Za srpske agencije jedan SoMo Borac - McCann osvojio nagradu Digitalni Mix

Za srpske agencije jedan SoMo Borac – McCann osvojio nagradu u kategoriji Digitalni Mix

Dobitnici nagrade SoMo Borac za najbolje marketinške kampanje proglašeni su tokom drugog dana Weekend Media Festivala. Predstavnici iz Srbije pobedili su samo u kategoriji Digital Mix, gde su pobedu odneli Drive i McCann Beograd, dok su finalisti u drugim kategorijama bili i Communis i Fullhouse Ogilvy.

Ovo je sedma po redu dodela nagrada SoMo Borac koja se, sada već tradicionalno, dodeljuje na pomenutom festivalu, a tokom koje je od 2012. godine zabeleženo 900 prijava agencija (od kojih je samo ove godine bilo 130). Za odabir i selekciju najboljih marketinških kampanja, kao i uvek, bio je zadužen žiri sastavljen od marketara iz agencija širom regiona.

Kao i na prošlim dodelama, i ove godine publika se upoznala sa nominovanim agencijama u devet kategorija: SoMo social, SoMo App, CM godine, SoMo content, Digitalni Mix, One hit Wonder, SoMo tech, SoMo Web i SoMoritanac.

U veoma jakoj konkurenciji takmičenja gde su učestvovale i agencije iz Hrvatske i Slovenije, agencije iz Srbije, tačnije McCann i Drive iz Beograda, osvojile su nagradu u kategoriji Digitalni Mix za klijenta Exit fondacija sa kampanjom Stay Clean.

Ovo je ujedno jedina glavna nagrada za agencije iz Srbije, dok su u finalu kategorija SoMo Tech i SoMo App našli Universal Media, Drive i McCann (Bući bući kampanja za brend Next). Kada je reč o kategoriji SoMo Web, naša zemlja nije imala pobednika ali zato jeste imala predstavnike u finalu – opet Drive i McCann Beograd sa pomenutom pobedničkom kampanjom.

Pored toga, agencija Fullhouse Ogilvy Beograd bila je finalista u kategoriji SoMo Content (Intarifa, Vip mobile) i Digitalni Mix, gde se našla i agencija Communis (kampanja za klijenta Air Serbia), dok su McCann i Flexis iz Beograda bili među tri najbolja u SoMoritanac kategoriji (kampanja Beba bira gde za Rosa vodu), ali je nagrada izmakla.

Slovenačke i hrvatske agencije osvojile najviše nagrada

U nastavku vam donosimo spisak i ostalih pobednika po kategorijama za vreme dodele ove prestižne nagrade u kojoj su dominirale agencije 404 i 101 iz Hrvatske, odnosno Slovenije:

  • SoMo Tech – pobednik Agencija 101 za brend Volkswagen;
  • SoMo App – pobednik Flow 404;
  • SoMo Web – Netgen i Locastic  za brend A1 Hrvatska;
  • One hit Wonder – Agencija 101 za brend Pivovarna Laško; 
  • SoMo Social – AMM/Narodni za Narodni radio HR; 
  • CM godine – Jura Pruša (Agencija 404);
  • Digitalni Mix – McCann i Drive Beograd za Exit fondaciju; 
  • SoMo Content – Imago Ogilvy za brend Pipi Beverages;
  • SoMoritanac –  Imago Ogilvy sa kampanjom za Savez izviđača HR. 

Više o samom takmičenju možete pronaći na zvaničnom sajtu SoMo Borca, gde se nalazi više informacija o kampanjama.

Ostavi komentar

  1. Balkan

    Balkan

    21. 9. 2019. u 20:03 Odgovori

    Kampanja McCanna je potpuni promašaj, a ne za ikakvu nagradu. No, nagrada je sasvim u skladu sa ovom zatucanom, korumpiranom i neobrazovanom, ortačkom sredinom.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Kako Digitalna zajednica vidi efekte zakonskih izmena paušala – i šta predlaže kao rešenje?

Sa Aleksandrom Lugonjom, predsednikom Upravnog odbora Digitalne zajednice, razgovaramo o potencijalnim negativnim efektima koje će izmene paušalnog preduzetništva ostaviti na domaću IT industriju, njihovim saniranjem i budućim planovima ove organizacije.

Mobilno

Potvrđeno: App Store stiže u Srbiju početkom aprila!

Momenat koji smo toliko dugo čekali konačno je tu. Obrativši se iOS developerima, Apple je potvrdio dolazak App Store prodavnice za 20 novih zemalja među kojima je (konačno) i Srbija.

Startapi i poslovanje

Tumačenje Testa samostalnosti: Ko ga primenjuje, kada i nad kim?

U srpskoj IT zajednici se intenzivno vodi diskusija u vezi načina primene Testa samostalnosti, a u okviru koje su se javile brojne nedoumice. Ovaj tekst razrešava neke od njih.

Propustili ste

Internet marketing

Budžeti za digitalno oglašavanje u najvećoj meri stopirani – ali se brendovi polako vraćaju u igru

Kako brendovi treba da se postave za vreme pandemije i trebaju li više da ulažu u digitalne kanale?

Startapi i poslovanje

Pitali smo IT kompanije kako su organizovale rad na daljinu i koje savete imaju za svoje kolege

Sa kojim se to izazovima susreću IT kompanije sada kada svi njihovi zaposleni rade od kuće?

Intervju

Šta radi Chief Revenue Officer i zašto je baš ova osoba potrebna vašem biznisu?

Relativno mlada profesija naziva 'Chief Revenue Officera' nastala je u Silicijumskoj dolini i polako se širi među kompanijama širom sveta. O njenoj ulozi i važnosti u IT industriji razgovaramo sa Vedranom Rašićem.

Novost

‘Korona’ zabeležila 750.000 spominjanja širom ex-Yu Interneta

Korona virus, trenutno najpopularnija svetska tema, okupirao nas je u potpunosti - i online i offline. Zahvaljujući analizi Mediatoolkita saznali smo koliko smo, u poslednjih mesec i po dana, na Internetu pretraživali o ovom virusu i u regionu i u Srbiji.