Ultimativni spisak konferencija i događaja za digitalne marketare

Ultimativni spisak konferencija i događaja za digitalne marketare

Konferencije predstavljaju pravu priliku za sticanje novih saznanja i važnih kontakata. Godina samo što je počela i sada je pravo vreme da se upoznate sa događajima u Evropi koji su pristupačni za obići.

Kako i sam nastojim da u toku godine posetim što više stručnih konferencija i samita, uglavnom gledam da posetim one događaje sa temama i predavačima čije blogove redovno pratim – bilo da je u pitanju Medium ili social media kanali poput Twittera.

Pre nego što posetim neki od događaja uvek napravim projekciju posete: unapred znam sa kojim predavačima bih pričao, kakvu bih vrednost dobio predavanjima, kakav je networking i ostalo. Za usko stručne konferencije koje se i bave problematikom u okviru mog radnog mesta (akvizicija korisnika), posebno tražim vreme kako bih mogao da ih posetim, kako one u Evropi, tako i one u regionu.

Ne treba zaboraviti ni to da su događaji važni i za lični razvoj jer te drže u toku sa tržištem, pružaju ti znanje koje moraš i koje bi voleo da imaš. Tokom svoje (dosadašnje) profesionalne karijere imao sam priliku da posetim preko 50 različitih konferencija u Srbiji i u inostranstvu – na nekima kao predavač, na nekima kao učesnik.

U oba slučaja vodio sam beleške, pravio fotografije slajdova i pisao komentare. Nije bilo teško to prelistavati, čitati, preći više puta, a sve zarad kvalitetnije edukacije koju je kasnije moguće primeniti u realnom poslovnom okruženju.

Spisak konferencija koji sledi zasnovan je na mojim trenutnim interesovanjima. Neke od njih su se našle na spisku jer su marketinškog karaktera, a verujem da će svaki techy i digital marketar uspeti da pronađe po nešto za sebe.

Januar

28.01. februar Superweek (Budimpešta)

Februar

05. – 06.Savant eCommerce (Berlin)
06. – 09.  – London Affiliate (London)
07. – 08.Yoast Conference (Nijmegen)

Mart

12. – 14.AFFILIATE SUMMIT EUROPE (Amsterdam)
14. – 15.InOrbit (Portorož)
20. – 22.Marketing Festival (Prag)
27. – 28.Mtex (London)
27. – 28. – B2B Marketing Expo (London)
27. – 28.Nordic Affiliate Conference 2019. (Štokholm)

April

01.International Search Summit (Minhen)
02. – 03.SMX Munchen (Minhen)
01. – 03.UnGagged (London)
04.app promotion (London)

Maj

01. – 03.Social Media Marketing Festival (London)
07. – 08.OMR Festival (Hamburg)

Jun

06.Digital Elite Day (London)
13. – 15.Elite Camp 2019. (Laulasma)
25. – 25.Brand Marketing Summit (London)

Jul

08. – 09.Affiliate World Europe 2019. (Barselona)

Septembar

03.growth marketing SUMMIT 2019. (Frankfurt)
25. – 26.DigiMarCon Europe 2019. (Amsterdam)

Oktobar

17.3xe Digital Marketing (Dablin)

Novembar

11. – 13.Native Advertising DAYS (Berlin)

Voleli bismo i od vas da čujemo koje konferencije planirate da posetite ove godine, kako u Evropi, tako i u regionu. Ostavite nam vaše predloge u komentaru! 🙂

Ostavi komentar

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Digitalni mediji

Kako da napravite podcast zbog kojeg nećete morati da prodate bubreg?

Šta morate da znate ukoliko želite da se upustite u avanturu zvanu podcast?

Startapi i poslovanje

Dejan Nikolić (Content Insights): Publika jednom mediju ne sme da bude inventar koji prodaje oglašivačima

U eri kada Facebook, Amazon i Google drže 70% budžeta za digital, kako se mediji mogu izboriti za svoj kolač? Jednostavno - moraju da promene način na koji su do sada poslovali.

Mobilno

Šta za domaće korisnike znači Google-Huawei situacija?

Veliku cenu trgovinskog rata između Sjedinjenih Američkih Država i Kine moraće da plati kompanija Huawei sa kojom Google ovih dana prekida saradnju. Otkrivamo šta to znači za korisnike uređaja ove kineske kompanije.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

BioSense lansirao PARSEC program poslovne akceleracije – ukupna vrednost fonda €2,5 miliona

Kako bi startapima i drugim malim i srednjim preduzećima omogućili pristup neophodnom kapitalu, znanju, tržištima i tehnologiji, evropski projekat PARSEC nudi biznis akceleraciju za tehnološke proizvode i inovacije iz tri sektora: prehrana, energija i životna sredina.

Startapi i poslovanje

EY na #CXZG: Zašto konsultantske kuće ulaze u oblast korisničkog iskustva?

Korisničko iskustvo postaje veći 'buzzword' od digitalne transformacije - toliki da i konsultantske kuće ulaze u ovu oblast. Više o tome razgovaramo sa predstavnicima EY-a u Hrvatskoj.

Internet marketing

Effie 2019: Ove godine bez zlatnog priznanja, agencija Ovation BBDO osvojila najviše nagrada

Na ceremoniji koja je održana u Ateljeu 212, sinoć su dodeljene četiri srebrne i četiri bronzane Effie nagrade za najefektivnije marketinške kampanje koje su realizovane u Srbiji tokom prošle godine.

Startapi i poslovanje

Damjan Geber: Edukacijom o značaju CX-a u fizičkom prostoru, stvaramo konkurentnije tržište

Dizajn je jedan od ključnih elemenata u procesu kreiranja kvalitetnog korisničkog iskustva u 'offline' prodavnicama ali i kancelarijama kompanija. O značaju arhitekture prostora sa poslovne strane, razgovaramo sa Damjanom Geberom, direktorom agencije Brigada.

Startapi i poslovanje

Branko Milutinović: Ne stajemo dok Nordeus ne postane sinonim za fudbalski ekosistem

U kom smeru ide Nordeus? Zašto su se preselili u novu zgradu i da li zapošljavaju? Na kojim to igrama trenutno rade? Na ova i druga pitanja odgovara Branko Milutinović, direktor i jedan od osnivača najuspešnijeg srpskog gejm studija.

Društvene mreže

Facebook grupe nisu novi forumi, ali sa planovima Zuckerberga one postaju nikad značajnije za korisnike

Na F8 godišnjoj konferenciji Facebook je predstavio nove promene i dizajn koji će umnogome oblikovati korisničko iskustvo u narednom periodu - ističući u prvi plan grupe i događaje. Šta to znači za korisnike?