SAP i Lufthansa u potrazi za Blockchain startapima

SAP i Lufthansa u potrazi za Blockchain startapima

Lufthansa i SAP udružili su snage i pokrenuli globalni konkurs Aviation Blockchain Challenge, sa idejom da privuku najtalentovanije Blockchain startape pružajući im okruženje za kreiranje i isprobavanje novih poslovnih modela avio industrije. Najbolje takmičare očekuju nagrade u vidu mentorisanja i rada na projektima sa kompanijom Lufthansa.

Blockchain tehnologija je prepoznata kao ona koja će doneti najviše promena i taj uticaj je već primetan u finansijskom sektoru, dok se u nekim industrijama tek očekuje primena ove tehnologije. O tome smo takođe pisali u detaljnoj analizi objavljenoj u avgustu prošle godine, kada smo detaljno objasnili šta je to Blockchain i kako funkcioniše.

Kombinacija inovativnog ekosistema i industrijske stručnosti koje ima Lufthansa i SAP Blockchain tehnologije i mentorstva omogućiće učesnicima da razvju svoje idejno rešenje koje ćete predstaviti donosiocima odluka u avio industriji. Povodom organizacije pomenutog Aviation Blockchain Challenge takmičenja, oglasio se i Deepak Krishnamurthy direktor strategije i zamenik izvršnog direktora kompanije SAP koji je tom prilikom istakao za medije:

Drago nam je da smo partneri kompanije Lufthansa na ovom uzbudljivom startap izazovu, koji će iznova definisati iskustvo putnika, operacije i nabavku u avio industriji uz blockchain tehnologiju. Uz SAP Leonardo Blockchain platformu i saradnju sa Lufthansom možemo da podržimo inovacije koje potencijalno mogu da transformišu celu industriju i način putovanja. 

Pravila takmičenja nalažu da idejna rešenja potencijalni učesnici mogu prijaviti u sledeće tri kategorije:

  • Traveler Challenge: Željeni ishod su idejna rešenja koja mogu da se odnose na bilo koji segment putovanja, pod uslovom da pružaju jasnu vrednost putnicima — od pojednostavljenog procesa rezervacije i kupovine karata do programa za podizanje lojalnosti prema avio kompaniji. Krajnji cilj je efikasnije i nesmetano putničko iskustvo.
  • Airline Challenge: Fokus je na idejnim rešenjima koja unapređuju operacije i procese vezane za avio industriju, takav primer bi bila optimizacija deljenja podataka unutar kompanije.
  • Supplier Challenge: Očekivanje žirija su idejna rešenja koja iznova definišu procese održavanja i nabavke u avio industriji – od praćenja dokumentacije i digitalizacije do transparentne verifikacije dokumenata.

Kako izgleda proces takmičenja?

Prva faza takmičenja podrazumeva slanje opisa Blockchain rešenja i prikazivanje njegove vrednosti. Bez obzira u kojoj je fazi razvoja, ideju možete poslati do 31. avgusta 2018. godine. Oni projekti koji prođu selekciju eksperata kompanija SAP i Lufthansa prelaze u sledeću fazu koja se naziva faza mentorstva, jer timovi dobijaju konsultantsku uslugu eksperata koji su fokusirani na to da ideju podignu na sledeći nivo razvoja.

Završna aktivnost podrazumeva predstavljanje rešenja na konferenciji Lufthansa Innovation Forum pred donosiocima odluka Lufthansa Grupe i SAP menadžmentom. Više informacija o nagradama, uslovima takmičenja i žiriju možete pronaći na zvaničnom sajtu Aviation Blockchain Challenge.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Upoznajte poslodavce

Microsoft je najpoželjniji IT poslodavac u Srbiji – slede Nordeus i Ubisoft

Ko su najatraktivniji IT poslodavci u Srbiji? Sajt Poslovi Infostud predstavio je rezultate svog prvog velikog istraživanja poslodavaca te vrste, a kompanija koja je osvojila najviše glasova ispitanika je Microsoft.

Startapi i poslovanje

Dobra ‘Employer Branding’ strategija je HR sadržaj na marketinški način

Već neko vreme polemiše se o tome kako i na koji način bi odgovornosti i zadaci HR sektora i marketinga trebalo da se preklapaju kada je Employer Branding u pitanju. Čarobne formule nema, ali ima određenih 'caka' kako da obe strane budu zadovoljne.

Startapi i poslovanje

Emitto obećava 10x veći CTR jer sadržaj plasira tamo gde su korisnici – u njihove direktne poruke

Oglašavanje putem društvenih mreža je sve skuplje, e-mail marketing ne donosi iste rezultate kao pre, pa čitava industrija traži alternativne kanale oglašavanja - među kojima su i direktne poruke. O tome zašto je 'dark social' sve popularniji, razgovaramo sa osnivačem startapa Emitto.

Propustili ste

Kultura 2.0

Retrospektiva 2019: Trendovi i događaji koji su obeležili prethodnu godinu

Još jedna zanimljiva godina polako nam se bliži kraju. Kako bismo sumirali proteklu 2019. godinu, predstavljamo vam retrospektivu ključnih događaja u prethodnih 11 meseci.

Gaming

Oni su Two Desperados, ima ih preko 30 i napravili su igru koju igra 30 miliona igrača širom sveta

Kada razvijete igru za 30 miliona ljudi predstavljate veoma respektabilno ime u rastućoj 'gaming' industriji. U ovom slučaju govorimo o beogradskoj kompaniji Two Desperados, sa čijim smo osnivačem imali priliku da razgovaramo.

Internet marketing

Kako kreirati kampanje sada kada Google Ads za Srbiju omogućava biranje mikro lokacija

Google je od nedavno omogućio oglašivačima da preko Google Ads platforme ciljaju pojedinačne gradove i regione u Srbiji. U nastavku teksta pročitajte kako to i da uradite.

Kultura 2.0

Istražujemo: Da li bi IT kompanije trebalo da odgovaraju na negativne komentare o sebi?

Radite u kompaniji i deo vašeg posla je komuniciranje sa (potencijalnim) zaposlenima? Znamo da vaš zadatak nije nimalo lak, pogotovo kada treba da odreagujete na krizu koju je izazvao nečiji negativan komentar. U tekstu koji sledi, razgovaramo kako da se postavite prema takvim komentarima i šta sa njima da radite.

Gaming

Domaća gejming scena vredna 50 do 100 miliona evra – sledi rast broja zaposlenih i dalji razvoj sektora

Organizacija 'Serbian Game Association' upoznala je domaću javnost i IT zajednicu sa stanjem u srpskoj gejming industriji za proteklu godinu.

Tehnologija

10 zanimljivih gedžeta koji mogu biti vaši na Crni petak!

Crni petak, dan poznat po velikim popustima na razne proizvode polako nam se bliži. Ako želite da izbegnete stampedo ljudi u šoping centrima, mi smo za vas pripremili zanimljive gedžete koje možete kupiti preko domaćih web prodavnica.