Treća 'We Are Developers' konferencija o razvoju programerskih zajednica

Treća ‘We Are Developers’ konferencija o razvoju programerskih zajednica

Programerska konferencija ‘We are developers’ održaće se u Beču od 11. do 12. maja tekuće godine. Cilj događaja jeste da omogući programerima iz čitavog sveta da se povežu i razmene svoja znanja i iskustva, dok je za posetioce iz Srbije obezbeđen i specijalan popust na ulaznice koje se već uveliko nalaze u pretprodaji.

wad1

Naime, predstojeća We Are Developers konferencija koja se treću godinu zaredom održava u prestonici Austrije, ugostila je do sada više od 2.000 učesnika – obrađujući najrazličitije teme poput virtuelne realnosti, Internet of Things, robotike i veštačke inteligencije.

Kao i prethodnih godina i ovoga puta biće organizovane različite sesije za programere koje će po prvi put biti međunarodno orijentisane. Na taj način organizatori konferencije žele da privuku programere iz srednje i istočne Evrope i etabliraju konferenciju u Beču kao najveći skup programera na Starom kontinentu, čemu doprinosi i podatak da će prostor za izlagače obuhvatati površinu od čak 7.000 kvadratnih metara.

Specijalan popust za programere iz Srbije

Pored klasičnih predavanja organizovaće se okrugli stolovi, radionice, takmičenja u kodiranju i prilike za upoznavanje i proširenje mreže kontakata. Pretprodaja kotizacija je već otpočela i one se trenutno mogu nabaviti po ceni od 199 evra.

Iz organizacije napominju da programeri iz Srbije uz pomoć promotivnog koda EUROCOMM-SRB ostvaruju popust od 20% na sve sve kategorije ulaznica. Više informacija o cenama karata, ali i o samom događaju, možete pronaći na zvaničnom sajtu We Are Developers konferencije.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.