Lokalno ‘Slush 2016’ takmičenje stiže u Beograd

Lokalno ‘Slush 2016’ takmičenje stiže u Beograd – tvoja startap karta za put u Helsinki!

Domaći startapi će i ove godine imati priliku da predstave svoje ideje u oblasti društvenih inovacija tokom takmičenja 'Slush' koje će biti održano u Beogradu, 1. septembra 2016. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd, od 11 do 16 časova. Na ovaj način, takmičari će dobiti šansu da se kvalifikuju za učešće na konferenciji 'Slush 2016' koja se održava u finskoj prestonici Helsinkiju.

slush-beograd

Srbija će tako postati jedna od dvadeset zemalja širom sveta u kojima će tokom leta biti održana lokalna takmičenja za Slush konferenciju. Takođe, bitno je napomenuti da i ove godine takmičenje za naše kompanije organizuje Fond za inovacionu delatnost u saradnji sa Ministarstvom spoljnih poslova Finske.

Naime, idealni kandidati za takmičenje su startapi koji razvijaju originalna i održiva rešenja za goruća pitanja planete Zemlje – bez sektorskih i geografskih ograničenja. Između ostalog, od njih se zahteva da imaju prethodna iskustva kao i potencijal za rast, veštine i želju za postizanjem uspeha.

Pravila takmičenja između ostalog nalažu da bi startapi trebalo da poseduju poslovnu ideju koja je privukla interesovanje investitora ili korisnika, ali se i dalje nalazi u ranoj fazi razvoja, posebno se misli na prototip u radnoj fazi. U nadmetanju će učestvovati domaći startapi, od kojih najbolja tri prolaze evaluaciju finskih stručnjaka u Helsinkiju, a pobednik ulazi u Program „Impact Accelerator“ i kao glavnu nagradu dobija put na pomenutu Slush konferenciju.

Prijave otvorene do 26. avgusta

Podsećanja radi, pobednik prošlogodišnjeg takmičenja, prvog koje je održano u Srbiji, bila je niška kompanija Neopix, koja je u konkurenciji 14 startap kompanija pobedila sa igricom za mobilne platforme „They Mean Well“. Inače, ovaj startap je tako postao prvi predstavnik Srbije koji je učestvovao na konferenciji Slush u Helsinkiju u novembru prošle godine kada je događaj posetilo više od 15.000 posetilaca iz 100 zemalja.

Iz organizacije ističu da prijave za takmičenje treba poslati Fondu do 26. avgusta 2016. godine popunjavanjem već pripremljenog formulara, dok se više informacija o takmičenju u septembru kao i agenda mogu pronaći na zvaničnom sajtu Inovacionog fonda.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.