Webiz 4.0 stiže: Kako da živimo i radimo u 'digitalnoj sadašnjosti'?

Kako da živimo i radimo u ‘digitalnoj sadašnjosti’?

Četvrta po redu Webiz konferencija ove godine održaće se od 24. do 27. marta, u hotelu Vojvodina u Zrenjaninu. Iz organizacije najavljuju bogat program i zanimljive govornike, još više praktičnih radionica, ali i rekordan broj učesnika - ovoga puta biće otvoreno čak 700 mesta za sve posetioce koji žele da čuju kako se živi i radi u 'digitalnoj sadašnjosti'.

webiz-4

„Tokom poslednje četiri godine Webiz se istakao kao jedan od ozbiljnijih projekata koji za cilj ima edukaciju i promociju digitalnih tehnologija, Internet kulture i tehnološkog preduzetništva“, kaže za Netokraciju direktor konferencije Vladimir Kovač. On ističe kako će se ovogodišnji Webiz održati od 24. do 27. marta u hotelu Vojvodina u Zrenjaninu, pri čemu su prva dva dana rezervisana za program poslovne edukacije, namenjen malim i srednjim preduzećima.

Sama konferencija počinje u petak 25. marta i trajaće do nedelje 27. marta. Tokom tri tematski podeljena dana, učesnici će imati priliku da čuju veliki broj keynote (motivacionih) govornika, priče o uspešnim IT kompanijama u Srbiji iz oblasti razvoja video igara, aplikacija i weba, ali i one nešto tradicionalnije preduzetničke priče koje danas postoje zahvaljujući primeni Interneta i digitalnih tehnologija.

Preduzetništvo – iz prve ruke

Ističući kako je pred organizatorima zaista veliki poduhvat – podići konferenciju na jedan viši nivo i nadmašiti prethodne uspehe, Kovač otkriva da su ove godine svoje učešće potvrdili Dragan Tomić, direktor Microsoft razvojnog centra u Srbiji, Rade Joksimović, CEO startapa Loyalis i jedan od naših najuspešnijih tehnoloških preduzetnika, te Mirko Topalski, osnivač i vlasnik gejming studija Eipix.

webiz_4-1
Pored do sada potvrđenih govornika, iz organizacije najavljuju i par velikih iznenađenja koja očekuju učesnike.

Vladimir takođe napominje da je za četvrti Webiz otvoren rekordan broj kotizacija – čak njih 700! Dodajući kako interesovanje za konferenciju koja približava „digitalnu sadašnjost“ i mogućnosti zarade putem Interneta raste iz godine u godinu, posebna pažnja posvećena je upravo besplatnim radionicama tokom kojih će učesnici moći bliže da se upoznaju sa određenim aspektima digitalne karijere, a tu je i nezaobilazan networking program zakazan za večernje sate.

Promocija konferencije 28. januara u Beogradu

Kotizacije će ove godine iznositi 1.000 dinara za studente, 1.500 dinara za ostale učesnike, pri čemu se kotizacije za Program poslovne edukacije mogu nabaviti po ceni od 120 evra. Kovač ističe kako sve učesnike ove godine očekuju bogati kotizacioni paketi.

Prva zvanična promocija Webiz konferencije biće održana u četvrtak, 28. januara u restoranu Appetite, s početkom od 19:30 časova, a na promociji će se zvanično i pustiti prijave za konferenciju.

Ostavi komentar

    • Vladimir Kovač

      Vladimir Kovač

      25. 1. 2016. u 14:42 Odgovori

      Andrea, prijave za konferenciju biće aktivirane u četvrtak, 28. januara, na zvaničnoj promociji Konferencije. Tada će biti vidljive i sve informacije o kotizacijama, prijavama, kao i cenama smeštaja u hotelu Vojvodina. Pratite zvaničnu internet stranicu konferencije na adresi http://www.webiz.rs, u narednom periodu biće dosta novosti! Pozdrav, Vlada, Webiz team

    • Vladimir Kovač

      Vladimir Kovač

      26. 1. 2016. u 11:50 Odgovori

      Peđa, prijave za radionice će se vršiti do popune mesta. Svaka od radionica će imati 20-25 mesta, a za radionice će biti moguće prijaviti se tek kada se evidentira uplata kotizacije za konferenciju. Biće moguće prijaviti se za maksimalno 2 radinice. Prijave će biti omogućene od 28. januara uveče. Za sve dodatne informacije pratite zvaničnu internet stranicu konferencije na adresi http://www.webiz.rs kao i naše profile na društvenim mrežama. Pozdrav, Vlada, Webiz team

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Godina u kojoj smo uništili srpski IT

Da, pričam o izmenama zakonskih regulativa vezanih za porez na dohodak građana. Po ko zna koji put imamo šansu da uradimo nešto veliko i sami uprskamo, kao reprezentacija u fudbalu.

Mobilno

Google i u Beogradu omogućio pregled javnog gradskog prevoza!

Google Maps od danas su konačno omogućile korisnicima u Beogradu da na svojim pametnim telefonima dobiju uvid u kretanje gradskog prevoza, cene karte i druge bitne informacije o GSP-u.

Kultura 2.0

Mogu li dva prijatelja iz IT-ja pozicionirati Srbiju na mapi evropskih biciklista – kroz projekat Serbia Upside Down?

Dvojica kolega i prijatelja koji rade u IT industriji svoju ljubav prema biciklizmu i putovanjima spojili su u projekat pod nazivom 'Serbia Upside Down'. Njihova ideja je da se kroz velike biciklističke ture u Srbiji naša zemlja približi njihovim kolegama IT-jevcima iz Zapadne Evrope kao vredno turističko mesto. O čemu se tu zapravo radi?

Propustili ste

Ekskluzivno

Ako želimo dalji rast srpskog startap ekosistema, potrebna nam je podrška institucija – pokazuje Startap skener

Srpski startap ekosistem, iako je i dalje po veličini, resursima i iskustvu mali i nalazi se tek u prvoj fazi razvoja, jedan je od najbrže rastućih u odnosu na ekosisteme koji se nalaze u istoj fazi - zaključak je istraživanja Startap skener. Šta moramo promeniti kako bismo održali taj rast?

Startapi i poslovanje

Startap Shyft zahvaljujući development timu u Srbiji podigao investiciju od $15 miliona

Kalifornijski startap Shyft podigao je Serija A investiciju u iznosu od 15 miliona dolara što je, gledano sa lokalnog stanovišta, posebno važno jer se njegov kompletan development tim nalazi upravo u Srbiji.

Kultura 2.0

Razumete podatke koji objašnjavaju zašto ljudi odlaze iz Srbije? Prijavite se na konkurs čiji je nagradni fond 40.000 dolara

UNDP i UNFPA su pripremili nagradni fond od 40.000 dolara za timove koji predlože inovativna rešenja koja doprinose razumevanju izazova koje donosi depopulacija.

Startapi i poslovanje

Kako je srpski Agremo od troje ljudi postao kompanija koja digitalizuje poljoprivredu za 2.000 korisnika širom sveta

Imati efikasnu poljoprivredu danas znači imati 'tech' rešenja koja pomažu agronomima da uz pomoć detaljnih analiza preciznije obrađuju i održavaju svoje parcele. Jedno od tih savremenih rešenja dolazi iz kompanije Agremo, o čijem smo poslovanju razgovarali sa osnivačem.

Kultura 2.0

Da li je moguće sprečiti izgaranje na poslu – pitali smo HR-a, psihologa i direktora

Uhvatite li sebe da se osećate umorno, iscrpljeno, nemotivisano, ne spavate dovoljno, opada vam imunitet i sve to samo kada pomislite na posao koji vas čeka? U tekstu koji sledi pokušavamo da odgovorimo na pitanje kako da u 2020. godini ne dozvolite da do toga dođe.

Kultura 2.0

Privatnost na Internetu je nemoguća ali pazite gde i kako ostavljate svoj digitalni ‘otisak’

Kembridž analitika naučila nas je šta može da se desi ako se lični podaci zloupotrebljavaju. Zato na nivou društva moramo naučiti kako mediji i marketing utiču na nas - a naša namera u Laboratoriji za digitalnu sociometriju je upravo to.