80% Internet korisnika u Srbiji danas gleda YouTube

80% Internet korisnika u Srbiji danas gleda YouTube – oglašivači šta čekate?

Prestonica Srbije danas je poželela dobrodošlicu ‘YouTube Partnership’ samitu na kome će se govoriti više o mogućnostima monetizacije koja ova platforma nudi, ali i koja će okupiti poznate domaće YouTubere koji će sa učesnicima podeliti svoja iskustva kada je zarada od kreiranja videa u pitanju.

yt_1

Prethodeći početku samita, predstavnicima medija obratila se Marijana Prpić, šef brendinga pri Google Adriatics-u, koja je zadužena za poslovanje YouTube-a u šest zemalja: Srbiji, Hrvatskoj, Sloveniji, Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori i Makedoniji. Marijana je uvela medije u rad YouTube-a na ovim prostorima, dodavši da 80% korisnika Interneta u Srbiji redovno pristupa video sadržaju koji ova platforma nudi.

U prevodu, ukoliko agencije žele da se oglašavaju na YouTube-u, reach može biti poprilično visok.

Dodavši da naš region ne odstupa previše za ostatkom sveta kada je konzumiranje sadržaja u pitanju, Prpić je izjavila da korisnici sa ovih prostora imaju gotovo iste navike kao i oni koji dolaze iz zapadnih zemalja. Prateći trendove, i u Srbiji su se izdvojile kategorije kao što su muzika, gejming, sadržaj kojeg publish-eri kreiraju, tutorijali i brendiran sadržaj iza kojeg stoje agencije.

Promocija Partnership’ programa i edukacija oglašivača

Ukoliko ste se pitali koja je uloga Google Adriatics-a, odgovor stiže u vidu podrške za korisnike iz čitavog regiona, ali i velikog broja besplatnih edukacija i radionica koje se organizuju po gradovima širom ex-Yu, a na kojima posetioci mogu naučiti koje su to usluge koje Google nudi. Upravo jedan od takvih programa jeste i „YouTube Partnership Summit“ koji se danas održava u Beogradu, a čiji je cilj promocija Partnership programa koji je za region Balkana zvanično lansiran u aprilu ove godine.

brifing
Novinarima su se predstavili i domaći YouTuberi koji zajedno okupljaju i po nekoliko stotina hiljada pretplatnika.

U razgovoru sa predstavnicima medija, Marijana kaže:

Komercijalni aspekt YouTube-a dostupan je od marta prošle godine. Vidimo rast, oglašivači su prepoznali važnost naše platforme. Region Balkana nije izolovan od sveta, ovde već uveliko posluju veliki brendovi poput Coca-Cole, a domaći oglašivači otvorenih su ruku dočekali mogućnost oglašavanja na YouTube-u.

Takođe, od aprila tekuće godine vlasnicima kanala ponudili smo mogućnost monetizacije tj. zarade od YouTube-a, a danas ćemo na samitu dodatno govoriti o svim mogućnostima koje nudimo.

Srbija kao No.1 u regionu

Kada poredimo tržišta po veličini, prvo mesto svakako zauzima Srbija, ali su Hrvatska i Slovenija odmah iza ukoliko posmatramo angažman korisnika. To se donekle može pravdati činjenicom da kanali koji kreiraju originalan sadržaj, a koji i broje najviše pretplatnika te pregleda, dolaze upravo iz ovih zemalja.

Za kraj, Prpić je istakla da Google Adriatics planira još radionica i edukacija u budućnosti – kako bi što većem broju zainteresovanih korisnika, oglašivača i YouTubera predstavili sve mogućnosti koje njihovi proizvodi i usluge nude.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Godina u kojoj smo uništili srpski IT

Da, pričam o izmenama zakonskih regulativa vezanih za porez na dohodak građana. Po ko zna koji put imamo šansu da uradimo nešto veliko i sami uprskamo, kao reprezentacija u fudbalu.

Mobilno

Google i u Beogradu omogućio pregled javnog gradskog prevoza!

Google Maps od danas su konačno omogućile korisnicima u Beogradu da na svojim pametnim telefonima dobiju uvid u kretanje gradskog prevoza, cene karte i druge bitne informacije o GSP-u.

Kultura 2.0

Mogu li dva prijatelja iz IT-ja pozicionirati Srbiju na mapi evropskih biciklista – kroz projekat Serbia Upside Down?

Dvojica kolega i prijatelja koji rade u IT industriji svoju ljubav prema biciklizmu i putovanjima spojili su u projekat pod nazivom 'Serbia Upside Down'. Njihova ideja je da se kroz velike biciklističke ture u Srbiji naša zemlja približi njihovim kolegama IT-jevcima iz Zapadne Evrope kao vredno turističko mesto. O čemu se tu zapravo radi?

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Kako je srpski Agremo od troje ljudi postao kompanija koja digitalizuje poljoprivredu za 2.000 korisnika širom sveta

Imati efikasnu poljoprivredu danas znači imati 'tech' rešenja koja pomažu agronomima da uz pomoć detaljnih analiza preciznije obrađuju i održavaju svoje parcele. Jedno od tih savremenih rešenja dolazi iz kompanije Agremo, o čijem smo poslovanju razgovarali sa osnivačem.

Kultura 2.0

Da li je moguće sprečiti izgaranje na poslu – pitali smo HR-a, psihologa i direktora

Uhvatite li sebe da se osećate umorno, iscrpljeno, nemotivisano, ne spavate dovoljno, opada vam imunitet i sve to samo kada pomislite na posao koji vas čeka? U tekstu koji sledi pokušavamo da odgovorimo na pitanje kako da u 2020. godini ne dozvolite da do toga dođe.

Kultura 2.0

Privatnost na Internetu je nemoguća ali pazite gde i kako ostavljate svoj digitalni ‘otisak’

Kembridž analitika naučila nas je šta može da se desi ako se lični podaci zloupotrebljavaju. Zato na nivou društva moramo naučiti kako mediji i marketing utiču na nas - a naša namera u Laboratoriji za digitalnu sociometriju je upravo to.

Kultura 2.0

Programeri, da li vam je zaista bitno da vam poslodavac obezbedi priliku za edukaciju – ili to možete i sami?

O tome da li su interni treninzi i budžeti za samousavršavanje 'nice to have' ili stvar bez koje se danas ne može, razgovaramo u nastavku teksta.

Startapi i poslovanje

Godina u kojoj smo uništili srpski IT

Da, pričam o izmenama zakonskih regulativa vezanih za porez na dohodak građana. Po ko zna koji put imamo šansu da uradimo nešto veliko i sami uprskamo, kao reprezentacija u fudbalu.

Startapi i poslovanje

CarGo predstavio biznis klasu i nova električna vozila, najavljen i sledeći krug investicija u flotu

Aleksandar Vučić, predsednik Udruženja građana CarGo, predstavio je danas najnoviju biznis klasu koju čini 100 vozila, među kojima se nalazi i električni Jaguari I-Pace. Cilj je, kaže, podići kvalitet usluge ovog servisa uz poštovanje strogih ekoloških normi.