‘YouTube Partnership’ program od danas dostupan i u Srbiji!

‘YouTube Partnership’ program od danas dostupan i u Srbiji!

Kompanija Google danas je najavila pokretanje YouTube programa za partnere u Srbiji, što otvara nove mogućnosti monetizacije lokalnim stvaraocima video sadržaja, ali i opciju praćenja učinka te povezivanja na nove načine - sa raznovrsnom domaćom i međunarodnom publikom.

yt_obicno

Status YouTube partnera omogućava stvaraocima video sadržaja ne samo da zarade novac od relevantnih reklama, nego i da zadobiju posebne i fleksibilne uslove zahvaljujući ugovoru o ne-ekskluzivnosti. Ovaj ugovor znači da YouTube ne ograničava gde partneri mogu da postave ili distribuiraju svoj sadržaj, pa se on može monetizovati kako na Youtube, tako i na drugim platformama.

Kako se navodi u saopštenju poslatom medijima, pridruživanjem programu i sticanjem statusa partnera, svi stvaraoci sadržaja dobijaju pristup nizu resursa i programa koje YouTube stavlja na raspolaganje – kako bi pomogao izgradnju kanala i njihove publike. Među njima su Creator Helpbook, Creator Academy i pristup Creator Hub zajednici koja nudi programe i alatke koji pomažu u pravljenju boljeg sadržaja, uvećanju baze fanova i pretvaranju kraetivnosti u svetlu karijeru.

Među „partnership“ alatima nalazi se i YouTube Analytics – niz mogućnosti koje pružaju izveštaje za praćenje performansi i zarade.

Mi smo tamo gde su potencijalni korisnici’

Direktor kompanije google za Adriatic region, Joško Mrndže, izjavio je:

Postoji više od million kanala koji ostvaruju prihode zahvaljujući YoutTube programu za partnere u više od 30 zemalja. Mi želimo i hoćemo da budemo tamo gde su potencijalni korisnici. Sa milijardom pojedinačnih korisnika svakog meseca i 100 sati video sadržaja koji se na YouTube postavljaju svakog minuta, postoji mnogo korisnika koji su angažovani na pretraživanju, gledanju, linkovanju, razmeni ili komentarisanju video klipova na YouTube platformi.

Veoma smo zadovoljni što će od sada i autori u Srbiji moći da se pridruže ovoj zajednici, a mi ćemo uložiti posebne napore da im pomognemo da monetizuju svoj sadržaj, unaprede i uvećaju svoje veštine i kreativnost. Pomoći ćemo im i da se umreže sa drugim partnerima.

Iz Google Adriatics ističu da će u predstojećem periodu biti organizovane i radionice na kojima će zainteresovani moći da saznaju više o YouTube platformi, opciji monetizacije i programima za kreatore video sadržaja u Srbiji, ali i širom regiona.

Ostavi komentar

  1. Nenad

    Nenad

    21. 4. 2015. u 19:01 Odgovori

    Moglo je i do sad.. Posto se isplata vrsila preko Adsense-a koji moze za Srbiju, samo je trebalo registrovati youtube kanal na neku drugu zemlju i povezati sa tim nalogom.. A li dobro, fino sto su nas se setili…

  2. Dejan

    Dejan

    21. 4. 2015. u 22:00 Odgovori

    Google adsense je obican SCAM isto vazi i za YouTube pogledajte malo njihov suport forum. Ko ima dosta strpljenja uvidece da oni svakog meseca ugase 80000 Adsense accounta i taj novac zadrze prvdajuci se da novac vracaju Oglasivacima, na mesto onih kojima je ugasen Adsens nalog dodje 200000 novih izdavaca. Na pomenutom forumu ce vas ubedjivati kako Adsens nije duzan da da obrzalozenje za gasenje vaseg racuna jer ste se i sami slozili sa tim jer to stoji u njihovim uslovima otvaranja racuna. Takodje ko krene da radi preo Adsensa kukala mu majka, adsense i google i youtube zadrzavaju pravo promene ugovora pa cete tako lepo na svakih 2-3 meseca dobiti novi ugovor ukoliko ga ne prihvatitite necete se oci ulogovati na vas YT, Adsens i Gmail nalog. Naravno novac koji ste imali zaradjen na adsensu ostace u njihovim dzepovima i nece vam biti isplacen jer ste se vi slozili sa takvim ugovorom koji vam je ponudjen. Meni su zavrnuli duplo kao i mnoge Oktobra meseca prosle godine moze da se vidi na njihovom forumu, receno nam je da su imali tehnickih problema prilikom obrade i da ce nema novac za prethodni mesec biti isplacen zajedno sa tekucim mesecom narednog meseca. Dan pre obracunavanje narednog meseca svima su nam ugaseni accounti. Inace nisam varao niti kliktao na svoje reklame niti ista slicno, niti je adsense pruzio bilo kakav dokaz za to. Vise o tome ima na ovom linku a koga ne mrzi moze i da progugla nacice i na milion linkova na netu o nevidjenoj prevari. http://www.businessinsider.com/google-adsense-scammed-me-and-will-probably-get-you-next-2011-3

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.

Intervju

McCann otkriva (skoro) sve što ste želeli da znate o tehnologiji – tokom i posle korone

'WeCann Point of View' je e-book kreiran od strane agencije McCann u okviru kog dele svoja razmišljanja o praćenju i privatnosti, kupovini, dokumentima i parama, ekonomiji deljenja i ekonomiji razdvojenosti, proširenoj realnosti, i drugim trendovima koji su se promenili u toku pandemije. U nastavku za Netokraciju izdvajaju najzanimljivije delove.

Startapi i poslovanje

Kako srpski IT-jevci treba da se brendiraju u inostranstvu – kao jeftina ili kvalitetna radna snaga?

Aktuelna pandemijska kriza (i njene ekonomske posledice), naveli su nas na sledeće pitanje: da li će domaće IT kompanije, agencije, frilenseri i regruteri morati da promene način na koji predstavljaju svoje proizvode, usluge i kadar na međunarodnom tržištu? Dakle, hoćemo li u prvi plat isticati da smo povoljni, da imamo kvalitetan kadar - ili oba?