Osnivači napuštaju Instagram: Šta to znači za njegovu budućnost?

Osnivači napuštaju Instagram: Šta to znači za njegovu budućnost?

Osnivači Instagrama najavili su da će napustiti kompaniju u narednim nedeljama. Da li su pred nama nove promene na ovoj društvenoj mreži koje bi Facebook kao vlasnik iste, mogao da uvede?

Za sada je još rano reći da bi u narednom periodu mogli da vidimo potpuno drugačiji Instagram u odnosu na onaj koji danas poznajemo. Ipak, realna je opcija da će odlazak osnivača ove društvene mreže staviti pred Facebook veliki izazov koji bi mogao da rezultira novom politikom vođenja mreže za deljenje fotografija.

Kevin Sistrom CEO i Majk Kriger CTO, obavestili su u ponedeljak zaposlene koji vode ovu društvenu mrežu i čelne ljude Facebooka njihov plan da napuste kompaniju, piše The New York Times koji je do ove informacije došao zahvaljujući izvorima ljudi koji su dobro upoznati sa situacijom, a koji su nastojali da zadrže svoju anonimnost.

Sudeći prema određenim informacijama koje prenosi Recode, jedan od razloga odlaska Majka i Kevina sa čelnih pozicija jeste nezadovoljstvo koje se ogleda u sve većem uticaju i mešanju Marka Zuckerberga u poslovne procese i funkcionisanje tima koji stoji iz Instagrama.

Nesumnjivo je kako vremenom Instagram postaje sve sličniji Facebooku, donoseći neko novo iskustvo korisnicima koje se razlikuje od one inicijalne ideje koju su na početku postavili pomenuti osnivači. Štaviše, ovaj trend će se sigurno nastaviti i u budućnosti, što je na kraju i krucijalan razlog za odlazak ljudi koji su i stvorili popularnu aplikaciju.

Kormilo u rukama Marka Zuckerberga

Iako je Kevinu i Majku poželeo sve najbolje u nastavku karijera, Mark Zuckerberg sigurno ne može da sedi skrštenih ruku, posebno u periodu kada se Facebook suočava sa najvećom krizom u svojih 14 godina postojanja. Uz sve to, ljudi koji su stvorili Instagram sada odlaze, ostavljajući veliki izazov za vodeće ljude Facebooka kada je reč o upravljanju pomenutom mrežom.

Još od 2012. godine nakon kupovine Instagrama od strane Facebooka za milijardu dolara, mnogi su govorili da je ovo jedna od najuspešnijih akvizicija kompanije. Tako se i zaista ispostavilo s obzirom na to da se Instagram veoma brzo razvijao kao platforma, uvodeći nove alate i funkcije, među kojima su i dnevne priče kao novi format, duži video snimci, pogodnosti za biznise i ostalo.

Ukoliko bude želeo da zadrži veliki broj korisnika Instagrama, Facebook će veoma promišljeno morati da vremenom unapređuje sistem koji zahvaljujući svojim kvalitetima i dizajnom mora da ostane prepoznatljiv korisnicima – kao i do sada.

Pred Facebookom stoji veliki broj izazova

Jedan od najbitnijih poteza koji sledi u kompaniji iz Menlo Parka jeste odluka o postavljanju novog lidera Instagrama koji može da zameni Majka i Kevina sa ulogom da vodi tim koji je glavni zamajac društvene mreže, što će predstavljati težak zadatak.

Budućnost Instagrama sada je u rukama vodećih ljudi Facebooka koji verovatno neće odstupati od ustaljenih formi, ali nije isključeno da u narednom periodu dočekamo update aplikacije koja bi mogla da donese neočekivane i neželjene efekte.

Ukoliko do neplaniranih poteza sa novim promenama i dođe, to sa sobom povlači i lančanu reakciju koja bi se posebno odrazila na osetljive brendove i influensere koji uzajamno sarađuju, kako u svetu, tako i u našem regionu – gde ima sve više novih kampanja upravo na Instagramu.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Gaming

Preko 10 miliona ljudi preuzelo je igru srpsko-švedskog studija Sozap – a za domaći tim to je samo početak

Armed Heist je 'mobile' igra studija Sozap i verovatno je najviše preuzimana igra bilo kog domaćeg studija južno od Beograda. Sa predstavnicima niškog ogranka ove gejming kompanije razgovaramo o pomenutoj igri i planovima za budućnost.

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.