Italijansko-srpski Sunthetic napuniće vaš iPhone - uz pomoć Sunca

Italijansko-srpski Sunthetic napuniće vaš iPhone – uz pomoć Sunca

Sa namerom da iskoristi Sunčevu energiju za punjenje pametnih telefona, kompanija Sunthetic podigla je više od 15.000 evra uz pomoć Indiegogo kampanje. Uprkos tek delimičnom ispunjenju svog cilja, ovaj italijansko-srpski tim kreće sa razvojem solarnog putanja za iPhone. U razgovoru sa osnivačem kompanije, Gerardom Di Đuzepeom, otkrivamo kako je došlo do ove saradnje, ali i dalje planove za njihove proizvode.

Sunthetic kućište (case) na poleđini koristi poslednju generaciju solarnog panela koji je dostupan na tržištu, kako bi obezbedio neograničen izvor energije za najnovije iPhone modele. Kako se današnji pametni telefoni ne mogu pohvaliti izdržljivošću baterije, ovo kućište nameće se kao idealno rešenje – koristeći se energijom Sunca. No, kako zapravo Sunthetic radi?

Jedan od najbitnijih elemenata ovog proizvoda upravo je integrisana dvomilimetarska baterija koja obezbeđuje i do 40% dodatnog kapaciteta baterije, a koja se napaja pomoću solarnog panela koji se nalazi na poleđini kućišta. Patent koji je razvijen upravo u Srbiji obezbeđuje jednostavnu i potpunu kontrolu korisnika nad procesom dopune, a tu je i LED indikator koji pokazuje preostali nivo baterije. Iz kompanije kažu da Sunthetic kućište na ovaj način omogućava i do dodatnih 7 sati razgovora.

Crowdfundigom (delimično) do sredstava potrebnih za dalji razvoj

Kako Di Đuzepe kaže, početna ideja bila je da se kreira case koji će kombinovati stil, performanse i skoro pa neograničeni izvor energije za vlasnike pametnih telefona – u ovom slučaju, korisnike iPhone uređaja. Iako predstavlja pomalo glomazan uređaj, mnogi korisnici danas će se pre odlučiti za funkcionalnost i nešto veće gabarite, kako bi njihovi pametni telefoni zaista mogli da izdrže celodnevni ciklus korišćenja, bez potrebe za pronalaskom obližnje utičnice.

Daleko od utičnice. Sunthetic case napuniće vaš iPhone uz pomoć solarne energije.

Gerardo dodaje da iako kompanija nije uspela da ispuni cilj od 50.000 evra, Indiegogo kampanju svakako ne bi nazivali neuspešnom. Prikupljeno je nešto više od 15.000 evra koji će biti iskorišćeni za finalnu fazu izrade prototipa, marketing, kao i pokretanje serijske proizvodnje:

Prikupljena sredstva će nam poslužiti da privedemo kraju i završimo prototip fazu Sunthetica, kako bi nakon toga krenuli u serijsku proizvodnju. Sa druge strane, moram da napomenem da smo započeli i fazu sertifikacije samog proizvoda za tržište EU i SAD-a.

Naš sagovornik između ostalog otkriva i da Sunthetic sve važne operacije obavlja upravo iz Beograda, te da se u glavnom gradu Srbije nalazi gotovo kompletan tim ove kompanije – uključujući menadžment, dizajnere, inženjere, dok je trenutno otvoreno i mesto za dva elektro inženjera koji bi uskoro trebali da se priključe ekipi.

Na pitanje Netokracije da li je njegova kompanija trenutno u potrazi za dodatnom investicijom, Di Đuzepe kaže da razgovara sa nekoliko investitora, ali da će se šansa za upoznavanje potencijalnih partnera ukazati već u okviru Google Campus-a u Varšavi, kada će proizvod biti i predstavljen iza zatvorenih vrata.

Dotakavši se teme budućih planova, Gerardo zaključuje da će do kraja juna biti izrađeno 30 solarnih kućišta koja će biti dostavljena partnerima, te da je samo jedan od planova za budući period uspostavljanje saradnje sa tehničkim fakultetima u Beogradu u cilju saradnje i razvoja nekih budućih, solarnih projekata. Više informacija o Sunthetic kućištu možete pronaći na zvaničnom sajtu ove kompanije.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Gaming

Preko 10 miliona ljudi preuzelo je igru srpsko-švedskog studija Sozap – a za domaći tim to je samo početak

Armed Heist je 'mobile' igra studija Sozap i verovatno je najviše preuzimana igra bilo kog domaćeg studija južno od Beograda. Sa predstavnicima niškog ogranka ove gejming kompanije razgovaramo o pomenutoj igri i planovima za budućnost.

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.