Stefan Trienen iz Gugla: 69% putnika očekuje informacije prilagođene upravo njima na vašem sajtu

Stefan Trienen iz Gugla: 69% putnika očekuje informacije prilagođene upravo njima na vašem sajtu

Zahvaljujući veštačkoj inteligenciji i naprednim servisima iz Gugla, korisničko iskustvo podignuto je na značajno viši i kvalitetniji nivo - posebno kada govorimo o planiranju putovanja.

Na jedanaestom Weekend media festivalu publika je imala priliku da posluša korisno predavanje Stefana Trienena koji dolazi iz odseka kompanije Gugl u Nemačkoj. Predavanjem na temu „Marketing in the age of Assistence from a Travel perspective“, ovaj stručnjak je predstavio kako iz Gugla gledaju na eru personalizacije i automatizacije digitalnih servisa.

Nije tajna da je industrija putovanja jedna od pionira kada je reč o primeni savremenih tech rešenja koji se zasnivaju na predviđanju zahteva korisnika, što u velikoj meri ostavlja mnogo prostora za napredak i dalje usavršavanje.

Dominacija IoT rešenja i veštačke inteligencije tek stiže

„Gordon Mur, jedan od osnivača kompanije Intel, rekao je da će se na svakih osam meseci pojačavati snaga računara i komponenata. To je sada možda i češće nego što mislimo, dok isto važi i za druge industrije„, rekao je Stefan, dodavši sledeće:

Digitalna revolucija je došla do mnogih industrija. Uzmite samo za primer mobilne telefone. Već 2013. godine, gotovo svi ili većina ljudi su posedovali pametne ili obične telefone. Ekspanzija tih uređaja menjala nas je kao korisnike, naše živote, svakodnevnicu i navike – a zahvaljujući kojima smo i prihvatili različita tech rešenja i servise.

Prema njegovim rečima, očekivanja korisnika i kupaca su najveća do sada i ima dosta prostora da raste u budućnosti. Štaviše, moderni korisnik ima tri važne karakteristike, a to su znatiželjnost, zahtevi i nestrpljenje. „Korisnici danas hoće da budu tretirani individualno i da konzumiraju sadržaj koji je personalizovan a to im treba omogućiti“.

Tome u prilog najbolje govori podatak da 69% putnika očekuje prilagođene informacije bazirane na osnovu njihovih ličnih interesovanja ili prošlih aktivnosti na sajtu ili aplikaciji. Trienen između ostalog dodaje:

Korisnik danas očekuje da stvari budu rešene što pre, te je brzina veoma važna. Ukoliko ne može da rezerviše hotel odmah, traže se druga rešenja koja su pouzdanija i brža. Ono što ja očekujem u ovom procesu jeste dominacija IoT rešenja i veštačke inteligencije koji će biti glavni deo inteligentnih digitalnih asistenata i servisa.

Google Flights je na primer jedan od nezaobilaznih servisa za sve koji svoje putovanje rezervišu putem Interneta. Lansiran je 2011. godine, a od tada je znatno unapređen.

Neke industrije nisu spremne za moderne korisnike

Kako je kompanija iz Mountain View-a jedna od vodećih u implementaciji tehnoloških rešenja, Stefan je bio iskren sa publikom u Rovinju, rekavši da je misija Gugla da bude mesto od poverenja – gde putnici dolaze do relevantnih informacija kako bi doneli brže i kvalitetnije odluke.

Upravo iz tih razloga, kompanija je razvila takozvani Google Travel Vertical Search koji generiše sve relevantne informacije o hotelu (ili drugom smeštajnom objektu) sa desne strane pretrage, poput fotografija, web sajta, cenama i opcije za rezervaciju smeštaja. Prema Tainenovim rečima, deset plavih linkova više nije dovoljno, jer ljudi jednostavno hoće sve važne informacije odmah na početku.

Sve ovo je rezultovalo da Gugl, kroz web ili aplikaciju u potpunosti ispuni osnovna četiri koraka putnika: istraživanje, planiranje, odluku i rezervaciju.

Na samom kraju predavanja, Stefan jasno napominje da neke industrije i dalje nisu spremne za moderne i napredne korisnike, pa to i dalje predstavlja problem. „Ono što ja očekujem u narednom periodu kada je reč o promenama jeste ekspanzija glasovne pretrage i implementacija što boljeg personalizovanog iskustva, jer ako korisnicima pružimo vrednost, oni će se uvek vraćati“, zaključio je na kraju Trienen.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Vlada najavila kraj angažovanju paušalaca na puno radno vreme – kompanijama koje ih zaposle slede olakšice od 70%

Angažovanje preduzetnika za poslove koji bi suštinski trebalo da spadaju u domen klasičnog radnog odnosa predmet je upravo predstavljenih izmena Zakona o porezu na dohodak građana i Zakona o doprinosima za obavezno socijalno osiguranje. Izmene stupaju na snagu 1. januara 2020. godine.

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

Internet marketing

Za srpske agencije jedan SoMo Borac – McCann osvojio nagradu u kategoriji Digitalni Mix

Dobitnici nagrade SoMo Borac za najbolje marketinške kampanje proglašeni su tokom drugog dana Weekend Media Festivala. Predstavnici iz Srbije pobedili su samo u kategoriji Digital Mix, gde su pobedu odneli Drive i McCann Beograd, dok su finalisti u drugim kategorijama bili i Communis i Fullhouse Ogilvy.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Osnovano udruženje ‘Novi Taksi’ čiju će aplikaciju napraviti kompanija CarGo – nazire li se rešenje spora?

Kompanija CarGo Technologies i predsednik novoformiranog udruženja 'Novi taksi' potpisali su danas memorandum kojim se ova tehnološka kompanija obavezala da će napraviti aplikaciju za novu taksi firmu u Srbiji.

Tehnologija

Kosta Andrić: Vreme novih poslovnih modela za domaće kompanije nije nešto što se čeka – već je tu

Koji su to alternativni biznis modeli koji će kompanije koje posluju na domaćem tržištu učiniti relevantnim u budućnosti? Da li su one uopšte spremne na taj korak? Odgovore nam daje Kosta Andrić, Managing Partner organizacije ICT Hub, koja i ove godine 22. oktobra organizuje Corporate Innovation Conference.

E-commerce

Aplikacija 60seconds omogućava vam da kupujete u omiljenim prodavnicama – po cenama koje sami odredite

Ako bismo vam rekli da određeni proizvod možete kupiti 'online' po ceni koju sami dogovorite sa brendom mislili biste da vas lažemo, zar ne? Ipak, aplikacija 60seconds nudi upravo tu mogućnost, a o čemu se zapravo radi i kako ona funkcioniše, razgovarali smo sa suosnivačem ovog servisa.

Kolumna

Digitalna transformacija banaka nije samo kreiranje aplikacije – to je promena načina razmišljanja

Kada se u jednoj rečenici nađu reči digitalizacija i banka, prva asocijacija je, naravno, Internet bankarstvo. I Internet zaista jeste možda i najznačajniji deo infrastrukture digitalizacije. Da li u tim uslovima tradicionalno bankarstvo uopšte može da opstane?

Netokracija

OMGcommerce ponovo u Beogradu: 20. novembra odgovaramo na pitanja koja najviše muče domaće e-trgovce

Treću godinu zaredom Netokracija Srbija organizuje OMGcommerce Beograd. Ove godine bavimo se novom regulativom koja bi trebalo da unapredi poslovanje web trgovaca u Srbiji, ali i novim digitalnim proizvodima koji aktivno oblikuju našu digitalnu ekonomiju.

Startapi i poslovanje

Fond za inovacionu delatnost dodeljuje bespovratno €380.000 – prijavite svoje inovativne projekte

Fond za inovacionu delatnost raspisao je danas javni poziv za dodelu bespovratnih sredstava u ukupnom iznosu od 380.000 evra za razvoj inovativnih proizvoda, usluga i tehnologija kroz Program ranog razvoja i Program saradnje nauke i privrede.