Mobilno

Mobilno

Viber sa uslugom ‘lokalni broj’ uvodi komunikaciju bez troškova rominga

Viberova nova usluga omogućava korisnicima koji putuju, žive van svoje matične zemlje ili se bave međunarodnim poslovanjem, da izaberu broj telefona u trenutnoj zemlji - na koji će se automatski usmeravati svi pozivi i poruke koje stignu na njihov već postojeći Viber nalog.

Mobilno

Iz Barselone stiže jasna poruka: 5G i savitljivi telefoni trend su za 2019. godinu

Još jedan svetski mobilni kongres u Barseloni bliži se kraju. U moru telefona i gedžeta mi vam izdvajamo tehnologije koje će oblikovati budućnost mobilne industrije u svetu.

Mobilno

Kome trebaju savitljivi telefoni kada nam baterije i dalje traju jedan dan?

O savitljivim ekranima slušamo već nekoliko godina unazad, a gotovo i da nismo mogli da zamislimo kako bi telefon u ovoj formi mogao da izgleda i koja bi mu bila namena - sve do pre nekoliko dana.

Mobilno

Kako izmeriti zagađenost vazduha u vašem gradu?

Prethodnih dana sve češće se govori zagađenju vazduha u Srbiji. Merne stanice svakodnevno prikupljaju podatke o kvalitetu vazduha, a nivo štetnosti možemo pratiti upravo putem naših pametnih telefona.

Mobilno

Yandex.Taxi uveo plaćanje karticama

Pored keša, od sada moguće i plaćanje 'plastikom'.

Mobilno

Facebook konačno monetizuje WhatsApp uz nove mogućnosti za biznise i oglašivače

Iz Facebooka su rešili da naprave prve ozbiljnije korake ka monetizaciji WhatsApp-a, popularne aplikacije za dopisivanje koja je u vlasništvu ove kompanije od 2014. godine. Najveća promena dolazi u vidu Facebook oglasa koji će biti direktno povezani sa aplikacijom, ali i poboljšanja za komunikaciju između kupaca i biznisa.

Mobilno

PolovniAutomobili sa 300.000 korisnika najpopularnija Android aplikacija u kategoriji

Google Play dodelio je aplikaciji PolovniAutomobili oznaku #1, čime je ona zvanično proglašena za najpopularniju besplatnu aplikaciju u kategoriji Top Free Auto & Vehicles u Srbiji. Od 2012. godine kada je lansirana prva verzija, Android aplikacija PolovniAutomobili preuzeta je više od 1,2 miliona puta.

Mobilno

Šta to ‘drži budnim’ bankarsku i finansijsku industriju?

Blockchain je promenio finansijsku i bankarsku industriju iz korena. Ova tehnologija pokazala se revolucionarnom kada su u pitanju transakcije u svetu kriptovaluta (ali i vođenje digitalnih dokumenata), pružajući tradicionalnim i inovativnim finansijskim institucijama, ali i pojedincima, direktan i pouzdan način za razmenu vrednosti i novca - bez interakcije treće strane.

Mobilno

Ruski Yandex.Taxi krenuo sa radom u Beogradu – u startu sarađuje sa 600 taksista

Najveći ruski 'online' servis za naručivanje taksija krenuo je sa radom i u Beogradu. Srbija je tako 11. zemlja u kojoj je lansiran Yandex.Taxi - iOS i Android mobilna aplikacija koja povezuje korisnike i taksi vozače i koja omogućava naručivanje taksi vozila prema standardnim tarifama.

Mobilno

Hoće li digitalne karte i propusnice ikada zameniti papir i keš – u Srbiji?

Čuvena latinska poslovica kaže - sve svoje sa sobom nosim! Početkom maja imao sam priliku da otputujem na jug Nemačke, a od aviona, preko voza do autobusa - svaka transakcija bila je digitalna, baš kao i karte. Kako izgleda putovanje bez izjednog papirnog dokumenta u džepu i šta to znači za budućnost putovanja u našoj zemlji?

Pročitaj dodatno…

Kultura 2.0

Ko je vaš Mesija na razmućivanje?

Kada ste prvi put shvatili da ste matori? Ja pre nekih 5-6 godina, tada u kasnim dvadesetim.

Tehnologija

Kraj praznim kamionima – niški nadjituru.rs kroz optimizovanu logistiku spaja trgovce i autoprevoznike

Kako digitalizovati industriju uslužnog prevoza i spojiti špeditere i prevoznike? U razgovoru sa članovima tima nadjituru.rs otkrivamo kako je ovaj niški startap kreirao jednostavno rešenje za dugogodišnji problem.

Društvene mreže

Facebook beleži pad broja korisnika, samo 9% njih prati objave brendova

Pioniri communications treću godinu zaredom sproveli su Social Serbia 2019 istraživanje u saradnji sa agencijom Smart Plus Research - sa ciljem da se dobije uvid u broj korisnika društvenih mreža u Srbiji i u njihove stavove prema oglašavanju.