Ultimativni spisak konferencija i događaja za digitalne marketare

Konferencije predstavljaju pravu priliku za sticanje novih saznanja i važnih kontakata. Godina samo što je počela i sada je pravo vreme da se upoznate sa događajima u Evropi koji su pristupačni za obići.

Kako i sam nastojim da u toku godine posetim što više stručnih konferencija i samita, uglavnom gledam da posetim one događaje sa temama i predavačima čije blogove redovno pratim – bilo da je u pitanju Medium ili social media kanali poput Twittera.

Pre nego što posetim neki od događaja uvek napravim projekciju posete: unapred znam sa kojim predavačima bih pričao, kakvu bih vrednost dobio predavanjima, kakav je networking i ostalo. Za usko stručne konferencije koje se i bave problematikom u okviru mog radnog mesta (akvizicija korisnika), posebno tražim vreme kako bih mogao da ih posetim, kako one u Evropi, tako i one u regionu.

Ne treba zaboraviti ni to da su događaji važni i za lični razvoj jer te drže u toku sa tržištem, pružaju ti znanje koje moraš i koje bi voleo da imaš. Tokom svoje (dosadašnje) profesionalne karijere imao sam priliku da posetim preko 50 različitih konferencija u Srbiji i u inostranstvu – na nekima kao predavač, na nekima kao učesnik.

U oba slučaja vodio sam beleške, pravio fotografije slajdova i pisao komentare. Nije bilo teško to prelistavati, čitati, preći više puta, a sve zarad kvalitetnije edukacije koju je kasnije moguće primeniti u realnom poslovnom okruženju.

Spisak konferencija koji sledi zasnovan je na mojim trenutnim interesovanjima. Neke od njih su se našle na spisku jer su marketinškog karaktera, a verujem da će svaki techy i digital marketar uspeti da pronađe po nešto za sebe.

Januar

28.01. februar Superweek (Budimpešta)

Februar

05. – 06.Savant eCommerce (Berlin)
06. – 09.  – London Affiliate (London)
07. – 08.Yoast Conference (Nijmegen)

Mart

12. – 14.AFFILIATE SUMMIT EUROPE (Amsterdam)
14. – 15.InOrbit (Portorož)
20. – 22.Marketing Festival (Prag)
27. – 28.Mtex (London)
27. – 28. – B2B Marketing Expo (London)
27. – 28.Nordic Affiliate Conference 2019. (Štokholm)

April

01.International Search Summit (Minhen)
02. – 03.SMX Munchen (Minhen)
01. – 03.UnGagged (London)
04.app promotion (London)

Maj

01. – 03.Social Media Marketing Festival (London)
07. – 08.OMR Festival (Hamburg)

Jun

06.Digital Elite Day (London)
13. – 15.Elite Camp 2019. (Laulasma)
25. – 25.Brand Marketing Summit (London)

Jul

08. – 09.Affiliate World Europe 2019. (Barselona)

Septembar

03.growth marketing SUMMIT 2019. (Frankfurt)
25. – 26.DigiMarCon Europe 2019. (Amsterdam)

Oktobar

17.3xe Digital Marketing (Dablin)

Novembar

11. – 13.Native Advertising DAYS (Berlin)

Voleli bismo i od vas da čujemo koje konferencije planirate da posetite ove godine, kako u Evropi, tako i u regionu. Ostavite nam vaše predloge u komentaru! 🙂

Ostavi komentar

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Sponzorisano

HTEC: Kako smo iz korena promenili posao klijenta koji posluje globalno već 30 godina?

Da biste kao kompanija zadržali svoje stručnjake neophodno je da znate šta oni misle o vama. Veliki broj zaposlenih znači i isto toliko papira za evaluaciju. Tu na scenu stupa rešenje koje je razvio i implementirao domaći HTEC za kompaniju Great Place to Work.

Karijere

Kako smo spustili fluktuaciju tehničkog kadra ispod 10 procenata

Dok čitava domaća IT industrija raste, manjak kvalifikovanog kadra i česta fluktuacija zaposlenih ostaju među glavnim problemima sa kojima se menadžment suočava. Kako edukovati novi kadar, a u isto vreme zadržati top talenat u svojim redovima?

Društvene mreže

800 miliona korisnika kasnije i svet ima TikTok – aplikaciju o kojoj svi pričaju

TikTok ime je aplikacije o kojoj se poslednjih dana priča u marketarskim kuloarima. U tekstu koji predstoji pokušaćemo da vam objasnimo o čemu je reč.

Propustili ste

Karijere

Šta vaši (budući) senior programeri zaista žele?

Šta je za programere zanimljiv projekat i kada se odlučuju na promenu radnog mesta?

Društvene mreže

Greška u softveru Instagrama glavni je uzrok naglog pada broja pratilaca

Korisnici Instagrama ovih dana žale se na naglu promenu broja pratilaca. Prema poslednjim informacijama, glavni uzrok problema je 'bug' u softveru ove društvene mreže.

Kultura 2.0

Razum i uticajnost

Nema sumnje da su influenseri tu da ostanu, pa čak i pored svih skandala i glavobolja koje prate saradnju sa njima. Bili veliki ili mali, brendovi su se po oprobanom „kud svi tu i mali Mujo“ sistemu uhvatili u kolo iz kojeg nema lakog izlaska. Retko ko tu zapravo stane da razmisli o tome šta […]

Mobilno

Kako izmeriti zagađenost vazduha u vašem gradu?

Prethodnih dana sve češće se govori zagađenju vazduha u Srbiji. Merne stanice svakodnevno prikupljaju podatke o kvalitetu vazduha, a nivo štetnosti možemo pratiti upravo putem naših pametnih telefona.

Internet marketing

Šta treba da znate ako izdajete stan putem sajta Airbnb?

U Beogradu trenutno ima preko 4.000 aktivnih izdavača na Airbnb-u uz godišnji rast oko 45%. Platforma ima ogroman broj mogućnosti, a ovo su neke od osnovnih koje biste trebali da zapamtite ukoliko izdajete stan putem ovog sajta.

Karijere

Poslovi.infostud.com lansirali Employer Branding Studio kako bi HR potrebe klijenta zadovoljili pod ‘jednim krovom’

Usluge Employer Branding Studija već koriste najveći srpski poslodavci - među njima nisu samo tehnološke kompanije.