O razvoju pametnih gradova u Srbiji na prvom Smart City Festivalu

O razvoju pametnih gradova u Srbiji i regionu na prvom Smart City Festivalu u Beogradu

Beogradski hotel Radisson Blu ugostiće od 26. do 28. maja Smart Cities Festival 2017. koji ima za cilj da promoviše veliki potencijal primene novih tehnologija koje mogu uticati na kreiranje modernog i inteligentnog života u gradovima. Zahvaljujući stručnim predavačima, publika će imati priliku da se upozna sa primerima modernih i pametnih gradova koji prate potrebe ljudi za 21. vek.

Pomenuta konferencija predstavlja zajednički projekat vodećih aktera iz polja urbanog razvoja, poslovanja i tehnologija uključujući region Zapadnog Balkana i šire. Sam događaj uključiće niz aktivnosti i predavanja sa ciljem da promoviše razne benefite kada je reč o razvoju pametnih gradova, ali i inovacije IoT tehnologije. Publika će tako imati priliku da nauči kako skoro svaki grad poseduje potencijal da poveća urbani kvalitet života za građane – kreirajući znatno veće konkurentne eko sisteme za lokalne biznise.

Svi koji budu prisustvovali konferenciji saznaće odgovor na to kako izgleda život u gradovima koji su podređeni potrebama modernog načina života, kao i to na koji način povećati efikasnost i kvalitet javnih servisa. Sa druge strane, Smart Cities Festival 2017. obuhvatiće teme kao što su važnost inovacija, razvoj Internet of Things tehnologije, zatim edukacije i kolaboracije koje bi uticale na stvaranje što boljeg i kvalitetnijeg života građana.

Ulaz slobodan, požurite sa registracijom

Poseban foksu događaja biće stavljen na potencijale i biznis mogućnosti urbanih centara u ovom delu Evrope, kao i koliko Beograd, Zagreb, Novi Sad i Sarajevo imaju kapaciteta da postanu deo European smart city zajednice. Štaviše, gosti ove dvodnevne konferencije imaće priliku da učestvuju u različitim aktivnostima, među kojima je i 48-časovni hakaton, zatim različite radionice, edukacije za decu kao i poseban osvrt na Smart Cities Challenge Serbia 2017.

Podsećanja radi, ovaj internacionalni festival je deo SmartCity. Education inicijative, lansirane 2014. godine od strane Friedrich Naumann Fondacije i podržan od strane nemačkog Federalnog ministarstva za ekonomiju, razvoj i saradnju. Iz organizacije napominju da je ulaz na konferenciju slobodan, ali je potrebno na vreme popuniti prijave koje se nalaze na zvaničnom sajtu ovog događaja, gde između ostalog možete pronaći i agendu kao i kompletan spisak predavača.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Kultura 2.0

Milica Čalija: Pokrenuli smo ‘Kupujmo iz Srbije’ jer želimo da mali proizvođači prežive pandemijsku krizu

Akcija 'Kupujmo iz Srbije' pokrenuta je sa ciljem da se kroz predstavljanje malih proizvođača putem društvenih mreža doprinese borbi da njihovi biznisi prežive aktuelnu pandemiju. U tekstu koji sledi, sa inicijatorkom projekta razgovaramo o samoj akciji i daljim koracima za pomoć malim preduzetnicima u Srbiji.

Propustili ste

Gaming

Preko 10 miliona ljudi preuzelo je igru srpsko-švedskog studija Sozap – a za domaći tim to je samo početak

Armed Heist je 'mobile' igra studija Sozap i verovatno je najviše preuzimana igra bilo kog domaćeg studija južno od Beograda. Sa predstavnicima niškog ogranka ove gejming kompanije razgovaramo o pomenutoj igri i planovima za budućnost.

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.