SAP i Lufthansa u potrazi za Blockchain startapima

SAP i Lufthansa u potrazi za Blockchain startapima

Lufthansa i SAP udružili su snage i pokrenuli globalni konkurs Aviation Blockchain Challenge, sa idejom da privuku najtalentovanije Blockchain startape pružajući im okruženje za kreiranje i isprobavanje novih poslovnih modela avio industrije. Najbolje takmičare očekuju nagrade u vidu mentorisanja i rada na projektima sa kompanijom Lufthansa.

Blockchain tehnologija je prepoznata kao ona koja će doneti najviše promena i taj uticaj je već primetan u finansijskom sektoru, dok se u nekim industrijama tek očekuje primena ove tehnologije. O tome smo takođe pisali u detaljnoj analizi objavljenoj u avgustu prošle godine, kada smo detaljno objasnili šta je to Blockchain i kako funkcioniše.

Kombinacija inovativnog ekosistema i industrijske stručnosti koje ima Lufthansa i SAP Blockchain tehnologije i mentorstva omogućiće učesnicima da razvju svoje idejno rešenje koje ćete predstaviti donosiocima odluka u avio industriji. Povodom organizacije pomenutog Aviation Blockchain Challenge takmičenja, oglasio se i Deepak Krishnamurthy direktor strategije i zamenik izvršnog direktora kompanije SAP koji je tom prilikom istakao za medije:

Drago nam je da smo partneri kompanije Lufthansa na ovom uzbudljivom startap izazovu, koji će iznova definisati iskustvo putnika, operacije i nabavku u avio industriji uz blockchain tehnologiju. Uz SAP Leonardo Blockchain platformu i saradnju sa Lufthansom možemo da podržimo inovacije koje potencijalno mogu da transformišu celu industriju i način putovanja. 

Pravila takmičenja nalažu da idejna rešenja potencijalni učesnici mogu prijaviti u sledeće tri kategorije:

  • Traveler Challenge: Željeni ishod su idejna rešenja koja mogu da se odnose na bilo koji segment putovanja, pod uslovom da pružaju jasnu vrednost putnicima — od pojednostavljenog procesa rezervacije i kupovine karata do programa za podizanje lojalnosti prema avio kompaniji. Krajnji cilj je efikasnije i nesmetano putničko iskustvo.
  • Airline Challenge: Fokus je na idejnim rešenjima koja unapređuju operacije i procese vezane za avio industriju, takav primer bi bila optimizacija deljenja podataka unutar kompanije.
  • Supplier Challenge: Očekivanje žirija su idejna rešenja koja iznova definišu procese održavanja i nabavke u avio industriji – od praćenja dokumentacije i digitalizacije do transparentne verifikacije dokumenata.

Kako izgleda proces takmičenja?

Prva faza takmičenja podrazumeva slanje opisa Blockchain rešenja i prikazivanje njegove vrednosti. Bez obzira u kojoj je fazi razvoja, ideju možete poslati do 31. avgusta 2018. godine. Oni projekti koji prođu selekciju eksperata kompanija SAP i Lufthansa prelaze u sledeću fazu koja se naziva faza mentorstva, jer timovi dobijaju konsultantsku uslugu eksperata koji su fokusirani na to da ideju podignu na sledeći nivo razvoja.

Završna aktivnost podrazumeva predstavljanje rešenja na konferenciji Lufthansa Innovation Forum pred donosiocima odluka Lufthansa Grupe i SAP menadžmentom. Više informacija o nagradama, uslovima takmičenja i žiriju možete pronaći na zvaničnom sajtu Aviation Blockchain Challenge.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Gaming

Preko 10 miliona ljudi preuzelo je igru srpsko-švedskog studija Sozap – a za domaći tim to je samo početak

Armed Heist je 'mobile' igra studija Sozap i verovatno je najviše preuzimana igra bilo kog domaćeg studija južno od Beograda. Sa predstavnicima niškog ogranka ove gejming kompanije razgovaramo o pomenutoj igri i planovima za budućnost.

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.