80% Internet korisnika u Srbiji danas gleda YouTube

Infobip ❤️ Netokracijašta akvizicija znači za vas i za nas?

80% Internet korisnika u Srbiji danas gleda YouTube – oglašivači šta čekate?

Prestonica Srbije danas je poželela dobrodošlicu ‘YouTube Partnership’ samitu na kome će se govoriti više o mogućnostima monetizacije koja ova platforma nudi, ali i koja će okupiti poznate domaće YouTubere koji će sa učesnicima podeliti svoja iskustva kada je zarada od kreiranja videa u pitanju.

yt_1

Prethodeći početku samita, predstavnicima medija obratila se Marijana Prpić, šef brendinga pri Google Adriatics-u, koja je zadužena za poslovanje YouTube-a u šest zemalja: Srbiji, Hrvatskoj, Sloveniji, Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori i Makedoniji. Marijana je uvela medije u rad YouTube-a na ovim prostorima, dodavši da 80% korisnika Interneta u Srbiji redovno pristupa video sadržaju koji ova platforma nudi.

U prevodu, ukoliko agencije žele da se oglašavaju na YouTube-u, reach može biti poprilično visok.

Dodavši da naš region ne odstupa previše za ostatkom sveta kada je konzumiranje sadržaja u pitanju, Prpić je izjavila da korisnici sa ovih prostora imaju gotovo iste navike kao i oni koji dolaze iz zapadnih zemalja. Prateći trendove, i u Srbiji su se izdvojile kategorije kao što su muzika, gejming, sadržaj kojeg publish-eri kreiraju, tutorijali i brendiran sadržaj iza kojeg stoje agencije.

Promocija Partnership’ programa i edukacija oglašivača

Ukoliko ste se pitali koja je uloga Google Adriatics-a, odgovor stiže u vidu podrške za korisnike iz čitavog regiona, ali i velikog broja besplatnih edukacija i radionica koje se organizuju po gradovima širom ex-Yu, a na kojima posetioci mogu naučiti koje su to usluge koje Google nudi. Upravo jedan od takvih programa jeste i “YouTube Partnership Summit” koji se danas održava u Beogradu, a čiji je cilj promocija Partnership programa koji je za region Balkana zvanično lansiran u aprilu ove godine.

brifing
Novinarima su se predstavili i domaći YouTuberi koji zajedno okupljaju i po nekoliko stotina hiljada pretplatnika.

U razgovoru sa predstavnicima medija, Marijana kaže:

Komercijalni aspekt YouTube-a dostupan je od marta prošle godine. Vidimo rast, oglašivači su prepoznali važnost naše platforme. Region Balkana nije izolovan od sveta, ovde već uveliko posluju veliki brendovi poput Coca-Cole, a domaći oglašivači otvorenih su ruku dočekali mogućnost oglašavanja na YouTube-u.

Takođe, od aprila tekuće godine vlasnicima kanala ponudili smo mogućnost monetizacije tj. zarade od YouTube-a, a danas ćemo na samitu dodatno govoriti o svim mogućnostima koje nudimo.

Srbija kao No.1 u regionu

Kada poredimo tržišta po veličini, prvo mesto svakako zauzima Srbija, ali su Hrvatska i Slovenija odmah iza ukoliko posmatramo angažman korisnika. To se donekle može pravdati činjenicom da kanali koji kreiraju originalan sadržaj, a koji i broje najviše pretplatnika te pregleda, dolaze upravo iz ovih zemalja.

Za kraj, Prpić je istakla da Google Adriatics planira još radionica i edukacija u budućnosti – kako bi što većem broju zainteresovanih korisnika, oglašivača i YouTubera predstavili sve mogućnosti koje njihovi proizvodi i usluge nude.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Karijere

Dejan Milošević: Istraživanje i rad na sebi sastavni su deo karijere svakog uspešnog developera

Prethodnih 20 godina Dejan Milošević radi u IT industriji, gde je imao priliku da se susretne sa različitim programskim jezicima i stručnim pozicijama. Sada je član kompanije HTEC, a on nam je otkrio kako je izgledala njegova karijera na 'tech' sceni i šta tačno podrazumeva pozicija Tech Excellence Specialist na kojoj trenutno radi.

Karijere

Kako je Miljan od pozicije praktikanta došao do posla softver inženjera u Microsoft razvojnom centru

Microsoft i ove godine organizuje plaćenu studentsku praksu u svom razvojnom centru, a svi zainteresovani studenti mogu da se prijave do 7. avgusta.

Najava

Najveća regionalna konferencija za programere ovog septembra u Zadru – vidimo se na Infobip Shift 2022!

Najveća konferencija za programere u ovom delu Evrope ponovo okuplja istaknute IT stručnjake, programere, startape i preduzetnike. Ovogodišnju Infobip Shift konferenciju obeležiće nikad bogatiji program i spektakularna produkcija.

Propustili ste

Najava

Najveća regionalna konferencija za programere ovog septembra u Zadru – vidimo se na Infobip Shift 2022!

Najveća konferencija za programere u ovom delu Evrope ponovo okuplja istaknute IT stručnjake, programere, startape i preduzetnike. Ovogodišnju Infobip Shift konferenciju obeležiće nikad bogatiji program i spektakularna produkcija.

Startapi i poslovanje

Samo i Iza prodali su ‘Talking Tom’ i u Srbiji započeli poljoprivrednu revoluciju – održiva proizvodnja hrane njihov je životni cilj

U ekskluzivnom intervjuu za Netokraciju, Samo Login otkriva kako je od prodaje slovenačke kompanije Outfit7 došao do fondacije koja se u Srbiji bavi čistim vazduhom, čistom vodom, očuvanjem resursa i održivom poljoprivredom.

Office Talks Podcast

Demagog sa dva nova naslova osvaja tržište indie igara

Razvoj video igara u Srbiji ima sve veći značaj na globalnoj sceni. Tom prilikom smo u 105. epizodi Office Talks podkasta ugostili beogradski Demagog studio čija je video igra Golf Club Wasteland do sada zabeležila značajne rezultate na AppStore i Google Play prodavnicama.

Tehnologija

IT Srbija od ‘outsourcinga’ do vodeće zemlje za razvoj digitalnih proizvoda i usluga

O razvoju i rastu domaće IT industrije govorimo već nekoliko godina unazad. Prethodne dve, bile su najintenzivnije kada je reč o ovoj grani koja ima značajan udeo u domaćem BDP-u. Kako godine prolaze, informaciona i tehnološka industrija u Srbiji započela je put napretka od 'outsourcinga' do kompanija koje razvijaju zahtevne proizvode.

Gaming

Epic Games kreće sa izgradnjom kampusa u Novom Sadu

Kompanije Epic Games i 3Lateral najavljuju početak izgradnje svog kampusa nadomak Univerzitetskog centra, u Radničkoj ulici u Novom Sadu. Reč je o savremenom R&D centru koji podržava razvoj hardverskih i softverskih rešenja koja omogućavaju kreiranje fotorealističnih digitalnih ljudi.

Intervju

Kako je platforma Native Teams stvorila uslove za uspešno i jednostavno ‘freelance’ poslovanje

Zahvaljujući Native Teams platformi, 'freelance' radnici imaju mogućnost da ostvare sve benefite onih koji su zaposleni 'za stalno', online ili putem mobilne aplikacije.