Nova m-bank aplikacija OTP banke tehnološki naprednija sa još više funkcionalnosti

Infobip ❤️ Netokracijašta akvizicija znači za vas i za nas?

OTP banka Srbija lansirala novu m-bank aplikaciju – naglasak na sigurnosti i novim funkcionalnostima

U kreiranju nove aplikacije učestvovali su i korisnici čije su povratne informacije doprinele novom i poboljšanom korisničkom iskustvu.

OTP banka Srbija lansirala je krajem prošle nedelje potpuno novu i tehnološki unapređenu m-bank aplikaciju. Aplikacija donosi visok nivo performansi i bezbednosti, unapređene i nove funkcionalnosti, a posebno se izdvaja modernim, intuitivnim i preglednim dizajnom koji korisnicima pruža jedinstven nivo korisničkog iskustva.

Samo neke od brojnih i unapređenih karakteristika su laka preglednost i brzo snalaženje,  potvrda plaćanja prepoznavanjem lica ili otiskom prsta, tamni režim rada aplikacije i unapređen lokator ekspozitura i bankomata. Omogućeno je i jednostavnije upravljanje brzim plaćanjima, kao i preuzimanje i slanje potvrda kroz aplikaciju.

Korisnicima su obezbeđene i unapređene forme prikaza informacija kao što su pregledi detalja transakcija od naziva uplatioca ili primaoca, opisa, broja računa, iznosa, valuta. Na raspolaganju je i ApplePay aktivacija uz samo par klikova, kao i podešavanje push notifikacija kao primarnog načina za primanje obaveštenja o promenama po računu.

Posebnu vrednost nove m-bank aplikacije predstavlja činjenica da je osmišljena po želji klijenata, budući da su prilikom kreiranja uzete u obzir i implementirane njihove sugestije .

Nenad Bungin, direktor Direkcije za upravljanje kanalima prodaje, izjavio je povodom lansiranja nove aplikacije:

Veoma smo ponosni što smo zajedno sa našim korisnicima, posle više meseci posvećenog rada i istraživanja, kreirali mobilnu aplikaciju koja odgovara svakodnevnim potrebama naših klijenata, a koja je istovremeno urađena u skladu sa globalnim trendovima u segmentu digitalnog bankarstva.

Uspešno implementirati savremene tehnološke inovacije u možda najvažniji bankarski digitalni proizvod današnjice namenjen široj populaciji i učiniti ga pritom jednostavnim, preglednim i prijemčivim za korišćenje bio je inspirativan i izazovan poduhvat.

Kroz ceo proces mnogo smo naučili i još jednom potvrdili da su briga i razmišljanje o potrebama klijenata u cilju obezbeđivanja dobrog korisničkog iskustva zapravo najvažnije smernice. Verujemo i nadamo se da će nova aplikacija privući i korisnike koji je ranije nisu koristili, što nam veoma znači, jer tako dajemo doprinos finansijskoj digitalnoj inkluziji koja za nas predstavlja važnu poslovnu, ali i širu društvenu temu.

Kod svih korisnika koji imaju automatsko ažuriranje m-bank aplikacije na telefonu, ona će se sama instalirati, dok oni čiji mobilni uređaj ne podržava ovu opciju, mogu da je preuzmu sa Google Play, App Store i AppGallery prodavnice.

Za više informacija o novoj m-bank aplikaciji posetite sajt OTP banka Srbija.


Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Gaming

Prve AA video igre i najava Epic Games kampusa: Šta je sve obeležilo srpsku gaming industriju u 2022.

Kao jedna od stabilnijih grana IT ekosistema u Srbiji, gaming je nastavio da beleži svoj rast i razvoj. Predikcije vezane za lokalni 'game dev' su dobre i za 2023. godinu, a mi vam donosimo pregled najznačajnijih momenata iz ove oblasti koji su obeležili prošlu godinu.

Digitalni mediji

Trendovi.co: Šta nam donosi 2023. godina iz oblasti Employer brandinga i društvenih mreža?

Sada već tradicionalno, agencija Pioniri Communications su kroz projekat Trendovi.co objavili predviđanja za ovu godinu kada su u pitanju digitalni marketing, 'event' industrija, tehnologija, PR, 'entertainment' industrija i druge srodne oblasti. Pročitajte šta smo izdvojili za vas.

Novost

Institut BioSens otvorio novi poziv za akcelerator namenjen IT i poljoprivrednim startapima

Institut BioSens pozvao je inovativne startape iz IT i poljoprivrednog sektora da učestvuju u trećem izdanju akceleratora i na taj način nastavlja dobru praksu pružanja podrške inovativnim preduzetnicima u razvoju ideja koje će doprineti digitalnoj transformaciji poljoprivrede.

Propustili ste

Intervju

Kako je Dalibor pored pozicije Lead Data konsultanta pronašao vreme za porodični hobi i biznis

Još kada smo bili deca, mnogi su nas pitali - "Da li imaš hobi"? Čak i kada odrastemo, postanemo profesionalci, ljubav prema hobiju, ako ga zaista volimo, ostaje zauvek tu sa nama. Ovo je priča o Daliboru Lazareviću koji iako radi kao Lead Data Consultant, pronalazi vreme da proizvodi manje predmete od drveta i plastike.

Novost

Google uskladio poslovanje sa pravilima Evropske unije — šta to znači za korisnike?

Prilagođavanjem pravilima Evropske unije, kompanija Google uvodi telo za zaštitu potrošača, transparentniju prodaju i plaćanje različitim valutama.

Office Talks Podcast

DevRel – Kako se grade dobri odnosi sa programerima?

Gosti 126. epizode Office Talks podkasta bili su Nenad Vitorović (Tenderly) i Lav Leon Hudak (MVP Workshop) koji su nam govorili o značaju dobrih odnosa sa programerima, ali i o kvalitetnoj zajednici i sadržaju usmerenim ka programerima, a koji sve više dolaze do izražaja.

Novost

Shift Miami: Infobipova konferencija posvećena developerima stiže u Ameriku

Ovo je prvi korak ka internacionalizaciji jedne od najvećih evropskih konferencija posvećenih developerima koja se već 10 godina održava u Hrvatskoj.

Startapi i poslovanje

Degordian akvizirao Shopycode – srpsku agenciju za e-commerce razvoj

Internacionalna digital-first agencija Degordian akvizirala je Shopycode, srpsku programersku kompaniju specijalizovanu za e-commerce.

Istraživanje

Predstavljamo rezultate ankete o platama dizajnera digitalnih proizvoda i usluga u Srbiji

Prva anketa ovog tipa sprovedena je na uzorku od oko 700 učesnika. Podaci pokazuju da je 71% dizajnera ušlo na tržište u poslednjih 8 godina, dok je 57% ušlo u poslednjih 6 godina.