Stefan Trienen iz Gugla: 69% putnika očekuje informacije prilagođene upravo njima na vašem sajtu

Stefan Trienen iz Gugla: 69% putnika očekuje informacije prilagođene upravo njima na vašem sajtu

Zahvaljujući veštačkoj inteligenciji i naprednim servisima iz Gugla, korisničko iskustvo podignuto je na značajno viši i kvalitetniji nivo - posebno kada govorimo o planiranju putovanja.

Na jedanaestom Weekend media festivalu publika je imala priliku da posluša korisno predavanje Stefana Trienena koji dolazi iz odseka kompanije Gugl u Nemačkoj. Predavanjem na temu „Marketing in the age of Assistence from a Travel perspective“, ovaj stručnjak je predstavio kako iz Gugla gledaju na eru personalizacije i automatizacije digitalnih servisa.

Nije tajna da je industrija putovanja jedna od pionira kada je reč o primeni savremenih tech rešenja koji se zasnivaju na predviđanju zahteva korisnika, što u velikoj meri ostavlja mnogo prostora za napredak i dalje usavršavanje.

Dominacija IoT rešenja i veštačke inteligencije tek stiže

„Gordon Mur, jedan od osnivača kompanije Intel, rekao je da će se na svakih osam meseci pojačavati snaga računara i komponenata. To je sada možda i češće nego što mislimo, dok isto važi i za druge industrije„, rekao je Stefan, dodavši sledeće:

Digitalna revolucija je došla do mnogih industrija. Uzmite samo za primer mobilne telefone. Već 2013. godine, gotovo svi ili većina ljudi su posedovali pametne ili obične telefone. Ekspanzija tih uređaja menjala nas je kao korisnike, naše živote, svakodnevnicu i navike – a zahvaljujući kojima smo i prihvatili različita tech rešenja i servise.

Prema njegovim rečima, očekivanja korisnika i kupaca su najveća do sada i ima dosta prostora da raste u budućnosti. Štaviše, moderni korisnik ima tri važne karakteristike, a to su znatiželjnost, zahtevi i nestrpljenje. „Korisnici danas hoće da budu tretirani individualno i da konzumiraju sadržaj koji je personalizovan a to im treba omogućiti“.

Tome u prilog najbolje govori podatak da 69% putnika očekuje prilagođene informacije bazirane na osnovu njihovih ličnih interesovanja ili prošlih aktivnosti na sajtu ili aplikaciji. Trienen između ostalog dodaje:

Korisnik danas očekuje da stvari budu rešene što pre, te je brzina veoma važna. Ukoliko ne može da rezerviše hotel odmah, traže se druga rešenja koja su pouzdanija i brža. Ono što ja očekujem u ovom procesu jeste dominacija IoT rešenja i veštačke inteligencije koji će biti glavni deo inteligentnih digitalnih asistenata i servisa.

Google Flights je na primer jedan od nezaobilaznih servisa za sve koji svoje putovanje rezervišu putem Interneta. Lansiran je 2011. godine, a od tada je znatno unapređen.

Neke industrije nisu spremne za moderne korisnike

Kako je kompanija iz Mountain View-a jedna od vodećih u implementaciji tehnoloških rešenja, Stefan je bio iskren sa publikom u Rovinju, rekavši da je misija Gugla da bude mesto od poverenja – gde putnici dolaze do relevantnih informacija kako bi doneli brže i kvalitetnije odluke.

Upravo iz tih razloga, kompanija je razvila takozvani Google Travel Vertical Search koji generiše sve relevantne informacije o hotelu (ili drugom smeštajnom objektu) sa desne strane pretrage, poput fotografija, web sajta, cenama i opcije za rezervaciju smeštaja. Prema Tainenovim rečima, deset plavih linkova više nije dovoljno, jer ljudi jednostavno hoće sve važne informacije odmah na početku.

Sve ovo je rezultovalo da Gugl, kroz web ili aplikaciju u potpunosti ispuni osnovna četiri koraka putnika: istraživanje, planiranje, odluku i rezervaciju.

Na samom kraju predavanja, Stefan jasno napominje da neke industrije i dalje nisu spremne za moderne i napredne korisnike, pa to i dalje predstavlja problem. „Ono što ja očekujem u narednom periodu kada je reč o promenama jeste ekspanzija glasovne pretrage i implementacija što boljeg personalizovanog iskustva, jer ako korisnicima pružimo vrednost, oni će se uvek vraćati“, zaključio je na kraju Trienen.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

E-commerce

Mesec dana kasnije i dalje ne znamo gde su naši Aliexpress paketi – ali barem imamo neke odgovore

Enigma zvana AliExpress poštarina za Srbiju, podelila je mišljenja mnogih kupaca, organizacija i svih ostalih koji se za ovu temu zanimaju. Iako je razloga za astronomsko poskupljenje poštarine mnogo, neki odgovornost prebacuju na Poštu, drugi na avio prevoz i kineske trgovce, ali se ipak čini da je istina 'negde tamo'. Mi smo na osnovu svih dosadašnjih podataka pokušali da rešimo misteriju.

Startapi i poslovanje

Najavljene nove mere za pomoć privredi – država plaća 60% minimalca i odlaže plaćanje poreza i doprinosa

Preduzetnici i zaposleni u mikro, malim i srednjim preduzećima u julu i avgustu dobiće dodatnu ekonomsku pomoć države usled krize izazvane epidemijom korona virusa - plaćanje 60% od minimalca u julu i avgustu, odlaganje plaćanja poreza i doprinosa za mesec dana, a najavljen je i novi projekat 'Moja prva plata'.

Office Talks Podcast

Gde su naši AliExpress paketi?

Šestu epizodu Netokracijinog Office Talks podcasta obeležio je razgovor o trenutnim dešavanjima sa astronomskim poskupljenjem poštarine sa sajta AliExpress. Mi smo pokušali da analiziramo šta je tačno dovelo do ovog problema koji je u velikoj meri pogodio sve one koji kupuju sa ove poznate online prodavnice.

Propustili ste

Kultura 2.0

Serbia Business Run nastavlja sa aktivnim tim bildingom u kojem zbližava kolege – ovaj put kroz ‘online’ trku

Peto izdanje Serbia Business Run, serije poslovnih trka i najveći sportsko-kompanijski događaj u Srbiji, održaće se u septembru 2020. godine - ovoga puta 'online'. Kako izgleda trka u ovom potpuno drugačijem formatu, otkriva nam direktor ove organizacije.

Društvene mreže

Ima li oglašavanja van Facebook platformi?

Možda ste primetili kako pojedini brendovi nisu bili prisutni na vašem Instagram i Facebook feedu tokom jula. To me je navelo na razmišljanje, a šta da se sutra probudimo i da Facebook i Instagram ne postoje, šta onda?

Office Talks Podcast

Kako je KK Crvena Zvezda osvojila Evropu najboljom marketing strategijom

Košarkaška Evroliga nije se zasnivala samo na utakmicama u sportskim halama, već i na jednom sasvim drugačijem terenu - u pitanju je digitalni marketing u sportu.

Gaming

Šest godina od Astroids igre i srpski studio Superverse osvaja Steam sa novim naslovom!

Pre šest godina studio Superverse Industries, tada još pod nazivom Industry Entertainment, predstavio je svoju novu igru - Astroids, koja je kasnije postala Superverse, a sa kojom je ovaj game development studio iz Srbije zabeležio uspeh. Mi smo sa osnivačima razgovarali kako je izgledao put od prvog naslova 2002. godine pa sve do jedne uspešne igre na platformi Steam.

E-commerce

Novi vodiči za sigurnu Internet trgovinu pomažu početnicima da kupuju ‘online’

Za potrošače koji još uvek nisu upoznati sa Internet trgovinom, Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija i USAID obezbedili su digitalne vodiče koji nastoje da korisnicima objasne sve prednosti 'online' kupovine i edukuju ih o toj aktivnosti.

Startapi i poslovanje

City Expert uvodi beskontaktno gledanje nekretnina – direktno sa vlasnikom putem video poziva

Kako bi dodatno osigurali bezbednost svojih korisnika i klijenata usled COVID-19 pandemije, agencija City Expert uvela je mogućnost beskontaktnog pregleda nekretnina putem video poziva između zainteresovanih korisnika i vlasnika.