Italijansko-srpski Sunthetic napuniće vaš iPhone - uz pomoć Sunca

Italijansko-srpski Sunthetic napuniće vaš iPhone – uz pomoć Sunca

Sa namerom da iskoristi Sunčevu energiju za punjenje pametnih telefona, kompanija Sunthetic podigla je više od 15.000 evra uz pomoć Indiegogo kampanje. Uprkos tek delimičnom ispunjenju svog cilja, ovaj italijansko-srpski tim kreće sa razvojem solarnog putanja za iPhone. U razgovoru sa osnivačem kompanije, Gerardom Di Đuzepeom, otkrivamo kako je došlo do ove saradnje, ali i dalje planove za njihove proizvode.

Sunthetic kućište (case) na poleđini koristi poslednju generaciju solarnog panela koji je dostupan na tržištu, kako bi obezbedio neograničen izvor energije za najnovije iPhone modele. Kako se današnji pametni telefoni ne mogu pohvaliti izdržljivošću baterije, ovo kućište nameće se kao idealno rešenje – koristeći se energijom Sunca. No, kako zapravo Sunthetic radi?

Jedan od najbitnijih elemenata ovog proizvoda upravo je integrisana dvomilimetarska baterija koja obezbeđuje i do 40% dodatnog kapaciteta baterije, a koja se napaja pomoću solarnog panela koji se nalazi na poleđini kućišta. Patent koji je razvijen upravo u Srbiji obezbeđuje jednostavnu i potpunu kontrolu korisnika nad procesom dopune, a tu je i LED indikator koji pokazuje preostali nivo baterije. Iz kompanije kažu da Sunthetic kućište na ovaj način omogućava i do dodatnih 7 sati razgovora.

Crowdfundigom (delimično) do sredstava potrebnih za dalji razvoj

Kako Di Đuzepe kaže, početna ideja bila je da se kreira case koji će kombinovati stil, performanse i skoro pa neograničeni izvor energije za vlasnike pametnih telefona – u ovom slučaju, korisnike iPhone uređaja. Iako predstavlja pomalo glomazan uređaj, mnogi korisnici danas će se pre odlučiti za funkcionalnost i nešto veće gabarite, kako bi njihovi pametni telefoni zaista mogli da izdrže celodnevni ciklus korišćenja, bez potrebe za pronalaskom obližnje utičnice.

Daleko od utičnice. Sunthetic case napuniće vaš iPhone uz pomoć solarne energije.

Gerardo dodaje da iako kompanija nije uspela da ispuni cilj od 50.000 evra, Indiegogo kampanju svakako ne bi nazivali neuspešnom. Prikupljeno je nešto više od 15.000 evra koji će biti iskorišćeni za finalnu fazu izrade prototipa, marketing, kao i pokretanje serijske proizvodnje:

Prikupljena sredstva će nam poslužiti da privedemo kraju i završimo prototip fazu Sunthetica, kako bi nakon toga krenuli u serijsku proizvodnju. Sa druge strane, moram da napomenem da smo započeli i fazu sertifikacije samog proizvoda za tržište EU i SAD-a.

Naš sagovornik između ostalog otkriva i da Sunthetic sve važne operacije obavlja upravo iz Beograda, te da se u glavnom gradu Srbije nalazi gotovo kompletan tim ove kompanije – uključujući menadžment, dizajnere, inženjere, dok je trenutno otvoreno i mesto za dva elektro inženjera koji bi uskoro trebali da se priključe ekipi.

Molimo vas da prihvatite sve kolačiće kako biste mogli da vidite ovaj sadržaj

Na pitanje Netokracije da li je njegova kompanija trenutno u potrazi za dodatnom investicijom, Di Đuzepe kaže da razgovara sa nekoliko investitora, ali da će se šansa za upoznavanje potencijalnih partnera ukazati već u okviru Google Campus-a u Varšavi, kada će proizvod biti i predstavljen iza zatvorenih vrata.

Dotakavši se teme budućih planova, Gerardo zaključuje da će do kraja juna biti izrađeno 30 solarnih kućišta koja će biti dostavljena partnerima, te da je samo jedan od planova za budući period uspostavljanje saradnje sa tehničkim fakultetima u Beogradu u cilju saradnje i razvoja nekih budućih, solarnih projekata. Više informacija o Sunthetic kućištu možete pronaći na zvaničnom sajtu ove kompanije.

Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Office Talks Podcast

Kojih 12 grešaka prave osnivači startapa?

U 181. epizodi Office Talks podkasta, ugostili smo Milenu Milić i Miljana Tekića koji su s nama analizirali prvi Garaža report i otkrili 12 najčešćih grešaka kojima domaći startapi odbijaju investitore!

Startapi i poslovanje

Garaža report: Greške kojima srpski startap osnivači odbijaju VC fondove

U razgovoru sa Milenom Milić analizirali smo razloge zbog kojih je došlo do stagnacije u rastu domaćih startapa, objavljene u reportu zajednice Garaža.

Kultura 2.0

Da li u jeku veštačke inteligencije zaboravljate “Kako vaš mozak radi”?

Američki neuronaučnik i TED govornik Greg Gejdž, posetio je Srbiju tokom Nedelje svesti o mozgu i predstavio dopunjeno izdanje svoje knjige "Kako vaš mozak radi – neuronaučni eksperimenti za svakoga".

Propustili ste

Intervju

Domaća kompanija Vega IT nastavlja globalno širenje otvaranjem kancelarije u Londonu

Tokom prošle godine postali smo svedoci značajnih turbulencija u IT industriji. Dok se mnoge globalne kompanije fokusiraju na optimizaciju troškova, zamrzavanje plata i masovna otpuštanja, Vega IT, kao domaći igrač, nastavlja sa širenjem na globalno tržište.

Startapi i poslovanje

LavitFlow je ‘alat za sve’ koji koristi 180 programera, product menadžera i web dizajnera

U pitanju je proizvod kompanije Lav IT Solutions koji ubrzava radne procese zaposlenih u savremenom poslovnom svetu. A kako? Pitali smo Miroslava Ostojića, osnivača pomenute kompanije.

Office Talks Podcast

Prodaja IT usluga : Saveti direktora prodaje Hooloova

Gost 185. epizode Office Talks podkasta bio je Đorđe Vukotić, prodajni direktor u kompaniji Hooloovoo koji nam je objasnio kako izgraditi uspešan sales tim u domenu IT industrije.

Startapi i poslovanje

‘Fundraising’ za startape iz ljudske perspektive

Pre nego što započnemo ovaj razgovor, želeo bih da zamislite da smo na jednoj prijateljskoj kafi i sve što ćete čuti tj. pročitati je nešto što bih, lično, voleo da je meni neko ispričao (mnogo grešaka i pristupa) ranije.

Karijere

Social Impact Award program pomaže 10.000 mladih preduzetnika godišnje

Nevladina organizacija Razlivalište već devet godina uspešno sprovodi globalni Social Impact Award (SIA) program podrške društvenom preduzetništvu. Ukoliko imate između 15 i 30 godina i želite da uplovite u preduzetničke vode, sve o programu pročitajte u tekstu koji sledi!

Internet marketing

Anka Gorgiev: 95% novih proizvoda ne uspe, zato je tu neuromarketing da razume korisnike

DigiTalk konferencija u Zrenjaninu nam se bliži, a publika će pored mnogih predavača imati priliku da posluša predavanje Anke Gorgiev koja je stručnjak iz oblasti neuromarketinga, a sa kojom smo imali priliku da detaljno porazgovaramo u intervjuu koji sledi.