Telenor Srbija najavljuje da će od marta nastaviti da posluje pod imenom Yettel. Promena brenda odvijaće se u tri zemlje u kojima PPF grupa koristi brend Telenor, tačnije u Srbiji, Mađarskoj i Bugarskoj.
Povodom ove vesti oglasio se Marek Slačik, izvršni direktor TMT CEE (Tehnologija, Mediji, Telekomunikacije za CEE region), PPF Telekom grupe koji je rekao da se poslovna strategija kompanije zasniva se na tri cilja: da se pruži najbolje korisničko iskustvo i najmodernija mreža, uz visok nivo efikasnosti i profitabilnosti. Upravo za ostvarivanje ovih ciljeva, potreban je i jak brend. Slačik je tom prilikom dodao sledeće:
Za nas počinje novo poglavlje u Srbiji, Mađarskoj i Bugarskoj. Imamo čvrstu i jaku osnovu koju smo stvorili pod Telenor brendom na kojoj ćemo dalje da gradimo odnos sa korisnicima i stvaramo dodatnu vrednost pod novim, Yettel brendom.
Yettel je novo ime i nova reč, moderan brend, dizajniran na osnovu istraživanja potreba i trendova na tržištu. Kreiran je sa ciljem da doprinese podizanju kvaliteta života korisnika, uz razumevanje sve veće uloge koju tehnologije igraju u svakodnevnom životu ljudi. Sa druge strane, Majk Mišel, generalni direktor kompanije u Srbiji kaže da će se tokom 2022. godine lansirati novi proizvodi i usluge, dok strateški fokus ostaje nepromenjen:
Želimo da dalje razvijamo poslovanje i srpsko tržište, doprinosimo privredi i zajednici i ponudimo kvalitetne usluge kroz najsavremeniju mrežu i infrastrukturu.
Period tranzicije počinje danas, završiće se do kraja marta i ne zahteva nikakvu aktivnost korisnika. Zvanično predstavljanje novog Yettel brenda biće 1. marta 2022. godine. Više informacija možete pronaći na zvaničnom sajtu Telenora.
Ostavi komentar
Boško Badet
9. 2. 2022. u 03:08
Opet neke mućke, kao sa VIP-om,kome je osetno opao kvalitet usluge otkad su postali A1.
Vesna Ilić
2. 3. 2022. u 10:33
Zašto me niste obavestili ranije i zašto baš Yettel?
Bozana Ivanovic
7. 3. 2022. u 16:10
Da li treba da odem u vasu poslovnicu u Krusevcu i potpisem novi ugovor?Zasto jos uvek nisam dobila racun za februar 2022. godine e-mail-om – kao sto ga inace dobijam.
Pozdrav
Marko Crnjanski
8. 3. 2022. u 09:41
Pozdrav Božana,
Mi smo medij koji je preneo vest u vezi rebrendiranja Telenora, koji je sada Yettel. Sve što se tiče vašeg računa i pretplate možete videti na sajtu ovog operatera ili da pozovete korisnički servis.
Mi nemamo nikakve veze sa njima. 🙂
Pozdrav,
MC