Nagradni fond trećeg Fintech hakatona 5.000 evra za tri najbolja softverska rešenja

Nagradni fond trećeg Fintech hakatona 5.000 evra za tri najbolja softverska rešenja

Hakaton pod nazivom 'Digitalizacija plastike' u organizaciji Societe Generale banke, Mastercarda i ICT Hub-a održaće se od 18. do 20. maja sa ciljem pronalaženja inovativnih rešenja za unapređenje digitalnog iskustva korisnika platnih kartica.

Pomenuti hakaton predstavlja priliku za sve učesnike da u roku od 48 sati sa svojim timom kreiraju inovativno softversko rešenje, u vidu web ili mobilne aplikacije na zadate teme iz oblasti finansijske tehnologije (fintech).

Poziv je otvoren za timove koji objedinjuju znanja i veštine iz IT-a i dizajna, biznis razmišljanje, kreativnost i odlučnost da za 48 sati kvalitetno odgovore na postavljeni izazov, te je idealno da se u timu nađu programeri, dizajneri, ljudi iz sveta biznisa i preduzetnici. Za učešće na hakatonu nije neophodno posedovanje predznanja ili ekspertize iz oblasti bankarstva i finansija, za šta će timovima na raspolaganju biti vrhunski predavači i mentori.

Prijave traju do 14. maja

Ukupni novčani nagradni fond iznosi 5.000 evra za tri najbolja rešenja po mišljenju stručnog žirija na osnovu kriterijuma – inovativnost, primena i poslovni potencijal rešenja, funkcionalnost i dizajn. Pored novčanih nagrada, učešće je sjajna prilika za timove da se predstave potencijalnim poslodavcima, klijentima i partnerima, ali u isto vreme i odskočna daska za dalje razvijanje ideje ka konačnom proizvodu.

Iz organizacije napominju da prijave za hakaton traju do 14. maja, a više informacija o ovom takmičenju možete pronaći na zvaničnom sajtu Fintech hakatona.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Kultura 2.0

Ko je vaš Mesija na razmućivanje?

Kada ste prvi put shvatili da ste matori? Ja pre nekih 5-6 godina, tada u kasnim dvadesetim.

Internet marketing

UniCredit Bank Srbija gasi Facebook, Messenger i Instagram – sledi ulaganje u sopstvene digitalne kanale?

Način na koji Facebook tretira svoje korisnike bili su dovoljan razlog da UniCredit grupa najavi potpuno povlačenje sa društvenih mreža kompanije iz Menlo Parka.

Digitalni mediji

Valjda niste zaboravili na TikTok jer ova aplikacija upravo menja način na koji konzumiramo digitalni sadržaj

Aplikacija TikTok otklanja iluziju o tome kako je bilo koji korisnik društvenih mreža tu da odlučuje i aktivno bira – to umesto njega u potpunosti radi aplikacija. Znači li to da dolazi novo doba za društvene mreže?

Propustili ste

Startapi i poslovanje

U kojoj meri sarađuju domaće kompanije i startapi?

Uoči predstojeće Webiz edukacije u Novom Sadu, razgovaramo sa učesnicima panela o saradnji kompanija i startapa. Kako taj odnos izgleda danas i može li se unaprediti?

Mobilno

Societe Generale Srbija i Mastercard lansirali mCard – uslugu plaćanja mobilnim telefonom na POS terminalima

Societe Generale Srbija lansirala je u petak mCard - uslugu koja omogućava beskontaktno plaćanje pametnim telefonom na svim POS terminalima u zemlji i inostranstvu gde se prihvataju Mastercard beskontaktne platne kartice.

Startapi i poslovanje

Vukan Simić (FishingBooker): Svaki dan na posao dolazi 80 ljudi koji veruju u ono što stvaramo – to je naš najveći uspeh

Sa Vukanom Simićem razgovarali smo o putu koji je prošao FishingBooker, jedan od najpoznatijih domaćih startapa i servis koji se bavi rezervacijom pecaroških tura svuda u svetu.

Internet marketing

Proglašeni dobitnici IAB MIXX 2019. nagrada – Grand Prix otišao u ruke Ovation BBDO

Na devetom po redu Digital Day konferenciji pod sloganom How do you trust, dodeljena su Mixx Awards priznanja za najbolje digitalne kampanje realizovane prethodne godine u Srbiji.

Internet marketing

€36,8 miliona za digitalno oglašavanje u 2018. — srpsko tržište poraslo za 24,8%

I u 2018. godini zadržan je jak dvocifren rast tržišta digitalnog oglašavanja u Srbiji, pokazali su rezultati AdEx istraživanja. U nastavku teksta donosimo vam pregled najbitnijih rezultata.

Internet marketing

Najčešće greške pri izradi ‘content marketing’ strategije

Sasvim je razumno da želite da investirate u kvalitetan sadržaj kako biste unapredili svoj biznis, ali stvari nisu baš tako jednostavne. Evo koje greške marketari najčešće prave pri izradi content marketing strategije.