Osnivači napuštaju Instagram: Šta to znači za njegovu budućnost?

Osnivači napuštaju Instagram: Šta to znači za njegovu budućnost?

Osnivači Instagrama najavili su da će napustiti kompaniju u narednim nedeljama. Da li su pred nama nove promene na ovoj društvenoj mreži koje bi Facebook kao vlasnik iste, mogao da uvede?

Za sada je još rano reći da bi u narednom periodu mogli da vidimo potpuno drugačiji Instagram u odnosu na onaj koji danas poznajemo. Ipak, realna je opcija da će odlazak osnivača ove društvene mreže staviti pred Facebook veliki izazov koji bi mogao da rezultira novom politikom vođenja mreže za deljenje fotografija.

Kevin Sistrom CEO i Majk Kriger CTO, obavestili su u ponedeljak zaposlene koji vode ovu društvenu mrežu i čelne ljude Facebooka njihov plan da napuste kompaniju, piše The New York Times koji je do ove informacije došao zahvaljujući izvorima ljudi koji su dobro upoznati sa situacijom, a koji su nastojali da zadrže svoju anonimnost.

Sudeći prema određenim informacijama koje prenosi Recode, jedan od razloga odlaska Majka i Kevina sa čelnih pozicija jeste nezadovoljstvo koje se ogleda u sve većem uticaju i mešanju Marka Zuckerberga u poslovne procese i funkcionisanje tima koji stoji iz Instagrama.

Nesumnjivo je kako vremenom Instagram postaje sve sličniji Facebooku, donoseći neko novo iskustvo korisnicima koje se razlikuje od one inicijalne ideje koju su na početku postavili pomenuti osnivači. Štaviše, ovaj trend će se sigurno nastaviti i u budućnosti, što je na kraju i krucijalan razlog za odlazak ljudi koji su i stvorili popularnu aplikaciju.

Kormilo u rukama Marka Zuckerberga

Iako je Kevinu i Majku poželeo sve najbolje u nastavku karijera, Mark Zuckerberg sigurno ne može da sedi skrštenih ruku, posebno u periodu kada se Facebook suočava sa najvećom krizom u svojih 14 godina postojanja. Uz sve to, ljudi koji su stvorili Instagram sada odlaze, ostavljajući veliki izazov za vodeće ljude Facebooka kada je reč o upravljanju pomenutom mrežom.

Još od 2012. godine nakon kupovine Instagrama od strane Facebooka za milijardu dolara, mnogi su govorili da je ovo jedna od najuspešnijih akvizicija kompanije. Tako se i zaista ispostavilo s obzirom na to da se Instagram veoma brzo razvijao kao platforma, uvodeći nove alate i funkcije, među kojima su i dnevne priče kao novi format, duži video snimci, pogodnosti za biznise i ostalo.

Ukoliko bude želeo da zadrži veliki broj korisnika Instagrama, Facebook će veoma promišljeno morati da vremenom unapređuje sistem koji zahvaljujući svojim kvalitetima i dizajnom mora da ostane prepoznatljiv korisnicima – kao i do sada.

Pred Facebookom stoji veliki broj izazova

Jedan od najbitnijih poteza koji sledi u kompaniji iz Menlo Parka jeste odluka o postavljanju novog lidera Instagrama koji može da zameni Majka i Kevina sa ulogom da vodi tim koji je glavni zamajac društvene mreže, što će predstavljati težak zadatak.

Budućnost Instagrama sada je u rukama vodećih ljudi Facebooka koji verovatno neće odstupati od ustaljenih formi, ali nije isključeno da u narednom periodu dočekamo update aplikacije koja bi mogla da donese neočekivane i neželjene efekte.

Ukoliko do neplaniranih poteza sa novim promenama i dođe, to sa sobom povlači i lančanu reakciju koja bi se posebno odrazila na osetljive brendove i influensere koji uzajamno sarađuju, kako u svetu, tako i u našem regionu – gde ima sve više novih kampanja upravo na Instagramu.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Digitalni mediji

Kako da napravite podcast zbog kojeg nećete morati da prodate bubreg?

Šta morate da znate ukoliko želite da se upustite u avanturu zvanu podcast?

Startapi i poslovanje

Dejan Nikolić (Content Insights): Publika jednom mediju ne sme da bude inventar koji prodaje oglašivačima

U eri kada Facebook, Amazon i Google drže 70% budžeta za digital, kako se mediji mogu izboriti za svoj kolač? Jednostavno - moraju da promene način na koji su do sada poslovali.

Mobilno

Šta za domaće korisnike znači Google-Huawei situacija?

Veliku cenu trgovinskog rata između Sjedinjenih Američkih Država i Kine moraće da plati kompanija Huawei sa kojom Google ovih dana prekida saradnju. Otkrivamo šta to znači za korisnike uređaja ove kineske kompanije.

Propustili ste

Internet marketing

Nagrade možda nisu merilo uspeha, ali nisu loše ukoliko ste agencija koja želi da bira klijente

Kako Ovation BBDO gleda na nagrade iz prethodnog perioda i da li su one rezultovale povećanjem obima posla? Na pitanja Netokracije odgovara Nikola Parun, Head of PR & Digital u ovoj beogradskoj agenciji.

Startapi i poslovanje

BioSense lansirao PARSEC program poslovne akceleracije – ukupna vrednost fonda €2,5 miliona

Kako bi startapima i drugim malim i srednjim preduzećima omogućili pristup neophodnom kapitalu, znanju, tržištima i tehnologiji, evropski projekat PARSEC nudi biznis akceleraciju za tehnološke proizvode i inovacije iz tri sektora: prehrana, energija i životna sredina.

Startapi i poslovanje

EY na #CXZG: Zašto konsultantske kuće ulaze u oblast korisničkog iskustva?

Korisničko iskustvo postaje veći 'buzzword' od digitalne transformacije - toliki da i konsultantske kuće ulaze u ovu oblast. Više o tome razgovaramo sa predstavnicima EY-a u Hrvatskoj.

Internet marketing

Effie 2019: Ove godine bez zlatnog priznanja, agencija Ovation BBDO osvojila najviše nagrada

Na ceremoniji koja je održana u Ateljeu 212, sinoć su dodeljene četiri srebrne i četiri bronzane Effie nagrade za najefektivnije marketinške kampanje koje su realizovane u Srbiji tokom prošle godine.

Startapi i poslovanje

Damjan Geber: Edukacijom o značaju CX-a u fizičkom prostoru, stvaramo konkurentnije tržište

Dizajn je jedan od ključnih elemenata u procesu kreiranja kvalitetnog korisničkog iskustva u 'offline' prodavnicama ali i kancelarijama kompanija. O značaju arhitekture prostora sa poslovne strane, razgovaramo sa Damjanom Geberom, direktorom agencije Brigada.

Startapi i poslovanje

Branko Milutinović: Ne stajemo dok Nordeus ne postane sinonim za fudbalski ekosistem

U kom smeru ide Nordeus? Zašto su se preselili u novu zgradu i da li zapošljavaju? Na kojim to igrama trenutno rade? Na ova i druga pitanja odgovara Branko Milutinović, direktor i jedan od osnivača najuspešnijeg srpskog gejm studija.