Ultimativni spisak konferencija i događaja za digitalne marketare

Ultimativni spisak konferencija i događaja za digitalne marketare

Konferencije predstavljaju pravu priliku za sticanje novih saznanja i važnih kontakata. Godina samo što je počela i sada je pravo vreme da se upoznate sa događajima u Evropi koji su pristupačni za obići.

Kako i sam nastojim da u toku godine posetim što više stručnih konferencija i samita, uglavnom gledam da posetim one događaje sa temama i predavačima čije blogove redovno pratim – bilo da je u pitanju Medium ili social media kanali poput Twittera.

Pre nego što posetim neki od događaja uvek napravim projekciju posete: unapred znam sa kojim predavačima bih pričao, kakvu bih vrednost dobio predavanjima, kakav je networking i ostalo. Za usko stručne konferencije koje se i bave problematikom u okviru mog radnog mesta (akvizicija korisnika), posebno tražim vreme kako bih mogao da ih posetim, kako one u Evropi, tako i one u regionu.

Ne treba zaboraviti ni to da su događaji važni i za lični razvoj jer te drže u toku sa tržištem, pružaju ti znanje koje moraš i koje bi voleo da imaš. Tokom svoje (dosadašnje) profesionalne karijere imao sam priliku da posetim preko 50 različitih konferencija u Srbiji i u inostranstvu – na nekima kao predavač, na nekima kao učesnik.

U oba slučaja vodio sam beleške, pravio fotografije slajdova i pisao komentare. Nije bilo teško to prelistavati, čitati, preći više puta, a sve zarad kvalitetnije edukacije koju je kasnije moguće primeniti u realnom poslovnom okruženju.

Spisak konferencija koji sledi zasnovan je na mojim trenutnim interesovanjima. Neke od njih su se našle na spisku jer su marketinškog karaktera, a verujem da će svaki techy i digital marketar uspeti da pronađe po nešto za sebe.

Januar

28.01. februar Superweek (Budimpešta)

Februar

05. – 06.Savant eCommerce (Berlin)
06. – 09.  – London Affiliate (London)
07. – 08.Yoast Conference (Nijmegen)

Mart

12. – 14.AFFILIATE SUMMIT EUROPE (Amsterdam)
14. – 15.InOrbit (Portorož)
20. – 22.Marketing Festival (Prag)
27. – 28.Mtex (London)
27. – 28. – B2B Marketing Expo (London)
27. – 28.Nordic Affiliate Conference 2019. (Štokholm)

April

01.International Search Summit (Minhen)
02. – 03.SMX Munchen (Minhen)
01. – 03.UnGagged (London)
04.app promotion (London)

Maj

01. – 03.Social Media Marketing Festival (London)
07. – 08.OMR Festival (Hamburg)

Jun

06.Digital Elite Day (London)
13. – 15.Elite Camp 2019. (Laulasma)
25. – 25.Brand Marketing Summit (London)

Jul

08. – 09.Affiliate World Europe 2019. (Barselona)

Septembar

03.growth marketing SUMMIT 2019. (Frankfurt)
25. – 26.DigiMarCon Europe 2019. (Amsterdam)

Oktobar

17.3xe Digital Marketing (Dablin)

Novembar

11. – 13.Native Advertising DAYS (Berlin)

Voleli bismo i od vas da čujemo koje konferencije planirate da posetite ove godine, kako u Evropi, tako i u regionu. Ostavite nam vaše predloge u komentaru! 🙂

Ostavi komentar

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Vlada najavila kraj angažovanju paušalaca na puno radno vreme – kompanijama koje ih zaposle slede olakšice od 70%

Angažovanje preduzetnika za poslove koji bi suštinski trebalo da spadaju u domen klasičnog radnog odnosa predmet je upravo predstavljenih izmena Zakona o porezu na dohodak građana i Zakona o doprinosima za obavezno socijalno osiguranje. Izmene stupaju na snagu 1. januara 2020. godine.

Kultura 2.0

Za 600 dinara mesečno UčiSlobodno.com pomoći će vašem osnovcu da savlada matematiku i fiziku

'E-learning' za osnovce u Srbiji ne postoji? Onda niste čuli za platformu Uči Slobodno.

Internet marketing

Za srpske agencije jedan SoMo Borac – McCann osvojio nagradu u kategoriji Digitalni Mix

Dobitnici nagrade SoMo Borac za najbolje marketinške kampanje proglašeni su tokom drugog dana Weekend Media Festivala. Predstavnici iz Srbije pobedili su samo u kategoriji Digital Mix, gde su pobedu odneli Drive i McCann Beograd, dok su finalisti u drugim kategorijama bili i Communis i Fullhouse Ogilvy.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Nike, IBM i McDonald’s koriste srpski Vacation Tracker kako bi pratili godišnje odmore svojih zaposlenih

Praćenje godišnjih odmora, bolovanja i slobodnih dana u kompanijama sa velikim brojem zaposlenih često ume da bude komplikovan i zamoran proces. Rešenje ovog izazova u vidu digitalnog servisa Vacation Tracker ponudio je razvojni tim kompanije Cloud Horizon u Srbiji.

Kultura 2.0

Za 600 dinara mesečno UčiSlobodno.com pomoći će vašem osnovcu da savlada matematiku i fiziku

'E-learning' za osnovce u Srbiji ne postoji? Onda niste čuli za platformu Uči Slobodno.

Gaming

Kako je tim beogradskog Ubisofta razvijao ‘Ghost Recon Breakpoint’ – za milione ljudi širom sveta

'Ghost Recon Breakpoint' je nova igra kompanije Ubisoft koja je u globalnoj 'gaming' zajednici već prikupila veliki broj pozitivnih reakcija igrača širom planete. U razgovoru sa jednim od članova tima koji je radio na razvoju ove igre otkrivamo kako je proces tekao 'iza kulisa'.

Startapi i poslovanje

Osnovano udruženje ‘Novi Taksi’ čiju će aplikaciju napraviti kompanija CarGo – nazire li se rešenje spora?

Kompanija CarGo Technologies i predsednik novoformiranog udruženja 'Novi taksi' potpisali su danas memorandum kojim se ova tehnološka kompanija obavezala da će napraviti aplikaciju za novu taksi firmu u Srbiji.

Tehnologija

Kosta Andrić: Vreme novih poslovnih modela za domaće kompanije nije nešto što se čeka – već je tu

Koji su to alternativni biznis modeli koji će kompanije koje posluju na domaćem tržištu učiniti relevantnim u budućnosti? Da li su one uopšte spremne na taj korak? Odgovore nam daje Kosta Andrić, Managing Partner organizacije ICT Hub, koja i ove godine 22. oktobra organizuje Corporate Innovation Conference.

E-commerce

Aplikacija 60seconds omogućava vam da kupujete u omiljenim prodavnicama – po cenama koje sami odredite

Ako bismo vam rekli da određeni proizvod možete kupiti 'online' po ceni koju sami dogovorite sa brendom mislili biste da vas lažemo, zar ne? Ipak, aplikacija 60seconds nudi upravo tu mogućnost, a o čemu se zapravo radi i kako ona funkcioniše, razgovarali smo sa suosnivačem ovog servisa.