Nemate vremena za kućne poslove? Uradi-zaradi.rs čuva vam 'leđa'

Nemate vremena za peglanje veša i šetanje psa? Uradi-zaradi.rs čuva vam ‘leđa’

Sve veći broj obaveza i 'život iz Excel tabele' često nam ne dozvoljavaju da završimo kućne obaveze. Bilo da su u pitanju sitne kućne popravke ili čuvanje ljubimaca, beogradski startap Uradi-zaradi želi da priskoči u pomoć - povezujući spretne pojedince u potrazi za zaradom sa korisnicima koji mogu oglasiti potraživanje određene usluge. Više o kompaniji i daljim planovima, otkrivamo u intervjuu sa osnivačima.

uradi_zaradi

U nameri da na jednom mestu okupe i povežu ljude kojima je potrebna određena usluga i izvršioce iste, mladi beogradski tim koji čine Dušan Cemović, Jelena Joksimović i Dragana Jovčić došao je na ideju da pokrene Uradi-zaradi.rs kao unikatan projekat na prostoru Srbije.

Započevši razgovor, naši sagovornici otkrili su nam da potreba korisnika za jednim servisom ovog tipa definitivno postoji jer se život ubrzava – uz previše obaveza koje nas uvek čekaju i koje se gotovo nikada ne završavaju. Iako je rad na tehničkom delu, odnosno kreiranju sajta krenuo pre čak tri godine, sama ideja pretvorila se u biznis tek pre godinu i po dana. Kako tim otkriva, aktivan rad na projektu počeo je u februaru 2016. godine kada se tim između ostalog prijavio i na Founder Institute, globalni akcelerator koji je tada započeo prvo izdanje ovog programa u Srbiji.

‘Uz promovisanje vrednosti, gradimo i naš brend’

Na pitanje Netokracije koji su trenutno najzastupljeniji poslovi na servisu, Jelena kaže da su to definitivno čišćenje i peglanje, ističući da se ove dve kategorije javljaju kao najčešće dnevne potrebe. U okviru kategorija na sajtu se trenutno nalazi i sekcija za transport teških stvari, nabavka karata za pozorište, utakmice i koncerte, kao i male kućne popravke ali i čuvanje ljubimaca. No, kakva je situacija kada je u pitanju proširenje kategorija?

Ovo su početnih šest kategorija do kojih smo došli na osnovu istraživanja tržišta. Nova verzija sajta će omogućiti širenje kategorija na osnovu potreba korisnika. Svi zadaci koji se mogu naći kod nas su jednokratni, nešto što vam je potrebno da se uradi, a da ne izgubite mnogo vremena oko pronalaska osobe za takvu vrstu posla.

uz1
Putem jednostavnog interfejsa, Uradi-zaradi.rs nastoji da svojim korisnicima omogući jednostavnu pretragu postavljenih zadataka.

Pomenuvši važnost prisustva na Facebooku i vođenje aktivne marketinške kampanje na ovoj mreži, naši sagovornici otkrivaju da korisnici do njih dolaze na različite načine, ali da im je u isto vreme veoma važno da sama platforma stvori poverenje kod korisnika:

Trenutno se aktivno reklamiramo na Facebooku, a pored toga imamo veoma zanimljiv sadržaj na ovoj društvenoj mreži kao i na blogu. Naši klijenti ipak dolaze do nas na različite načine i preko reklama ali i preko svojih prijatelja koji su već koristili naše usluge. Pored toga što želimo da naši korisnici budu zadovoljni uslugom, veoma nam je važno i da Uradi-zaradi prepoznaju kao sajt na kome mogu da pronađu pravu osobu za svoj zadatak.

Štaviše, imperativ ovog mladog tima jeste da svojim korisnicima pruže odgovore na svaki upit i to u što kraćem roku – da ponude platformu za brza i sigurna rešenja svakodnevnih zadataka. Kako Dragana kaže, ideja tima jeste da se na taj način promoviše vrednost na čijoj osnovi tim i gradi Uradi-zaradi brend – a to je pre svega slobodno vreme. „Našim klijentima pomažemo da uštede svoje vreme pomoću malih i velikih trikova – kao i da uživaju u slobodnom vremenu koje dobijaju ako koriste našu uslugu“, napominje ona.

Potraga za ‘smart money’ investicijom

Iako tek na početku, Uradi-zaradi.rs ekipa može se pohvaliti sa preko stotinu korisnika koji su do sada postavili zadatak, ali i više od 200 aktivnih izvršilaca koji su prošli neophodne korake kako bi se prijavili za zadatak. Dotakavši se teme finansiranja, na pitanje Netokracije da li je tim do sada primio početnu investiciju, Dušan odgovara:

Trenutno se finansiramo od ličnih sredstava i na taj način pokrivamo sve troškove oko vođenja kompanije. Korišćenje samog servisa je besplatno, ali već u sledećoj iteraciji planiramo puštanje komercijalnog dela koji će omogućiti prihode – kako od strane korisnika koji postavljaju oglas, tako i od izvršioca. Korisnici koji žele da postave više od dva oglasa to će moći da učine po komercijalnim uslovima, kao i ukoliko im je cilj da se baš njihov oglas nađe u istaknutoj sekciji na prvoj strani.

20170304_125420Uradi-zaradi
Glavni cilj Uradi-zaradi tima koji vode Jelena, Dragana i Dušan jeste ušteda vremena kroz spajanje potraživača i izvršioca usluga.

Učešće i pobeda na LIFTit takmičenju trasirala je put ovog startapa ka daljem usavršavanju i razvoju. Kako njegovi osnivači dodaju, pomenuto takmičenje predstavljalo je novo i korisno iskustvo poput upoznavanja novih saradnika, stvaranja kontakata, ali i podrška startap zajednice – nakon čega počinje aktivan rad na projektu. Nešto značajnije preduzetničko iskustvo, Dušan, Jelena i Dragana stekli su na Founder Institutu gde su upoznali i Nebojšu Lazića iz StartLabsa. Značaj njegovog mentorstva opisali su:

Nebojša nam je pomogao da testiramo potrebu za ovakvom vrstom usluge i to nam je najviše značilo. Sadašnja verzija sajta je bazirana upravo na njegovim savetima. Iako smo za sada uspeli da ostvarimo određene ciljeve, trenutno smo u potrazi investicijom koja će nam pomoći da se još više posvetimo Uradi-zaradi projektu.

Sa druge strane, ne tragamo samo za investicijom u obliku novčanih sredstava već i u resursima koji podrazumevaju znanje, iskustvo, kontakte, podršku medija i sve ono što će nam omogućiti dalji razvoj i dolazak do stabilnog poslovanja.

‘Nakon Beograda stižemo i u Novi Sad’

Upitavši osnivače da li u ovom trenutku postoji direktna ili indirektna konkurencija u Srbiji ili regionu, oni dodaju da je njihov princip rada drugačiji od konkurencije koja postoji u Srbiji i regionu, te da u našoj zemlji imaju indirektnu konkurenciju kao što su Halo oglasi, Honorarci.rs i Potrčko. Kako kažu, direktna kokurencija ne postoji usled načina na koji startap funkcioniše:

Naše prednosti jesu što se za zadatak prijavljuju samo slobodni i zainteresovani pojedinci – ne morate da zovete veliki broj ljudi da biste pronašli pravu osobu. Ono što je veoma bitno jeste da su procesi od postavljanja zadataka, prijave kandidata, izbora kandidata i na kraju ocena i komentara, vidljivi na sajtu.

Privevši razgovor kraju, Jelena, Dušan i Dragana dodaju da je jedan od primarnih planova za budućnost pre svega stabilno i održivo poslovanje u Beogradu. Nakon toga, sledi širenje na Novi Sad koje bi trebalo da se dogodi već krajem godine, a planovi obuhvataju i izradu mobilne aplikacija za iOS i Android. Kako zaključuju, planova za naredni period je i previše, ali će ovaj beogradski tim nastojati da u 2018. godini istraži nova tržišta kao što su Hrvatska i Rumunija, ali i potencijalno širenje na tržište Evropske unije.

Više informacija o ovom servisu dostupno je na zvaničnom sajtu Uradi-zaradi.rs.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

SEO i pretraga

Stiže Netokracijina edukacija o SEO trikovima – promo cene karata do 22. septembra!

Netokracija Srbija nastavlja sa organizacijom edukacija, a na red je došla ona o SEO trikovima. Želite da naučite tehnike koje garantuju uspeh na rezultatima pretraga? Čekamo vas 30. septembra u Beogradu!

Gaming

Kako objaviti video igru ili aplikaciju na Google Play i AppStore – korak po korak

Imate ideju za video igru na pametnim telefonima, razradili ste biznis plan, krenuli u razvoj, došli do finalne verzije i sledeći korak je plasiranje proizvoda na AppStore i Google Play. U nastavku vam objašnjavamo kako da prevaziđete poslednji izazov i uspešno lansirate svoju igru ili aplikaciju u 'svet'.

Propustili ste

Internet marketing

Kako su brendovi odigrali marketinšku utakmicu tokom Svetskog prvenstva u Kini?

Sa sportske strane svetsko prvenstvo u košarci želimo da zaboravimo što pre, ali sa marketinške strane je priča drugačija jer su brendovi ovaj put bili veoma aktivni. Ipak, da li su u potpunosti iskoristili 'hype' takmičenja u Kini?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

Karijere

Kako se zaposliti u kompaniji Facebook? Nenad Božidarević deli svoja iskustva

Nakon četiri godine na poziciji front-end inženjera, najpre sa Facebook, a potom i sa Instagram strane, Nenad Božidarević prelazi u Oculus, gde nakon godinu dana postaje menadžer, a za Netokraciju otkriva da li je Menlo Park zaista raj za domaće programere.

Internet marketing

Kako je PornHub najprljavijim pornićem napravio najčistiju marketinšku kampanju ove godine

Marketari, sledeći put kada se budete žalili na svog klijenta setite se da ima i onih čiji se naziv ili (ne daj bože) delatnost ne mogu promovisati putem društvenih mreža, klasičnih medija i drugih platformi. Pa ipak, oni pronađu način da uzbude javnost. Naravno, pričamo o sajtu PornHub.

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Startapi i poslovanje

Google bi mogao da akvizira Nutanix – šta to znači za Srbiju?

Poslednjih dana u svetskim medijima kruže glasine kako bi kompanija Alphabet koja stoji iza Google-a mogla akvizirati Nutanix kao deo strategije za dalje unapređenje svoje 'cloud' platforme. Da li će se to odraziti na srpski ogranak ove kompanije?