
10. Webiz u Suboticu stiže kao profilisan događaj – posvećen marketarima i digitalcima
Deseto izdanje Webiz Edukacije održaće se u Subotici od 17. do 19. novembra. Iz organizacije najavljuju zanimljiv program - ovoga puta usmeren ka potrebama marketara i digitalaca koji će tokom trodnevne edukacije imati priliku da čuju dvadesetak predavača i panelista među kojima su kreativni direktori, marketing i dizajn stručnjaci i predstavnici vodećih brendova.
Velika seoba digitalaca, preduzetnika i kreativaca i ove jeseni odigraće se u subotičkom hotelu Galleria, koji će od 17. do 19. novembra ugostiti deseto izdanje Webiz Edukacije. Program edukativnog događaja ovoga puta usmeren je ka marketinškim i digitalnim potrebama posetilaca – vlasnika malih i srednjih preduzeća, zaposlenih u digitalnom sektoru i frilensera, koji će tokom trodnevne konferencije imati priliku da unaprede svoje veštine i povežu se sa predavačima.
U razgovoru sa Netokracijom, direktor Webiza, Vladimir Kovač, najavio je predstojeću Edukaciju osvrnuvši se na činjenicu da naredni Webiz događaj stiže nakon sjajnog druženja na prvoj Webiz Networking večeri održanoj u Beogradu:
Vraćamo se starom konceptu Webiz događaja koji su primarno fokusirani na edukaciju. Iako uvek to kažemo, a uvek to i mislimo, ponovićemo i sada – program edukacije je zaista nikada bolji! Okupili smo majstore svojih zanata, kreativne direktore, stručnjake iz oblasti komunikacija, istraživanja tržišta, društvenih mreža, dizajna, screenage ikone i predstavnike vodećih brendova koji će pokušati da zadovolje radoznalost i želju za znanjem kod naših posetilaca.
Kovač ističe kako posetioce ovogodišnje Webiz Edukacije u Subotici očekuje čak 10 jedinstvenih modula – osmišljenih tako da učesnicima omoguće bolji uvid u izazove i trendove koji će oblikovati narednu poslovnu godinu, kao i da im pruže konkretne alate i veštine koje im mogu pomoći da još efikasnije digitalizuju svoje poslovanje.

Kada su predavači u pitanju, iz organizacije najavljuju pravu digitalnu ligu izuzetnih dama i džentlmenta među kojima su: Igor Arih (stručnjak za komunikacije), Slavoljub Stanković (Merkator S), Žarko Veljković (kreativni direktor McCann Skopje, McCann Sarajevo i McCann Tirana), Slavimir Stojanović Futro (dizajner), Milan Inić (Yasserstain), Sanja Lalević Cvetković (Direct Media), Sara Jovanović (screenage influenserka), Nebojša Krivokuša (Communis DDB), Igor Savić (Havas), Andrej Gamser (Executive Group) i mnogi drugi.
Prvi DIMAQ sertifikovan događaj u Srbiji
Kako svaku Webiz Edukaciju, pored zvaničnog dela programa, prati i nezvaničan deo – Vladimir za Netokraciju kaže da se interakcija sa predavačima i ovoga puta ne završava na kraju predavanja. U okviru događaja održaće se i tradicionalan networking deo gde će učesnici međusobno moći da se upoznaju i povežu, u prijatnoj atmosferi uz nezaobilazne vojvođanske specijalitete.
Poseban novitet za deseto izdanje Webiz Edukacije predstavlja i činjenica da je ovo prvi događaj akreditovan po DIMAQ standardu – programu sertifikacije koji u Srbiji sprovodi IAB Serbia. Šta to tačno znači? Ukoliko ste među polaznicima DIMAQ edukacije i programa sertifikacije, učestvovanje na Webiz Edukaciji donosi vam dodatne poene koje sakupljate u roku od dve godine, a sa dovoljnim brojem bodova vaš sertifikat automatski se obnavlja. Aleksandar Petković, izvršni direktor IAB Serbia, prokomentarisao je saradnju Webiza i DIMAQ programa:
Potražnja za specijalizovanim stručnim kadrom nikada nije bila veća, dok je poznavanje digitalnog marketinga postalo obavezno za sve pozicije u marketingu i menadžmentu. Prepoznali smo konferenciju Webiz kao partnera i sa ponosom najavljujemo buduću saradnju i njih kao DIMAQ Accredited događaj. DIMAQ – Digital Marketing Qualification je međunarodno priznat program standardizacije i sertifikacije stručnosti u oblasti digitalnog marketinga. Pored popusta koji smo obezbedili za učesnike Webiza, imaće priliku da sakupe svoje prve poene u procesu DIMAQ resertifikacije.
Za kraj, Kovač otkriva za Netokraciju da su kotizacije za Webiz Edukaciju već uveliko puštene u prodaju, po ceni od 20.000 dinara sa PDV-om i obuhvataju: trodnevni program predavanja, poklon paket, kafe pauze, networking ručak i večeru, prezentacije sa svih predavanja i sertifikat o odslušanom programu. Više informacija o događaju, predavačima i programu, dostupno je na zvaničnom sajtu Webiz Edukacije.
Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!