Kupovina unutar aplikacija dostigla rekordnu vrednost širom sveta

Globalno smo oborili rekord i potrošili čak $28 milijardi unutar aplikacija u Q3 2020.

Količina vremena koju provodimo na telefonima neminovno je dovela do toga da sve više novca trošimo na aplikacije i unutar njih. Koliko mnogo, pokazuje nam istraživanje kompanije App Annie.

Karantin, socijalno distanciranje i mere zabrane uzrokovane pandemijom korona virusa “naterale” su ljude širom sveta da sve više vremena provode online. To je dovelo i do sledećih rezultata: korisnici širom sveta proveli su rekordno mnogo vremena u okviru svojih aplikacija, piše TechCrunch.

Prema najnovijem izveštaju koji je uradio App Annie (firma za mobilne podatke i analitiku), korisnici širom sveta su u periodu od juna do septembra ove godine skinuli 33 milijarde novih aplikacija i u okviru njih potrošili $28 milijardi – što je za 20% više nego prethodne godine. Oni su, takođe, utrošili više od 180 milijardi kolektivnih sati svakog meseca jula, avgusta i septembra 2020. godine, što je porast od 25% u odnosu na prethodnu godinu.

Kako se dalje navodi u pomenutom izveštaju, najviše preuzimanja bilo je sa Google Play prodavnice i to za 10% više u odnosu na prošlu godinu (što čini 25 milijardi od ukupno 33 milijarde novih preuzimanja u  pomenutom tromesečju). Sa druge strane, App Store zabeležio je skoro 9 milijardi preuzimanja, za 20% više u odnosu na 2019. godinu.

Što se tiče tipova preuzetih aplikacija, ne-gejming aplikacije čine 55% od ukupno preuzetih sa Google Play prodavnice, a u App Store-u one čine čak 70%. Generalno gledano, korisnike Google prodavnice najviše su zanimale igre, alati i zabava, dok su za iOS to bile igre, fotografije, video i zabava, koje ostaju glavne kategorije u poslednjih pet kvartala.

Potrošači su takođe potrošili rekordnih 28 milijardi dolara u aplikacijama. Na iOS-u potrošnja je porasla za 20% u odnosu na prošlu godinu, na 18 milijardi dolara, dok je Google Play zabeležio rast od 35% u odnosu na prošlu godinu na preko 10 milijardi dolara. Ne-gejming aplikacije činile su 35% te potrošnje na iOS-u i 20% na Google Play-u, uglavnom zahvaljujući pretplatama.

Sa druge strane, na gejming aplikacije potrošeno je preko 20 milijardi dolara na igre, a do kraja godine App Annie predviđa da će mobilne igre proširiti prednost nad desktop igrama za 2,8 puta i nad konzolom za 3,1 puta. Do tada, broj preuzimanja igara dostigao je 14 milijardi u Q3 periodu, a celokupno istraživanje i dalja predviđanja možete preuzeti na zvaničnom sajtu ove kompanije.


Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Da li ženski pristup pravi uspešne biznise?

Filozof Soren Kierkegaard kaže da se život može razumeti samo iz retrospektive, ali da se mora živeti unapred. Kažu i da preduzetnici imaju odlične instinkte za snalaženje, ali da ih pitate da objasne kako su nešto znali, možete da očekujete odgovor koji je u suštini glasi - nemoj da me pitaš gluposti, ne znam.

Office Talks Podcast

Šta je ‘destination’ marketing i kako kreirati strategiju koja privlači turiste?

Turizam jedne države danas i te kako zavisi od digitalnog oglašavanja. O tome šta predstavlja termin 'destinacionog marketinga' i kako Srbija i Crna Gora mogu da sebe bolje brendiraju kao turističke destinacije, govorimo u 93. epizodi Office Talks Podcasta.

Startapi i poslovanje

Srpski Eat Me App rešava problem viška hrane koja se baca – čuvajući našu okolinu

Otpad od hrane je treći najveći emiter gasova staklene bašte na svetu. Globalno, 30% ili 1,8 milijardi tona sve proizvedene hrane na globalnom nivou se pokvari zbog loše planiranje resursa duž linije lanca snabdevanja. Srpski startap Eat Me App sa svojom aplikacijom nastoji da stane na put ovom problemu i globalnom društvu ponudi jedno od rešenja za ovaj veliki problem.

Propustili ste

Karijere

Relax Gaming otvorio studio u Novom Sadu uz aktivno širenje tima

Rast iGaming industrije primetan je i na domaćem tržištu. Nakon četiri godine poslovanja u Srbiji, kompanija Relax Gaming otvorila je novi studio i najavila aktivno širenje tima.

Intervju

Vladimir Lelićanin: Pokrenuli smo 3327 kao mesto gde će domaći developeri slobodno raditi na web 3.0 projektima

Direktor razvojnog centra pri kompaniji MVP Workshop otkriva u razgovoru za Netokraciju kako je nastao 3327, kako se razvijaju inovativni web 3.0 projekti u Srbiji, ali i šta je potrebno kako bi se izgradila još jača web 3.0 zajednica na ovim prostorima.

Startapi i poslovanje

Da li ženski pristup pravi uspešne biznise?

Filozof Soren Kierkegaard kaže da se život može razumeti samo iz retrospektive, ali da se mora živeti unapred. Kažu i da preduzetnici imaju odlične instinkte za snalaženje, ali da ih pitate da objasne kako su nešto znali, možete da očekujete odgovor koji je u suštini glasi - nemoj da me pitaš gluposti, ne znam.

Office Talks Podcast

Gradovi budućnosti grade se iz Srbije (Nortal)

Gost 94. epizode Office Talks podcasta bio je Dragan Gajić, globalni CTO estonske kompanije Nortal koja i u Srbiji poseduje razvojni centar - isti onaj iz kojeg se upravo kreiraju rešenja za gradove budućnosti.

Startapi i poslovanje

Lansiran Founder Institute Serbia akcelerator program

Domaći i regionalni ekosistem neprestano se razvija poslednjih godina i sve je više startap timova koji nude rešenja za brojne lokalne, ali i globalne probleme.

Društvene mreže

Instagram uvodi ‘Show NFT’ opciju kroz Polygon blockchain Mihaila Bjelića

Šef Instagrama Adam Moseri najavio je da će popularna društvena mreža ove nedelje početi da testira NFT sa odabranim kreatorima u Sjedinjenim Američkim Državama.