iPhone 12 stiže u četiri različite verzije - cene od $699 do $1099

Stižu nam čak četiri nova iPhone 12 modela – cene od $699 do $1099

Sa oko mesec dana zakašnjenja, kompanija Apple je u okviru svog virtuelnog događaja svetsku javnost upoznala sa novim iPhone modelima i potpuno novim Home Pad Mini pametnim zvučnikom.

Gotovo svi ljubitelji Apple uređaja ostali su uskraćeni za prezentaciju novih telefona kompanije iz Kalifornije u septembru. Ipak, mnogi koji prate novosti vezane za Apple ali i novine iz ovog brenda bili su upoznati sa time da će kompanija neposredno pred septembarski događaj odložiti predstavljanje „dvanaesetice“ – pre svega zbog kašnjena isporuke pojedinih delova usled pandemije korona virusa.

Čini se da je bilo u redu čekati nešto više od dvadeset dana kako bismo bar online prisustvovali, slobodno možemo reći, jednom od najvažnijih događaja u tech industriji i industriji hardvera – globalno lansiranje novih iPhone modela. I dok ih jedni kude a drugi hvale, činjenica je da je upravo ovaj uređaj danas jedan od najcenjenijih komada tehnike koji je godinama unazad predstavljao sinonim za inovativnost – iako to nije slučaj u prethodnih par navrata.

Bez obzira na to, Apple je kompanija koja itekako zna da nas oduševi svojim prezentacijama, marketinškim materijalima i videima u kojima bude onu iskonsku potrebu potrošača kao krucijalnog elementa kapitalizma, terajući ih da izgovore onu čuvenu rečenicu – „ja ovo moram imati“.

Apple je i večeras pokazao svoju doktorsku disertaciju u organizovanju jedne velike konferencije/prezentacije online, kao i način naracije prema publici koja ih gleda iz različitih krajeva sveta i čija je pažnja bila uprta u Apple „svemirski“ kampus (Apple Park). Upravo tu, u teatru Stiva Džobsa, predstavljen je najnoviji iPhone 12. Mnogi će reći da je simbolika ili možda ne, ali novi model došao je u kućištu kao što je nekada imala stara „četvorka“ koju je predstavio upravo Džobs, sada već davne 2010. godine.

Slična meta, slično odstojanje

Za razliku od svih prethodnika do sada, najnoviji modeli, njih čak četiri (iPhone 12, 12 mini, 12 Pro i 12 Pro Max) dolaze sa očekivano najmodernijom tehnologijom, među kojima je 5G standard za mobilni prenos podataka i mogućnosti koju ova tehnologija donosi korisnicima – na čemu je stavljen poseban fokus na ovom događaju.

Pored toga, svi novi iPhone telefoni dolaze i sa modernim A14 Bionic procesorom koji je izrađen u 5nm tehnologiji, a dolazi sa šest jezgara što je značajno povećalo CPU i GPU performanse novih modela, za razliku od prethodnih. Kada je reč o ekranu, kompanija se odlučila da na svim modelima integriše Super Retina XDR OLED ekran.

Veliki akcenat posebno je stavljen na kameru novih modela koji su zadžali istu pikselažu (na svim senzorima i prednjim i zadnjim) kao i prethodnici od 12mpx, ali na kojima je dodat potpuno novi LiDAR senzor (koji dolazi na Pro verzijama ovog telefona) za skeniranje okruženja radi produkcije kvalitetnijih fotografija. Optika je na svim modelima sada unapređena sa sedam elemenata sočiva – što će dodatno doprineti boljem iskustvu fotografisanja.

Takođe, unapređeni su i night mode funkcija kao, ultrawide senzori i snimanje video sadržaja. Kada je reč o cenama, iPhone 12 će biti dostupan od 799 dolara a Mini od 699 i to će biti možda najinteresantniji modeli za potencijalne kupce. Sa druge strane, dvanaestica Pro sa ekranom od 6,1 inča će koštati 999 dolara (za ulaznu verziju od 128GB), dok će Pro Max (6,7 inča) biti 1.099 dolara isto za početnu memoriju.

Treba dodati i to da je Apple takođe predstavio i novi aksesoar, tačnije MagSafe bežični punjač na magnet koji je moguće priključiti (čitaj zalepiti) na poleđinu telefona, a moći će da se nađe u različitim oblicima, čak i kao mini futrola.

Pored pomenutih telefona, kompanija je publiku upoznala i sa Home Pod Mini pametnim zvučnikom sa Siri integracijom i modernom tehnologijom reprodukcije zvuka koji može veoma lako da prepozna blizinu iPhone uređaja. Poseban fokus je dat na komunikaciju sa virtuelnim asistentom Siri i prepoznavanju više glasova i komunikaciju sa ostalim korisnicima Apple uređaja u kući ili u kolima (kao što je Apple Car Play). U SAD-u će se prodavati po ceni od 99 dolara, a biće dostupan u beloj i Space Gray boji.

Sve u svemu, čitava prezentacija koja je trajala nešto više od sat vremena, nije donela previše uzbuđenja, jer se gotovo većina stvari i podataka vezanih za iPhone znalo i mesec dana unazad – što je odavno postala praksa kada je reč o Apple događajima.


Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Karijere

Regruteri nam otkrivaju koje su trenutno najtraženije pozicije u IT-ju

Kako bismo saznali koji kadrovi su trenutno najpotrebniji domaćoj tehnološkoj industriji kontaktirali smo predstavnike agencija FatCat Coders, ManpowerGroup i Omnes Group. U nastavku teksta slede njihova iskustva.

Startapi i poslovanje

Poreska uprava poziva građane da prijave svoje inostrane prilive – posebno ističu programere i influensere

Poreska uprava Republike Srbije poziva sva fizička lica koja su propustila da podnesu poreske prijave priliva iz inostranstva, da to samoinicijativno urade kako bi izbegli prekršajnu odgovornost.

Kultura 2.0

Stiže nam nova Vlada – koliko će se ona baviti digitalizacijom i IT industrijom u Srbiji?

Mnogo je toga urađeno u protekle četiri godine, mahom zbog kontinuiteta prethodne Vlade sa kojim se one pre nje i ne mogu baš pohvaliti. Analiziramo koje su to stvari koje bi se mogle naći u novom ekspozeu, a koje se tiču digitalizacije i IT industrije u Srbiji.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Pobednici OTP Generator konkursa Zanateria i Your Pet World otkrivaju dalje svoje poslovne planove

Pre nešto više od nedelju dana završen je još jedan Generator Gamechanger konkurs, ovaj put u 'online' izdanju. Žiri je i ove godine izabrao najbolje digitalne projekte, a njihove priče vam otkrivamo u nastavku.

Internet marketing

Budućnost digitalnog marketinga se ‘kladi’ na mlade ljude – i zato pazite kako birate praktikante

Da li zaista mladima više nije toliko sexy raditi u marketing agencijama ili situacija nije toliko tragična kakvom je predstavljaju?

Startapi i poslovanje

Kanadski startap Autoklose sa kancelarijama u Beogradu akviziran od strane kompanije VanillaSoft

Autoklose nastaviće svoje poslovanje kao deo kompanije VanillaSoft, jedne od vodećih 'sales engagement' tehnoloških kompanija na svetu.

Startapi i poslovanje

LearnUpon sa kancelarijama u Beogradu osigurao $56 miliona investicije

LearnUpon, kompanija koja u Beogradu zapošljava preko 40 developera, osigurala je manjinsku investiciju od 56 miliona dolara od kompanije za globalni rast Summit Partners.

Gaming

Gejming studio Miracle Dojo ušao u svet gejmifikacije likova igrom PopStar Adventure – glavni junak je Željko Joksimović

Miracle Dojo, beogradski gejming studio, uspešno je objavio svoju drugu video igru - PopStar Adventure. Ovaj poduhvat realizovan je u saradnji sa producentom i pevačem Željkom Joksimovićem, o čemu smo razgovarali sa osnivačem ovog studija. 

Kultura 2.0

Spotify imenovao Httpool kao ekskluzivnog zastupnika za oglasna rešenja na Balkanu

Ova agencija biće na raspolaganju brendovima iz Srbije, Hrvatske, Slovenije, Severne Makedonije, Crne Gore, Albanije i BiH koji žele da se oglašavaju na platformi Spotify.