. Ove godine bavimo se novom regulativom koja bi trebalo da unapredi poslovanje web trgovaca u Srbiji, ali i novim digitalnim proizvodima koji aktivno oblikuju našu digitalnu ekonomiju.

Startapi i poslovanje

Fond za inovacionu delatnost dodeljuje bespovratno €380.000 – prijavite svoje inovativne projekte

Fond za inovacionu delatnost raspisao je danas javni poziv za dodelu bespovratnih sredstava u ukupnom iznosu od 380.000 evra za razvoj inovativnih proizvoda, usluga i tehnologija kroz Program ranog razvoja i Program saradnje nauke i privrede.