Za srpske agencije jedan SoMo Borac - McCann osvojio nagradu Digitalni Mix

Za srpske agencije jedan SoMo Borac – McCann osvojio nagradu u kategoriji Digitalni Mix

Dobitnici nagrade SoMo Borac za najbolje marketinške kampanje proglašeni su tokom drugog dana Weekend Media Festivala. Predstavnici iz Srbije pobedili su samo u kategoriji Digital Mix, gde su pobedu odneli Drive i McCann Beograd, dok su finalisti u drugim kategorijama bili i Communis i Fullhouse Ogilvy.

Ovo je sedma po redu dodela nagrada SoMo Borac koja se, sada već tradicionalno, dodeljuje na pomenutom festivalu, a tokom koje je od 2012. godine zabeleženo 900 prijava agencija (od kojih je samo ove godine bilo 130). Za odabir i selekciju najboljih marketinških kampanja, kao i uvek, bio je zadužen žiri sastavljen od marketara iz agencija širom regiona.

Kao i na prošlim dodelama, i ove godine publika se upoznala sa nominovanim agencijama u devet kategorija: SoMo social, SoMo App, CM godine, SoMo content, Digitalni Mix, One hit Wonder, SoMo tech, SoMo Web i SoMoritanac.

U veoma jakoj konkurenciji takmičenja gde su učestvovale i agencije iz Hrvatske i Slovenije, agencije iz Srbije, tačnije McCann i Drive iz Beograda, osvojile su nagradu u kategoriji Digitalni Mix za klijenta Exit fondacija sa kampanjom Stay Clean.

Ovo je ujedno jedina glavna nagrada za agencije iz Srbije, dok su u finalu kategorija SoMo Tech i SoMo App našli Universal Media, Drive i McCann (Bući bući kampanja za brend Next). Kada je reč o kategoriji SoMo Web, naša zemlja nije imala pobednika ali zato jeste imala predstavnike u finalu – opet Drive i McCann Beograd sa pomenutom pobedničkom kampanjom.

Pored toga, agencija Fullhouse Ogilvy Beograd bila je finalista u kategoriji SoMo Content (Intarifa, Vip mobile) i Digitalni Mix, gde se našla i agencija Communis (kampanja za klijenta Air Serbia), dok su McCann i Flexis iz Beograda bili među tri najbolja u SoMoritanac kategoriji (kampanja Beba bira gde za Rosa vodu), ali je nagrada izmakla.

Slovenačke i hrvatske agencije osvojile najviše nagrada

U nastavku vam donosimo spisak i ostalih pobednika po kategorijama za vreme dodele ove prestižne nagrade u kojoj su dominirale agencije 404 i 101 iz Hrvatske, odnosno Slovenije:

  • SoMo Tech – pobednik Agencija 101 za brend Volkswagen;
  • SoMo App – pobednik Flow 404;
  • SoMo Web – Netgen i Locastic  za brend A1 Hrvatska;
  • One hit Wonder – Agencija 101 za brend Pivovarna Laško; 
  • SoMo Social – AMM/Narodni za Narodni radio HR; 
  • CM godine – Jura Pruša (Agencija 404);
  • Digitalni Mix – McCann i Drive Beograd za Exit fondaciju; 
  • SoMo Content – Imago Ogilvy za brend Pipi Beverages;
  • SoMoritanac –  Imago Ogilvy sa kampanjom za Savez izviđača HR. 

Više o samom takmičenju možete pronaći na zvaničnom sajtu SoMo Borca, gde se nalazi više informacija o kampanjama.

Ostavi komentar

  1. Balkan

    Balkan

    21. 9. 2019. u 20:03 Odgovori

    Kampanja McCanna je potpuni promašaj, a ne za ikakvu nagradu. No, nagrada je sasvim u skladu sa ovom zatucanom, korumpiranom i neobrazovanom, ortačkom sredinom.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Upoznajte poslodavce

Microsoft je najpoželjniji IT poslodavac u Srbiji – slede Nordeus i Ubisoft

Ko su najatraktivniji IT poslodavci u Srbiji? Sajt Poslovi Infostud predstavio je rezultate svog prvog velikog istraživanja poslodavaca te vrste, a kompanija koja je osvojila najviše glasova ispitanika je Microsoft.

Ekskluzivno

Skupština usvojila ‘zakon o paušalcima’

Izmene i dopune Zakona o porezu na dohodak građana koji se, između ostalog, odnose na paušalne preduzetnike i knjigaše, usvojen je u Skupštini Srbije. Mere podsticaja važiće od 1. januara 2020. godine.

Startapi i poslovanje

Dobra ‘Employer Branding’ strategija je HR sadržaj na marketinški način

Već neko vreme polemiše se o tome kako i na koji način bi odgovornosti i zadaci HR sektora i marketinga trebalo da se preklapaju kada je Employer Branding u pitanju. Čarobne formule nema, ali ima određenih 'caka' kako da obe strane budu zadovoljne.

Propustili ste

Ekskluzivno

Skupština usvojila ‘zakon o paušalcima’

Izmene i dopune Zakona o porezu na dohodak građana koji se, između ostalog, odnose na paušalne preduzetnike i knjigaše, usvojen je u Skupštini Srbije. Mere podsticaja važiće od 1. januara 2020. godine.

Kultura 2.0

Retrospektiva 2019: Trendovi i događaji koji su obeležili prethodnu godinu

Još jedna zanimljiva godina polako nam se bliži kraju. Kako bismo sumirali proteklu 2019. godinu, predstavljamo vam retrospektivu ključnih događaja u prethodnih 11 meseci.

Gaming

Oni su Two Desperados, ima ih preko 30 i napravili su igru koju igra 30 miliona igrača širom sveta

Kada razvijete igru za 30 miliona ljudi predstavljate veoma respektabilno ime u rastućoj 'gaming' industriji. U ovom slučaju govorimo o beogradskoj kompaniji Two Desperados, sa čijim smo osnivačem imali priliku da razgovaramo.

Internet marketing

Kako kreirati kampanje sada kada Google Ads za Srbiju omogućava biranje mikro lokacija

Google je od nedavno omogućio oglašivačima da preko Google Ads platforme ciljaju pojedinačne gradove i regione u Srbiji. U nastavku teksta pročitajte kako to i da uradite.

Kultura 2.0

Istražujemo: Da li bi IT kompanije trebalo da odgovaraju na negativne komentare o sebi?

Radite u kompaniji i deo vašeg posla je komuniciranje sa (potencijalnim) zaposlenima? Znamo da vaš zadatak nije nimalo lak, pogotovo kada treba da odreagujete na krizu koju je izazvao nečiji negativan komentar. U tekstu koji sledi, razgovaramo kako da se postavite prema takvim komentarima i šta sa njima da radite.

Gaming

Domaća gejming scena vredna 50 do 100 miliona evra – sledi rast broja zaposlenih i dalji razvoj sektora

Organizacija 'Serbian Game Association' upoznala je domaću javnost i IT zajednicu sa stanjem u srpskoj gejming industriji za proteklu godinu.