Devojke, prijavite se za hakaton u Beogradu - nagrada praksa u Namicsu

Devojke, prijavite se za hakaton u Beogradu – nagrada praksa u Namicsu

U cilju podsticanja žena da se bave programiranjem, švajcarska softverska agencija Namics organizuje hakaton koji je namenjen svim ženama zainteresovanim za softversko inženjerstvo. Glavni događaj za sve učenice sa teritorije Republike Srbije zakazan je za 29. septembar u Beogradu.

Ove godine takmičenje će se održati pod sloganom „Code. Hackathon. Female. Namics.“ Prošlogodišnje istraživanje Republičkog zavoda za statistiku pod nazivom „Žene i muškarci u Republici Srbiji“ pokazalo je da više žena završava i upisuje fakultete, da su češći korisnici Interneta i računara i da su, ukupno posmatrano, kompjuterski pismenije od muškarac, ali uprkos tome ima manje žena programera. Miljana Đukanović, HR menadžer u kompaniji Namics ističe da je velika razlika između obrazovanja koje žene steknu tokom godina i poslovnih prilika koje dobijaju:

Odnos muškaraca i žena u timovima prestao je da bude slepa trka za statistikom, a dokazano je da mešoviti timovi imaju bolju komunikaciju i da su produktivniji. Osim toga, brojne analize su ukazale da broj žena na visokim pozicijama pozitivno utiče na finansijske rezultate kompanija, ali i da sa brojem žena rastu posvećenost i kvalitet rada. Zbog toga želimo da podstaknemo žene da se prijave za takozvane muške pozicije, ali i muškarce da ih podrže u tome.

Prijave otvorene do 9. septembra u ponoć

Predstojeće takmičenje koncipirano je tako da će učesnice biti podeljene u timove od po tri člana. Svaka ekipa sarađivaće sa mentorima iz pomenute švajcarske kompanije, a koji će takmičarkama pomagati u radu. Pravila nalažu da će timovi imati 10 sati da razviju prototip softverskog rešenja, a tokom rada moći će da koriste Internet i programski jezik po svojoj želji.

Takođe, učesnice će zadatak saznati dan pred početak takmičenja, a najbolje rešenje će biti odabrano na osnovu dva kriterijuma: primenjivosti i originalnosti. Rešenje bi trebalo da bude primenjivo u stvarnom okruženju i da bude autentično u odnosu na postojeće ideje. Po završetku hakatona, sva rešenja ostaće u vlasništvu timova.

Iz organizacije napominju da su prijave već otvorene, a rok za registraciju je  9. septembar u ponoć. Jedini uslov za učešće je da takmičarke ponesu svoj laptop, a takmičarke koje su razvile najbolje rešenje po izboru stručnog žirija kao nagradu dobiće praksu u Namicsu. Sve dodatne informacije o hakatonu, možete pronaći na zvaničnom sajtu ove kompanije.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Vlada najavila kraj angažovanju paušalaca na puno radno vreme – kompanijama koje ih zaposle slede olakšice od 70%

Angažovanje preduzetnika za poslove koji bi suštinski trebalo da spadaju u domen klasičnog radnog odnosa predmet je upravo predstavljenih izmena Zakona o porezu na dohodak građana i Zakona o doprinosima za obavezno socijalno osiguranje. Izmene stupaju na snagu 1. januara 2020. godine.

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

Internet marketing

Za srpske agencije jedan SoMo Borac – McCann osvojio nagradu u kategoriji Digitalni Mix

Dobitnici nagrade SoMo Borac za najbolje marketinške kampanje proglašeni su tokom drugog dana Weekend Media Festivala. Predstavnici iz Srbije pobedili su samo u kategoriji Digital Mix, gde su pobedu odneli Drive i McCann Beograd, dok su finalisti u drugim kategorijama bili i Communis i Fullhouse Ogilvy.

Propustili ste

Gaming

Kako je tim beogradskog Ubisofta razvijao ‘Ghost Recon Breakpoint’ – za milione ljudi širom sveta

'Ghost Recon Breakpoint' je nova igra kompanije Ubisoft koja je u globalnoj 'gaming' zajednici već prikupila veliki broj pozitivnih reakcija igrača širom planete. U razgovoru sa jednim od članova tima koji je radio na razvoju ove igre otkrivamo kako je proces tekao 'iza kulisa'.

Startapi i poslovanje

Osnovano udruženje ‘Novi Taksi’ čiju će aplikaciju napraviti kompanija CarGo – nazire li se rešenje spora?

Kompanija CarGo Technologies i predsednik novoformiranog udruženja 'Novi taksi' potpisali su danas memorandum kojim se ova tehnološka kompanija obavezala da će napraviti aplikaciju za novu taksi firmu u Srbiji.

Tehnologija

Kosta Andrić: Vreme novih poslovnih modela za domaće kompanije nije nešto što se čeka – već je tu

Koji su to alternativni biznis modeli koji će kompanije koje posluju na domaćem tržištu učiniti relevantnim u budućnosti? Da li su one uopšte spremne na taj korak? Odgovore nam daje Kosta Andrić, Managing Partner organizacije ICT Hub, koja i ove godine 22. oktobra organizuje Corporate Innovation Conference.

E-commerce

Aplikacija 60seconds omogućava vam da kupujete u omiljenim prodavnicama – po cenama koje sami odredite

Ako bismo vam rekli da određeni proizvod možete kupiti 'online' po ceni koju sami dogovorite sa brendom mislili biste da vas lažemo, zar ne? Ipak, aplikacija 60seconds nudi upravo tu mogućnost, a o čemu se zapravo radi i kako ona funkcioniše, razgovarali smo sa suosnivačem ovog servisa.

Kolumna

Digitalna transformacija banaka nije samo kreiranje aplikacije – to je promena načina razmišljanja

Kada se u jednoj rečenici nađu reči digitalizacija i banka, prva asocijacija je, naravno, Internet bankarstvo. I Internet zaista jeste možda i najznačajniji deo infrastrukture digitalizacije. Da li u tim uslovima tradicionalno bankarstvo uopšte može da opstane?

Netokracija

OMGcommerce ponovo u Beogradu: 20. novembra odgovaramo na pitanja koja najviše muče domaće e-trgovce

Treću godinu zaredom Netokracija Srbija organizuje OMGcommerce Beograd. Ove godine bavimo se novom regulativom koja bi trebalo da unapredi poslovanje web trgovaca u Srbiji, ali i novim digitalnim proizvodima koji aktivno oblikuju našu digitalnu ekonomiju.