Kako tehnologija olakšava putovanje - tema #15 Mobile Monday okupljanja

Kako tehnologija olakšava putovanje – tema #15 Mobile Monday okupljanja

Prvi MobileMonday događaj u ovoj godini zakazan je za 2. jul u KC Gradu, s početkom u 18 časova. Tema ovog druženja biće mobilne tehnologije i njihova upotreba prilikom svih segmenata putovanja van zemlje - od planiranja i istraživanja, preko samog putovanja, pa do deljenja iskustva sa porodicom i prijateljima.

Prisutni će zahvaljujući stručnim predavačima na Mobile Monday događaju biti u prilici da čuju veliki broj korisnih saveta i trikova na pomenute teme. Prvo predavanje pod nazivom – „Get around the world while staying productive – Tips and tricks from an international entrepreneur“, održaće Erik Mut koji će predstaviti svoje savete i trikove za pronalaženje povoljnih načina i sredstava za putovanje, upoznavanje lokalaca i rad sa udeljenih lokacija.

Inače, Erik je regruter ljudi koji rade na daljinu, konsultant i menadžer, ali i strastveni putnik. Njegova kompanija Support Adventure ima tim od 14 ljudi na četiri kontinenta kojima koordinira sa svog laptopa i telefona, pružajući 24/7 podršku biznisima u Australiji, Britaniji i Americi.

Registracija je besplatna, popunite je na vreme

Drugo predavanje, rezervisano je za Branka Budanovića, jednog od osnivača startapa Sunthetic, gde je zadužen za marketign i prodaju. On će publici govoriti na temu potrošnje baterija na mobilnim telefonima, te kako je mali procenat na indikatoru baterije prilično neprijatna situacija i tokom običnog dana, a posebno na putovanju kada mobilni telefon koristite znatno intenzivnije nego inače? Sunthetic je proizvod koji nudi rešenje za taj problem, spajanjem tehnologije solarnih panela i eksterne baterije u telu proizvoda koji dobro izgleda, funkcioniše i uskoro će moći da se nabavi u Srbiji.

Treće i poslednje predavanje, održaće Đorđe Vuksanović, koji govori na temu „Probudi(ti) spavače“. Poseban fokus predavanja je na roaming-u, odnosno minimalnog korišćenja poruka i poziva, uz potpuno isključivanje pristupa Internetu, osim kada se uhvati Wi-Fi u kafiću/hotelu. Đorđe će dati dublji uvid u navike korisnika u roamingu i konkretne ideje kako se „spavači“ mogu probuditi.

Više informacija o samom događaju koji je podržala i kompanija Vip mobile, možete pronaći putem zvaničnog sajta, na kojem su dostupne i potpuno besplatne registracije.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.

Intervju

McCann otkriva (skoro) sve što ste želeli da znate o tehnologiji – tokom i posle korone

'WeCann Point of View' je e-book kreiran od strane agencije McCann u okviru kog dele svoja razmišljanja o praćenju i privatnosti, kupovini, dokumentima i parama, ekonomiji deljenja i ekonomiji razdvojenosti, proširenoj realnosti, i drugim trendovima koji su se promenili u toku pandemije. U nastavku za Netokraciju izdvajaju najzanimljivije delove.

Startapi i poslovanje

Kako srpski IT-jevci treba da se brendiraju u inostranstvu – kao jeftina ili kvalitetna radna snaga?

Aktuelna pandemijska kriza (i njene ekonomske posledice), naveli su nas na sledeće pitanje: da li će domaće IT kompanije, agencije, frilenseri i regruteri morati da promene način na koji predstavljaju svoje proizvode, usluge i kadar na međunarodnom tržištu? Dakle, hoćemo li u prvi plat isticati da smo povoljni, da imamo kvalitetan kadar - ili oba?