Za srpske agencije jedan SoMo Borac - McCann osvojio nagradu Digitalni Mix

Za srpske agencije jedan SoMo Borac – McCann osvojio nagradu u kategoriji Digitalni Mix

Dobitnici nagrade SoMo Borac za najbolje marketinške kampanje proglašeni su tokom drugog dana Weekend Media Festivala. Predstavnici iz Srbije pobedili su samo u kategoriji Digital Mix, gde su pobedu odneli Drive i McCann Beograd, dok su finalisti u drugim kategorijama bili i Communis i Fullhouse Ogilvy.

Ovo je sedma po redu dodela nagrada SoMo Borac koja se, sada već tradicionalno, dodeljuje na pomenutom festivalu, a tokom koje je od 2012. godine zabeleženo 900 prijava agencija (od kojih je samo ove godine bilo 130). Za odabir i selekciju najboljih marketinških kampanja, kao i uvek, bio je zadužen žiri sastavljen od marketara iz agencija širom regiona.

Kao i na prošlim dodelama, i ove godine publika se upoznala sa nominovanim agencijama u devet kategorija: SoMo social, SoMo App, CM godine, SoMo content, Digitalni Mix, One hit Wonder, SoMo tech, SoMo Web i SoMoritanac.

U veoma jakoj konkurenciji takmičenja gde su učestvovale i agencije iz Hrvatske i Slovenije, agencije iz Srbije, tačnije McCann i Drive iz Beograda, osvojile su nagradu u kategoriji Digitalni Mix za klijenta Exit fondacija sa kampanjom Stay Clean.

Ovo je ujedno jedina glavna nagrada za agencije iz Srbije, dok su u finalu kategorija SoMo Tech i SoMo App našli Universal Media, Drive i McCann (Bući bući kampanja za brend Next). Kada je reč o kategoriji SoMo Web, naša zemlja nije imala pobednika ali zato jeste imala predstavnike u finalu – opet Drive i McCann Beograd sa pomenutom pobedničkom kampanjom.

Pored toga, agencija Fullhouse Ogilvy Beograd bila je finalista u kategoriji SoMo Content (Intarifa, Vip mobile) i Digitalni Mix, gde se našla i agencija Communis (kampanja za klijenta Air Serbia), dok su McCann i Flexis iz Beograda bili među tri najbolja u SoMoritanac kategoriji (kampanja Beba bira gde za Rosa vodu), ali je nagrada izmakla.

Slovenačke i hrvatske agencije osvojile najviše nagrada

U nastavku vam donosimo spisak i ostalih pobednika po kategorijama za vreme dodele ove prestižne nagrade u kojoj su dominirale agencije 404 i 101 iz Hrvatske, odnosno Slovenije:

  • SoMo Tech – pobednik Agencija 101 za brend Volkswagen;
  • SoMo App – pobednik Flow 404;
  • SoMo Web – Netgen i Locastic  za brend A1 Hrvatska;
  • One hit Wonder – Agencija 101 za brend Pivovarna Laško; 
  • SoMo Social – AMM/Narodni za Narodni radio HR; 
  • CM godine – Jura Pruša (Agencija 404);
  • Digitalni Mix – McCann i Drive Beograd za Exit fondaciju; 
  • SoMo Content – Imago Ogilvy za brend Pipi Beverages;
  • SoMoritanac –  Imago Ogilvy sa kampanjom za Savez izviđača HR. 

Više o samom takmičenju možete pronaći na zvaničnom sajtu SoMo Borca, gde se nalazi više informacija o kampanjama.

Ostavi komentar

  1. Balkan

    Balkan

    21. 9. 2019. u 20:03 Odgovori

    Kampanja McCanna je potpuni promašaj, a ne za ikakvu nagradu. No, nagrada je sasvim u skladu sa ovom zatucanom, korumpiranom i neobrazovanom, ortačkom sredinom.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

E-commerce

Deltin ‘Ananas’ unaprediće domaći e-commerce ne investicijom od €100 miliona, već brigom o korisnicima. Može li on to?

Kompanija Delta Holding najavila je da nakon 30 godina poslovanja u različitim oblastima u 2021. godini ulazi u e-commerce. Analiziram kako bi novi biznis mogao da izgleda i na čemu se mora zasnivati kako bi se takmičio sa konkurencijom.

Tehnologija

Ekskluzivno: Posetili smo Državni data centar u Kragujevcu od 14.000m² – jedan od najmodernijih u ovom delu Evrope

Redakcija Netokracije prošle nedelje imala je priliku da prva među medijima u Srbiji poseti nedavno izgrađeni data centar u Kragujevcu. Tom prilikom razgovarali smo i sa Mihailom Jovanovićem, direktorom kancelarije za IT i eUpravu, koji nam je otkrio više detalja o ovoj zgradi i njenoj važnosti u procesu digitalizacije države.

Kultura 2.0

Sirenin krug poverenja: Zašto founderi toliko često biraju nepotizam?

Nepotizam je neiskren način da se ljudima veruje. Pogotovo u poslu.

Propustili ste

Intervju

Razgovori sa seniorima: Kako domaću IT industriju vidi Principal Software Engineer?

Nikola Puzović, Principal Software Engineer u kompaniji LearnUpon, deli svoja razmišljanja o IT industriji u Srbiji.

Karijere

Vuk Stefanović je junior UI inženjer i otkriva nam kako iz njegovog ugla izgleda srpski IT

Predstavljamo vam 'Razgovore sa juniorima' - specijal u kome nam inženjeri koji ulaze u IT otkrivaju kako oni vide ovu industriju.

Office Talks Podcast

Zašto Srbija nema više uspešnih startapa?

10 uspešnih startapa su slučajnost - 100 su proizvod sistemskog rada.

Kultura 2.0

Data Science može se primeniti i u medijskom poslu – a takvo novinarstvo polako se razvija i u Srbiji

Tatjana Kecojević i Tijana Blagojev, Data naučnice, otkrivaju nam šta je to 'Data Journalism'.

Startapi i poslovanje

Telekom Srbija pokreće VC fond – 25 miliona evra za ‘early stage’ startape u narednih 5 godina

Telekom Srbija osnovala je VC fond koji će godišnje ulagati do 5 miliona evra u domaće startape. Početne ideje finansiraće se iznosima od 50.000 do 100.000 evra.

Intervju

Stefan Spalević studentima ETF-a i Matematičkog fakulteta drži časove matematike na svom YouTube kanalu

YouTube može biti moćno oruđe u procesu edukacije, a to nam je pokazao i Stefan Spalević koji upravo putem ovog servisa predaje matematiku za studente širom Srbije.