‘YouTube Partnership’ program od danas dostupan i u Srbiji!

‘YouTube Partnership’ program od danas dostupan i u Srbiji!

Kompanija Google danas je najavila pokretanje YouTube programa za partnere u Srbiji, što otvara nove mogućnosti monetizacije lokalnim stvaraocima video sadržaja, ali i opciju praćenja učinka te povezivanja na nove načine - sa raznovrsnom domaćom i međunarodnom publikom.

yt_obicno

Status YouTube partnera omogućava stvaraocima video sadržaja ne samo da zarade novac od relevantnih reklama, nego i da zadobiju posebne i fleksibilne uslove zahvaljujući ugovoru o ne-ekskluzivnosti. Ovaj ugovor znači da YouTube ne ograničava gde partneri mogu da postave ili distribuiraju svoj sadržaj, pa se on može monetizovati kako na Youtube, tako i na drugim platformama.

Kako se navodi u saopštenju poslatom medijima, pridruživanjem programu i sticanjem statusa partnera, svi stvaraoci sadržaja dobijaju pristup nizu resursa i programa koje YouTube stavlja na raspolaganje – kako bi pomogao izgradnju kanala i njihove publike. Među njima su Creator Helpbook, Creator Academy i pristup Creator Hub zajednici koja nudi programe i alatke koji pomažu u pravljenju boljeg sadržaja, uvećanju baze fanova i pretvaranju kraetivnosti u svetlu karijeru.

Među „partnership“ alatima nalazi se i YouTube Analytics – niz mogućnosti koje pružaju izveštaje za praćenje performansi i zarade.

Mi smo tamo gde su potencijalni korisnici’

Direktor kompanije google za Adriatic region, Joško Mrndže, izjavio je:

Postoji više od million kanala koji ostvaruju prihode zahvaljujući YoutTube programu za partnere u više od 30 zemalja. Mi želimo i hoćemo da budemo tamo gde su potencijalni korisnici. Sa milijardom pojedinačnih korisnika svakog meseca i 100 sati video sadržaja koji se na YouTube postavljaju svakog minuta, postoji mnogo korisnika koji su angažovani na pretraživanju, gledanju, linkovanju, razmeni ili komentarisanju video klipova na YouTube platformi.

Veoma smo zadovoljni što će od sada i autori u Srbiji moći da se pridruže ovoj zajednici, a mi ćemo uložiti posebne napore da im pomognemo da monetizuju svoj sadržaj, unaprede i uvećaju svoje veštine i kreativnost. Pomoći ćemo im i da se umreže sa drugim partnerima.

Iz Google Adriatics ističu da će u predstojećem periodu biti organizovane i radionice na kojima će zainteresovani moći da saznaju više o YouTube platformi, opciji monetizacije i programima za kreatore video sadržaja u Srbiji, ali i širom regiona.

Ostavi komentar

  1. Nenad

    Nenad

    21. 4. 2015. u 19:01 Odgovori

    Moglo je i do sad.. Posto se isplata vrsila preko Adsense-a koji moze za Srbiju, samo je trebalo registrovati youtube kanal na neku drugu zemlju i povezati sa tim nalogom.. A li dobro, fino sto su nas se setili…

  2. Dejan

    Dejan

    21. 4. 2015. u 22:00 Odgovori

    Google adsense je obican SCAM isto vazi i za YouTube pogledajte malo njihov suport forum. Ko ima dosta strpljenja uvidece da oni svakog meseca ugase 80000 Adsense accounta i taj novac zadrze prvdajuci se da novac vracaju Oglasivacima, na mesto onih kojima je ugasen Adsens nalog dodje 200000 novih izdavaca. Na pomenutom forumu ce vas ubedjivati kako Adsens nije duzan da da obrzalozenje za gasenje vaseg racuna jer ste se i sami slozili sa tim jer to stoji u njihovim uslovima otvaranja racuna. Takodje ko krene da radi preo Adsensa kukala mu majka, adsense i google i youtube zadrzavaju pravo promene ugovora pa cete tako lepo na svakih 2-3 meseca dobiti novi ugovor ukoliko ga ne prihvatitite necete se oci ulogovati na vas YT, Adsens i Gmail nalog. Naravno novac koji ste imali zaradjen na adsensu ostace u njihovim dzepovima i nece vam biti isplacen jer ste se vi slozili sa takvim ugovorom koji vam je ponudjen. Meni su zavrnuli duplo kao i mnoge Oktobra meseca prosle godine moze da se vidi na njihovom forumu, receno nam je da su imali tehnickih problema prilikom obrade i da ce nema novac za prethodni mesec biti isplacen zajedno sa tekucim mesecom narednog meseca. Dan pre obracunavanje narednog meseca svima su nam ugaseni accounti. Inace nisam varao niti kliktao na svoje reklame niti ista slicno, niti je adsense pruzio bilo kakav dokaz za to. Vise o tome ima na ovom linku a koga ne mrzi moze i da progugla nacice i na milion linkova na netu o nevidjenoj prevari. http://www.businessinsider.com/google-adsense-scammed-me-and-will-probably-get-you-next-2011-3

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Sasomange od letos zabeležio 100.000 registrovanih korisnika u pohodu na udeo u domaćem ‘classifieds’ tržištu

Sredinom godine na tržište Srbije stigao je novi oglasnik koji tehnologijom i dizajnom želi da se bori za svoj deo 'classifieds' kolača. Zanimalo nas je kako je čitava priča zamišljena i šta to novo Sasomange.rs pruža domaćim kupcima i trgovcima.

Analiza

Vodeća udruženja frilensera predstavljaju dalje korake ukoliko nadležni organi ne odgovore na njihove zahteve

Sa predstavnicima Udruženja radnika na internetu i Udruženja frilensera i preduzetnika razgovarali smo o narednim koracima kada je reč o pregovorima sa nadležnim organima zbog najavljenog oporezivanja frilensera.

Kolumna

Filtriranje interneta u Srbiji donosi ozbiljne posledice i nepoznatu korist

Filtriranje interneta je u Srbiji uvedeno radi navodnog sprečavanja dalje štete po republički budžet i ekonomiju i uz zanemarivanje brojnih aspekata koji ovaj opasan presedan nosi sa sobom. U tekstu analiziramo zašto je ta odluka besmislena i do kakvih posledica može dovesti.

Propustili ste

Gaming

Facebookov ‘cloud gaming’ ponudiće oglašivačima nove mogućnosti za reklamu

'Cloud' gejming je termin koji je u ovoj dinamičnoj godini isplivao na površinu i zainteresovao mnoge. Iako mu je potrebno još vremena da pokaže svoj pun potencijal, velike kompanije polažu ogromnu nadu u ovu oblast. Nakon kompanija Google i Apple, svoj 'cloud' gejming servis predstavio je i Facebook.

Društvene mreže

1.000.000 pregleda kasnije i domaći Extreme Intimo srušio je Instagram svojim humanim gestom

Ovih dana niste mogli da ne primetite video koji je šerovan širom Instagrama: kampanju #stvarnoželim brenda Extreme Intimo koji je za svako deljenje videa poklanjao novčana sredstva za porodilišta širom Srbije. Više o tome razgovaramo sa predstavnicima ove kompanije.

Internet marketing

TikTok kampanja ‘Teži Ravnoteži’ za 10 dana ima više od 700.000 pregleda – i interesuje tinejdžere širom Balkana

U okviru nacionalne kampanje 'Teži ravnoteži' pokrenut je i TikTok kanal sa ciljem edukacije đaka i studenata na temu zdravih životnih stilova. U nastavku teksta organizatori nam detaljnije otkrivaju o čemu je reč.

Office Talks Podcast

Država ćuti na zahteve frilensera (gost Miran Pogačar)

23. epizodu Office Talks podkasta obeležila je aktuelna tema oporezivanja frilensera. Naš gost bio je Miran Pogačar, predsednik novoosnovanog Udruženja radnika na Internetu.

Startapi i poslovanje

Nakon pritiska javnosti Apple konačno smanjuje App Store naknadu na 15% – ali samo za pojedine developere

Kao deo novog programa za mala preduzeća kompanija Apple najavila je smanjenje stope provizije u App Store prodavnici za 15% - što predstavlja jednu od najznačajnijih promena u procesu u kojem iOS developeri zarađuju na svojim igrama i aplikacijama za Apple uređaje.

Društvene mreže

Snap Inc. imenovao predstavnika za Srbiju – u skladu sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti

Poverenik za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti saopštio je da je i kompanija Snap Inc. imenovala svog predstavnika za Republiku Srbiju.