Kupovina unutar aplikacija dostigla rekordnu vrednost širom sveta

Globalno smo oborili rekord i potrošili čak $28 milijardi unutar aplikacija u Q3 2020.

Količina vremena koju provodimo na telefonima neminovno je dovela do toga da sve više novca trošimo na aplikacije i unutar njih. Koliko mnogo, pokazuje nam istraživanje kompanije App Annie.

Karantin, socijalno distanciranje i mere zabrane uzrokovane pandemijom korona virusa “naterale” su ljude širom sveta da sve više vremena provode online. To je dovelo i do sledećih rezultata: korisnici širom sveta proveli su rekordno mnogo vremena u okviru svojih aplikacija, piše TechCrunch.

Prema najnovijem izveštaju koji je uradio App Annie (firma za mobilne podatke i analitiku), korisnici širom sveta su u periodu od juna do septembra ove godine skinuli 33 milijarde novih aplikacija i u okviru njih potrošili $28 milijardi – što je za 20% više nego prethodne godine. Oni su, takođe, utrošili više od 180 milijardi kolektivnih sati svakog meseca jula, avgusta i septembra 2020. godine, što je porast od 25% u odnosu na prethodnu godinu.

Kako se dalje navodi u pomenutom izveštaju, najviše preuzimanja bilo je sa Google Play prodavnice i to za 10% više u odnosu na prošlu godinu (što čini 25 milijardi od ukupno 33 milijarde novih preuzimanja u  pomenutom tromesečju). Sa druge strane, App Store zabeležio je skoro 9 milijardi preuzimanja, za 20% više u odnosu na 2019. godinu.

Što se tiče tipova preuzetih aplikacija, ne-gejming aplikacije čine 55% od ukupno preuzetih sa Google Play prodavnice, a u App Store-u one čine čak 70%. Generalno gledano, korisnike Google prodavnice najviše su zanimale igre, alati i zabava, dok su za iOS to bile igre, fotografije, video i zabava, koje ostaju glavne kategorije u poslednjih pet kvartala.

Potrošači su takođe potrošili rekordnih 28 milijardi dolara u aplikacijama. Na iOS-u potrošnja je porasla za 20% u odnosu na prošlu godinu, na 18 milijardi dolara, dok je Google Play zabeležio rast od 35% u odnosu na prošlu godinu na preko 10 milijardi dolara. Ne-gejming aplikacije činile su 35% te potrošnje na iOS-u i 20% na Google Play-u, uglavnom zahvaljujući pretplatama.

Sa druge strane, na gejming aplikacije potrošeno je preko 20 milijardi dolara na igre, a do kraja godine App Annie predviđa da će mobilne igre proširiti prednost nad desktop igrama za 2,8 puta i nad konzolom za 3,1 puta. Do tada, broj preuzimanja igara dostigao je 14 milijardi u Q3 periodu, a celokupno istraživanje i dalja predviđanja možete preuzeti na zvaničnom sajtu ove kompanije.


Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Startapi i poslovanje

Srpsko-američki Index Health osigurao dodatnih $3 miliona investicije za unapređenje proizvoda

Startap domaćeg osnivača Luke Ivićevića, Index Health iz Majamija, koji nudi usluge telemedicine zasnovane na personalizovanim podacima pacijenata, podigao je novih $3 miliona u 'seed' rundi investiranja.

Karijere

Borislav Vesnić: I game dev industrija u Srbiji se suočava sa otkazima, ali i dalje je u blagom porastu

Visoki porezi i nedostatak mentorstva u vođenju biznisa i dalje su glavni neprijatelji domaće gejming industrije, kaže Borislav Vesnić, jedan od osnivača Tricoman Studios. O tome, ali i o drugim izazovima (i dobrim stranama) njegovog preduzetničkog puta sa njim razgovaramo u intervjuu koji sledi.

Tehnologija

Mislav Malenica: Razvoj veštačke inteligencije nije uticao na otkaze u IT industriji

Mislav Malenica, osnivač AI startapa Mindsmiths i potpredsednik organizacije Cro AI, na ovogodišnjem Weekend Media Festivalu bio je jedan od panelista, a u intervjuu za Netokraciju objasnio je zašto veštačka inteligencija ne može zameniti ljude i kako takav stav štetno utiče na njen razvoj.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Srpsko-nemački randevu.tech zatvorio ‘pre-seed’ investiciju od € 325.000

ICT Hub Venture, TS Ventures Fond i Earlybird Vision Lab inkubator udruženo su investirali u randevu.tech - tehnološku kompaniju sa sedištem u Berlinu i Beogradu koja transformiše način na koje kompanije grade i razvijaju B2B marketplace rešenja i digitalne proizvode.

Office Talks Podcast

Stanje IT industrije i odnos programera prema HR-u

U 169. epizodi Office Talks podkasta sa Ivom Marinković (Smallpdf) i Anom Golobočanin (Daon), analiziramo trenutno stanje na IT tržištu kao i probleme sa kojima se susreću tehnološke kompanije.

Karijere

Popunite anketu o transparentnosti IT plata u Srbiji

Inicijativa "Anketa o platama - Transparentnost zarada u IT industriji" biće anonimna, a pokrenuta je sa ciljem unapređenja transparentnosti i otvorenosti unutar srpske IT zajednice.

Novost

Trickest lansira javnu verziju svoje platforme za orkestraciju security workflow-a

Trickest, startap koji posluje u domenu automatizacije cybersecurity procesa, lansirao je svima dostupnu verziju svoje platforme za orkestraciju security workflow-a.

Upoznajte poslodavce

STADA GIS Serbia ima tim od 150 ljudi u Beogradu i Vršcu – i trenutno traži nove kolege

Kako izgleda poslovanje u okviru kompanije STADA GIS Serbia? Otkrivamo u tekstu koji sledi.

Startapi i poslovanje

Sofascore ima preko 25 miliona aktivnih korisnika mesečno, a ljudi iz Srbije najviše prate košarku

Svi ljubitelji sporta ali i sportskog klađenja, gotovo sigurno imaju instaliranu aplikaciju Sofascore na svojim telefonima. O tome kako ovaj servis funkcioniše i kako izgleda poslovanje ove kompanije, razgovarali smo sa osnivačem Ivanom Bešlićem.