Program poslovne edukacije ponovo u Zrenjaninu

Unapredite vaše poslovanje u ‘digitalnoj sadašnjosti’ uz Program poslovne edukacije

U sklopu konferencije Webiz koja se ovog marta po četvrti put održava u Zrenjaninu, posetioci će imati priliku da prisustvuju i 'Programu poslovne edukacije' namenjenom predstavnicima malih i srednjih biznisa, zainteresovanih da se bliže upoznaju sa digitalnim nastupom i trendovima poslovanja na Internetu. Prijave za program već uveliko su otvorene, poručuju iz organizacije.

webiz_edukacija

Četvrta Webiz konferencija ove godine održaće se u hotelu Vojvodina od 24. do 27. marta. Kao i na prethodnim događajima, učesnici će imati priliku da prisustvuju petom izdanju „Programa poslovne edukacije“ koji se održava prva dva dana – tačnije 24. i 25. marta. Tom prilikom njima će se obratiti predavači eksperti iz različitih oblasti digitala, a posetioci će moći da se upoznaju sa Google i Facebook oglašavanjem, SEO optimizacijom, značajem nativnog oglašavanja kao i email marketingom koji nastavlja da demonstrira svoju važnost.

Tokom dvodnevne edukacije koja je namenjena vlasnicima i predstavnicima malih i srednjih preduzeća, predavanja i radionice održaće Ivan Bildi koji će objasniti zašto je Facebook oglašavanje danas nikada lakše, kao i Marko Petrović (Optimus Media) koji će govoriti o Google Adwords oglašavanju. Instagram je ove godine dobio na važnosti kao jedan od najnovijih alata za Internet oglašavanje, a koliko je nastup na ovom servisu zapravo bitan, govoriće Danica Marković i Aleksandar Radukin iz agencije Homepage.

webiz
I prethodne godine ‘Poslovna edukacija’ okupila je veliki broj predstavnika kompanija (Izvor: Webiz)

Njima će se pridružiti Svetozar Krunić iz Infostuda koji će predavati o važnosti email marketinga kao kanala koji ne gubi na značaju i nastavlja da raste, dok će o osnovama postavljanja e-prodavnice govoriti Maja Veselinović, Head of Sales pri kompaniji IDEA. Učesnici „Programa poslovne edukacije“ moći će da čuju i predavanje na temu važnosti nativnog tj. kontekstualnog oglašavanja od Marka Mudrinića, urednika poslovno-tehnološkog magazina Netokracija u Srbiji.

Nakon Zrenjanina i Subotice — Zlatibor

U razgovoru sa direktorom konferencije Webiz, Vladimirom Kovačem, saznali smo da se od ove godine „Program poslovne edukacije“ održava na još jednoj lokaciji — na Zlatiboru, pri čemu je čitav tim uzbuđen sa lansiranjem događaja za 2016. godinu od koji će se prvi održati upravo u Zrenjaninu i to u sklopu Webiza:

Potrudili smo se da okupimo najadekvatnije predavače za svaku od ovih tema. Oni će sigurno sa slušaocima podeliti pregršt korisnih, praktičnih i najnovijih informacija koje će im pomoći da svoje usluge i proizvode što bolje ponude putem globalnog tržišta — Interneta. Naravno, slušaoce edukacije očekuju i kvalitetne networking aktivnosti tokom kojih će moći da bolje upoznaju svoje predavače i naprave dobre poslovne, međusobne kontakte.

Iz organizacije ističu da su prijave za „Program poslovne edukacije“ već uveliko otvorene na zvaničnom sajtu događaja, pri čemu kotizacije za ovaj deo programa iznose 15.000 dinara i obuhvataju prisustvo na samoj konferenciji. Takođe, za učesnice edukacije važe i specijalne cene smeštaja u hotelu Vojvodina, napominju iz Webiza.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Godina u kojoj smo uništili srpski IT

Da, pričam o izmenama zakonskih regulativa vezanih za porez na dohodak građana. Po ko zna koji put imamo šansu da uradimo nešto veliko i sami uprskamo, kao reprezentacija u fudbalu.

Mobilno

Google i u Beogradu omogućio pregled javnog gradskog prevoza!

Google Maps od danas su konačno omogućile korisnicima u Beogradu da na svojim pametnim telefonima dobiju uvid u kretanje gradskog prevoza, cene karte i druge bitne informacije o GSP-u.

Kultura 2.0

Mogu li dva prijatelja iz IT-ja pozicionirati Srbiju na mapi evropskih biciklista – kroz projekat Serbia Upside Down?

Dvojica kolega i prijatelja koji rade u IT industriji svoju ljubav prema biciklizmu i putovanjima spojili su u projekat pod nazivom 'Serbia Upside Down'. Njihova ideja je da se kroz velike biciklističke ture u Srbiji naša zemlja približi njihovim kolegama IT-jevcima iz Zapadne Evrope kao vredno turističko mesto. O čemu se tu zapravo radi?

Propustili ste

Ekskluzivno

Ako želimo dalji rast srpskog startap ekosistema, potrebna nam je podrška institucija – pokazuje Startap skener

Srpski startap ekosistem, iako je i dalje po veličini, resursima i iskustvu mali i nalazi se tek u prvoj fazi razvoja, jedan je od najbrže rastućih u odnosu na ekosisteme koji se nalaze u istoj fazi - zaključak je istraživanja Startap skener. Šta moramo promeniti kako bismo održali taj rast?

Startapi i poslovanje

Startap Shyft zahvaljujući development timu u Srbiji podigao investiciju od $15 miliona

Kalifornijski startap Shyft podigao je Serija A investiciju u iznosu od 15 miliona dolara što je, gledano sa lokalnog stanovišta, posebno važno jer se njegov kompletan development tim nalazi upravo u Srbiji.

Kultura 2.0

Razumete podatke koji objašnjavaju zašto ljudi odlaze iz Srbije? Prijavite se na konkurs čiji je nagradni fond 40.000 dolara

UNDP i UNFPA su pripremili nagradni fond od 40.000 dolara za timove koji predlože inovativna rešenja koja doprinose razumevanju izazova koje donosi depopulacija.

Startapi i poslovanje

Kako je srpski Agremo od troje ljudi postao kompanija koja digitalizuje poljoprivredu za 2.000 korisnika širom sveta

Imati efikasnu poljoprivredu danas znači imati 'tech' rešenja koja pomažu agronomima da uz pomoć detaljnih analiza preciznije obrađuju i održavaju svoje parcele. Jedno od tih savremenih rešenja dolazi iz kompanije Agremo, o čijem smo poslovanju razgovarali sa osnivačem.

Kultura 2.0

Da li je moguće sprečiti izgaranje na poslu – pitali smo HR-a, psihologa i direktora

Uhvatite li sebe da se osećate umorno, iscrpljeno, nemotivisano, ne spavate dovoljno, opada vam imunitet i sve to samo kada pomislite na posao koji vas čeka? U tekstu koji sledi pokušavamo da odgovorimo na pitanje kako da u 2020. godini ne dozvolite da do toga dođe.

Kultura 2.0

Privatnost na Internetu je nemoguća ali pazite gde i kako ostavljate svoj digitalni ‘otisak’

Kembridž analitika naučila nas je šta može da se desi ako se lični podaci zloupotrebljavaju. Zato na nivou društva moramo naučiti kako mediji i marketing utiču na nas - a naša namera u Laboratoriji za digitalnu sociometriju je upravo to.