Beogradski CouchCoach ostvario saradnju sa ABA ligom

Beogradski CouchCoach ostvario saradnju sa ABA ligom za bolje iskustvo gledanja utakmica

Utakmice i sportske događaje danas sve češće pratimo uz pomoć naših pametnih telefona. Jedna beogradska kompanija razvila je novo 'Second Screen' iskustvo za ljubitelje košarke, ostvarivši svoje prvo partnerstvo sa regionalnom ABA ligom - pružajući korisnicima mogućnost da predviđaju poteze i da se takmiče. U razgovoru sa osnivačima CouchCoach, otkrivamo detalje.

couchcoach_main

Internet nije ubio TV kada je reč o sportskim dešavanjima. Štaviše, utakmice danas sve češće pratimo uz pametni telefon pokraj nas. Čak 77% gledalaca svoj omiljeni tim prati uz laptop, tablet ili pametni telefon – posmatrajući izmene i komentarišući akcije na društvenim mrežama. Second screen iskustvo nastaviće svoj rast i u godinama koje dolaze, pri čemu jedna beogradska kompanija nastoji da svojim korisnicima pruži unikatno iskustvo praćenja košarkaških mečeva.

CouchCoach je delo osnivača Nenada Nikolina i prof. Boška Nikolića. U pitanju je mobilna aplikacija za Second Screen iskustvo koja ljubiteljima košarke pruža mogućnost da komentarišu utakmice, prate rezultat, predviđaju poteze – stavljajući sebe u ulogu „pomoćnih trenera“ koji se takmiče za poene sa drugim igračima. Ukoliko se predviđene odluke i potezi podudaraju sa onim koji su odigrani u toku meča, igrači dobijaju poene, rangirajući se na listi tokom meča.

CouchCoucha svojim korisnicima pruža mogućnost da lajkuju poteze i akcije, takmičići se sa drugim igračima za vreme jednog meča.
CouchCoach svojim korisnicima pruža mogućnost da lajkuju poteze i akcije, takmičići se sa drugim igračima za vreme jednog meča.

ABA liga prvi partner

„Do sada smo zabeležili oko 1.500 preuzimanja naše aplikacije“, započinje razgovor Nikolin, dodavši da svako kolo prati oko 700 aktivnih igrača koji se međusobno takmiče – prateći rezultate uz pomoć svog pametnog telefona. Nenad kaže da je tim pre tri nedelje ostvario značajno partnerstvo sa najvećom regionalnom košarkaškom ligom – ABA ligom – te da su korisnici u mogućnosti da ostavljaju svoje predloge na one mečeve koji su obuhvaćeni različitim kolima u okviru ovog takmičenja.

ABA liga za nas predstavlja značajno partnerstvo. Povezali smo se na njihov sistem odakle vučemo podatke u realnom vremenu, pružajući igračima dodatni sloj interakcije koja čitavo iskustvo gledanja utakmice podiže na sasvim drugi nivo. Korisnici na svojim Android telefonima u realnom vremenu vide poteze u toku meča, dok iste mogu predviđati i komentarisati – stavljajući sebe u ulogu pomoćnog trenera.

Nikolin ističe da tim u ovom trenutku broji čak 16 ljudi koji aktivno rade na razvoju aplikacije i ostvarivanju novih partnerstava sa drugim ligama, dok se na spisku njihovih savetnika nalazi i proslavljeni srpski trener, Igor Kokoškov, inače pomoćni trener NBA tima Utah Jazz. Kako otkriva u razgovoru za Netokraciju, tim je otpočeo razgovore sa nekoliko domaćih i inostranih investitora, ali ne žure sa odlukom o investiciji – prate rast od utakmice do utakmice, ciljajući na partnerstva sa drugim (jakim) ligama: poput nemačke, grčke, italijanske i španske lige.

Put do Barselone i novih mogućnosti

Govoreći o predstojećim planovima za kompaniju, Nenad napominje da se tim prijavio za Telefonica Open Future konkurs koji je raspisao jedan od najvećih španskih telekom operatera, kao i da su prošli u uži konkurs od 220 startapa koji se glasanjem bore za showcase mesto tokom Mobile World Congress skupa u Barseloni. Glasanje je otvoreno do 15. januara, pri čemu Nikolin kaže da će vreme pored izlaganja na jednom od najvećih sajmova mobilne potrošačke elektronike biti iskorišćeno i za razgovore sa predstavnicima Evrolige – najprestižnije košarkaške lige u Evropi, druge po jačini u svetu nakon NBA.

cc
CouchCoach je tokom razvoja ušao i u Microsoft BizSpark program podrške razvoja ranim tehnološkim kompanijama.

„Ukoliko se nađemo među pobedničkim startapima koji osvoje dovoljan broj glasova, vreme u Barseloni planiramo da utrošimo izuzetno efikasno. Planiramo da predstavimo CouchCoach na MWC sajmu, ali i da započnemo razgovore sa predstavnicima Evrolige koji će u tom periodu biti u Barseloni“. Nikolin kaže da je aplikacija u ovom trenutku dostupna za preuzimanje na Android uređajima, pozivajući sve ljubitelje košarke da isprobaju ovu Second Screen aplikaciju i ostave svoj komentar na neki od predstojećih mečeva naše regionalne lige – kao i da glasaju za CouchCoach kako bi svoje omiljene klubove pratili i u evroligaškom delu takmičenja.

Ostavi komentar

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.

Intervju

McCann otkriva (skoro) sve što ste želeli da znate o tehnologiji – tokom i posle korone

'WeCann Point of View' je e-book kreiran od strane agencije McCann u okviru kog dele svoja razmišljanja o praćenju i privatnosti, kupovini, dokumentima i parama, ekonomiji deljenja i ekonomiji razdvojenosti, proširenoj realnosti, i drugim trendovima koji su se promenili u toku pandemije. U nastavku za Netokraciju izdvajaju najzanimljivije delove.

Startapi i poslovanje

Kako srpski IT-jevci treba da se brendiraju u inostranstvu – kao jeftina ili kvalitetna radna snaga?

Aktuelna pandemijska kriza (i njene ekonomske posledice), naveli su nas na sledeće pitanje: da li će domaće IT kompanije, agencije, frilenseri i regruteri morati da promene način na koji predstavljaju svoje proizvode, usluge i kadar na međunarodnom tržištu? Dakle, hoćemo li u prvi plat isticati da smo povoljni, da imamo kvalitetan kadar - ili oba?