
OTP banka Srbija lansirala novu m-bank aplikaciju – naglasak na sigurnosti i novim funkcionalnostima
U kreiranju nove aplikacije učestvovali su i korisnici čije su povratne informacije doprinele novom i poboljšanom korisničkom iskustvu.
OTP banka Srbija lansirala je krajem prošle nedelje potpuno novu i tehnološki unapređenu m-bank aplikaciju. Aplikacija donosi visok nivo performansi i bezbednosti, unapređene i nove funkcionalnosti, a posebno se izdvaja modernim, intuitivnim i preglednim dizajnom koji korisnicima pruža jedinstven nivo korisničkog iskustva.
Samo neke od brojnih i unapređenih karakteristika su laka preglednost i brzo snalaženje, potvrda plaćanja prepoznavanjem lica ili otiskom prsta, tamni režim rada aplikacije i unapređen lokator ekspozitura i bankomata. Omogućeno je i jednostavnije upravljanje brzim plaćanjima, kao i preuzimanje i slanje potvrda kroz aplikaciju.
Korisnicima su obezbeđene i unapređene forme prikaza informacija kao što su pregledi detalja transakcija od naziva uplatioca ili primaoca, opisa, broja računa, iznosa, valuta. Na raspolaganju je i ApplePay aktivacija uz samo par klikova, kao i podešavanje push notifikacija kao primarnog načina za primanje obaveštenja o promenama po računu.
Posebnu vrednost nove m-bank aplikacije predstavlja činjenica da je osmišljena po želji klijenata, budući da su prilikom kreiranja uzete u obzir i implementirane njihove sugestije .
Nenad Bungin, direktor Direkcije za upravljanje kanalima prodaje, izjavio je povodom lansiranja nove aplikacije:
Veoma smo ponosni što smo zajedno sa našim korisnicima, posle više meseci posvećenog rada i istraživanja, kreirali mobilnu aplikaciju koja odgovara svakodnevnim potrebama naših klijenata, a koja je istovremeno urađena u skladu sa globalnim trendovima u segmentu digitalnog bankarstva.
Uspešno implementirati savremene tehnološke inovacije u možda najvažniji bankarski digitalni proizvod današnjice namenjen široj populaciji i učiniti ga pritom jednostavnim, preglednim i prijemčivim za korišćenje bio je inspirativan i izazovan poduhvat.
Kroz ceo proces mnogo smo naučili i još jednom potvrdili da su briga i razmišljanje o potrebama klijenata u cilju obezbeđivanja dobrog korisničkog iskustva zapravo najvažnije smernice. Verujemo i nadamo se da će nova aplikacija privući i korisnike koji je ranije nisu koristili, što nam veoma znači, jer tako dajemo doprinos finansijskoj digitalnoj inkluziji koja za nas predstavlja važnu poslovnu, ali i širu društvenu temu.
Kod svih korisnika koji imaju automatsko ažuriranje m-bank aplikacije na telefonu, ona će se sama instalirati, dok oni čiji mobilni uređaj ne podržava ovu opciju, mogu da je preuzmu sa Google Play, App Store i AppGallery prodavnice.
Za više informacija o novoj m-bank aplikaciji posetite sajt OTP banka Srbija.
Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!