Predstavljen FilterApp - novi vodič kroz kulturna dešavanja u Beogradu

Predstavljen FilterApp – novi vodič kroz kulturna dešavanja u Beogradu

Aplikacija 'FilterApp' zvanično je lansirana juče u Startit centru, čime su beogradska kultura i njene ustanove dobile svoju prvu mobilnu aplikaciju. Svi ljubitelji različitih kulturnih događaja u prestonici imaće priliku da na jednom mestu dobiju uvidu u programe i sadržaje beogradskih pozorišta, bioskopa, galerija, muzeja, kulturnih centara i drugih ustanova kulture.

Grupa mladih ljudi iz Beograda je u novembru prošle godine došla na ideju da stvori mobilnu aplikaciju koja bi doprinela promociji celokupne kulturne ponude, povećanju poseta raznovrsnih ustanova kulture ali i obrazovanju građana koji će na taj način saznati šta je sve to što Beograd nudi na svom kulturnom repertoaru. Aplikacija u sebi sadrži pregled beogradskih pozorišta, bioskopa, galerija, muzeja, centara kulture, festivala, zadužbina kao i svih njihovih dešavanja i manifestacija.

Povodom lansiranja Filter aplikacije, oglasio se i jedan od osnivača Danilo Grbović, koji je tom prilikom istakao za medije društveno-kulturološki značaj ovog projekta:

Cilj nam je da u saradnji sa kulturnim institucijama i ljudima zaposlenim u sferi kulture zajedno modernizujemo i približimo kulturnu ponudu svima, kao i da kroz svoj primer pokažemo mladima da mogu da doprinesu poboljšanju određene oblasti u društvu za koju smatraju da nije tretirana sa dovoljno pažnje.

Za sada samo Android verzija, iOS stiže uskoro

Jednostavan interfejs aplikacije, omogućava korisnicima da se lako snađu prilikom pretrage sadržaja i ponuda beogradskih ustanova kulture.

Takođe, bitno je napomenuti da je sama ideja dobila nagradu publike na „Superste“ programu kojim su stečena prva materijalna sredstva za realizaciju ideje i stvaranje aplikacije, a ekipa FilterApp-a je kasnije dobila nagradu i na prvoj INAT Samit konferenciji za projekat sa najvećim potencijalom u Srbiji za ovu godinu. Prisutnima u Startit centru obratila se i suosnivačica aplikacije Mina Radončić koje je tom prilikom dodala:

Trenutno imamo saradnju sa preko 100 ustanova i institucija kulture, a cilj nam je da do kraja godine sklopimo saradnju sa svim zainteresovanima koji na bilo koji način doprinose ovoj vrlo važnoj sferi naših života. Želimo da FilterApp postane prepoznatljiva aplikacija koja će kulturnu ponudu Beograda, ali i Srbije, podići na viši nivo, i to ne samo za Beograđane, već i za sve one koji žele da se dodatno obrazuju i kultivišu.

Iz FilterApp tima ističu da je inicijalno lansiranje aplikacije samo početak, najaviviši da se za predstojeći period očekuje i širenje aplikacije na druge gradove u Srbiji, kao i predstavljanje iOS i Web verzije Filter App-a do kraja godine. Aplikacija je dostupna svim korisnicima Android uređaja, te je možete potpuno besplatno preuzeti putem Google Play prodavnice.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.

Intervju

McCann otkriva (skoro) sve što ste želeli da znate o tehnologiji – tokom i posle korone

'WeCann Point of View' je e-book kreiran od strane agencije McCann u okviru kog dele svoja razmišljanja o praćenju i privatnosti, kupovini, dokumentima i parama, ekonomiji deljenja i ekonomiji razdvojenosti, proširenoj realnosti, i drugim trendovima koji su se promenili u toku pandemije. U nastavku za Netokraciju izdvajaju najzanimljivije delove.

Startapi i poslovanje

Kako srpski IT-jevci treba da se brendiraju u inostranstvu – kao jeftina ili kvalitetna radna snaga?

Aktuelna pandemijska kriza (i njene ekonomske posledice), naveli su nas na sledeće pitanje: da li će domaće IT kompanije, agencije, frilenseri i regruteri morati da promene način na koji predstavljaju svoje proizvode, usluge i kadar na međunarodnom tržištu? Dakle, hoćemo li u prvi plat isticati da smo povoljni, da imamo kvalitetan kadar - ili oba?