10. Webiz u Suboticu stiže kao profilisan događaj - posvećen marketarima i digitalcima

10. Webiz u Suboticu stiže kao profilisan događaj – posvećen marketarima i digitalcima

Deseto izdanje Webiz Edukacije održaće se u Subotici od 17. do 19. novembra. Iz organizacije najavljuju zanimljiv program - ovoga puta usmeren ka potrebama marketara i digitalaca koji će tokom trodnevne edukacije imati priliku da čuju dvadesetak predavača i panelista među kojima su kreativni direktori, marketing i dizajn stručnjaci i predstavnici vodećih brendova.

Velika seoba digitalaca, preduzetnika i kreativaca i ove jeseni odigraće se u subotičkom hotelu Galleria, koji će od 17. do 19. novembra ugostiti deseto izdanje Webiz Edukacije. Program edukativnog događaja ovoga puta usmeren je ka marketinškim i digitalnim potrebama posetilaca – vlasnika malih i srednjih preduzeća, zaposlenih u digitalnom sektoru i frilensera, koji će tokom trodnevne konferencije imati priliku da unaprede svoje veštine i povežu se sa predavačima.

U razgovoru sa Netokracijom, direktor Webiza, Vladimir Kovač, najavio je predstojeću Edukaciju osvrnuvši se na činjenicu da naredni Webiz događaj stiže nakon sjajnog druženja na prvoj Webiz Networking večeri održanoj u Beogradu:

Vraćamo se starom konceptu Webiz događaja koji su primarno fokusirani na edukaciju. Iako uvek to kažemo, a uvek to i mislimo, ponovićemo i sada – program edukacije je zaista nikada bolji! Okupili smo majstore svojih zanata, kreativne direktore, stručnjake iz oblasti komunikacija, istraživanja tržišta, društvenih mreža, dizajna, screenage ikone i predstavnike vodećih brendova koji će pokušati da zadovolje radoznalost i želju za znanjem kod naših posetilaca.

Kovač ističe kako posetioce ovogodišnje Webiz Edukacije u Subotici očekuje čak 10 jedinstvenih modula – osmišljenih tako da učesnicima omoguće bolji uvid u izazove i trendove koji će oblikovati narednu poslovnu godinu, kao i da im pruže konkretne alate i veštine koje im mogu pomoći da još efikasnije digitalizuju svoje poslovanje.

Webiz
Deseto izdanje Webiz Edukacije fokusiraće se na probleme i izazove u domenu brendinga i digitalnog marketinga, poručuju iz organizacije.

Kada su predavači u pitanju, iz organizacije najavljuju pravu digitalnu ligu izuzetnih dama i džentlmenta među kojima su: Igor Arih (stručnjak za komunikacije), Slavoljub Stanković (Merkator S), Žarko Veljković (kreativni direktor McCann Skopje, McCann Sarajevo i McCann Tirana), Slavimir Stojanović Futro (dizajner), Milan Inić (Yasserstain), Sanja Lalević Cvetković (Direct Media), Sara Jovanović (screenage influenserka), Nebojša Krivokuša (Communis DDB), Igor Savić (Havas), Andrej Gamser (Executive Group) i mnogi drugi.

Prvi DIMAQ sertifikovan događaj u Srbiji

Kako svaku Webiz Edukaciju, pored zvaničnog dela programa, prati i nezvaničan deo – Vladimir za Netokraciju kaže da se interakcija sa predavačima i ovoga puta ne završava na kraju predavanja. U okviru događaja održaće se i tradicionalan networking deo gde će učesnici međusobno moći da se upoznaju i povežu, u prijatnoj atmosferi uz nezaobilazne vojvođanske specijalitete.

Poseban novitet za deseto izdanje Webiz Edukacije predstavlja i činjenica da je ovo prvi događaj akreditovan po DIMAQ standardu – programu sertifikacije koji u Srbiji sprovodi IAB Serbia. Šta to tačno znači? Ukoliko ste među polaznicima DIMAQ edukacije i programa sertifikacije, učestvovanje na Webiz Edukaciji donosi vam dodatne poene koje sakupljate u roku od dve godine, a sa dovoljnim brojem bodova vaš sertifikat automatski se obnavlja. Aleksandar Petković, izvršni direktor IAB Serbia, prokomentarisao je saradnju Webiza i DIMAQ programa:

Potražnja za specijalizovanim stručnim kadrom nikada nije bila veća, dok je poznavanje digitalnog marketinga postalo obavezno za sve pozicije u marketingu i menadžmentu. Prepoznali smo konferenciju Webiz kao partnera i sa ponosom najavljujemo buduću saradnju i njih kao DIMAQ Accredited događaj. DIMAQ – Digital Marketing Qualification je međunarodno priznat program standardizacije i sertifikacije stručnosti u oblasti digitalnog marketinga. Pored popusta koji smo obezbedili za učesnike Webiza, imaće priliku da sakupe svoje prve poene u procesu DIMAQ resertifikacije.

Za kraj, Kovač otkriva za Netokraciju da su kotizacije za Webiz Edukaciju već uveliko puštene u prodaju, po ceni od 20.000 dinara sa PDV-om i obuhvataju: trodnevni program predavanja, poklon paket, kafe pauze, networking ručak i večeru, prezentacije sa svih predavanja i sertifikat o odslušanom programu. Više informacija o događaju, predavačima i programu, dostupno je na zvaničnom sajtu Webiz Edukacije.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Karijere

5 razloga zašto paušalci ne veruju izmenama zakona i zašto se javno bune protiv njihovog usvajanja

Svako ko je prisustvovao otvorenim razgovorima povodom donošenja novih zakona o poslovanju i oporezivanju paušalaca ima samo jedan pridev - zapaljivo. Suprostavljene strane diskutovale su o zakonskim predlozima, a šta je to što paušalci ističu kao najveće probleme, pročitajte u nastavku ovog teksta.

Kultura 2.0

Horor priče iz industrije: Plata koja nikada nije stigla

Želite da promenite firmu jer više nema šta da vam ponudi? Ja bih, na vašem mestu, ponovo razmislio - ko zna šta vas čeka u sledećoj.

Startapi i poslovanje

Da li je zbog ‘paušala’ na pomolu novi egzodus programera i digitalnih stručnjaka?

Od svih dilema koje poslednjih mesec dana potresaju domaću IT zajednicu, jedna od najizraženijih i najstrastvenijih glasi - otići ili ostati?

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Domaći Teodesk omogućava interno praćenje poslovnih aktivnosti za 1.000 korisnika u Srbiji – od komunikacije do organizacije

I kompanije i mali timovi u digitalnoj industriji gotovo da ne mogu da funkcionišu bez kolaboracionih i menadžerskih aplikacija. U gomili tih softverskih rešenja, beogradski Teodesk u jednoj platformi nudi čitav niz alata koje zadovoljavaju različite poslovne potrebe jedne firme.

Karijere

Devojke, želite praksu u agenciji Namics? Prijavite se za programerski hakaton!

Takmičenje namenjeno svim ženama zainteresovanim za programiranje u organizaciji agencije Namics zakazano je za 14. decembar, a na njega se mogu prijaviti i učesnice koje nemaju profesionalno programersko iskustvo.

Kultura 2.0

Tekst koji treba da pročitate pre odlaska u Kinu

Sve je više ljudi koji me u poslednje vreme pitaju kako da se pripreme za (kratki) put u Kinu. Kapiram da me niko to ne bi pitao da pre dva meseca nisam pomislio da je baš sjajna ideja da odem kao novinar na Svetsko prvenstvo u košarci i provedem tri nedelje u nekoliko kineskih gradova.

Startapi i poslovanje

Najbrže rastuća evropska development agencija dolazi u Srbiju – i u startu zapošljava 20 developera

Q, zagrebačka development i dizajn agencija, na čuvenoj Deloitte Technology Fast 500 EMEA listi zauzela je 20. mesto, što je čini najbrže rastućom development agencijom u Evropi. Uskoro otvaraju i kancelariju u Srbiji, povodom toga razgovaramo sa njihovim osnivačem.

Kultura 2.0

Naš digitalni imunitet je narušen. Ko je kriv za to i kako ga izlečiti?

U okviru ovogodišnjeg Foruma Kreativna Evropa 2019, Desk Kreativna Evropa Srbija u saradnji sa Ministarstvom kulture i informisanja organizovao je panel diskusiju na temu 'Kritičko mišljenje i digitalni imunitet' koja je juče održana u Nordeus Habu.

Startapi i poslovanje

Srpski Hunch postao deo ekskluzivnog ‘ad-tech’ programa koji organizuje Google

Beogradski startap Hunch koji razvija SaaS rešenje za automatizaciju digitalnog oglašavanja, postao je deo programa kompanije Google namenjenog startapima iz oblasti marketinga. O tome šta to znači za njihovo dalje poslovanje, za Netokraciju objašnjava CEO ovog startapa.