Timovi Mindy, Sunthetic i UrbiGo u užem krugu Slush takmičenja

Timovi Mindy, Sunthetic i UrbiGo u užem krugu Slush takmičenja – sledi put u Finsku

Juče je u Naučno tehnološkom parku Beograd održano lokalno Slush takmičenje u organizaciji Ambasade Finkse i Fonda za inovacionu delatnost, na kojem su domaći startapi predstavili svoje projekte stručnom žiriju. Među timovima iz različitih oblasti koji su se borili da osvoje pažnju žirija, u uži krug na put za Slush konferenciju u Helsinki ušli su timovi Mindy, Sunthetic i Urbigo.

Na osnovu propisanih pravila takmičenja, startapi su imali tri minuta da predstave svoj projekat investitorima, plus dodatnih pet da odgoovre na pitanja članova žirija koji su sačinjavali Ivana Stančić, program menadžer u SMart kolektivu, David Schoch iz fonda StartLabs Ventures, Kosta Andrić, direktor ICT Hub Ventures fonda, kao i Kasper Suomalainen iz finskog akceleratora Startup Sauna.

Otvorivši sam događaj, publici se na početku obratio i Nenad Popović, ministar za inovacije i tehnološki razvoj:

Ovi mladi talentovani timovi su budućnost Srbije. Danas nije dovoljno da budete dobar inženjer, već morate da budete dobar preduzetnik, koji je sposoban da svoju inovativnu ideju komercijalizuje na tržište. Vlada Republike Srbije nastaviće da radi na izgradnji što povoljnijeg ambijenta za razvoj inovativnog preduzetništva.

Prisutni u Naučno tehnološkom parku na Zvezdari imali su priliku da se upoznaju sa velikim brojem inovativnih startap projekata koji su se bazirali kako na hardverskom, tako i na softverkom rešenju iz različitih životnih oblasti, a odlukom stručnog žirija, u uži krug za put na veliku Slush konferenciju u Helsinki ušli su startapi Mindy (aplikacija za trening kognitivnih veština kod dece), UrbiGo i Sunthetic.

Naime, finski stručnjaci će među njima izabrati pobednika koji će osvojiti jedinstvenu priliku da učestvuje u programu Global Impact Accelerator 2017. i na Slush 2017. konferenciji koji se u Helsinkiju održavaju u novembru i decembru. Samo neki od startapa koji su takođe predstavili svoje projekte su: Uzmi posao, Volonter, Uradi zaradi, Filterapp, Futuring, Couch Coach, CarVisor, Pneumo Neumo, ChildrensWorld, Almaks Cash Protection, Plativo, Bambooing, Selfikon i DronoVertising.

Ambasador Finske Perti Ikonen (drugi zdesna) otvorio je Slush takmičenje u Beogradu, istakavši da je ovo prilika da se Srbija poveže sa globalnim startap ekosistemom.

Odskočna daska za startape iz jugoistočne Evrope

Više o značaju ovog događaja ali i konferencije koja očekuje pobednika pomenutog lokalnog Slush takmičenja u Beogradu, prokomentarisao je jedan od članova žirija, Kosta Andrić iz ICT Hub Venturesa, koji je za Netokraciju istakao:

Slush je jedno od najvažnijih takmičenja u Evropi i svakako da je od velike važnosti za tim koji dobije priliku da se tamo predstavi i pre svega konekcije koje može da napravi. Iz ugla nekoga ko je danas ovde mentor, pokušavamo da pronađemo zaista onaj tim koji može da dobije neku vrednost odlaskom u Helsinki, posebno zbog toga što je način na koji se razvijaju finski startapi ekosistemi veoma interesantan.

Andrić takođe navodi da je ovo do sada treće po redu Slush takmičenje, a broj prijavljenih ekipa ohrabruje činjenicom da postoji sve veće interesovanje da ljudi pokreću svoje startape. Kako kaže, većinu timova je poznavao od ranije, ali već danas je upoznao dva veoma interesantna tima. „Na Slush konferenciji startapi imaju prliku da upoznaju nekoga ko će im pomoći u kasnijem rastu. Svakako, na jednom mestu će se naći puno ljudi iz tech scene u Evropi“, zaključio je Kosta.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

SEO i pretraga

Stiže Netokracijina edukacija o SEO trikovima – promo cene karata do 22. septembra!

Netokracija Srbija nastavlja sa organizacijom edukacija, a na red je došla ona o SEO trikovima. Želite da naučite tehnike koje garantuju uspeh na rezultatima pretraga? Čekamo vas 30. septembra u Beogradu!

Propustili ste

Internet marketing

Za srpske agencije jedan SoMo Borac – McCann osvojio nagradu u kategoriji Digitalni Mix

Dobitnici nagrade SoMo Borac za najbolje marketinške kampanje proglašeni su tokom drugog dana Weekend Media Festivala. Predstavnici iz Srbije pobedili su samo u kategoriji Digital Mix, gde su pobedu odneli Drive i McCann Beograd, dok su finalisti u drugim kategorijama bili i Communis i Fullhouse Ogilvy.

Kultura 2.0

Kuda ide muzički biznis u regionu i Srbiji – otkrivaju nam Rasta, Severina i Relja (Bassivity)

Muzika je odavno postala unosan biznis, a rastu ove industrije doprinose novi trendovi poput tehnologije produkcije pesama i spotova, streaming servisi ali i YouTube. Da li i naš region polako ulazi u moderni svet muzičkog biznisa?

Internet marketing

Zašto Dejv Birs kaže da kreativnost nije bogom dan talenat već stvar koju svako može da nauči?

Ovogodišnji Webiz Networking Night ugostiće nagrađivanog britanskog autora i govornika Dejva Birsa. Sa Dejvom razgovaram o tome kako nekonvencionalne stvari prodati šefu.

Netokracija

Kako do uspešnog Employer Branding ekosistema?

Marketari i HR menadžeri, spremite se – početkom oktobra vraća se Netokracijina Employer Branding konferencija! Kada 3. oktobra završite sa poslom pridružite nam se u ICT Hub-u gde ćemo govoriti o razvoju Employer Branding ekosistema u kompanijama. Čekamo vas!

Internet marketing

Kako su brendovi odigrali marketinšku utakmicu tokom Svetskog prvenstva u Kini?

Sa sportske strane svetsko prvenstvo u košarci želimo da zaboravimo što pre, ali sa marketinške strane priča je drugačija jer su brendovi ovaj put bili veoma aktivni. Ipak, da li su u potpunosti iskoristili 'hype' takmičenja u Kini?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?