Osnivači napuštaju Instagram: Šta to znači za njegovu budućnost?

Osnivači Instagrama najavili su da će napustiti kompaniju u narednim nedeljama. Da li su pred nama nove promene na ovoj društvenoj mreži koje bi Facebook kao vlasnik iste, mogao da uvede?

Za sada je još rano reći da bi u narednom periodu mogli da vidimo potpuno drugačiji Instagram u odnosu na onaj koji danas poznajemo. Ipak, realna je opcija da će odlazak osnivača ove društvene mreže staviti pred Facebook veliki izazov koji bi mogao da rezultira novom politikom vođenja mreže za deljenje fotografija.

Kevin Sistrom CEO i Majk Kriger CTO, obavestili su u ponedeljak zaposlene koji vode ovu društvenu mrežu i čelne ljude Facebooka njihov plan da napuste kompaniju, piše The New York Times koji je do ove informacije došao zahvaljujući izvorima ljudi koji su dobro upoznati sa situacijom, a koji su nastojali da zadrže svoju anonimnost.

Sudeći prema određenim informacijama koje prenosi Recode, jedan od razloga odlaska Majka i Kevina sa čelnih pozicija jeste nezadovoljstvo koje se ogleda u sve većem uticaju i mešanju Marka Zuckerberga u poslovne procese i funkcionisanje tima koji stoji iz Instagrama.

Nesumnjivo je kako vremenom Instagram postaje sve sličniji Facebooku, donoseći neko novo iskustvo korisnicima koje se razlikuje od one inicijalne ideje koju su na početku postavili pomenuti osnivači. Štaviše, ovaj trend će se sigurno nastaviti i u budućnosti, što je na kraju i krucijalan razlog za odlazak ljudi koji su i stvorili popularnu aplikaciju.

Kormilo u rukama Marka Zuckerberga

Iako je Kevinu i Majku poželeo sve najbolje u nastavku karijera, Mark Zuckerberg sigurno ne može da sedi skrštenih ruku, posebno u periodu kada se Facebook suočava sa najvećom krizom u svojih 14 godina postojanja. Uz sve to, ljudi koji su stvorili Instagram sada odlaze, ostavljajući veliki izazov za vodeće ljude Facebooka kada je reč o upravljanju pomenutom mrežom.

Još od 2012. godine nakon kupovine Instagrama od strane Facebooka za milijardu dolara, mnogi su govorili da je ovo jedna od najuspešnijih akvizicija kompanije. Tako se i zaista ispostavilo s obzirom na to da se Instagram veoma brzo razvijao kao platforma, uvodeći nove alate i funkcije, među kojima su i dnevne priče kao novi format, duži video snimci, pogodnosti za biznise i ostalo.

Ukoliko bude želeo da zadrži veliki broj korisnika Instagrama, Facebook će veoma promišljeno morati da vremenom unapređuje sistem koji zahvaljujući svojim kvalitetima i dizajnom mora da ostane prepoznatljiv korisnicima – kao i do sada.

Pred Facebookom stoji veliki broj izazova

Jedan od najbitnijih poteza koji sledi u kompaniji iz Menlo Parka jeste odluka o postavljanju novog lidera Instagrama koji može da zameni Majka i Kevina sa ulogom da vodi tim koji je glavni zamajac društvene mreže, što će predstavljati težak zadatak.

Budućnost Instagrama sada je u rukama vodećih ljudi Facebooka koji verovatno neće odstupati od ustaljenih formi, ali nije isključeno da u narednom periodu dočekamo update aplikacije koja bi mogla da donese neočekivane i neželjene efekte.

Ukoliko do neplaniranih poteza sa novim promenama i dođe, to sa sobom povlači i lančanu reakciju koja bi se posebno odrazila na osetljive brendove i influensere koji uzajamno sarađuju, kako u svetu, tako i u našem regionu – gde ima sve više novih kampanja upravo na Instagramu.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Ekskluzivno

Nordeus otvorio novu zgradu: 6.000 m², restoran, sportski bar i vrtić za spoj najboljeg iz umetnosti i tehnologije

Donosimo vam ekskluzivne fotografije nove zgrade Nordeusa koja već danas otvara vrata za svojih 170 zaposlenih.

Tehnologija

E-prime lansirao električni tricikl na sajmu automobila namenjen poslovnim korisnicima

U ekskluzivnom intervjuu za Netokraciju, direktor i suosnivač kompanije E-prime Milan Manojlović, govori o novim električnim biciklima kompanije, ali i o planiranom širenju poslovanja i izvozu na evropsko tržište.

Startapi i poslovanje

Kako izgleda raditi u IT kompaniji koja razvija svoj proizvod – iz ugla programera?

Domaće developere uglavnom je oblikovala 'outsourcing' industrija, dok je znatno manji broj njih imao priliku i da radi u kompaniji ili startapu koji razvija sopstveni proizvod. Kakva su njihova iskustva?

Propustili ste

Novost

Savladajte osnove programiranja uz prve SmartNinja kurseve u Beogradu!

Program IT obuka koje smo pokrenuli početkom godine, konačno je dostupan za sve zainteresovane polaznike. U nastavku teksta saznajte više o kurikulumu, preduslovima za obuku i načinu plaćanja za prva dva kursa - Web Developement 1 i Python za početnike.

Kultura 2.0

Nemanja Čedomirović: Zaboravite na uspešnu konferenciju ukoliko ne želite da rizikujete

Kada su osnivači konferencije PHP Srbija pripremali prve događaje želeli su da od toga naprave programerski centar i stvore mesto gde i stranci žele da dođu - i u tome su uspeli 37% 😄, kaže jedan od osnivača. Šta posetioce čeka ove godine?

Kultura 2.0

Kako je ‘Game of Thrones’ zauvek promenio našu popularnu kulturu

Nakon pauze od tačno 595 dana imamo priliku da se ponovo susretnemo sa likovima iz knjiga Džordža R.R. Martina i uplovimo u svet Vesterosa gde će armije živih i mrtvih napokon odmeriti snage. Da li će naši životi nakon toga biti isti?

Karijere

BBICC 2019: Razmišljajte o budućnosti poslovanja, ali već danas

Proteklog vikenda održana je završnica studentskog takmičenja BBICC na kojem je 20 timova sa svetskih univerziteta predstavilo svoja rešenja. Zadatke studije slučaja postavile su kompanije Coca Cola, TeleGroup i Saga New Frontier Group.

Startapi i poslovanje

Wolt od danas u Beogradu – pratite dostavu vaše klope putem aplikacije (baš kao Uber)

Wolt, finski startap koji spaja restorane i korisnike koji poručuju hranu za dostavu, od danas počinje sa radom u Beogradu. Glavna prednost aplikacije jeste to što korisnici mogu da prate svoju porudžbinu od trenutka kada kuvar počne sa pripremom, pa sve dok im kurir ne pozvoni na vrata.

Internet marketing

Radionica naprednog Content Marketinga ponovo u Beogradu – ‘early bird’ karte do 15. maja!

Usled velikog interesovanja, pripremili smo još jedno izdanje radionice naprednog 'content marketinga'. Profesionalci, čekamo vas 27. maja u Beogradu!