Nagradni fond trećeg Fintech hakatona 5.000 evra za tri najbolja softverska rešenja

Nagradni fond trećeg Fintech hakatona 5.000 evra za tri najbolja softverska rešenja

Hakaton pod nazivom 'Digitalizacija plastike' u organizaciji Societe Generale banke, Mastercarda i ICT Hub-a održaće se od 18. do 20. maja sa ciljem pronalaženja inovativnih rešenja za unapređenje digitalnog iskustva korisnika platnih kartica.

Pomenuti hakaton predstavlja priliku za sve učesnike da u roku od 48 sati sa svojim timom kreiraju inovativno softversko rešenje, u vidu web ili mobilne aplikacije na zadate teme iz oblasti finansijske tehnologije (fintech).

Poziv je otvoren za timove koji objedinjuju znanja i veštine iz IT-a i dizajna, biznis razmišljanje, kreativnost i odlučnost da za 48 sati kvalitetno odgovore na postavljeni izazov, te je idealno da se u timu nađu programeri, dizajneri, ljudi iz sveta biznisa i preduzetnici. Za učešće na hakatonu nije neophodno posedovanje predznanja ili ekspertize iz oblasti bankarstva i finansija, za šta će timovima na raspolaganju biti vrhunski predavači i mentori.

Prijave traju do 14. maja

Ukupni novčani nagradni fond iznosi 5.000 evra za tri najbolja rešenja po mišljenju stručnog žirija na osnovu kriterijuma – inovativnost, primena i poslovni potencijal rešenja, funkcionalnost i dizajn. Pored novčanih nagrada, učešće je sjajna prilika za timove da se predstave potencijalnim poslodavcima, klijentima i partnerima, ali u isto vreme i odskočna daska za dalje razvijanje ideje ka konačnom proizvodu.

Iz organizacije napominju da prijave za hakaton traju do 14. maja, a više informacija o ovom takmičenju možete pronaći na zvaničnom sajtu Fintech hakatona.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

SEO i pretraga

Stiže Netokracijina edukacija o SEO trikovima – promo cene karata do 22. septembra!

Netokracija Srbija nastavlja sa organizacijom edukacija, a na red je došla ona o SEO trikovima. Želite da naučite tehnike koje garantuju uspeh na rezultatima pretraga? Čekamo vas 30. septembra u Beogradu!

Propustili ste

Internet marketing

Za srpske agencije jedan SoMo Borac – McCann osvojio nagradu u kategoriji Digitalni Mix

Dobitnici nagrade SoMo Borac za najbolje marketinške kampanje proglašeni su tokom drugog dana Weekend Media Festivala. Predstavnici iz Srbije pobedili su samo u kategoriji Digital Mix, gde su pobedu odneli Drive i McCann Beograd, dok su finalisti u drugim kategorijama bili i Communis i Fullhouse Ogilvy.

Kultura 2.0

Kuda ide muzički biznis u regionu i Srbiji – otkrivaju nam Rasta, Severina i Relja (Bassivity)

Muzika je odavno postala unosan biznis, a rastu ove industrije doprinose novi trendovi poput tehnologije produkcije pesama i spotova, streaming servisi ali i YouTube. Da li i naš region polako ulazi u moderni svet muzičkog biznisa?

Internet marketing

Zašto Dejv Birs kaže da kreativnost nije bogom dan talenat već stvar koju svako može da nauči?

Ovogodišnji Webiz Networking Night ugostiće nagrađivanog britanskog autora i govornika Dejva Birsa. Sa Dejvom razgovaram o tome kako nekonvencionalne stvari prodati šefu.

Netokracija

Kako do uspešnog Employer Branding ekosistema?

Marketari i HR menadžeri, spremite se – početkom oktobra vraća se Netokracijina Employer Branding konferencija! Kada 3. oktobra završite sa poslom pridružite nam se u ICT Hub-u gde ćemo govoriti o razvoju Employer Branding ekosistema u kompanijama. Čekamo vas!

Internet marketing

Kako su brendovi odigrali marketinšku utakmicu tokom Svetskog prvenstva u Kini?

Sa sportske strane svetsko prvenstvo u košarci želimo da zaboravimo što pre, ali sa marketinške strane priča je drugačija jer su brendovi ovaj put bili veoma aktivni. Ipak, da li su u potpunosti iskoristili 'hype' takmičenja u Kini?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?