Instagram se u 2018. godini kladi na QR kodove - zato su ovog vikenda lansirali 'nametag' kao novu opciju

Instagram se u 2018. godini kladi na QR kodove – zato su ovog vikenda lansirali ‘nametag’ kao novu opciju

Otkako su osnivači ove mreže napustili čelne pozicije, Mark Zuckerberg polako ali sigurno započinje svoj plan o izmenama na Instagramu.

Krajem septembra meseca tekuće godine, većina medija u SAD-u ali i šire prenela je vest o tome da osnivači uskoro napuštaju Instagram. Razlog za ovu odluku ogledao se u nezadovoljstvu budućim planovima vlasnika Facebooka koji se odnose na buduće promene na Instagramu.

Prva od tih promena došla je u vidu novog alata pod nazivom ‘nametag‘, omogućivši korisnicima da se jednostavno konektuju između sebe – skeniranjem jedinstvenog nametag-a uz pomoć kamere telefona. Ova opcija nije nikakva novina. Štaviše, Facebook je još ranije sličnu stvar kopirao od Snapchat-a (Snapcodes) koju je kasnije uveo kao sastavni deo Messenger-a (QR codes).

Kako piše Wersm, primarna uloga ove funkcije jeste da korisnici lakše pronađu željene profile onih ljudi sa kojima bi da se povežu, bez dodatne pretrage na mreži koja nekada ume da oduzme vreme. Nova funkcija, već sada je dostuna za korisnike širom sveta, a može se pronaći u meniju koji se nalazi u gornjem desnom uglu aplikacije.

Instagram lakše povezuje i kolege na fakultetu

U zvaničnom saopštenju koje je izdato od strane Instagrama, navodi se kako svaki korisnik ima tu slobodu da napravi personalizovan nametag koristeći različite boje, emodžije, stikere i drugo. Uz sve to, nametagovi se mogu podeliti i sa prijateljima kroz chat na Facebook-u i WhatsApp-u.

Iz Instagrama najavljuju da bi u narednom periodu svojim korisnicima mogli da omoguće još bolje iskustvo korišćenja ove funkcije koja je već dostupna za Android i iOS aplikaciju ove društvene mreže.

Iz Instagrama za naredni period planiraju novu school communities funkciju koja je za sada u fazi testiranja, a omogućava studentima fakulteta da se na jednom mestu jednostavnije povežu na ovoj mreži. Trenutno nema informacija kada bi ova opcija mogla da bude zvanično lansirana i da li će biti dostupna van granica Sjedinjenih Američkih Država.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Digitalni mediji

Kako da napravite podcast zbog kojeg nećete morati da prodate bubreg?

Šta morate da znate ukoliko želite da se upustite u avanturu zvanu podcast?

Startapi i poslovanje

Dejan Nikolić (Content Insights): Publika jednom mediju ne sme da bude inventar koji prodaje oglašivačima

U eri kada Facebook, Amazon i Google drže 70% budžeta za digital, kako se mediji mogu izboriti za svoj kolač? Jednostavno - moraju da promene način na koji su do sada poslovali.

Mobilno

Šta za domaće korisnike znači Google-Huawei situacija?

Veliku cenu trgovinskog rata između Sjedinjenih Američkih Država i Kine moraće da plati kompanija Huawei sa kojom Google ovih dana prekida saradnju. Otkrivamo šta to znači za korisnike uređaja ove kineske kompanije.

Propustili ste

Internet marketing

Nagrade možda nisu merilo uspeha, ali nisu loše ukoliko ste agencija koja želi da bira klijente

Kako Ovation BBDO gleda na nagrade iz prethodnog perioda i da li su one rezultovale povećanjem obima posla? Na pitanja Netokracije odgovara Nikola Parun, Head of PR & Digital u ovoj beogradskoj agenciji.

Startapi i poslovanje

BioSense lansirao PARSEC program poslovne akceleracije – ukupna vrednost fonda €2,5 miliona

Kako bi startapima i drugim malim i srednjim preduzećima omogućili pristup neophodnom kapitalu, znanju, tržištima i tehnologiji, evropski projekat PARSEC nudi biznis akceleraciju za tehnološke proizvode i inovacije iz tri sektora: prehrana, energija i životna sredina.

Startapi i poslovanje

EY na #CXZG: Zašto konsultantske kuće ulaze u oblast korisničkog iskustva?

Korisničko iskustvo postaje veći 'buzzword' od digitalne transformacije - toliki da i konsultantske kuće ulaze u ovu oblast. Više o tome razgovaramo sa predstavnicima EY-a u Hrvatskoj.

Internet marketing

Effie 2019: Ove godine bez zlatnog priznanja, agencija Ovation BBDO osvojila najviše nagrada

Na ceremoniji koja je održana u Ateljeu 212, sinoć su dodeljene četiri srebrne i četiri bronzane Effie nagrade za najefektivnije marketinške kampanje koje su realizovane u Srbiji tokom prošle godine.

Startapi i poslovanje

Damjan Geber: Edukacijom o značaju CX-a u fizičkom prostoru, stvaramo konkurentnije tržište

Dizajn je jedan od ključnih elemenata u procesu kreiranja kvalitetnog korisničkog iskustva u 'offline' prodavnicama ali i kancelarijama kompanija. O značaju arhitekture prostora sa poslovne strane, razgovaramo sa Damjanom Geberom, direktorom agencije Brigada.

Startapi i poslovanje

Branko Milutinović: Ne stajemo dok Nordeus ne postane sinonim za fudbalski ekosistem

U kom smeru ide Nordeus? Zašto su se preselili u novu zgradu i da li zapošljavaju? Na kojim to igrama trenutno rade? Na ova i druga pitanja odgovara Branko Milutinović, direktor i jedan od osnivača najuspešnijeg srpskog gejm studija.