10. Webiz u Suboticu stiže kao profilisan događaj - posvećen marketarima i digitalcima

10. Webiz u Suboticu stiže kao profilisan događaj – posvećen marketarima i digitalcima

Deseto izdanje Webiz Edukacije održaće se u Subotici od 17. do 19. novembra. Iz organizacije najavljuju zanimljiv program - ovoga puta usmeren ka potrebama marketara i digitalaca koji će tokom trodnevne edukacije imati priliku da čuju dvadesetak predavača i panelista među kojima su kreativni direktori, marketing i dizajn stručnjaci i predstavnici vodećih brendova.

Velika seoba digitalaca, preduzetnika i kreativaca i ove jeseni odigraće se u subotičkom hotelu Galleria, koji će od 17. do 19. novembra ugostiti deseto izdanje Webiz Edukacije. Program edukativnog događaja ovoga puta usmeren je ka marketinškim i digitalnim potrebama posetilaca – vlasnika malih i srednjih preduzeća, zaposlenih u digitalnom sektoru i frilensera, koji će tokom trodnevne konferencije imati priliku da unaprede svoje veštine i povežu se sa predavačima.

U razgovoru sa Netokracijom, direktor Webiza, Vladimir Kovač, najavio je predstojeću Edukaciju osvrnuvši se na činjenicu da naredni Webiz događaj stiže nakon sjajnog druženja na prvoj Webiz Networking večeri održanoj u Beogradu:

Vraćamo se starom konceptu Webiz događaja koji su primarno fokusirani na edukaciju. Iako uvek to kažemo, a uvek to i mislimo, ponovićemo i sada – program edukacije je zaista nikada bolji! Okupili smo majstore svojih zanata, kreativne direktore, stručnjake iz oblasti komunikacija, istraživanja tržišta, društvenih mreža, dizajna, screenage ikone i predstavnike vodećih brendova koji će pokušati da zadovolje radoznalost i želju za znanjem kod naših posetilaca.

Kovač ističe kako posetioce ovogodišnje Webiz Edukacije u Subotici očekuje čak 10 jedinstvenih modula – osmišljenih tako da učesnicima omoguće bolji uvid u izazove i trendove koji će oblikovati narednu poslovnu godinu, kao i da im pruže konkretne alate i veštine koje im mogu pomoći da još efikasnije digitalizuju svoje poslovanje.

Deseto izdanje Webiz Edukacije fokusiraće se na probleme i izazove u domenu brendinga i digitalnog marketinga, poručuju iz organizacije. Webiz

Kada su predavači u pitanju, iz organizacije najavljuju pravu digitalnu ligu izuzetnih dama i džentlmenta među kojima su: Igor Arih (stručnjak za komunikacije), Slavoljub Stanković (Merkator S), Žarko Veljković (kreativni direktor McCann Skopje, McCann Sarajevo i McCann Tirana), Slavimir Stojanović Futro (dizajner), Milan Inić (Yasserstain), Sanja Lalević Cvetković (Direct Media), Sara Jovanović (screenage influenserka), Nebojša Krivokuša (Communis DDB), Igor Savić (Havas), Andrej Gamser (Executive Group) i mnogi drugi.

Prvi DIMAQ sertifikovan događaj u Srbiji

Kako svaku Webiz Edukaciju, pored zvaničnog dela programa, prati i nezvaničan deo – Vladimir za Netokraciju kaže da se interakcija sa predavačima i ovoga puta ne završava na kraju predavanja. U okviru događaja održaće se i tradicionalan networking deo gde će učesnici međusobno moći da se upoznaju i povežu, u prijatnoj atmosferi uz nezaobilazne vojvođanske specijalitete.

Poseban novitet za deseto izdanje Webiz Edukacije predstavlja i činjenica da je ovo prvi događaj akreditovan po DIMAQ standardu – programu sertifikacije koji u Srbiji sprovodi IAB Serbia. Šta to tačno znači? Ukoliko ste među polaznicima DIMAQ edukacije i programa sertifikacije, učestvovanje na Webiz Edukaciji donosi vam dodatne poene koje sakupljate u roku od dve godine, a sa dovoljnim brojem bodova vaš sertifikat automatski se obnavlja. Aleksandar Petković, izvršni direktor IAB Serbia, prokomentarisao je saradnju Webiza i DIMAQ programa:

Potražnja za specijalizovanim stručnim kadrom nikada nije bila veća, dok je poznavanje digitalnog marketinga postalo obavezno za sve pozicije u marketingu i menadžmentu. Prepoznali smo konferenciju Webiz kao partnera i sa ponosom najavljujemo buduću saradnju i njih kao DIMAQ Accredited događaj. DIMAQ – Digital Marketing Qualification je međunarodno priznat program standardizacije i sertifikacije stručnosti u oblasti digitalnog marketinga. Pored popusta koji smo obezbedili za učesnike Webiza, imaće priliku da sakupe svoje prve poene u procesu DIMAQ resertifikacije.

Za kraj, Kovač otkriva za Netokraciju da su kotizacije za Webiz Edukaciju već uveliko puštene u prodaju, po ceni od 20.000 dinara sa PDV-om i obuhvataju: trodnevni program predavanja, poklon paket, kafe pauze, networking ručak i večeru, prezentacije sa svih predavanja i sertifikat o odslušanom programu. Više informacija o događaju, predavačima i programu, dostupno je na zvaničnom sajtu Webiz Edukacije.

Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Office Talks Podcast

Kako doći do investicije za vaš startap?

Gost 195. epizode Office Talks podkasta bio je Miloš Rakčević koji je sa nama podelio svoj preduzetnički put i iskrene savete za sve koji planiraju da osnuju startap u Web3 ili nekom drugom sektoru IT industrije.

Startapi i poslovanje

Kako je Slobodan pobegao iz Beograda na Rtanj gde spaja IT i poljoprivredu?

U podnožju planine Rtanj, zajedno sa svojom porodicom pobegao je od gradske vreve i stresnog života. Tamo uzgajaju lekovito bilje od kojeg proizvode preparate dostupne na portalu Royal Balm.

Startapi i poslovanje

Srpsko-američki Lupa Technology osigurao investiciju od $1,8 miliona – sledi širenje poslovanja

Lupa Technology je na misiji da značajno unapredi upravljanje podacima u građevinskoj industriji. Ova srpsko-američka platforma, sa sedištem u Njujorku i Beogradu, upravo je zatvorila rundu ulaganja od $1,8 miliona kako bi podstakla svoju ekspanziju.

Propustili ste

Intervju

Endava: Program dualnog obrazovanja stvara IT budućnost Srbije

 Ukoliko nastojimo da razvijamo IT industriju i digitalnu ekonomiju u Srbiji, jedan od temelja za to jeste obrazovanje i dolazak novih mladih talentovanih ljudi. Velike IT kompanije, poput Endave, igraju važnu ulogu u procesu izgradnje i edukacije budućih stručnjaka.

Karijere

Učenike u Srbiji više ne zanima IT: Istina ili medijski spin?

'Đaci neće u programere' odjeknulo je u svim medijima nakon završenog prijemnog za srednje škole i gimnazije. Da li je zaista tako i zbog čega ove godine ima manje upisanih đaka na IT smerove u gimnazijama, pročitajte u analizi koja sledi.

Office Talks Podcast

Mily Tech: Startap koji pomaže da vam paketi stižu na vreme

Gost 197. epizode Office Talks podkasta bio je Miloš Zlatković, osnivač i CEO kompanije Mily Technologies. On nam je predstavio razvojni put kompanije — od osnivanja do milionske investicije i planova za budućnost!

Intervju

Mastercard lansirao alat ‘Shopping Muse’ za jednostavnu i personalizovanu kupovinu

Kompanija Mastercard je razvila novi alat 'Shopping Muse' koji je zasnovan na AI tehnologiji a sve u cilju da se napravi veliki korak ka interaktivnijoj i angažovanijoj trgovini u budućnosti. 

Sponzorisano

Kako strani eksperti iz kompanije ABBYY ocenjuju IT tržište rada u Srbiji?

Predviđaju da će Srbija od 'outsourcing' regrutnog centra postati atraktivna tehnološka lokacija na globalnom tržištu, ali je prethodno potrebno preduzeti određene korake ka ostvarivanju tog cilja.

Intervju

Može li veštačka inteligencija pomoći u izgradnji održivih energetskih sistema i poslovanja?

Koliko bi i na koji način integracija AI tehnologije mogla da utiče na unapređenje rešenja u energetskom sektoru, ali i na poslovanje jedne kompanije? Odgovor na ovo pitanje dobili smo u razgovoru sa Jelenom Pejković iz kompanije Schneider Electric.