Ultimativni spisak konferencija i događaja za digitalne marketare

Ultimativni spisak konferencija i događaja za digitalne marketare

Konferencije predstavljaju pravu priliku za sticanje novih saznanja i važnih kontakata. Godina samo što je počela i sada je pravo vreme da se upoznate sa događajima u Evropi koji su pristupačni za obići.

Kako i sam nastojim da u toku godine posetim što više stručnih konferencija i samita, uglavnom gledam da posetim one događaje sa temama i predavačima čije blogove redovno pratim – bilo da je u pitanju Medium ili social media kanali poput Twittera.

Pre nego što posetim neki od događaja uvek napravim projekciju posete: unapred znam sa kojim predavačima bih pričao, kakvu bih vrednost dobio predavanjima, kakav je networking i ostalo. Za usko stručne konferencije koje se i bave problematikom u okviru mog radnog mesta (akvizicija korisnika), posebno tražim vreme kako bih mogao da ih posetim, kako one u Evropi, tako i one u regionu.

Ne treba zaboraviti ni to da su događaji važni i za lični razvoj jer te drže u toku sa tržištem, pružaju ti znanje koje moraš i koje bi voleo da imaš. Tokom svoje (dosadašnje) profesionalne karijere imao sam priliku da posetim preko 50 različitih konferencija u Srbiji i u inostranstvu – na nekima kao predavač, na nekima kao učesnik.

U oba slučaja vodio sam beleške, pravio fotografije slajdova i pisao komentare. Nije bilo teško to prelistavati, čitati, preći više puta, a sve zarad kvalitetnije edukacije koju je kasnije moguće primeniti u realnom poslovnom okruženju.

Spisak konferencija koji sledi zasnovan je na mojim trenutnim interesovanjima. Neke od njih su se našle na spisku jer su marketinškog karaktera, a verujem da će svaki techy i digital marketar uspeti da pronađe po nešto za sebe.

Januar

28.01. februar Superweek (Budimpešta)

Februar

05. – 06.Savant eCommerce (Berlin)
06. – 09.  – London Affiliate (London)
07. – 08.Yoast Conference (Nijmegen)

Mart

12. – 14.AFFILIATE SUMMIT EUROPE (Amsterdam)
14. – 15.InOrbit (Portorož)
20. – 22.Marketing Festival (Prag)
27. – 28.Mtex (London)
27. – 28. – B2B Marketing Expo (London)
27. – 28.Nordic Affiliate Conference 2019. (Štokholm)

April

01.International Search Summit (Minhen)
02. – 03.SMX Munchen (Minhen)
01. – 03.UnGagged (London)
04.app promotion (London)

Maj

01. – 03.Social Media Marketing Festival (London)
07. – 08.OMR Festival (Hamburg)

Jun

06.Digital Elite Day (London)
13. – 15.Elite Camp 2019. (Laulasma)
25. – 25.Brand Marketing Summit (London)

Jul

08. – 09.Affiliate World Europe 2019. (Barselona)

Septembar

03.growth marketing SUMMIT 2019. (Frankfurt)
25. – 26.DigiMarCon Europe 2019. (Amsterdam)

Oktobar

17.3xe Digital Marketing (Dablin)

Novembar

11. – 13.Native Advertising DAYS (Berlin)

Voleli bismo i od vas da čujemo koje konferencije planirate da posetite ove godine, kako u Evropi, tako i u regionu. Ostavite nam vaše predloge u komentaru! 🙂

Ostavi komentar

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Car:go testira električne trotinete: 999 dinara za poslovne korisnike, uskoro i za ostale članove Udruženja

Električni trotineti najpre će biti na raspolaganju samo kompanijskim Car:Go klijentima i test faza ovog projekta trajaće mesec dana. Nakon toga sledi ekspanzija ove usluge.

Karijere

Kako dobiti posao u Guglu na poziciji programera – otkriva nam Darinka Zečević

Profesionalni put i potraga za poslom može nas odvesti na različite krajeve sveta. Međutim, kako izgleda razvijati karijeru i život u Irskoj, zemlji koja važi za drugu državu na svetu po izvozu softverskih usluga?

Ekskluzivno

Francuski Groupe Up kupio manjinski udeo u kompaniji FitPass – u startu ekspanzija na 5 novih tržišta

Domaća kompanija FitPass upravo je ekskluzivno za Netokraciju objavila prodaju udela u kapitalu ovoj francuskoj multinacionalnoj kompaniji i partnerstvo koje je tom prilikom sklopljeno.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Želite nekog ko će se brinuti o vašem domu? Podržite ‘crowdfunding’ kampanju domaćeg startapa Uradi-zaradi

Tim iza startapa Uradi-zaradi pokrenuo je 'crowdfunding' kampanju na sajtu Indiegogo u okviru koje potražuju sredstva za unapređenje projekta Home Managera - kako bi do kraja godine zaposlili 20 mladih samohranih majki u Beogradu. 

Gaming

Sport Klub Esports novi je TV kanal koji će popularizovati regionalni gejming – kod ‘offline’ publike

Pitali smo osnivača Fortune Esports zašto su pokrenuli televizijski kanal i kako će on pomoći u razvoju regionalne esport scene.

Startapi i poslovanje

Život posle hakatona

Hakatoni se u domaćoj IT zajednici percipiraju kao prilika za mlade i talentovane timove da pokažu svoje tehničko i biznis znanje prilikom kreiranja novih proizvoda. Međutim, da li je život posle hakatona jednostavan ili pravi izazovi slede tek nakon što tim primi 'veliki ček'?

Digitalni mediji

Instagram dominira – sa njim i želja domaćih izdavača da se približe publici i Generaciji Z

Na koji način domaći mediji koriste Instagram i druge kanale kako bi informisali, zabavili i edukovali mlađu publiku?

Kultura 2.0

Jedan klik u Photoshopu i već smo spremni za Evropu!

Zašto je sve oko nas postalo jednolično, unificirano, predvidljivo i nimalo autentično?

E-commerce

Boban ranac osvojio je Srbiju zahvaljujući Oskaru koji je u e-commerce ušao – slučajno

Jedan Novosađanin, potraga za praktičnim rancem i slučajni susret sa Kickstarter kampanjom neke holandske firme bili su dovoljni da Srbija dobije Bobana.