Stefan Trienen iz Gugla: 69% putnika očekuje informacije prilagođene upravo njima na vašem sajtu

Stefan Trienen iz Gugla: 69% putnika očekuje informacije prilagođene upravo njima na vašem sajtu

Zahvaljujući veštačkoj inteligenciji i naprednim servisima iz Gugla, korisničko iskustvo podignuto je na značajno viši i kvalitetniji nivo - posebno kada govorimo o planiranju putovanja.

Na jedanaestom Weekend media festivalu publika je imala priliku da posluša korisno predavanje Stefana Trienena koji dolazi iz odseka kompanije Gugl u Nemačkoj. Predavanjem na temu „Marketing in the age of Assistence from a Travel perspective“, ovaj stručnjak je predstavio kako iz Gugla gledaju na eru personalizacije i automatizacije digitalnih servisa.

Nije tajna da je industrija putovanja jedna od pionira kada je reč o primeni savremenih tech rešenja koji se zasnivaju na predviđanju zahteva korisnika, što u velikoj meri ostavlja mnogo prostora za napredak i dalje usavršavanje.

Dominacija IoT rešenja i veštačke inteligencije tek stiže

„Gordon Mur, jedan od osnivača kompanije Intel, rekao je da će se na svakih osam meseci pojačavati snaga računara i komponenata. To je sada možda i češće nego što mislimo, dok isto važi i za druge industrije„, rekao je Stefan, dodavši sledeće:

Digitalna revolucija je došla do mnogih industrija. Uzmite samo za primer mobilne telefone. Već 2013. godine, gotovo svi ili većina ljudi su posedovali pametne ili obične telefone. Ekspanzija tih uređaja menjala nas je kao korisnike, naše živote, svakodnevnicu i navike – a zahvaljujući kojima smo i prihvatili različita tech rešenja i servise.

Prema njegovim rečima, očekivanja korisnika i kupaca su najveća do sada i ima dosta prostora da raste u budućnosti. Štaviše, moderni korisnik ima tri važne karakteristike, a to su znatiželjnost, zahtevi i nestrpljenje. „Korisnici danas hoće da budu tretirani individualno i da konzumiraju sadržaj koji je personalizovan a to im treba omogućiti“.

Tome u prilog najbolje govori podatak da 69% putnika očekuje prilagođene informacije bazirane na osnovu njihovih ličnih interesovanja ili prošlih aktivnosti na sajtu ili aplikaciji. Trienen između ostalog dodaje:

Korisnik danas očekuje da stvari budu rešene što pre, te je brzina veoma važna. Ukoliko ne može da rezerviše hotel odmah, traže se druga rešenja koja su pouzdanija i brža. Ono što ja očekujem u ovom procesu jeste dominacija IoT rešenja i veštačke inteligencije koji će biti glavni deo inteligentnih digitalnih asistenata i servisa.

Google Flights je na primer jedan od nezaobilaznih servisa za sve koji svoje putovanje rezervišu putem Interneta. Lansiran je 2011. godine, a od tada je znatno unapređen.

Neke industrije nisu spremne za moderne korisnike

Kako je kompanija iz Mountain View-a jedna od vodećih u implementaciji tehnoloških rešenja, Stefan je bio iskren sa publikom u Rovinju, rekavši da je misija Gugla da bude mesto od poverenja – gde putnici dolaze do relevantnih informacija kako bi doneli brže i kvalitetnije odluke.

Upravo iz tih razloga, kompanija je razvila takozvani Google Travel Vertical Search koji generiše sve relevantne informacije o hotelu (ili drugom smeštajnom objektu) sa desne strane pretrage, poput fotografija, web sajta, cenama i opcije za rezervaciju smeštaja. Prema Tainenovim rečima, deset plavih linkova više nije dovoljno, jer ljudi jednostavno hoće sve važne informacije odmah na početku.

Sve ovo je rezultovalo da Gugl, kroz web ili aplikaciju u potpunosti ispuni osnovna četiri koraka putnika: istraživanje, planiranje, odluku i rezervaciju.

Na samom kraju predavanja, Stefan jasno napominje da neke industrije i dalje nisu spremne za moderne i napredne korisnike, pa to i dalje predstavlja problem. „Ono što ja očekujem u narednom periodu kada je reč o promenama jeste ekspanzija glasovne pretrage i implementacija što boljeg personalizovanog iskustva, jer ako korisnicima pružimo vrednost, oni će se uvek vraćati“, zaključio je na kraju Trienen.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Godina u kojoj smo uništili srpski IT

Da, pričam o izmenama zakonskih regulativa vezanih za porez na dohodak građana. Po ko zna koji put imamo šansu da uradimo nešto veliko i sami uprskamo, kao reprezentacija u fudbalu.

Mobilno

Google i u Beogradu omogućio pregled javnog gradskog prevoza!

Google Maps od danas su konačno omogućile korisnicima u Beogradu da na svojim pametnim telefonima dobiju uvid u kretanje gradskog prevoza, cene karte i druge bitne informacije o GSP-u.

Kultura 2.0

Mogu li dva prijatelja iz IT-ja pozicionirati Srbiju na mapi evropskih biciklista – kroz projekat Serbia Upside Down?

Dvojica kolega i prijatelja koji rade u IT industriji svoju ljubav prema biciklizmu i putovanjima spojili su u projekat pod nazivom 'Serbia Upside Down'. Njihova ideja je da se kroz velike biciklističke ture u Srbiji naša zemlja približi njihovim kolegama IT-jevcima iz Zapadne Evrope kao vredno turističko mesto. O čemu se tu zapravo radi?

Propustili ste

Gaming

Igre niškog gaming studija Peaksel preuzete su više od 300 miliona puta, a njihov kvalitet prepoznao je i Google

Niški gejming studio Peaksel može se pohvaliti sa čak 330 miliona preuzimanja svojih igara sa poznatih prodavnica kao što su App Store i Google Play. Ovo je njihova priča.

Ekskluzivno

Ako želimo dalji rast srpskog startap ekosistema, potrebna nam je podrška institucija – pokazuje Startap skener

Srpski startap ekosistem, iako je i dalje po veličini, resursima i iskustvu mali i nalazi se tek u prvoj fazi razvoja, jedan je od najbrže rastućih u odnosu na ekosisteme koji se nalaze u istoj fazi - zaključak je istraživanja Startap skener. Šta moramo promeniti kako bismo održali taj rast?

Startapi i poslovanje

Startap Shyft zahvaljujući development timu u Srbiji podigao investiciju od $15 miliona

Kalifornijski startap Shyft podigao je Serija A investiciju u iznosu od 15 miliona dolara što je, gledano sa lokalnog stanovišta, posebno važno jer se njegov kompletan development tim nalazi upravo u Srbiji.

Kultura 2.0

Razumete podatke koji objašnjavaju zašto ljudi odlaze iz Srbije? Prijavite se na konkurs čiji je nagradni fond 40.000 dolara

UNDP i UNFPA su pripremili nagradni fond od 40.000 dolara za timove koji predlože inovativna rešenja koja doprinose razumevanju izazova koje donosi depopulacija.

Startapi i poslovanje

Kako je srpski Agremo od troje ljudi postao kompanija koja digitalizuje poljoprivredu za 2.000 korisnika širom sveta

Imati efikasnu poljoprivredu danas znači imati 'tech' rešenja koja pomažu agronomima da uz pomoć detaljnih analiza preciznije obrađuju i održavaju svoje parcele. Jedno od tih savremenih rešenja dolazi iz kompanije Agremo, o čijem smo poslovanju razgovarali sa osnivačem.

Kultura 2.0

Da li je moguće sprečiti izgaranje na poslu – pitali smo HR-a, psihologa i direktora

Uhvatite li sebe da se osećate umorno, iscrpljeno, nemotivisano, ne spavate dovoljno, opada vam imunitet i sve to samo kada pomislite na posao koji vas čeka? U tekstu koji sledi pokušavamo da odgovorimo na pitanje kako da u 2020. godini ne dozvolite da do toga dođe.