SAP i Lufthansa u potrazi za Blockchain startapima

SAP i Lufthansa u potrazi za Blockchain startapima

Lufthansa i SAP udružili su snage i pokrenuli globalni konkurs Aviation Blockchain Challenge, sa idejom da privuku najtalentovanije Blockchain startape pružajući im okruženje za kreiranje i isprobavanje novih poslovnih modela avio industrije. Najbolje takmičare očekuju nagrade u vidu mentorisanja i rada na projektima sa kompanijom Lufthansa.

Blockchain tehnologija je prepoznata kao ona koja će doneti najviše promena i taj uticaj je već primetan u finansijskom sektoru, dok se u nekim industrijama tek očekuje primena ove tehnologije. O tome smo takođe pisali u detaljnoj analizi objavljenoj u avgustu prošle godine, kada smo detaljno objasnili šta je to Blockchain i kako funkcioniše.

Kombinacija inovativnog ekosistema i industrijske stručnosti koje ima Lufthansa i SAP Blockchain tehnologije i mentorstva omogućiće učesnicima da razvju svoje idejno rešenje koje ćete predstaviti donosiocima odluka u avio industriji. Povodom organizacije pomenutog Aviation Blockchain Challenge takmičenja, oglasio se i Deepak Krishnamurthy direktor strategije i zamenik izvršnog direktora kompanije SAP koji je tom prilikom istakao za medije:

Drago nam je da smo partneri kompanije Lufthansa na ovom uzbudljivom startap izazovu, koji će iznova definisati iskustvo putnika, operacije i nabavku u avio industriji uz blockchain tehnologiju. Uz SAP Leonardo Blockchain platformu i saradnju sa Lufthansom možemo da podržimo inovacije koje potencijalno mogu da transformišu celu industriju i način putovanja. 

Pravila takmičenja nalažu da idejna rešenja potencijalni učesnici mogu prijaviti u sledeće tri kategorije:

  • Traveler Challenge: Željeni ishod su idejna rešenja koja mogu da se odnose na bilo koji segment putovanja, pod uslovom da pružaju jasnu vrednost putnicima — od pojednostavljenog procesa rezervacije i kupovine karata do programa za podizanje lojalnosti prema avio kompaniji. Krajnji cilj je efikasnije i nesmetano putničko iskustvo.
  • Airline Challenge: Fokus je na idejnim rešenjima koja unapređuju operacije i procese vezane za avio industriju, takav primer bi bila optimizacija deljenja podataka unutar kompanije.
  • Supplier Challenge: Očekivanje žirija su idejna rešenja koja iznova definišu procese održavanja i nabavke u avio industriji – od praćenja dokumentacije i digitalizacije do transparentne verifikacije dokumenata.

Kako izgleda proces takmičenja?

Prva faza takmičenja podrazumeva slanje opisa Blockchain rešenja i prikazivanje njegove vrednosti. Bez obzira u kojoj je fazi razvoja, ideju možete poslati do 31. avgusta 2018. godine. Oni projekti koji prođu selekciju eksperata kompanija SAP i Lufthansa prelaze u sledeću fazu koja se naziva faza mentorstva, jer timovi dobijaju konsultantsku uslugu eksperata koji su fokusirani na to da ideju podignu na sledeći nivo razvoja.

Završna aktivnost podrazumeva predstavljanje rešenja na konferenciji Lufthansa Innovation Forum pred donosiocima odluka Lufthansa Grupe i SAP menadžmentom. Više informacija o nagradama, uslovima takmičenja i žiriju možete pronaći na zvaničnom sajtu Aviation Blockchain Challenge.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Kultura 2.0

Ko je vaš Mesija na razmućivanje?

Kada ste prvi put shvatili da ste matori? Ja pre nekih 5-6 godina, tada u kasnim dvadesetim.

Internet marketing

UniCredit Bank Srbija gasi Facebook, Messenger i Instagram – sledi ulaganje u sopstvene digitalne kanale?

Način na koji Facebook tretira svoje korisnike bili su dovoljan razlog da UniCredit grupa najavi potpuno povlačenje sa društvenih mreža kompanije iz Menlo Parka.

Digitalni mediji

Valjda niste zaboravili na TikTok jer ova aplikacija upravo menja način na koji konzumiramo digitalni sadržaj

Aplikacija TikTok otklanja iluziju o tome kako je bilo koji korisnik društvenih mreža tu da odlučuje i aktivno bira – to umesto njega u potpunosti radi aplikacija. Znači li to da dolazi novo doba za društvene mreže?

Propustili ste

Internet marketing

Proglašeni dobitnici IAB MIXX 2019. nagrada – Grand Prix otišao u ruke Ovation BBDO

Na devetom po redu Digital Day konferenciji pod sloganom How do you trust, dodeljena su Mixx Awards priznanja za najbolje digitalne kampanje realizovane prethodne godine u Srbiji.

Internet marketing

€36,8 miliona za digitalno oglašavanje u 2018. — srpsko tržište poraslo za 24,8%

I u 2018. godini zadržan je jak dvocifren rast tržišta digitalnog oglašavanja u Srbiji, pokazali su rezultati AdEx istraživanja. U nastavku teksta donosimo vam pregled najbitnijih rezultata.

Internet marketing

Najčešće greške pri izradi ‘content marketing’ strategije

Sasvim je razumno da želite da investirate u kvalitetan sadržaj kako biste unapredili svoj biznis, ali stvari nisu baš tako jednostavne. Evo koje greške marketari najčešće prave pri izradi content marketing strategije.

Tehnologija

Koji izazovi najviše muče QA inženjere?

Glavni zadatak QA inženjera je da bude podrška obezbeđivanju kvaliteta proizvoda. Zvuči lako, zar ne? U praksi, naravno, nije tako.

Startapi i poslovanje

Na čemu članovi vašeg tima rade u ovom trenutku? Softver KANBANSI ima odgovor

Izabrali ste Kanban metodologiju, počeli da je primenjujete i – to nije dalo očekivane rezultate ili iziskuje više truda nego što ste očekivali. Možda je rešenje ipak u softveru?

Internet marketing

Novi Chrome uvodi promene koje će razdrmati oblast digitalnog oglašavanja

Nedavno održana Google I/O konferencija dala nam je bolji uvid u promene koje će uskoro zahvatiti Chrome. Kako će one uticati na korisnike, ali i na oglašivače, pročitajte u nastavku teksta.