Sve o prednostima virtuelne realnosti na DaFED okupljanju

Sve o prednostima virtuelne realnosti na četrdeset i sedmom DaFED okupljanju u Novom Sadu

Četrdeset i sedmo DaFED okupljanje zakazano je za sredu, 7. septembra s početkom od 18 časova u prostorijma Amfiteatra centralne zgrade Univerziteta u Novom Sadu. Prisutni će tako dobiti priliku da slušaju predavanja na temu virtuelne realnosti o čemu će im detaljno govoriti stručni predavači poput Vitomira Jevremovića iz kompanije Digital Mind i Nebojše Zaklana koji dolazi iz Case 3D kreativnog studija.

da-fed-

Naime, Vitomir je vlasnik i osnivač kompanije Digital Mind koja se bavi primenom interaktivnih i digitalnih tehnologija u kulturi, edukaciji, zabavnoj industriji i marketingu. Učestvovao je na realizaciji brojnih projekata u oblasti produkcije digitalnih sadržaja kako u kulturi, tako i u video i softverskoj industriji, a takođe autor je projekata kao što su Virtual Reality muzej Nikole Tesle, Virtuelni muzej Zorana Đinđića i drugo, te je vodio i projekat kreiranja prvog 3D animiranog filma o kikindskom mamutu i otvaranja prvog 3D bioskopa u Srbiji.

Publika će tokom predavanja na temu „Virtuelna Realnost uzvraća udarac“, od Vitomira moći da sazna više o utiscima, upotrebi, problemima, izradi sadržaja, promeni pristupa u komunikaciji, kao i o novim platformama koje nas očekuju već iduće godine kada je reč o VR-u.

Drugi predavač na pomenutom događaju, Nebojša Zaklan, stiže iz novosadskog kreativnog Case 3D studija gde radi kao art director. Nebojša inače poseduje preko petnaest godina u arhitektonskoj vizualizaciji i oblasti marketinga u arhitekturi i nekretninama, te je jedan od pionira u Srbiji u ovom polju, navodi se u saopštenju.

Prisustvo besplatno, prijavite se na vreme

Nebojša će prisutnima više govoriti o upotrebi VR tehnologija u real estate-u, te će biti i nešto više reči o tome kako virtuelna realnost menja pogled na prodaju i kupovinu nekretnina sada i u budućnosti. Pored toga, svi koji budu prisustvovali na predavanju, moći će da saznaju na koji način mogu kupiti svoj budući životni prostor, a da se ne pomere iz svoje sofe.

Iz organizacije podsećaju da je prisustvovanje na DaFED okupljanjima besplatno za sve zainteresovane, ali je zbog ograničenog kapaciteta prostora potrebno da svoje prisustvo potvrdite na zvaničnom sajtu gde se između ostalog može pronaći i više informacija o događaju.

DaFED su kao besplatan edukativni događaj namenjen zajednici podržale kompanije Vega IT Sourcing i Eton Digital.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

SEO i pretraga

Stiže Netokracijina edukacija o SEO trikovima – promo cene karata do 22. septembra!

Netokracija Srbija nastavlja sa organizacijom edukacija, a na red je došla ona o SEO trikovima. Želite da naučite tehnike koje garantuju uspeh na rezultatima pretraga? Čekamo vas 30. septembra u Beogradu!

Propustili ste

Internet marketing

Za srpske agencije jedan SoMo Borac – McCann osvojio nagradu u kategoriji Digitalni Mix

Dobitnici nagrade SoMo Borac za najbolje marketinške kampanje proglašeni su tokom drugog dana Weekend Media Festivala. Predstavnici iz Srbije pobedili su samo u kategoriji Digital Mix, gde su pobedu odneli Drive i McCann Beograd, dok su finalisti u drugim kategorijama bili i Communis i Fullhouse Ogilvy.

Kultura 2.0

Kuda ide muzički biznis u regionu i Srbiji – otkrivaju nam Rasta, Severina i Relja (Bassivity)

Muzika je odavno postala unosan biznis, a rastu ove industrije doprinose novi trendovi poput tehnologije produkcije pesama i spotova, streaming servisi ali i YouTube. Da li i naš region polako ulazi u moderni svet muzičkog biznisa?

Internet marketing

Zašto Dejv Birs kaže da kreativnost nije bogom dan talenat već stvar koju svako može da nauči?

Ovogodišnji Webiz Networking Night ugostiće nagrađivanog britanskog autora i govornika Dejva Birsa. Sa Dejvom razgovaram o tome kako nekonvencionalne stvari prodati šefu.

Netokracija

Kako do uspešnog Employer Branding ekosistema?

Marketari i HR menadžeri, spremite se – početkom oktobra vraća se Netokracijina Employer Branding konferencija! Kada 3. oktobra završite sa poslom pridružite nam se u ICT Hub-u gde ćemo govoriti o razvoju Employer Branding ekosistema u kompanijama. Čekamo vas!

Internet marketing

Kako su brendovi odigrali marketinšku utakmicu tokom Svetskog prvenstva u Kini?

Sa sportske strane svetsko prvenstvo u košarci želimo da zaboravimo što pre, ali sa marketinške strane priča je drugačija jer su brendovi ovaj put bili veoma aktivni. Ipak, da li su u potpunosti iskoristili 'hype' takmičenja u Kini?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?