Ultimativni spisak konferencija i događaja za digitalne marketare

Ultimativni spisak konferencija i događaja za digitalne marketare

Konferencije predstavljaju pravu priliku za sticanje novih saznanja i važnih kontakata. Godina samo što je počela i sada je pravo vreme da se upoznate sa događajima u Evropi koji su pristupačni za obići.

Kako i sam nastojim da u toku godine posetim što više stručnih konferencija i samita, uglavnom gledam da posetim one događaje sa temama i predavačima čije blogove redovno pratim – bilo da je u pitanju Medium ili social media kanali poput Twittera.

Pre nego što posetim neki od događaja uvek napravim projekciju posete: unapred znam sa kojim predavačima bih pričao, kakvu bih vrednost dobio predavanjima, kakav je networking i ostalo. Za usko stručne konferencije koje se i bave problematikom u okviru mog radnog mesta (akvizicija korisnika), posebno tražim vreme kako bih mogao da ih posetim, kako one u Evropi, tako i one u regionu.

Ne treba zaboraviti ni to da su događaji važni i za lični razvoj jer te drže u toku sa tržištem, pružaju ti znanje koje moraš i koje bi voleo da imaš. Tokom svoje (dosadašnje) profesionalne karijere imao sam priliku da posetim preko 50 različitih konferencija u Srbiji i u inostranstvu – na nekima kao predavač, na nekima kao učesnik.

U oba slučaja vodio sam beleške, pravio fotografije slajdova i pisao komentare. Nije bilo teško to prelistavati, čitati, preći više puta, a sve zarad kvalitetnije edukacije koju je kasnije moguće primeniti u realnom poslovnom okruženju.

Spisak konferencija koji sledi zasnovan je na mojim trenutnim interesovanjima. Neke od njih su se našle na spisku jer su marketinškog karaktera, a verujem da će svaki techy i digital marketar uspeti da pronađe po nešto za sebe.

Januar

28.01. februar Superweek (Budimpešta)

Februar

05. – 06.Savant eCommerce (Berlin)
06. – 09.  – London Affiliate (London)
07. – 08.Yoast Conference (Nijmegen)

Mart

12. – 14.AFFILIATE SUMMIT EUROPE (Amsterdam)
14. – 15.InOrbit (Portorož)
20. – 22.Marketing Festival (Prag)
27. – 28.Mtex (London)
27. – 28. – B2B Marketing Expo (London)
27. – 28.Nordic Affiliate Conference 2019. (Štokholm)

April

01.International Search Summit (Minhen)
02. – 03.SMX Munchen (Minhen)
01. – 03.UnGagged (London)
04.app promotion (London)

Maj

01. – 03.Social Media Marketing Festival (London)
07. – 08.OMR Festival (Hamburg)

Jun

06.Digital Elite Day (London)
13. – 15.Elite Camp 2019. (Laulasma)
25. – 25.Brand Marketing Summit (London)

Jul

08. – 09.Affiliate World Europe 2019. (Barselona)

Septembar

03.growth marketing SUMMIT 2019. (Frankfurt)
25. – 26.DigiMarCon Europe 2019. (Amsterdam)

Oktobar

17.3xe Digital Marketing (Dablin)

Novembar

11. – 13.Native Advertising DAYS (Berlin)

Voleli bismo i od vas da čujemo koje konferencije planirate da posetite ove godine, kako u Evropi, tako i u regionu. Ostavite nam vaše predloge u komentaru! 🙂

Ostavi komentar

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Kultura 2.0

Milica Čalija: Pokrenuli smo ‘Kupujmo iz Srbije’ jer želimo da mali proizvođači prežive pandemijsku krizu

Akcija 'Kupujmo iz Srbije' pokrenuta je sa ciljem da se kroz predstavljanje malih proizvođača putem društvenih mreža doprinese borbi da njihovi biznisi prežive aktuelnu pandemiju. U tekstu koji sledi, sa inicijatorkom projekta razgovaramo o samoj akciji i daljim koracima za pomoć malim preduzetnicima u Srbiji.

Propustili ste

Gaming

Preko 10 miliona ljudi preuzelo je igru srpsko-švedskog studija Sozap – a za domaći tim to je samo početak

Armed Heist je 'mobile' igra studija Sozap i verovatno je najviše preuzimana igra bilo kog domaćeg studija južno od Beograda. Sa predstavnicima niškog ogranka ove gejming kompanije razgovaramo o pomenutoj igri i planovima za budućnost.

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.