O razvoju pametnih gradova u Srbiji na prvom Smart City Festivalu

O razvoju pametnih gradova u Srbiji i regionu na prvom Smart City Festivalu u Beogradu

Beogradski hotel Radisson Blu ugostiće od 26. do 28. maja Smart Cities Festival 2017. koji ima za cilj da promoviše veliki potencijal primene novih tehnologija koje mogu uticati na kreiranje modernog i inteligentnog života u gradovima. Zahvaljujući stručnim predavačima, publika će imati priliku da se upozna sa primerima modernih i pametnih gradova koji prate potrebe ljudi za 21. vek.

Pomenuta konferencija predstavlja zajednički projekat vodećih aktera iz polja urbanog razvoja, poslovanja i tehnologija uključujući region Zapadnog Balkana i šire. Sam događaj uključiće niz aktivnosti i predavanja sa ciljem da promoviše razne benefite kada je reč o razvoju pametnih gradova, ali i inovacije IoT tehnologije. Publika će tako imati priliku da nauči kako skoro svaki grad poseduje potencijal da poveća urbani kvalitet života za građane – kreirajući znatno veće konkurentne eko sisteme za lokalne biznise.

Svi koji budu prisustvovali konferenciji saznaće odgovor na to kako izgleda život u gradovima koji su podređeni potrebama modernog načina života, kao i to na koji način povećati efikasnost i kvalitet javnih servisa. Sa druge strane, Smart Cities Festival 2017. obuhvatiće teme kao što su važnost inovacija, razvoj Internet of Things tehnologije, zatim edukacije i kolaboracije koje bi uticale na stvaranje što boljeg i kvalitetnijeg života građana.

Ulaz slobodan, požurite sa registracijom

Poseban foksu događaja biće stavljen na potencijale i biznis mogućnosti urbanih centara u ovom delu Evrope, kao i koliko Beograd, Zagreb, Novi Sad i Sarajevo imaju kapaciteta da postanu deo European smart city zajednice. Štaviše, gosti ove dvodnevne konferencije imaće priliku da učestvuju u različitim aktivnostima, među kojima je i 48-časovni hakaton, zatim različite radionice, edukacije za decu kao i poseban osvrt na Smart Cities Challenge Serbia 2017.

Podsećanja radi, ovaj internacionalni festival je deo SmartCity. Education inicijative, lansirane 2014. godine od strane Friedrich Naumann Fondacije i podržan od strane nemačkog Federalnog ministarstva za ekonomiju, razvoj i saradnju. Iz organizacije napominju da je ulaz na konferenciju slobodan, ali je potrebno na vreme popuniti prijave koje se nalaze na zvaničnom sajtu ovog događaja, gde između ostalog možete pronaći i agendu kao i kompletan spisak predavača.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Karijere

Regruteri nam otkrivaju koje su trenutno najtraženije pozicije u IT-ju

Kako bismo saznali koji kadrovi su trenutno najpotrebniji domaćoj tehnološkoj industriji kontaktirali smo predstavnike agencija FatCat Coders, ManpowerGroup i Omnes Group. U nastavku teksta slede njihova iskustva.

Startapi i poslovanje

Poreska uprava poziva građane da prijave svoje inostrane prilive – posebno ističu programere i influensere

Poreska uprava Republike Srbije poziva sva fizička lica koja su propustila da podnesu poreske prijave priliva iz inostranstva, da to samoinicijativno urade kako bi izbegli prekršajnu odgovornost.

Startapi i poslovanje

Uhapšena dvojica državljana Hrvatske u slučaju ‘privredni registar’ – bespravno prisvojili €50.000

Uhapšenima za ovu prevaru određen je pritvor od 48 sati, dok se za trećim licem i dalje traga.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

LearnUpon sa kancelarijama u Beogradu osigurao $56 miliona investicije

LearnUpon, kompanija koja u Beogradu zapošljava preko 40 developera, osigurala je manjinsku investiciju od 56 miliona dolara od kompanije za globalni rast Summit Partners.

Gaming

Gejming studio Miracle Dojo ušao u svet gejmifikacije likova igrom PopStar Adventure – glavni junak je Željko Joksimović

Miracle Dojo, beogradski gejming studio, uspešno je objavio svoju drugu video igru - PopStar Adventure. Ovaj poduhvat realizovan je u saradnji sa producentom i pevačem Željkom Joksimovićem, o čemu smo razgovarali sa osnivačem ovog studija. 

Kultura 2.0

Spotify imenovao Httpool kao ekskluzivnog zastupnika za oglasna rešenja na Balkanu

Ova agencija biće na raspolaganju brendovima iz Srbije, Hrvatske, Slovenije, Severne Makedonije, Crne Gore, Albanije i BiH koji žele da se oglašavaju na platformi Spotify.

Kultura 2.0

Stiže nam nova Vlada – koliko će se ona baviti digitalizacijom i IT industrijom u Srbiji?

Mnogo je toga urađeno u protekle četiri godine, mahom zbog kontinuiteta prethodne Vlade sa kojim se one pre nje i ne mogu baš pohvaliti. Analiziramo koje su to stvari koje bi se mogle naći u novom ekspozeu, a koje se tiču digitalizacije i IT industrije u Srbiji.

Kultura 2.0

Zbog globalne pandemije zavoleli smo kuvanje, a Klopica.rs olakšava nam sam proces dostavljanjem svežih namirnica

Klopica.rs predstavlja servis za dostavu svežih, domaćih namirnica za pripremu 'restoranskih' recepata. U nastavku teksta otkrivamo kako ovaj servis zapravo funkcioniše i kome je namenjen.

Kultura 2.0

Zašto ništa nije originalno – i zašto je to sasvim ok?

Tekst pred vama predstavlja ilustraciju dinamike tima agencije Flexis, koja se zasniva na jednostavnoj istini: mi odgovore nalazimo u miksu ideja, stavova i različitih perspektiva 'account' i dizajn tima, svesni da jedni bez drugih ne možemo. A i ne želimo.