10. Webiz u Suboticu stiže kao profilisan događaj - posvećen marketarima i digitalcima

10. Webiz u Suboticu stiže kao profilisan događaj – posvećen marketarima i digitalcima

Deseto izdanje Webiz Edukacije održaće se u Subotici od 17. do 19. novembra. Iz organizacije najavljuju zanimljiv program - ovoga puta usmeren ka potrebama marketara i digitalaca koji će tokom trodnevne edukacije imati priliku da čuju dvadesetak predavača i panelista među kojima su kreativni direktori, marketing i dizajn stručnjaci i predstavnici vodećih brendova.

Velika seoba digitalaca, preduzetnika i kreativaca i ove jeseni odigraće se u subotičkom hotelu Galleria, koji će od 17. do 19. novembra ugostiti deseto izdanje Webiz Edukacije. Program edukativnog događaja ovoga puta usmeren je ka marketinškim i digitalnim potrebama posetilaca – vlasnika malih i srednjih preduzeća, zaposlenih u digitalnom sektoru i frilensera, koji će tokom trodnevne konferencije imati priliku da unaprede svoje veštine i povežu se sa predavačima.

U razgovoru sa Netokracijom, direktor Webiza, Vladimir Kovač, najavio je predstojeću Edukaciju osvrnuvši se na činjenicu da naredni Webiz događaj stiže nakon sjajnog druženja na prvoj Webiz Networking večeri održanoj u Beogradu:

Vraćamo se starom konceptu Webiz događaja koji su primarno fokusirani na edukaciju. Iako uvek to kažemo, a uvek to i mislimo, ponovićemo i sada – program edukacije je zaista nikada bolji! Okupili smo majstore svojih zanata, kreativne direktore, stručnjake iz oblasti komunikacija, istraživanja tržišta, društvenih mreža, dizajna, screenage ikone i predstavnike vodećih brendova koji će pokušati da zadovolje radoznalost i želju za znanjem kod naših posetilaca.

Kovač ističe kako posetioce ovogodišnje Webiz Edukacije u Subotici očekuje čak 10 jedinstvenih modula – osmišljenih tako da učesnicima omoguće bolji uvid u izazove i trendove koji će oblikovati narednu poslovnu godinu, kao i da im pruže konkretne alate i veštine koje im mogu pomoći da još efikasnije digitalizuju svoje poslovanje.

Deseto izdanje Webiz Edukacije fokusiraće se na probleme i izazove u domenu brendinga i digitalnog marketinga, poručuju iz organizacije. Webiz

Kada su predavači u pitanju, iz organizacije najavljuju pravu digitalnu ligu izuzetnih dama i džentlmenta među kojima su: Igor Arih (stručnjak za komunikacije), Slavoljub Stanković (Merkator S), Žarko Veljković (kreativni direktor McCann Skopje, McCann Sarajevo i McCann Tirana), Slavimir Stojanović Futro (dizajner), Milan Inić (Yasserstain), Sanja Lalević Cvetković (Direct Media), Sara Jovanović (screenage influenserka), Nebojša Krivokuša (Communis DDB), Igor Savić (Havas), Andrej Gamser (Executive Group) i mnogi drugi.

Prvi DIMAQ sertifikovan događaj u Srbiji

Kako svaku Webiz Edukaciju, pored zvaničnog dela programa, prati i nezvaničan deo – Vladimir za Netokraciju kaže da se interakcija sa predavačima i ovoga puta ne završava na kraju predavanja. U okviru događaja održaće se i tradicionalan networking deo gde će učesnici međusobno moći da se upoznaju i povežu, u prijatnoj atmosferi uz nezaobilazne vojvođanske specijalitete.

Poseban novitet za deseto izdanje Webiz Edukacije predstavlja i činjenica da je ovo prvi događaj akreditovan po DIMAQ standardu – programu sertifikacije koji u Srbiji sprovodi IAB Serbia. Šta to tačno znači? Ukoliko ste među polaznicima DIMAQ edukacije i programa sertifikacije, učestvovanje na Webiz Edukaciji donosi vam dodatne poene koje sakupljate u roku od dve godine, a sa dovoljnim brojem bodova vaš sertifikat automatski se obnavlja. Aleksandar Petković, izvršni direktor IAB Serbia, prokomentarisao je saradnju Webiza i DIMAQ programa:

Potražnja za specijalizovanim stručnim kadrom nikada nije bila veća, dok je poznavanje digitalnog marketinga postalo obavezno za sve pozicije u marketingu i menadžmentu. Prepoznali smo konferenciju Webiz kao partnera i sa ponosom najavljujemo buduću saradnju i njih kao DIMAQ Accredited događaj. DIMAQ – Digital Marketing Qualification je međunarodno priznat program standardizacije i sertifikacije stručnosti u oblasti digitalnog marketinga. Pored popusta koji smo obezbedili za učesnike Webiza, imaće priliku da sakupe svoje prve poene u procesu DIMAQ resertifikacije.

Za kraj, Kovač otkriva za Netokraciju da su kotizacije za Webiz Edukaciju već uveliko puštene u prodaju, po ceni od 20.000 dinara sa PDV-om i obuhvataju: trodnevni program predavanja, poklon paket, kafe pauze, networking ručak i večeru, prezentacije sa svih predavanja i sertifikat o odslušanom programu. Više informacija o događaju, predavačima i programu, dostupno je na zvaničnom sajtu Webiz Edukacije.

Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Startapi i poslovanje

Srpsko-američki MotionOps podigao investiciju od $1,2 miliona – sledi širenje tima u Srbiji i dalji razvoj proizvoda

MotionOps zatvorio je 'pre-seed' rundu od gotovo 1,2 miliona dolara predvođenu VC fondom iz Jute Alpine 100. Nikola Cvetković, jedan od osnivača ovog startapa, otkriva nam više o tome kako tim planira da iskoristi investiciju.

Analiza

Rast po svaku cenu više nije ono što startape vodi do investicije – i tu je prilika za srpske timove

Po pitanju investiranja u startape na globalnom nivou, prošla decenija lako bi mogla dobiti titulu zlatne decenije. Problem je bio samo jedan: ti startapi u velikoj većini nisu stavljali naglasak na profitablinost i zdrav rast i, uprkos gubicima koji su se brojali u stotinama miliona, ipak su dostizali valuacije od nekoliko milijardi. Sada su se pravila igre promenila - što može ići u prilog domaćim startapima.

Sponzorisano

Degordian pokreće novi podbrend: Builtt! Fokusiraće se na ecommerce, web i product projekte

Degordian dobija novi specijalizovani spin-off brand koji deluje u 3 vertikale. Upoznajte 'Builtt' koji se bavi izradom web stranica, digitalnih proizvoda i ecommerce rešenja.

Propustili ste

Kultura 2.0

Web pristupačnost čini internet boljim mestom za sve – a posebno za osobe sa invaliditetom

Internet je alat putem kog možemo pronaći gotovo sve što želimo da saznamo, zar ne? Nažalost, to nije slučaj za osobe koje imaju određene invaliditete. Upravo zato je pristupačnost interneta (web accessibillity) sve aktuelnija tema.

Društvene mreže

Hoće li Elon Mask zaista uvesti pretplatu za sve korisnike Twittera?

Ono što se dešava sa Twitterom od momenta akvizicije od strane kontraverznog biznismena Elona Maska može se kategorizovati kao potpuna farsa sa čudnim spletom događaja i okolnostima koji su zadesili ovu društvenu mrežu.

Takmičenje

Bosch Startup Harbour poziva startape da zajedno validiraju ideje i skaliraju biznis – prijave traju do 30. septembra

Startup Harbour je globalna inicijativa kompanije Bosch čiji je cilj kreiranje ekosistema kroz saradnju između 'early stage' startapa i različitih Bosch divizija u oblasti informacionih tehnologija i digitalizacije.

Intervju

Amir Moini pomogao je Netflixu da izgradi Employer Brand iz temelja – a sada dolazi na Empple Festival

Treći po redu Empple Festival 5. oktobra ugostiće Amira Moinija, direktora Employer Branding-a kompanije Moloco u Silicijumskoj dolini.

Internet marketing

Weekend Media Festival po 16. put u Rovinju, ovog puta sa fokusom na HR i veštačku inteligenciju

Weekend Media Festival, jedna od najvećih regionalnih konferencija posvećenih digitalnom marketingu, po 16. put će se održati u Rovinju od 21. do 24. septembra, sa potpuno novim i aktuelnim temama iz digitalnog sveta.

Karijere

Olja Vučićević Gaković: Srpski IT bio je prenaduvani balon koji je morao da pukne – i to je izdvojilo kvalitetne kompanije

Olja Vučićević Gaković ima impresivno poslovno iskustvo: od života i rada u Silicijumskoj dolini i saradnje sa kompanijama kao što su Google, Yahoo i IBM, do povratka u Srbiju i vođenja uspešnih IT kompanija. U intervjuu koji sledi, ona je sa nama podelila svoje mišljenje o srpskoj IT industriji - i zašto smatra da je kriza imala pozitivan uticaj na nju.