Mobilno Archives - Netokracija.rs

Mobilno

Mobilno

Potpuno ukidanje rominga za Srbiju u planu Evropske unije – najveći benefiti za turiste i privredu

Cene roming usluga između zemalja u regionu od 1. jula 2021. godine biće izjednačene sa cenama u domaćem saobraćaju, a već ove godine biće značajno smanjene. O daljim planovima i benefitima ovog sporazuma razgovaramo sa državnom sekretarkom Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija.

Mobilno

Šta za domaće korisnike znači Google-Huawei situacija?

Veliku cenu trgovinskog rata između Sjedinjenih Američkih Država i Kine moraće da plati kompanija Huawei sa kojom Google ovih dana prekida saradnju. Otkrivamo šta to znači za korisnike uređaja ove kineske kompanije.

Mobilno

Societe Generale Srbija i Mastercard lansirali mCard – uslugu plaćanja mobilnim telefonom na POS terminalima

Societe Generale Srbija lansirala je u petak mCard - uslugu koja omogućava beskontaktno plaćanje pametnim telefonom na svim POS terminalima u zemlji i inostranstvu gde se prihvataju Mastercard beskontaktne platne kartice.

Mobilno

Viber sa uslugom ‘lokalni broj’ uvodi komunikaciju bez troškova rominga

Viberova nova usluga omogućava korisnicima koji putuju, žive van svoje matične zemlje ili se bave međunarodnim poslovanjem, da izaberu broj telefona u trenutnoj zemlji - na koji će se automatski usmeravati svi pozivi i poruke koje stignu na njihov već postojeći Viber nalog.

Mobilno

Iz Barselone stiže jasna poruka: 5G i savitljivi telefoni trend su za 2019. godinu

Još jedan svetski mobilni kongres u Barseloni bliži se kraju. U moru telefona i gedžeta mi vam izdvajamo tehnologije koje će oblikovati budućnost mobilne industrije u svetu.

Mobilno

Kome trebaju savitljivi telefoni kada nam baterije i dalje traju jedan dan?

O savitljivim ekranima slušamo već nekoliko godina unazad, a gotovo i da nismo mogli da zamislimo kako bi telefon u ovoj formi mogao da izgleda i koja bi mu bila namena - sve do pre nekoliko dana.

Mobilno

Kako izmeriti zagađenost vazduha u vašem gradu?

Prethodnih dana sve češće se govori zagađenju vazduha u Srbiji. Merne stanice svakodnevno prikupljaju podatke o kvalitetu vazduha, a nivo štetnosti možemo pratiti upravo putem naših pametnih telefona.

Mobilno

Yandex.Taxi uveo plaćanje karticama

Pored keša, od sada moguće i plaćanje 'plastikom'.

Mobilno

Facebook konačno monetizuje WhatsApp uz nove mogućnosti za biznise i oglašivače

Iz Facebooka su rešili da naprave prve ozbiljnije korake ka monetizaciji WhatsApp-a, popularne aplikacije za dopisivanje koja je u vlasništvu ove kompanije od 2014. godine. Najveća promena dolazi u vidu Facebook oglasa koji će biti direktno povezani sa aplikacijom, ali i poboljšanja za komunikaciju između kupaca i biznisa.

Mobilno

PolovniAutomobili sa 300.000 korisnika najpopularnija Android aplikacija u kategoriji

Google Play dodelio je aplikaciji PolovniAutomobili oznaku #1, čime je ona zvanično proglašena za najpopularniju besplatnu aplikaciju u kategoriji Top Free Auto & Vehicles u Srbiji. Od 2012. godine kada je lansirana prva verzija, Android aplikacija PolovniAutomobili preuzeta je više od 1,2 miliona puta.

Pročitaj dodatno…

Startapi i poslovanje

BioSense lansirao PARSEC program poslovne akceleracije – ukupna vrednost fonda €2,5 miliona

Kako bi startapima i drugim malim i srednjim preduzećima omogućili pristup neophodnom kapitalu, znanju, tržištima i tehnologiji, evropski projekat PARSEC nudi biznis akceleraciju za tehnološke proizvode i inovacije iz tri sektora: prehrana, energija i životna sredina.

Startapi i poslovanje

EY na #CXZG: Zašto konsultantske kuće ulaze u oblast korisničkog iskustva?

Korisničko iskustvo postaje veći 'buzzword' od digitalne transformacije - toliki da i konsultantske kuće ulaze u ovu oblast. Više o tome razgovaramo sa predstavnicima EY-a u Hrvatskoj.

Internet marketing

Effie 2019: Ove godine bez zlatnog priznanja, agencija Ovation BBDO osvojila najviše nagrada

Na ceremoniji koja je održana u Ateljeu 212, sinoć su dodeljene četiri srebrne i četiri bronzane Effie nagrade za najefektivnije marketinške kampanje koje su realizovane u Srbiji tokom prošle godine.