Ljubav prema fudbalu Vladimir je pretvorio u zajednicu sa 50.000 članova

Ljubav prema fudbalu i klađenju Vladimir je pretvorio u digitalnu zajednicu sa 50.000 registrovanih članova

Fudbal je oduvek bio više od sporta. Vladimir Kečkeš, osnivač stranica Burazzers.net i Engleskifudbal.com otkriva nam kako je ljubav prema sportu pretvorio u uspešan onlajn biznis i zajednicu čiji je potencijal prepoznao MaxBet.

Vladimir Kečkeš pretvorio je strast prema fudbalu u zanimljiv biznis – kreirao je i vodi Instagram profile Burazzers.net i Engleski fudbal. Neko bi pomislio da su to samo još jedni u nizu profila koji prate sport, ali bi se u tome gadno prevario.

Kečkeš je odlučio da ode nekoliko koraka dalje od običnih informativnih stranica, a kreativnost u objavljivanju sadržaja na društvenim mrežama i formati poput live video intervjua sa fudbalerima, doneli su našem sagovorniku nekoliko desetina hiljada vernih i vatrenih pratilaca na Facebooku i Instagramu.

Prateći i sami sport, ali i Vladimirov rad, poželeli smo da otkrijemo razlog zbog kojih su ovi profili nastali, ali i istoimeni web portali koji okupljaju na hiljade registrovanih članova. U razgovoru za Netokraciju, Kečkeš govori o počecima i onome što sportska zajednica koju je pokrenuo predstavlja danas.

Od ljubavi prema fudbalu do Sky Sports redakcije

„Ideja za Engleski fudbal i Burazzers.net nastala je jedne januarske noći dok smo u kafani Kod Vere Mekane gledali treće kolo FA kupa na jednom, a Kursadžije na drugom televizoru. Šalu na stranu, fudbal aktivno pratim od sedme godine i apsolutno uživam iz kog god ugla da posmatram igru jer je toliko kompleksna i zapravo savršeno oslikava život“, započinje razgovor Vladimir.

Ipak, fudbal u Engleskoj je nešto posebno i predstavlja kulturu za sebe. To je, kaže, shvatio u gimnaziji kada je i počelo „trovanje kul sadržajem koji osobu definiše kasnije u životu“. Ljubav prema fudbalu kao kultu u Engleskoj, ali i prema klađenju, bili su glavni okidači za kreiranje oba projekta:

Smatrao sam da i na jednu i na drugu temu imam da kažem nešto što niko drugi pre toga nije i mislim da sam bio u pravu. Otuda i nastaju Instagram profili i web stranice. Na sajtu Engleskifudbal.com korisnik ima priliku da pročita mnogo tekstova iz različitih oblasti kroz koje se fudbal u Engleskoj prožima – istorija, muzika, gradovi. To su tekstovi koje smo najviše objavljivali u početku, a sada, nažalost, dosta slabije.

Burazzers.net je čist kladioničarski sajt. Ja ga nekako definišem kao miks foruma i društvene mreže. Akcenat je na tipovima za klađenje registrovanih „burazzera“ i međusobnoj interakciji. Pored toga, dosta sam se posvetio i edukaciji kladioničara. Koliko god ljudi ovde vole da se klade dosta su „nepismeni“ u tome, a moja je želja da se to promeni.

Povremena okupljanja članova foruma uglavnom rezultuju dobrim razgovorom, kriglom hladnog piva i punom pivnicom kojom vlada pozitivna sportska atmosfera.

Vladimir je sajt Engleski fudbal pokrenuo sa najboljim drugarom Dušanom Varničićem i danas je zajedno uređuju. Međutim, kako nam otkriva, do danas je kroz ovu priču prošlo dosta autora sa više ili manje tekstova, dok je a treći partner iz ekipe zadužen za fantasy rubriku.

Sa druge strane, Instagram profil Burazzers.net Vladimir vodi sam od prvog dana kada su sadržaj i koncept u pitanju, a veliku podršku u biznis delu mu pruža poslovni partner Lazar Miučin. Njih dvojica zajedno sarađuju na još nekoliko projekata, nastupajući kao konsultanti u vezi sa sportskim sadržajem i klađenjem:

Jedan period sam radio nekoliko poslova, doduše sličnih. Nakon 9-5 sam odlazio u taj naš „garažni“ ofis da zajedno radimo i kroz rad učimo jedan od drugog. Ta dobra energija koja nas je vukla omogućila mi je da zaboravim na umor koji dolazi od drugog posla kojim se bavim – a to su saveti i konsultacije za kladionice, s obzirom na to da sam četiri godine radio kao kvoter i marketing menadžer u firmi Novomatic.

Ipak, trud se isplatio jer u kombinaciji sa kreativnošću, originalnošću i humorom, uz pošten i iskren odnos prema publici, omogućili su da Vladimirov side-hustle posao sve brže raste. Vodeći stranicu Engleski fudbal, Kečkeš i njegove kolege uspeli su da dođu do igrača kao što su Marko Grujić i Aleksandar Mitrović koje su i intervjuisali – a to nije mala stvar za jednu ekipu koja vodi dva nezavisna sajta i dve Instagram stranice.

Momci su tako imali priliku da razgovaraju sa trenerom Slavišom Jokanovićem u vreme kada je cela Engleska pisala o njegovom Fulamu, a delove ovog intervjua su preneli i mediji u Engleskoj, između ostalih i Sky Sports! Vladimir kaže da tako nešto nije pošlo za rukom ni mnogo ozbiljnijim sportskim redakcijama, a to je upravo ono što privlači publiku:

Smatram da se ljudi koji nas prate identifikuju sa sadržajem koji objavljujemo, postoji taj momenat da je neko sličan njima uspeo da uradi stvari o kojima i oni maštaju. Nešto slično kao priča o Rokiju – heroju običnog čoveka. Na kraju krajeva, mislim i da imam dosta znanja o samoj materiji što je svakako i najbitnije. Dosta vremena sam posvetio tome, bilo bi uzaludno potrošeno da nije tako.

Čuo sam se Mitrom danas 📞Nije mu zgodno zbog karantina i cele situacije da sada radimo lajv ali je obećao da rokamo…

Posted by Engleski fudbal on Saturday, 11 April 2020

Hranite mozak kvalitetno i on će vas uvek nagraditi kvalitetnim (sportskim) mislima

Razgovarajući sa Vladimirom o kreativnom procesu iza sadržaja koji objavljuje, naš sagovornik napominje da je Engleski fudbal pored navedenih mreža i sajta, dostupan i kao YouTube kanal, ali da i dalje nemaju dovoljno vremena da mu se ozbiljnije posvete.

U slučaju Burazzers.net, Instagram stranica i istoimeni forum okosnica su čitave priče. YouTube kanal postoji, ali je emisija koju Vladimir vodi „Bet bus“ otkupljena od strane MaxBeta. Tako se Kečkeš kao autor ostvario i na najpoznatijem video servisu.

Međutim, zbog pandemije emisija je trenutno pauzirana i kako on kaže ne zna da li će se opet vraćati na ovaj servis, već će nastaviti saradnju sa pomenutom kompanijom.

Govoreći o kreativnom procesu koji prethodi sadržaju na svim digitalnim kanalima, Vladimir ističe da inspiracija za sadržaj dolazi sama, kao i da na to utiču i druga interesovanja poput serija, filmova, muzike, knjiga i slično. On za Netokraciju dodaje:

Konzumirajući različit sadržaj, dešava se da mi se svašta mota po glavi i tako razne ideje samo isplivaju kao dobra kreativa. Sam kreativni proces dolazi odnekud, ali nije proizvod slučajnosti. Mislim da je to dobar recept, hranite mozak kvalitetno i on će vas uvek nagraditi kvalitetnim mislima.

Kada je u pitanju sadržaj, poseban akcenat treba staviti i na live video intervjue sa fudbalerima na Instagramu što se, prema Vladimirovim rečima, ispostavilo kao pun pogodak. Kako nam on otkriva, jedan od najgledanijih prenosa beležio je u svakom momentu preko 1.300 aktivnih gledalaca. Inače, ovaj koncept osmišljen je tako da pratiocima pruži dodatne informacije koje ne mogu da pročitaju na portalima niti vide na televiziji – jer je i Kečkešu i ekipi sadržaj iza kulisa najzanimljiviji za slušanje i gledanje:

Sve što radimo, uvek radimo prvo za sebe i da se nama sviđa, a tako ispada najbolje i najpoštenije. Komentari su stvarno fenomenalni, nisam očekivao takvu euforiju. Ljudi su željni kvalitetnih i originalnih priča, previše loših stvari im se svakodnevno servira, ali neću sad o toj mračnoj strani.

Pozitivna posledica live video sadržaja su novi zahtevi i želje za gostima, što je stvarno super samo ljudi ne kapiraju da do tih gostiju nije tako lako doći, a i kad dođemo nije baš da jedva čekaju da s nama čavrljaju sat vremena.

Kečkeš je radio četiri godine u kompaniji Novomatic kao kvoter i marketing menadžer, te je u tom periodu stekao značajno iskustvo iz „betting“ industrije u kojoj danas posluje kao nezavisni nišni medij.

Saradnja sa MaxBetom dugoročna – u planu i nova partnerstva

Potencijal koji je Vladimir izgradio sa svojim profilima i sajtovima prepoznale su i velike kompanije poput lanca kladionica MaxBet i Admiral Bet, sa kojima je Kečkeš ostvario poslovnu saradnju. On ističe:

Saradnja sa MaxBetom za mene predstavlja odličan primer i imam samo reči hvale za njih. Čak me često „optužuju“ da sam njihov čovek koliko ih hvalim. Imaju mlad i kvalitetan tim za digital, tačno se zna ko šta radi i postoji strategija.

Netokracija je već radila priču sa Dnevnjakom i Betparačkim pričama, oni su vam rekli da im je MaxBet dao apsolutnu slobodu u kreiranju sadržaja. Ja mogu to samo da potvrdim kada je reč o našim stranicama, što i sami možete videti. To je pravo bogatstvo jedne saradnje, taj princip „vi radite vaše, mi ćemo naše“ – tada poslovni rezultat ne može da izostane i svi su zadovoljni.

Sa druge strane, Vladimir kaže da je sa kompanijom Admiral Bet tek započeo saradnju:

Najbolje tek dolazi jer i u ovom slučaju ima jako mnogo potencijala. Radio sam sa većinom domaćih kladionica i moja ideja i želja je da sa svima sarađujem na duže staze.

Na pitanje Netokracije da li u narednom periodu planira određene novine u okviru svojih projekata, ali i u okviru partnerstava, Vladimir otkriva da se pre svega nada da će se još kladionica uključiti u priču kako bi sve ovo dobilo dodatni smisao.

Štaviše, on kaže da postoje planovi za unapređenje sajtova, dodavanje novih sekcija, ali ništa za sada što bi bilo vredno pomena. Pored toga, ideja mu je da nastavi sa zanimljivim sadržajem, edukacijom i to je ono na čemu će Burazzers.net i Engleski fudbal nastaviti da žive.

Ipak, ima tu još novina za koje se naš sagovornik sprema, a koje su planirane za naredni period:

Što se mene lično tiče, imam u planu jedan novi projekat koji je po svom idejnom konceptu dosta sličan Burazzersu ali su tema i ciljna grupa totalno drugačiji. Opet ću poći od toga da želim da udovoljim sebi i da pravim sadržaj koji bih pre svega i sam upijao, a tiče se kulture.

Ostavi komentar

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Kultura 2.0

Milica Čalija: Pokrenuli smo ‘Kupujmo iz Srbije’ jer želimo da mali proizvođači prežive pandemijsku krizu

Akcija 'Kupujmo iz Srbije' pokrenuta je sa ciljem da se kroz predstavljanje malih proizvođača putem društvenih mreža doprinese borbi da njihovi biznisi prežive aktuelnu pandemiju. U tekstu koji sledi, sa inicijatorkom projekta razgovaramo o samoj akciji i daljim koracima za pomoć malim preduzetnicima u Srbiji.

Propustili ste

Gaming

Preko 10 miliona ljudi preuzelo je igru srpsko-švedskog studija Sozap – a za domaći tim to je samo početak

Armed Heist je 'mobile' igra studija Sozap i verovatno je najviše preuzimana igra bilo kog domaćeg studija južno od Beograda. Sa predstavnicima niškog ogranka ove gejming kompanije razgovaramo o pomenutoj igri i planovima za budućnost.

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.