Adam Moseri (ex Facebook) novi je direktor Instagrama

Adam Moseri (ex Facebook) novi je direktor Instagrama

Prošlonedeljna priča o tome kako su dvojica osnivača napustili Instagram, dobila je svoj epilog. Adam Moseri, bivši potpredsednik odeljenja za News Feed pri Facebooku, novi je šef ove poznate aplikacije.

Kao što je i bilo najavljivano, plan Zuckerberga da preuzme potpunu kontrolu nad Instagramom, dobija svoj rasplet. Nakon što su osnivači ove društvene mreže, Kevin Sistrom i Majk Kriger, svojevoljno napustili kompaniju, njihovo mesto dopunio je Adam Moseri, jedan od nekadašnjih čelnih ljudi u News Feed odeljenju Facebooka.

Na Instagramovom blogu, Majk i Kevin su u autorskom tekstu objavili vest o novom, prvom čoveku Instagrama. Prema njihovim rečima, Adam Moseri je pravo rešenje za budućnost ove mreže s obzirom na njegovo veliko iskustvo u oblasti dizajna ali i velikog razumevanja za potrebe zajednice i korisnika.

Adam se još 2008. godine priključio Facebook timu za dizajn, te je ubrzo postao deo mobile i News Feed sekcije pri ovoj kompaniji. Moserijeva zaduženja kao prvog čoveka Instagrama neće biti mala. Na njemu je da nadgleda sve one detalje i procese koji se tiču poslovanja ove društvene mreže, ali i da regrutuje nove lidere timova za proizvod, operacije i druge oblasti.

Da li očekujemo ‘rekonstrukciju’ Instagrama?

U svom tekstu, osnivači Instagrama navode da su od objave da će napustiti čelne pozicije dobili mnogo upita o tome na koji način oni vide budućnost Instagrama. Kako se u tekstu navodi, za njih je najbitnije držati zajednicu i korisnike u centru svega onoga što Instagram radi i što tek planira da uradi sa Adamom na čelu.

Ono što je pak pomalo kontradiktorno u čitavoj priči jeste da su Kevin i Majk napustili Instagram upravo zbog plana Marka Zuckerberga da uvede nove promene i preuzme veću kontrolu nad Instagramom. Osnivači ove popularne mreže, nisu se sa tim slagali, što je bio i glavni razlog da ih zameni Moseri.

A kada već govorimo o njemu, jasno je da novi tim u Instagramu koji će voditi Adam, ima zadatak da uvede nova dizajnerska rešenja i novine kao sastavni deo ove aplikacije – posebno ako govorimo o News Feed-u. Za sada nema zvanične potvrde da će se nešto slično desiti uskoro, ali se može naslutiti da Zuckerberg i ekipa planiranju manju „rekonstrukciju“ Instagrama.

Kako će i koliko sve da se odrazi na zadovoljstvo korisnika ali i velikih biznisa koji su aktivni na ovoj mreži, ostaje da se vidi.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Digitalni mediji

Kako da napravite podcast zbog kojeg nećete morati da prodate bubreg?

Šta morate da znate ukoliko želite da se upustite u avanturu zvanu podcast?

Startapi i poslovanje

Dejan Nikolić (Content Insights): Publika jednom mediju ne sme da bude inventar koji prodaje oglašivačima

U eri kada Facebook, Amazon i Google drže 70% budžeta za digital, kako se mediji mogu izboriti za svoj kolač? Jednostavno - moraju da promene način na koji su do sada poslovali.

Mobilno

Šta za domaće korisnike znači Google-Huawei situacija?

Veliku cenu trgovinskog rata između Sjedinjenih Američkih Država i Kine moraće da plati kompanija Huawei sa kojom Google ovih dana prekida saradnju. Otkrivamo šta to znači za korisnike uređaja ove kineske kompanije.

Propustili ste

Internet marketing

Nagrade možda nisu merilo uspeha, ali nisu loše ukoliko ste agencija koja želi da bira klijente

Kako Ovation BBDO gleda na nagrade iz prethodnog perioda i da li su one rezultovale povećanjem obima posla? Na pitanja Netokracije odgovara Nikola Parun, Head of PR & Digital u ovoj beogradskoj agenciji.

Startapi i poslovanje

BioSense lansirao PARSEC program poslovne akceleracije – ukupna vrednost fonda €2,5 miliona

Kako bi startapima i drugim malim i srednjim preduzećima omogućili pristup neophodnom kapitalu, znanju, tržištima i tehnologiji, evropski projekat PARSEC nudi biznis akceleraciju za tehnološke proizvode i inovacije iz tri sektora: prehrana, energija i životna sredina.

Startapi i poslovanje

EY na #CXZG: Zašto konsultantske kuće ulaze u oblast korisničkog iskustva?

Korisničko iskustvo postaje veći 'buzzword' od digitalne transformacije - toliki da i konsultantske kuće ulaze u ovu oblast. Više o tome razgovaramo sa predstavnicima EY-a u Hrvatskoj.

Internet marketing

Effie 2019: Ove godine bez zlatnog priznanja, agencija Ovation BBDO osvojila najviše nagrada

Na ceremoniji koja je održana u Ateljeu 212, sinoć su dodeljene četiri srebrne i četiri bronzane Effie nagrade za najefektivnije marketinške kampanje koje su realizovane u Srbiji tokom prošle godine.

Startapi i poslovanje

Damjan Geber: Edukacijom o značaju CX-a u fizičkom prostoru, stvaramo konkurentnije tržište

Dizajn je jedan od ključnih elemenata u procesu kreiranja kvalitetnog korisničkog iskustva u 'offline' prodavnicama ali i kancelarijama kompanija. O značaju arhitekture prostora sa poslovne strane, razgovaramo sa Damjanom Geberom, direktorom agencije Brigada.

Startapi i poslovanje

Branko Milutinović: Ne stajemo dok Nordeus ne postane sinonim za fudbalski ekosistem

U kom smeru ide Nordeus? Zašto su se preselili u novu zgradu i da li zapošljavaju? Na kojim to igrama trenutno rade? Na ova i druga pitanja odgovara Branko Milutinović, direktor i jedan od osnivača najuspešnijeg srpskog gejm studija.