Za srpske agencije jedan SoMo Borac - McCann osvojio nagradu Digitalni Mix

Za srpske agencije jedan SoMo Borac – McCann osvojio nagradu u kategoriji Digitalni Mix

Dobitnici nagrade SoMo Borac za najbolje marketinške kampanje proglašeni su tokom drugog dana Weekend Media Festivala. Predstavnici iz Srbije pobedili su samo u kategoriji Digital Mix, gde su pobedu odneli Drive i McCann Beograd, dok su finalisti u drugim kategorijama bili i Communis i Fullhouse Ogilvy.

Ovo je sedma po redu dodela nagrada SoMo Borac koja se, sada već tradicionalno, dodeljuje na pomenutom festivalu, a tokom koje je od 2012. godine zabeleženo 900 prijava agencija (od kojih je samo ove godine bilo 130). Za odabir i selekciju najboljih marketinških kampanja, kao i uvek, bio je zadužen žiri sastavljen od marketara iz agencija širom regiona.

Kao i na prošlim dodelama, i ove godine publika se upoznala sa nominovanim agencijama u devet kategorija: SoMo social, SoMo App, CM godine, SoMo content, Digitalni Mix, One hit Wonder, SoMo tech, SoMo Web i SoMoritanac.

U veoma jakoj konkurenciji takmičenja gde su učestvovale i agencije iz Hrvatske i Slovenije, agencije iz Srbije, tačnije McCann i Drive iz Beograda, osvojile su nagradu u kategoriji Digitalni Mix za klijenta Exit fondacija sa kampanjom Stay Clean.

Ovo je ujedno jedina glavna nagrada za agencije iz Srbije, dok su u finalu kategorija SoMo Tech i SoMo App našli Universal Media, Drive i McCann (Bući bući kampanja za brend Next). Kada je reč o kategoriji SoMo Web, naša zemlja nije imala pobednika ali zato jeste imala predstavnike u finalu – opet Drive i McCann Beograd sa pomenutom pobedničkom kampanjom.

Pored toga, agencija Fullhouse Ogilvy Beograd bila je finalista u kategoriji SoMo Content (Intarifa, Vip mobile) i Digitalni Mix, gde se našla i agencija Communis (kampanja za klijenta Air Serbia), dok su McCann i Flexis iz Beograda bili među tri najbolja u SoMoritanac kategoriji (kampanja Beba bira gde za Rosa vodu), ali je nagrada izmakla.

Slovenačke i hrvatske agencije osvojile najviše nagrada

U nastavku vam donosimo spisak i ostalih pobednika po kategorijama za vreme dodele ove prestižne nagrade u kojoj su dominirale agencije 404 i 101 iz Hrvatske, odnosno Slovenije:

  • SoMo Tech – pobednik Agencija 101 za brend Volkswagen;
  • SoMo App – pobednik Flow 404;
  • SoMo Web – Netgen i Locastic  za brend A1 Hrvatska;
  • One hit Wonder – Agencija 101 za brend Pivovarna Laško; 
  • SoMo Social – AMM/Narodni za Narodni radio HR; 
  • CM godine – Jura Pruša (Agencija 404);
  • Digitalni Mix – McCann i Drive Beograd za Exit fondaciju; 
  • SoMo Content – Imago Ogilvy za brend Pipi Beverages;
  • SoMoritanac –  Imago Ogilvy sa kampanjom za Savez izviđača HR. 

Više o samom takmičenju možete pronaći na zvaničnom sajtu SoMo Borca, gde se nalazi više informacija o kampanjama.

Ostavi komentar

  1. Balkan

    Balkan

    21. 9. 2019. u 20:03 Odgovori

    Kampanja McCanna je potpuni promašaj, a ne za ikakvu nagradu. No, nagrada je sasvim u skladu sa ovom zatucanom, korumpiranom i neobrazovanom, ortačkom sredinom.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

E-prime povećao proizvodnju električnih bicikala i proširio proizvodni pogon – sledi dalji izvoz u EU

Priču kompanije E-prime pratimo gotovo od samog početka njihovog poslovanja, od pre nešto više od dve godine kada smo prvu put uradili intervju o ovim e-biciklima. U međuvremenu, kompanija je znatno porasla, zaposlila nove ljude, proširila proizvodnju i počela da izvozi svoje proizvode, a to je bio dovoljan razlog da se sa osnivačima opet nađemo na kafi i popričamo o novitetima.

Gaming

Kako je RUR od lokalne ekipe iz igraonice postao uticajni regionalni gejming medij

Već dvadeset godina organizacija RUR bavi se popularizacijom video igara u Srbiji. Njeni osnivači u velikom intervjuu za Netokraciju otkrivaju kako je RUR postao jedna od najvažnijih esports baza u našoj zemlji i šta novo spremaju ljubiteljima gejminga.

Mobilno

Izabrali smo za vas 40 najboljih telefona u ovom trenutku – od €250 do preko €1.000

Da li se i vi često zbunite kada planirate da kupite novi mobilni telefon, posebno sada kada je tržište prezasićeno raznim modelima? Ponuda mobilnih telefona nije nikada bila bogatija za sve ciljne grupe korisnika. Mi smo se potrudili da vam te ponude detaljnije približimo kroz cenovne kategorije najinteresantnijih modela za kupovinu.

Propustili ste

Intervju

Nova zakonska regulativa omogućava lakše dobijanje boravišne vize za strance koji žele da postanu deo srpskog IT sektora

Vlada Srbije početkom godine donela je Uredbu kojom se definišu osnovi boravka stranaca koji se često nazivaju i Startup, Talent i Investor vize, a koja zapravo predstavlja kriterijume za određivanje kategorija stranaca kojima se privremeni boravak u Srbiji može odobriti nezavisno od osnova za odobrenje privremenog boravka. O tome šta to znači za domaći IT sektor, otkrivamo u tekstu koji sledi.

Startapi i poslovanje

Dev Shopper Lazara Stojkovića pomoći će vam da pronađete tim vrhunskih developera

Pandemija korona virusa bila je inicijalna kapisla Lazaru Stojkoviću da u svoj startap portfolio doda još jedan projekat pod nazivom 'Dev Shopper' - servis za brže nalaženje partnerske firme za softverske projekte.

Netokracija

Generacije razdvojene galaksijom

Tokom vikenda IT zajednicu zahvatila je vest da su pojedine kompanije povukle svoju podršku za realizaciju filma o prvom srpskom računaru Galaksija.

Gaming

Državni fakulteti u Beogradu i Kragujevcu dobijaju gejming programe na master studijama

U okviru projekta Master 4.0 studenti master studija nekih od državnih fakulteta uskoro će moći da biraju dva nova programa koji će povezati svet tehnologije i svet umetnosti. Sredstva za realizaciju dobili su beogradski Univerzitet umetnosti u saradnji sa Matematičkim fakultetom i fakulteti Univerziteta u Kragujevcu, koji su nosioci programa.

Kolumna

Digitalizacija obrazovnog sektora je vreme u kome uče i studenti i profesori

Tokom avgusta i septembra celokupan nastavni i nenastavni kadar visokoškolskih ustanova u Srbiji imao je priliku da unapredi svoja znanja i veštine na polju online nastave - uz pomoć kompanije Microsoft i trening centra Semos Education.

Startapi i poslovanje

Novogradnja osvaja Beograd, a City Expert širi marketing tim kako bi odgovorio na potrebe industrije

Sa Igorom Jovićem iz beogradskog City Experta razgovaram o tržištu nekretnina u Srbiji u vreme globalne pandemije, novim projektima poput specijalizovanog oglašavanja za novogradnju, te razlozima zašto ovaj tim intenzivno širi svoj marketing sektor.