80% Internet korisnika u Srbiji danas gleda YouTube

80% Internet korisnika u Srbiji danas gleda YouTube – oglašivači šta čekate?

Prestonica Srbije danas je poželela dobrodošlicu ‘YouTube Partnership’ samitu na kome će se govoriti više o mogućnostima monetizacije koja ova platforma nudi, ali i koja će okupiti poznate domaće YouTubere koji će sa učesnicima podeliti svoja iskustva kada je zarada od kreiranja videa u pitanju.

yt_1

Prethodeći početku samita, predstavnicima medija obratila se Marijana Prpić, šef brendinga pri Google Adriatics-u, koja je zadužena za poslovanje YouTube-a u šest zemalja: Srbiji, Hrvatskoj, Sloveniji, Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori i Makedoniji. Marijana je uvela medije u rad YouTube-a na ovim prostorima, dodavši da 80% korisnika Interneta u Srbiji redovno pristupa video sadržaju koji ova platforma nudi.

U prevodu, ukoliko agencije žele da se oglašavaju na YouTube-u, reach može biti poprilično visok.

Dodavši da naš region ne odstupa previše za ostatkom sveta kada je konzumiranje sadržaja u pitanju, Prpić je izjavila da korisnici sa ovih prostora imaju gotovo iste navike kao i oni koji dolaze iz zapadnih zemalja. Prateći trendove, i u Srbiji su se izdvojile kategorije kao što su muzika, gejming, sadržaj kojeg publish-eri kreiraju, tutorijali i brendiran sadržaj iza kojeg stoje agencije.

Promocija Partnership’ programa i edukacija oglašivača

Ukoliko ste se pitali koja je uloga Google Adriatics-a, odgovor stiže u vidu podrške za korisnike iz čitavog regiona, ali i velikog broja besplatnih edukacija i radionica koje se organizuju po gradovima širom ex-Yu, a na kojima posetioci mogu naučiti koje su to usluge koje Google nudi. Upravo jedan od takvih programa jeste i „YouTube Partnership Summit“ koji se danas održava u Beogradu, a čiji je cilj promocija Partnership programa koji je za region Balkana zvanično lansiran u aprilu ove godine.

brifing
Novinarima su se predstavili i domaći YouTuberi koji zajedno okupljaju i po nekoliko stotina hiljada pretplatnika.

U razgovoru sa predstavnicima medija, Marijana kaže:

Komercijalni aspekt YouTube-a dostupan je od marta prošle godine. Vidimo rast, oglašivači su prepoznali važnost naše platforme. Region Balkana nije izolovan od sveta, ovde već uveliko posluju veliki brendovi poput Coca-Cole, a domaći oglašivači otvorenih su ruku dočekali mogućnost oglašavanja na YouTube-u.

Takođe, od aprila tekuće godine vlasnicima kanala ponudili smo mogućnost monetizacije tj. zarade od YouTube-a, a danas ćemo na samitu dodatno govoriti o svim mogućnostima koje nudimo.

Srbija kao No.1 u regionu

Kada poredimo tržišta po veličini, prvo mesto svakako zauzima Srbija, ali su Hrvatska i Slovenija odmah iza ukoliko posmatramo angažman korisnika. To se donekle može pravdati činjenicom da kanali koji kreiraju originalan sadržaj, a koji i broje najviše pretplatnika te pregleda, dolaze upravo iz ovih zemalja.

Za kraj, Prpić je istakla da Google Adriatics planira još radionica i edukacija u budućnosti – kako bi što većem broju zainteresovanih korisnika, oglašivača i YouTubera predstavili sve mogućnosti koje njihovi proizvodi i usluge nude.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Kako Digitalna zajednica vidi efekte zakonskih izmena paušala – i šta predlaže kao rešenje?

Sa Aleksandrom Lugonjom, predsednikom Upravnog odbora Digitalne zajednice, razgovaramo o potencijalnim negativnim efektima koje će izmene paušalnog preduzetništva ostaviti na domaću IT industriju, njihovim saniranjem i budućim planovima ove organizacije.

Gaming

Humanitarni CS:GO turnir obezbediće 1.000.000+ dinara za organizacije koje pomažu medicinske radnike

Kompanija Quantox Technology organizuje online CS:GO humanitarni turnir od 4. do 5. aprila za domaće IT kompanije sa ciljem da se pomogne medicinskim radnicima u borbi protiv pandemije korona virusa.

Mobilno

Potvrđeno: App Store stiže u Srbiju početkom aprila!

Momenat koji smo toliko dugo čekali konačno je tu. Obrativši se iOS developerima, Apple je potvrdio dolazak App Store prodavnice za 20 novih zemalja među kojima je (konačno) i Srbija.

Propustili ste

Kultura 2.0

Pandemija nije ‘sahranila’ naše konferencije iako su organizatori svesni da neće biti lako

Organizatori konferencija poručuju da prate razvoj situacije i da se nadaju pozitivnijem ishodu u drugoj polovini godine. Za najveći broj virtuelne konferencije jednostavno nisu opcija.

Tehnologija

Više od 80 rešenja stiglo na adresu Ministarstva inovacija u okviru inicijative ‘Budi I TI heroj’

Ministarstvo inovacija i tehnološkog razvoja prošle nedelje pozvalo je IT kompanije, organizacije i preduzetnike da se priključe inicijativi 'Budi I Ti Heroj' sa ciljem da se razviju visoko tehnološka rešenja za borbu protiv COVD-19 pandemije.

E-commerce

Upoznajte Yemoru, beogradsku e-commerce agenciju koja globalno iskustvo želi da primeni i na domaće klijente

Da li ste čuli za ime Yemora? Ukoliko je vaš posao e-commerce, možda znate za beogradsku agenciju koja razvija Magento rešenja za neke od najvećih globalnih klijenata.

Društvene mreže

TikTok postaje El Dorado za brendove – hoće li ga domaće agencije i kompanije iskoristiti?

Ako vas TikTok manija još uvek nije uhvatila, spremite se - pogotovo ukoliko dolazite iz oblasti marketinga. Jer, kako nam otkrivaju popularni TikTokeri (koji pritom rade u agencijama), ovo je velika prilika za mnoge brendove da se približe novoj publici.

Gaming

U vreme pandemije domaće iGaming kompanije beleže značajan rast – do 2025. industrija bi mogla da vredi $103 milijarde

Ograničeno vreme kretanja tokom pandemije otvorilo je nove aktivnosti za ljude širom sveta. Značajan rast beleži i 'online gambling' o čijem smo rastu i stanju na tržištu razgovarali sa predstavnicima domaćih iGaming kompanija.

Startapi i poslovanje

Sada nije vreme za strahove jer najbolja prilika za oporavak SME sektora leži u digitalnim servisima

Svedoci smo instant digitalizacije mnogobrojnih poslova i zanimanja izazvanih pandemijom COVID-19 virusa. O tome kako se mali i srednji biznisi mogu uspešno nositi sa ovim promenama - razgovaramo sa osnivačem kompanije SuperHosting.rs.